23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hawk 13.12.2005 14:04

Re: Souhlasím, že každý zodpovídá za způsob, jak se svým životem naloží.

Zkuste kouknout na
z přímých nákladů na užívání nelegálních drog jde 82 % ! na vymáhání práva - policie, soudy , vězeňství. Na léčbu a pod. jde něco kolem 10%. Navíc dnes jdou z pojištění pouze náklady na detox a pobyt v PL. Dlouhodobé léčby v komunitách nejsou hrazeny z pojištění.
Pokud vezmeme v úvahu "prima" začátky (spíše neslavné a zbytečné konce) pracovních a studijních kariér mladých lidí stíhaných za držení marihuany je snad situace jasná.
zdeněk 13.12.2005 13:53

Re: Re: všem, kdo chtějí strkat rypák do cizích věcí

Tam tohle je fakt nářez. Kolik jste toho vyhulil?
Veteran 13.12.2005 13:53

Re: Povolena Eutanazie v Cesku - horor na obzoru

WWW je lidovec? Proč je jejich hlavním argumentem, že zákon je zneužitelný?  Takto lze
potopit úplně všechno, protože všechno je zneužitelné. Prostě Pánbůh ví co dělá, nechte
ne na něm. Co na tom, že je to jeskynní logika.
JJ 13.12.2005 13:33

Re: Chce to více informací a rozlišovat

Prave proto je tak nebezpecna.
JJ 13.12.2005 13:31

To je pekna blbost

Zakon nenuti zadneho lekare, aby neco udelal proti svemu svedomi. Ani v Nizozemi.
 
 
Nachtigalchen 13.12.2005 13:31

Re: Re: všem, kdo chtějí strkat rypák do cizích věcí

Vas prispevek (hoj-hoj-atd) velmi presvedcive vyvraci Vase trvrzeni o "trave". Neni divu, ze se Vam nedari to "strukturovat".
Hawk 13.12.2005 13:01

Re: Re: Re: z praxe je jasné

Organizovaný zločin,  částečně importovaný z Italie, samozřejmě existoval již před prohibicí, ale zaměřoval se na prostituci, nezákonné spekulace s domy a pozemky, vybírání výpalného...Prohibice mu otevřela netušené možnosti a on jich veeelmi bohatě využil. A dnes (nejen v USA) dobře žije z prohibice drogové. Někde jsem četl, že když skončila alkoholová prohibice, hledalo se uplatnění pro policejní útvary, které se jí zabývaly (zrušit se přece nemohou  :-)  ) a tak začal boj s marihuanou......Kapři - na obou stranách- si přeci nevypustí rybník
Hawk 13.12.2005 12:46

Re: Re: Re: Chci řídit svůj život až do konce

Před lety můj strýc onemocněl rakovinou. Vyřešil to sebevraždou, věděl oč jde, ve špitále pracoval jako biochemik a tak znal svoji situaci přesněji než běžný pacient. Můj otec tehdy prohlásil, chtěl bych mít tu odvahu až tohle potká mne. Nemohl ji mít, jeho postihla serie mozkových příhod.  Zemřel doma. Když bylo jasné, že medicína je v koncích, vzali jsme ho domů, ale přesto trpěl nepředstavitelně. Po téhle zkušenosti jsem pro možnost euthanasie. Otázkou je nastolení pravidel, nikoli diskuze zda ano, či ne
JJ 13.12.2005 12:42

Ono je to relativni

Úcta k lidskému životu je v naší společnosti a v Evropě vůbec na nízké úrovni, ale v porovnani s mnoha zemnemi je hoodne vysoko.
Mablung 13.12.2005 12:37

