16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

VZKAZ: Vládo, postav se šíření ruského vlivu a strachu

Situace vyžaduje razantní sdělení, které pochopí i „žížaly“ v Kremlu, že na hlavu si kálet nenecháme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 1.3.2024 18:43

Většina naštěstí ne. Ale je jich nemálo, co tam má Kreml jako trojské koně.

O. Kaucký 1.3.2024 18:41

Podle vaší geniální hlavy jsou i americké noviny s ruským pozadím. Zajděte si k doktoru. Sice vám nepomohou, ale řeknou vám možná diagnózu.

O. Kaucký 1.3.2024 18:37

Máte pravdu, když se podíváte do zrcadla tak ho tam skutečně uvidíte.

J. Hlásny 1.3.2024 18:00

To je marné, hurá aktivisty nepřesvědčíte. Naše rodina zažila totéž, ukradený majetek, vězení, násilná deportace na druhý konec republiky. Nikdy jsme tento osud nevyužili k získání nějakých prebend a málo co mne tak rozladí, jako projevy těch náhle prozřelých komunistobijců a poznámky celebrit, jak v mládí sabotovali režim tím, že flákali školu a blbě se učili či podobná moudra. A nebo ty úvahy lidí, kteří znají minulost jen z doslechu a dnes se tváří jako kámen mudrců a arbitři všeho.

J. Hlásny 1.3.2024 17:43

Bohužel máte pravdu, došlo k tomu vzdor všem dohodám. Sice to není omluvou, ale oni se na tu historii leginářů většinou dívají negativně a berou je spíše jako pomníčky nepřátel.

J. Václavíková 1.3.2024 17:29

Přesně tak. Zatímco Rusové pomníčky našim legionářům v Rusku neudržují, jak se zavázali, a ničí je.

J. Václavíková 1.3.2024 17:28

Jak píšu, diskutovat s hlupáky vašeho ražení je ztráta času. Ostatně, toho nejlepším dokladem je rada, kterou mi dáváte. Místo autentických reakcí z Ruska, jasajících nad zabitými civilisty po ruském bombardování, si mám sjíždět radši vámi vybrané tzv. západní zdroje (s ruským pozadím), které mi to správně ideově podají, co? Svatá boží prostoto!!!!

M. Kocián 1.3.2024 17:19

Asi jsou pomníky a pomníky. V mém okolí jsou jich desítky a pod každým ležel člověk, který položil život, když osvobozoval naši zemi. Za celou dobu, co jsem na světě, nikdo nezpochybňoval, že by tam měly zůstat - i když těla byla už dávno odvezena na společný vojenský hřbitov. Ty nabubřelé vazalské holdy z padesátých let, které hyzdily zejména větší města, jsou jiná kapitola - i když i ty jsou vlastně připomínkou historie.

O. Kaucký 1.3.2024 17:08

Vás určitě uvidíme s vyznamenáním za statečnost v boji před Moskvou.

O. Kaucký 1.3.2024 17:06

Přečtěte si nějaký západní tisk, kde není cenzura, protože takhle jsou ta vaše tvrzení směšná. A svědčí o vaší naivitě.

J. Hlásny 1.3.2024 17:05

Pane autore, považuji za velmi diskutabilní posuzovat minulost dnešníma očima a vyvozovat z toho důsledky. Ty pomníčky jsou symbolem vděku za padlé sovětské vojáky, kteří zemřeli v boji proti fašismu. Toho fašismu, který plánoval naši genocidu a která se mu u našich židovských spoluobčanů téměř povedla. Zajeďte si do Vídně, dodnes tam stojí socha sovětského vojáka a nikdo neplánuje její odstranění. To, co se děje dnes je jiný příběh - ale ono je jednodušší a bezpečnější bojovat se sochami , pomníky a psát ohnivé články, než se skutečným živým nepřítelem. Máte -li takové nutkání, pan prezident Vám jistě dá požehnání a vyražte.

