29.4.2024 | Svátek má Robert


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Redneck 9.4.2024 23:15

A co Modlitba pro Martu?

https://www.youtube.com/watch?v=8IzKWTcK1po

Taky "Putinovština"? [>-]

V. Církva 9.4.2024 18:15

Tak nerad se navážím do Havla, byl prozápadní a lepší než PePa, a méně arogantní než Klaus.

Ale že bychom Havla nevolili že byl moc slušný? Podle knihy jeho milenky ji donutil k potratu. Chápu že Havel měl manželku a byl často zavřený. Ale tvrdit že byl moc slušný někdo kdo měl milenku a donutil ji k potratu, to souhlasit nemůžu!

P. Diviš 9.4.2024 18:16

Havel byl dobrý jako ikonka pro svět. Klaus odpracoval transformaci. Pavel holt je v jiné době.

A. Teplý 9.4.2024 21:41

Kupodivu vcelku souhlasím.

Jen u toho Pavla je rozhodující fyzická "podoba" s Masarykem - a to, že je dobrá Kolářova loutka.

J. Majzlík 9.4.2024 23:30

Rovněž jsem se přistihl při tom, že s p. D. souhlasím.

J. Rejzek 9.4.2024 21:48

Byl vybrán jako ikona pro svět. Revoluce přišla rychle a rozkaz zněl jasně, musí projít muž s koženou tváří. Nebyl čas přemýšlet kdo je kdo!

J. Černý 9.4.2024 19:15

Zavřený a často vožralý. Slušný vůbec nebyl , viz humanitární bombardování Bělehradu a výzva USA k přepadení Iráku. Známý dopis osmi.

D. Laurencikova 9.4.2024 20:22

No vidite, pane Cirkva, a pritom Olga Havlova to dite chtela. Jak uz to mezi levicaky byva, zili by pekne v komunite a vychovavali ratolest.... Ale Vasek to nedal. Narikal sam jako dite a nevedel kudy kam... To se vsechno doctete v knizce od te milenky. ;-)

V. Petr 9.4.2024 20:36

Máte pravdu!

I. Teren 9.4.2024 17:51

"slovenští vojáci šli naposledy do války po boku Hitlerových esesáků pod vlajkou Tisova Slovenského štátu" O.K. Pravdive. ale po boku esesakov bojovali aj Fini, Urainci, Francuzi, Holandania, Chorvatti, Taliani, Spanieli, Madari, Rumuni.....

Dokonca akisi Marak (?) oznacil Nemcov za bratrov, bandu ktora je zodpovedna za miliony mrtvych, vcitane 350 000 Cechov.

P. Diviš 9.4.2024 18:13

Finové si jen vzali pět, co jim bolševíci předtím ukradli. Dál nešli. Měli smůlu, že jim proti bolševíkům nikdo jiný nemohl nebo nechtěl pomoci. Ukrajincům (po holodomoru) a Baltům se taky těžko divit.

A za bratry s družbou německého a sovětského dělníka v uniformě označovali Němce i sověti, ovšem jen do června 1941,

P. Diviš 9.4.2024 18:13

zpět

I. Teren 9.4.2024 18:32

Fini spolu s Nemcami blokovali byvaly Leningrad. Od hladu zomrelo 1 milion civilistov, cokolek si myslime o byvalom ZSSR, bol to vojnovy zlocin, za ktory nesu zopovednost.

P. Diviš 9.4.2024 21:32

Finové ne, Ladožské jezero už neobsadili. Na německou stranu je zahnali bolševíci, zimní válkou (když pomineme tu v roce 1918-19).

V. Petr 9.4.2024 21:01

Finové dokonce opakovaně nabídli SSSR mír, pokud se vrátí hranice z r. 1938. SSSR na tyto nabídky nikdy neodpověděl.

Finové také odmítali německé požadavky aby postupovali dále na Murmansk!

V. Církva 9.4.2024 18:27

Jasně že v tom Slováci nebyli sami. Do jisté míry neměli moc možností. Buď Slovenský Štát, nebo Maďarský.