Re: všem, kdo chtějí strkat rypák do cizích věcí

No jo, chtělo by to preview, abych to dokázal strukturovat. Takhle s tím už nic neudělám :-(
Mablung 13.12.2005 12:35

všem, kdo chtějí strkat rypák do cizích věcí

1. Tři sudičky u kolébky, hoj-hoj, stály mi,  podle tvaru mojí lebky, hoj-hoj, věštily,  jsem zrovna dělal kaku, hoj-hoj, do plenek,   nechápal jsem smysl jejich, hoj-hoj, myšlenek.  R1: : Hoj-hoj-hola-hoj, budoucnost je boj, 
hoj-hoj-hola-hoj, a tak se, chlapče, boj! :  2. První babka byla mírně, hoj-hoj, obézní,    ta mi přála ruku krásné, hoj-hoj, princezny,    ať s ní strávím ve svém loži, hoj-hoj, co to dá,    čili, jak to zpívá Samson, hoj-hoj, pohoda. R1: 3. Druhá babka byla zloduch, hoj-hoj, od kosti,    snad proto mi přivěštila, hoj-hoj, starosti,    jenom ať se hošík trochu, hoj-hoj, potrápí,    ať je jeho princeznička, hoj-hoj, na chlapy.  R1: 4. Třetí řekla:"Holky, vy snad, hoj-hoj, blbnete,    víte, jaká nemoc vládne, hoj-hoj, ve světě,    ať zavládne v jeho žití, hoj-hoj, idyla,"    vzala nůž a fik! a věštby, hoj-hoj, zrušila. R2: : Hoj-hoj-hola-hoj, budoucnost je boj,        hoj-hoj-hola-hoj, a tak se, chlapče, hoj! :  5. Z toho plyne poučení, hoj-hoj, pro všecky,    každý problém dá se řešit, hoj-hoj, vědecky:    aby nekradlo se, uřež lidem, hoj-hoj, ručičky,    aby nezdrhali za kopečky, hoj-hoj, nožičky.
Pro ty kteří nechápou. V 18 má člověk dostatek rozumu (natož v šedesáti), aby o sobě dokázal rozhodnout sám. Za chyby se platí.  I smrtí. Ale je lepší riskovat smrt, než se nechat vodit do smrti za ručičku. Společnost se musí bránit proti tomu, aby tato svoboda neohrožovala příliš ostatní obyvatelé. Tj. eutanázie, pokud má jasná pravidla, mě ohrozit nemůže. Tráva, pokud má její používání jasná pravidla, mě ohrozí méně než alkohol.
Alkohol, pokud nemá jeho používání jasná pravidla, ...
Sch.inkvizitor 13.12.2005 12:20

To o čem leckdo žvaní v médiích i v parlamentu, mi vadí nejmíň.

Pochybná je celá koncepce. Od absence materiální stránky, přes zvýšení hranice  trestní sazby některých nedbalostních deliktů tak, aby nepodléhaly režimu podmíněného zastavení trestního stíhání,  deliktů, k jejichž stíhání snad zavazuje nějaká mezinárodní smlouva, ale které můžete  spáchat stejně snadno jako se vyčůrat na Měsíc, k verbálním deliktům. Tak se může stát, že za ze zákona nepromlčitelné pubertální blbé kecy vás zavřou v době, kdy vraždu byste už měli promlčenou.
Kromě toho, zákon má být  sručný, výstižný a především srozumitelný adresátovi. A tím je občan a nikoli kvalifikovaný právník. Zákon není učebnicí práva. Těch málo vylepšení, které zákon přináší, jeho celkovou nepovedenost nenahradí. Autorskému týmu (stejnému, který připravil paskvil zákona o soudnictví ve věcech mládeže č. 218....) by mělo být vzkázáno "Znovu a lépe." 6e tak neučinila poslanecká sněmovna mě s ohledem na její složení nepřekvapuje. Ti by schválili i vlastní rozpuštění v kyselině, kdyby jim to někdo vhodně podal.
občan z kraje města 13.12.2005 11:24

Re: Re: Re: "Drogy nejsou problém "

řada pravidel je však postavena na lži a lidské hlouposti a proti tomu je potřeba bojovat
tjuska 13.12.2005 11:15

Re: podivný liberál

A co vám v nemocnici řeknou dnes, když tam váš blízký zemře a vy máte podezření, že to nebylo všechno košer? Dostanete do ruky úmrtní list, kde bude napsáno např. tradiční selhání krevního oběhu a když se v tom budete chtít šťourat, narazíte na zedˇ. Takhle by vám to řekli aspoň na rovinu.
Dick 13.12.2005 10:44