Zneuctění památky vojáka padlého před osmdesáti roky dokazujete spíš svoji malost než politickou vyspělost. Není to na Vás příliš složité?

O. Kaucký 1.3.2024 17:03

Abychom si mohli koupit ty zbraně nebo aby naši kluci umírali někde v Afganistanu za cizí zájmy?

O. Kaucký 1.3.2024 17:01

Máte v tom nějaký zmatek, něco málo si o tom přečtěte.

J. Vrabec 1.3.2024 17:00

Pruner a podobná sebranka by nás hned bez mrknutí předala na toho zločince Putina.

J. Václavíková 1.3.2024 16:59

Přesně popsaná fakta se vám zajídají? Nejste nějak hyperkorektivistický?

J. Václavíková 1.3.2024 16:57

Moje chyba. Měla jsem vědět hned, že s takovým blbem je diskuze ztráta času.

J. Václavíková 1.3.2024 16:56

Proto jsme v NATO.

J. Václavíková 1.3.2024 16:55

Rozdíl (kromě blbosti porovnávat jeden konflikt s celou řadou) je hlavně ten, že pro Rusy jsou ti civilisté záměrným cílem a nad jejich zabíjením Rusové nepokrytě jásají.

O. Kaucký 1.3.2024 16:54

Musíte si hlavně uvědomit, že velká část Ukrajinců neutekla před válkou, ale pře tím Zelenského režimem. Ne, že by Rusy milovali, ale rozhodně proti nim nechtěli bojovat za cizí zájmy.

P. Pruner 1.3.2024 16:49

Američané ve svých válkách zabili několikanásobně více civilistů než Rusové na Ukrajině. Já vím, že to byly "vedlejší" ztráty, ale jsou.

O. Kaucký 1.3.2024 16:48

S naší armádou by skoncovali tak za týden.

P. Pruner 1.3.2024 16:46

Tím více nechápu proč jsou naši politici soustavně protiruskými provokatéry když vědí, že článek o společné obraně se neaktivuje automaticky. Už "vidím" jak francouzský či německý voják nadšeně běží bojovat za Prahu, kdyby se Rusové pomstili třeba bombardováním za vojenské dodávky používané proti ruským civilistům na ruském území (byť se k tomu Kyjev nehlásí).

J. Václavíková 1.3.2024 16:46

Ten, kdo si tu nepřeje vražedný ruský svět, není protiruský rasista, ale realista. Proti útoku je třeba se umět bránit. I proti útokům hybridním. Jenže to zrovna vy, jejich oběť s vymytým mozkem, posoudit nedokážete. Vy už jste tím jedem beznadějně zasažen.

O. Kaucký 1.3.2024 16:44

Vy se snad domníváte, že by nějaký stát z NATO šel bojovat za nás? NATO je agentura na prodej zbraní a ne na obranu. Občas napadnou nějaký stát, který je dostatečně slabý a má technicky zastaralou armádu. Takhle to provozují od svého vzniku.

O. Kaucký 1.3.2024 16:40

R^

P. Pruner 1.3.2024 16:40

Chudák autor vyděšený Ruskem se jim cítí zastrašován. Nechápu jak. Asi proto píše jako nějaký protiruský rasista, je to nedůstojné. Právě takovíto lidé Rusku mezi lidmi nahrávají.

J. Václavíková 1.3.2024 16:39

A odmítli je vydat k vyšetřování :-)

J. Václavíková 1.3.2024 16:38

Představuju si to stejně, jak by garantovali bezpečnost Ukrajině, kdyby byla přijata do NATO dřív, než ji Rusáci napadli.

J. Václavíková 1.3.2024 16:36

To bude záležet na tom, jestli se na svou obranyschopnost sami nevykašleme. Na parazity nikdo zvědavý není.

O. Kaucký 1.3.2024 16:36

Ten má PS StB.