25.6.2024 | Svátek má Ivan


Diskuse k článku

POLITIKA: Lid proti elitám ve volbách

Pojmy jako „elity“ nebo „lid“ sice nejsou jasné, ale jejich antagonismus se paradoxně často objevuje zrovna v demokratických státech a zrovna v souvislosti s demokratickými volbami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Alda 30.1.2018 14:51

Jo.

Přidávám se.

A. Alda 30.1.2018 14:50

Vy jste zvláštní člověk.

Na jednu stranu přesné trefy, jindy zase zmatené bláboly. Těžko Vám rozumět.

Z. Rychlý 30.1.2018 14:38

Re: Celkem hloupě si to malujete, jestliže

Nejde o voliče, jde o nabídku kandidátů a jejich kvalitu. Takhle se z voleb stává referendum. Nebo v lepším případě volba menšího zla.

Co se týká mixování - dodejte Zemana bez hulvátství a s vystupováním Drahoše a je vymalováno, budu ho volit i já.

H. Lukešová 30.1.2018 14:26

Re: "Lůza

To jsou ti parazité z neziskovek, kteří k nám tahají muslimské migranty, žádné inteligentní činnosti, ať už duševní či tělesné schopni nejsou, jenom melou hraběcí řečičky.

S. Moc 30.1.2018 14:07

Re: V Česku...

No, v roce 48 jsme propásli šanci.. protože se u nás nenašel čeký Pinochet... mohlo být jinak! A s tou armádou, co máme teď, se už asi ani najít nemůže.

M. Pesat 30.1.2018 13:50

Tak pri obracenem vysledku

"Copak byste asi psal, při obráceném výsledku? Asi už si nevzpomínáte na petice požadující tresti smrti pro nepřátele lidu, že."

Tak pri obracenem vysledku by media nebyla plna lzi a nenavisti, priznivci/volici soudruha Zemana by jeho porazku prijali vyrazne tolerantneji/demokraticteji. Sam jsem nevolic, ale presto si troufnu tvrdit, ze vetsina volicu soudruha Zemana jej volila jako osobnost kterou chteji volit. Kdezto u soudruha Drahose si troufnu tvrdit, ze volici prvotne volili z nenavisti k soudruhu Zemanovi.

Cinske prislovi rika: kdyz nekoho k smrti nenavidis, vykopej dva hroby, jeden pro nej a druhy pro sebe, protoze te ta nenavist drive ci pozdeji zabije/stravi.

Cest :-)

Š. Hašek 30.1.2018 13:31

Re: "Lůza

Zkusme nechat společnost udržovat při životě bezdětnými gender, zkusme udržovat společnost Fakultou evropských studií a antropologie komiksu, zkusme nechat udržovat společnost slečnou Kocábovou, zkusme udržovat společnost mladým Stropnickým, zkusme ji udržovat dovozem vysokoškoláků od rovníku, zkusme to přes pálení Bible na náměstích, .........

To jste jako měla na mysli? Co to bude, krucinál, za "nordickou rasu" smím-li se ptáti?????

M. Petrilak 30.1.2018 13:30

Re: vcera vecer v radiu jsem slysel soudruha Svejnara

Lidé s vyšším vzděláním a rozhledem nepotřebují zdůrazňovat co napíší do diskuze zapnutým CapsLock.

Š. Hašek 30.1.2018 13:25

Re: Elita nebo jelita?

Asi tak.

Š. Hašek 30.1.2018 13:25

Re: Tentokrát jsem nahlédl nejdřív do diskuse

Článek má hlavu a patu. Souhlas.

M. Valenta 30.1.2018 13:25

Re: vcera vecer v radiu jsem slysel soudruha Svejnara

Copak byste asi psal, při obráceném výsledku? Asi už si nevzpomínáte na petice požadující tresti smrti pro nepřátele lidu, že.

Š. Hašek 30.1.2018 13:22

Re: Pane Guttmanne,...

Souhlas.

M. Petrilak 30.1.2018 13:19

Re: To je tak blbé

Pane Rudolfe, při vší úctě ( :o) nějak nám začínáte ztrácet glanc. Tu poslední větu jste určitě nepsal Vy, to Vám tam podstrčil nějaký ruský agent - hacker.

C. Horák 30.1.2018 13:08

Tentokrát jsem nahlédl nejdřív do diskuse

a jsa pamětliv, že kritika od blbce je nejlepším doporučením, přečetl vzápětí i článek. Doporučení bylo na místě, článek potěšil.

P. Sejrek 30.1.2018 13:03

Re: Slovo elita je

to nic, jenom špatné pochopení podstaty článku.

M. Pivoda 30.1.2018 13:01

Elita nebo jelita?

"...jsou tzv. elity zaskočeny demokratickými volbami"

Elity zaskočeny nejsou.

Zaskočena jsou jelita, které se vydávají za elity.

D. Stirský 30.1.2018 12:58

Slovo elita je

hlavně módní floskulí přejatou, jak jinak, z anglických textů. A pojem lid jsem vždy nesnášel: když Husák mluvil o pracujícím lidu, tak ona tam patřil anebo ne? Autor napsal spatlaninu, nic víc.