Re: Re: Chci řídit svůj život až do konce

Netřebo, souhlasím, je to Tvůj život, dělej si s ním, co uznáš za vhodné. Ale proč chceš zákonem nutit nějakého LÉKAŘE, aby Ti ho vzal a činit z něj spoluviníka svojí sebevraždy?
zdeněk 13.12.2005 10:19

Re: Re: Původně jsem byla pro euthanásii

veřejné mínění se dá snadno měnit vhodnými řečníky a propagandou. Ačkoli je u nás většina lidí pro trest smrti, zaveden není. nevím co se vyřeší když se ta hranice posune na 14 let. za pár let ji budou chtít posunout na 13(teď mluvím spíše o trestní odpovědnosti, proč do toho zatáhli i sex mi je nejasné, nikdo to neměl ve volebním programu........). Argumenty typu že děti rychleji stárnou mě fakt neberou. Ať dokáží že tomu je i duševně. Znám kluka co by při platnosti tohoto zákona šel sedět(prostě zapálil seno) a zničilo by mu to celý život. Je nutné aby v našem městě byl pravděpodobně další bezdomovec a ztroskotanec? Škodu za něj zaplatili rodiče.....
zdeněk 13.12.2005 10:12

Re: Re: "Drogy nejsou problém "

nechápu o čem mluvíte, i v demokracii jsou přece pevně stanovena pravidla, rozdíl oproti totalitě je ten že si je lidé mohou svobodně měnit.
Snažil jsem se naznačit že jestliže budeme některá pravidla rušit a snažit se zavést spíše anarchii, najdou se lidé co nastolí diktaruru bez přívlastků. A k tomu již mnohokrát došlo.
občan z kraje města 13.12.2005 10:03

Chce to více informací a rozlišovat

Marihuana není fyzicky návyková a nepoškozuje zdraví (s výjimkou splodin hoření při přímém kouření), takže není co léčit, přesto je zakázaná.
občan z kraje města 13.12.2005 10:00

pleteš dojmy s pojmy

Nebezpečné je jezdit autem, chceš zakázat auta? Navíc marihuana škodlivá není i když se to už pár desítek let pokouší týmy vědců prokázat a nepodařilo se jim to. Může být však z psychyckého a motivačního hladiska nebezpečná pro děti, proto je lepší nezakazovat plošně, ale selektivně. K získání řidičáku je potřeba taky určitý věk.
Dick 13.12.2005 9:45

Re: Re: Re: z praxe je jasné

No ne, že by před tím zločin v USA nebyl, to jistě ne, byl dokonce i organizovaný, do jisté míry, ale teprve prohibice ho donutila (ten zločin), organizovat se na skutečně široké platformě. Součástí zločineckých band se staly "sekce" logistiky, plánování, styku s veřejností, marketingu, atp. To před tím v tak široké míře (nebo vůbec) nebylo. Je samozřejmě otázkou, zda a kdy by se takto zločin začal organizovat, pokud by prohibice nebyla.
Netřeba 13.12.2005 9:44

Re: Chci řídit svůj život až do konce

Moje padesátka není až tak moc. Ale kdybych se dostal do těžké životní situace kvůli nemoci, byl zdevastován bolestí, nemohoucností, tedy by se jednalo o biologickou existenci, než o žití, také bych chtěl o sobě rozhodnout sám.
Proč bych musel skákat z Nuseláku, proč bych musel šetřit prášky na spaní k tomu poslednímu jednorázovému použití, proč si někam stavět židli a uvazovat provaz, proč nutit rodinu, aby musela vymalovat, když se střelím do hlavy? 100x PROČ?
Je to můj život, moje rozhodnutí, moje smrt. Pravděpodobně vysvobození pro lidi z mého okolí a jestli chci sám, tak jistě vysvobození pro mě.
demokrat 13.12.2005 9:19