Nicméne Finy i Španěly bych z toho vynechal. Neměli jinou možnost, bolševiky nebo spolupráce s Němci. Ale ano svět není černobílý.

Nicméně ruskou okupaci Ukrajiny podporovat nejde. Kdyby Slováci Ukrajinu podpořili a zároveň tlačili EU i Ukrajinu a Rusko do mírových jednání tak bych je chápal. Takto ale ne.

D. Laurencikova 9.4.2024 20:01

Ale vzdyt oni podporuji Ukrajinu - humanitarne! Stale udrzovat v chodu valku, kterou Ukrajina nemuze vyhrat, neni zadna pomoc. Leda zbrojnimu prumyslu.

P. Diviš 9.4.2024 21:34

Nemusí vyhrát, ale nesmí prohrát. Nedostatečná podpora Ukrajiny je podpora rašistů.

J. Černý 9.4.2024 19:18

Známe divize Waffen SS třeba i z Pobaltí Estonci,Litevci, byla i muslimská divize z Bosny Hercegoviny.

V. Petr 9.4.2024 20:58

Tady máte seznam divizí SS. Jen menšina evropských národů (např. my či Srbové) neměla "vlastní" divizi SS...

https://cs.wikipedia.org/wiki/Waffen-SS

M. Grundmann 9.4.2024 16:35

Tak dlouho po dobu 30 let Západ všemi způsoby Rusko odstrašoval, až Rusku ruply strachem nervy a napadlo Ukrajinu. Politika odstrašování se Západu skutečně dobře povedla. Pokračujme v ní, Rusům nakonec rupnou nervy úplně a použijí jaderné zbraně.

Přes 30 let žijí Rusové v neustálém strachu z dalšího obkličování nepřáteli a rozšiřování NATO. Jsou jako zvíře zahnané do kouta. Osobně se divím, že jim neruply nervy dřív.

M. Ráb 9.4.2024 17:05

Ano, mírumilovné Rusko a krvelačné NATO. Proč tomu jen ti zbloudilí Skandinávci nerozumějí...?

M. Grundmann 9.4.2024 17:16

Skandinávci jsou potomci Vikingů, kteří v minulosti opakovaně terorizovali celou Evropu. Dokonce v minulosti ovládli i Kyjevskou Rus. Pokud vím, tak Švédsko vždy jenom útočilo a nikdy samo nebylo ohroženo. Mohli je ohrozit tak jedině jiní Vikingové z Dánska či Norska. Pokusili se vyplenit i Prahu. Je kupodivu, že se drželi stranou válečných konfliktů tak dlouho. Finové zase opakovaně porazili Rusy. To nejsou národy, které by měly z někoho strach.

M. Ráb 9.4.2024 17:24

Pokud vím, Zimní válku nakonec Finové prohráli, ne? Stejně ale nechápu Váš historický výlev, resp. co z něho vyplývá: Skandinávci vstoupili do NATO, aby si podmanili Rusko...? [UA]

P. Diviš 9.4.2024 18:17

Uvěřil ruské propagandě o jejich strachu a mírumilovnosti, normální průběh.

V. Církva 9.4.2024 19:15

Pane to byli ještě Vikingové a Švédi lidojedi a Rusko slabé. Svět kromě Ruska je dnes jinde.

V. Němec 9.4.2024 18:56

Ano, mírumilovné Rusko a krvelačné NATO.

M. Ráb 9.4.2024 18:59

Jasně, ale moje otázka zněla jinak. [UA]

P. Diviš 9.4.2024 18:15

Ukrajinu Rusko napadlo v recidivě ruského imperialismu. Ten strach si Rusáci odedávna pěstují, paranoia, mesiášství, imperialismus.

A. Teplý 9.4.2024 21:39

Jestli je na Krymu ruská vojenská základna nebo základna USA je pro Rusko velký rozdíl - to není žádná paranoia ani imperialismus.

Resp. je to stejná paranoi a imperialismus jako sovětské rakety na Kubě a reakce USA na ně.