J. Vlček 30.1.2018 12:57

Re: vcera vecer v radiu jsem slysel soudruha Svejnara

Pane Pospíšile, možná vás potěší, že mluvíte stejnou řečí, jako váš jmenovec v čele TOP09.

J. Vlček 30.1.2018 12:52

Re: To je tak blbé

Pane Rudolfe, že už konečně tam, kam tak rád posíláte, nejen autory článků, ale i své oponenty v diskusi, neodejdete se svými duchaplnostmi vy. Ani nevíte, kolik lidí by to přivítalo. Kdybyste oplýval sebereflexí alespoň z poloviny tak, jak oplýváte sebevědomím, držel byste alespoň hubu.

B. Graf 30.1.2018 12:47

Re: To je tak blbé

Moc hezky formulovaný příspěvek o slušnosti. :-)

P. Rudolf 30.1.2018 12:34

To je tak blbé

že se to na Psu musí líbit.

Další podrazák, který se snaží přesvědčit "lid", že elity jsou proti němu. Nic takového neexistuje, pouze se shlukují lidé, kteří jsou slušní a na druhé straně ti, kteří jsou slušní jen když se jim to hodí (nebo nikdy). A takové vlastnosti jsou rozprostřeny napříč populací a se vzděláním či blbostí nemají nic společného.

Už jděte s tím štvaním proti elitám do pr*ele!

J. Pospíšil 30.1.2018 12:32

Re: vcera vecer v radiu jsem slysel soudruha Svejnara

REFERENDUM OD DŮLEŘITÝCH OTÁZKÁCH BUDOUCNOSTI ZNAMENÁ VYHOVĚT LIDEM S NIŽŠÍM VZDĚLÁNÍM A ROZHLEDEM.

J. Dobrý 30.1.2018 12:27

Re: V Česku, stejně jako třeba v USA či v Izraeli

Preklep. Volby byli 1946, ale to nic nemeni na procentu poslancu.

Jinak s "hrabema" souhlasim. "Vychodni blok", vcetne nas nebyl nic nez fasada. V postate to byl castecne naraznikovy pas a castecne kolonie Sovetskeho svazu. Po Madarsku 1956 a Ceskoslovenksu 1968 uz to muselo byt jasne kazdemu, kdo se nebal to videt.

M. Pesat 30.1.2018 12:25

vcera vecer v radiu jsem slysel soudruha Svejnara

"Oni se nespoléhají na rozhodnutí lidu, jsou proti referendům a odsuzují brexit jako rozhodnutí lůzy. Ve všech třech státech skutečnost osvícence volbami zcela zaskočila. V Americe osvícenci rozbíjeli výlohy, v Izraeli zahájili trestní stíhání zvoleného předsedy vlády a jeho manželky; na obranu českých osvícenců je třeba říci, že jsou méně agresivní než jejich zahraniční kolegové. Elity se to zatím stydí říci, ale v podstatě považují demokracii za vládu lůzy"

vcera vecer v radiu jsem slysel soudruha Svejnara, toho byvaleho prezidentskeho kandidata, ten zoufale varoval pred REFERENDEM, a strasil posluchace Radiozurnalu/obcany, ze referendum je vlastne takovy dalsi "Vitezny unor 1948". Nutno konstatovat, ze soudruh Svejnar lhal jako kdyz Rude pravo tisklo.

Cest :-)

V. Novák 30.1.2018 12:17

Re: V Česku, stejně jako třeba v USA či v Izraeli

V Československu v r. 1947 žádné volby neproběhly a v r. 1948 si nekomunističtí politici sami položili hrábě, na které pak šlápli.

V. Novák 30.1.2018 12:09

Re: "Lůza

Za štěk vám ovšem stála...

V. Novák 30.1.2018 12:08

Re: Celkem hloupě si to malujete, jestliže

A jak mají podle vás odpovídat? "Zeman 50%, Drahoš 30%, Topolánek 17%, ..."? A pak je nameleme, namícháme a bude ideál?

J. Dobrý 30.1.2018 12:07

Re: V Česku, stejně jako třeba v USA či v Izraeli

Nemecko 1932: NSDAP ziskala 33%

Ceskoslovensko 1947: komunisti ziskali 38% mandatu (soucet)

Takze zadna vetsina, ani v jednom z pripadu. Ale toto procento jim stacilo, by sami sebe prohlasili za "elitu", co povede narod ke "svetlym zitrkum". "Elita" co ma pravo potlacit kazdy zcestny nazor.

J. Vlček 30.1.2018 11:47

Re: "Lůza

Mezi ty, co udržují společnost při životě svojí každodenní prací, jste vy, paní Netzerová, nikdy nepatřila. Kecy ještě nikoho, kromě kecala samotného, neuživily.

P. Neubauer 30.1.2018 11:46

Re: Autor mota pravici s levici..

ano, ovšem většina čeká od Zemana ochranu