podivný liberál

Autor je spíše  více hlupák než liberál. Také se přikláním k názoru, že euthanázie v podmínkách naší společnosti je nebezpečná, ale jde i o princip úcty k lidskému životu jako takového. Jakmile řekneme, že nějaký život je bezcenný, tak upak bude snadné říci lehce, že i tamten nemá smysl, atd. Nelze brát projevenou vůli pod tlakem smrtelné choroby jako projev svobodné vůle, nelze vyloučit ani snahy  okolí se zbavit nepohodlného člověka....Také by se komukoliv mohlo stát, že se vám z nemocnice váš nejbližší nevrátí a když se budete ptát proč, tak vám oznámí, že o smrt požádal, protože byl nevyléčitelně nemocný. A když si řeknete o lékařskou dokumentaci, tak podle dnešního stavu nemáte nárok.  Úcta k lidskému životu je v naší společnosti a v Evropě vůbec na nízké úrovni. Projevuje se  to i tím, že se mnohé státy podílely a podílí na válkách v Jugoslávii a v Iráku s tisící nevinných obětí a tady to nikoho nevzrušuje. Včera to byli jen nějací "arabové"  a dnes to jsou už naši blízcí byť nemohoucí, mezitím už déle i ti nenarození. A kdo to bude zítra ?
pavel 99 13.12.2005 9:06

Re: Re: Re: Souhlasím, že každý zodpovídá za způsob, jak se svým životem naloží.

nemyslím, že by to bylo obtížné (a někdy dokonce nutné) odlišovat. V každém POJIŠTĚNÍ (a dokonce i ve zdravotním připojištění do zahraničí) máte určité podmínky za kterých platí a pokud je porušíte, pojistka se na Vás nevztahuje či musíte (předem) uzavřít pojistku jinou.
knedlik 13.12.2005 9:00

legalni zabijeni

V dobe stale rostouciho poctu duchodcu, v pomeru  k poctu danovych poplatniku, navic v takto moralne zdevastovane spolecnosti, prosazovat legalizaci dobrovolneho zabijeni muze jenom naprosty dutohlav. A to, ze se pri tom navic vzyva Velky Milton, je o to pikantnejsi.
Vzhledem k posledni dobou stale vice dostupnym lekarskym zpravam, o dlouhodobe mozkove zhoubnosti pozivani tzv. "soft drugs", autor by  mel ihned
prestat
kocour 13.12.2005 8:58

Re: Re: V tom zákoně je asi milion chyb

A to kvůli jednomu dílčímu a ještě takřka nepostřehnutelnému zlepšení mám tleskat zákonu, který je jako celek od základu špatně? Dřív to byla vražda a díky polehčujícím okolnostem se dal z vysokéhotrestu vykouzlit trest poměrně nízký. A napříště to bude euthanasie, kde bude trest poměrně nízký. V zásadě jen změna nátěru.
pavel 99 13.12.2005 8:57

Re: Re: z praxe je jasné

Tak on VZNIKL v USA v době prohibice? No to muselo být před prohibicí na světě krásně. A z těch USA se cosa nostra "exportovala" do Itálie, že?
JH 13.12.2005 8:53

Re: "Drogy nejsou problém "

Je směšné ohánět se demokracií a nakonec se přiznat, že přeci jen bych na některé problémy chtěl totalitu - to je pokrytectví nejhoršího druhu. Jsem zastáncem tvrdého postihu užívání a nabízení drog, tvrdého postihu zlodějny, podvodu, vražd a to bez onoho nesmyslného přívlastku "demokratického" rozhodnutí.Bez pravicové nebo levicové totality je vše jen cochcáctví určité skupiny, která se za demokraty jen sprostě vydává!
Vládík 13.12.2005 8:49

Re: z praxe je jasné

Že by se v Americe v době prohibice méně chlastalo? Ne, jen v té době vznikl organizovaný zločin, který se dosud nepodařilo vymítit.
Lada 13.12.2005 8:49

Nenavidim

krestany. Kdyz uz nemohou mucit nevinne obeti pri inkvizici, chteji se alespon vysklebovat umirajicim na rakovinu a mit slastne poteseni z toho ze nekdo trpi jako zvire. Budu se denne modlit, aby kardinal Vlk umiral ve strasnych bolestech, aby poznal to co preje druhym.  
Vládík 13.12.2005 8:48

Re: Původně jsem byla pro euthanásii

Ale výzkumy veřejného mínění zjistily něco jiného, než že většina je proti.  Pan Klaus vnesl do této společnosti lež "Všichni vědí".  Nemusí mít "většina" názor, jako ty.