23.2.2024 | Svátek má Svatopluk


Diskuse k článku

POLITIKA: Kdo je tady extremista

Vláda, ta nová, co slibuje zásadní změnu zčásti se starými tvářemi, slibuje leccos a aniž bych měl ambici jakkoli rozebírat ten její dokument, kam napsat lze cokoli, je v něm jeden zásadní rozpor: ambice veliké, například důchodová reforma, zvyšování daní ne. T

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kočvar 11.11.2021 0:18

Mluvte za sebe - já k paní Pekarové Adamové odpor necítím.

Volby do parlamentu samozřejmě přímé jsou, už od rakouských dob.

O. Seliger 10.11.2021 23:05

Ano máte pravdu. Belgie za působení v Kongu a jiné velmoci jinde vůbec nezbohatli. Ba naopak zadlužili se kvůli vzdělávání domorodců, což je patrné z jejich bilance hospodaření ve Spolku dluhové únie.

J. Vlček 10.11.2021 20:58

Pane Čechu, čirá pravda. R^R^R^

I. Spálený 10.11.2021 20:57

Belgický král Kongu nikdy nevládl. Podmínkou předání kolonie byla otevřená obchodní dražba jednotlivých okrsků. Mezinárodní firmy je získaly, najaly místní zástupce a ti v několika případech skončili u sekání rukou za nesplnění kvóty sběru přírodní gumy. Král za vydražené peníze nechal postavit veřejné cesty a stavby, do správy okrsků nesměl zasahovat. Šlo o experiment velmocí a korporací, zločiny vycházely z místních zvyků. Belgie nakonec smlouvu porušila a převzala kontrolu nad právem v kolonii, což násilnosti zastavilo.

V. Petr 10.11.2021 20:22

R^R^R^R^R^

V. Petr 10.11.2021 20:20

Např. "genocida belgiclého panovníka v Kongu" je prachsprostá lež, i když pracovní podmínky v jeho podnicích byly skutečně otřesné. Ale vyřešilo se to v rámci existujícího systému a panovník byl vlády v Kongu zbaven!

V. Mokrý 10.11.2021 20:05

Všechno bude počítáno při příštích volbách.

V. Mokrý 10.11.2021 20:03

Tak jest !!

V. Mokrý 10.11.2021 20:02

R^

1*

V. Mokrý 10.11.2021 20:01

Podle honorace

O. Seliger 10.11.2021 19:49

Jak často čtu, tak ten Stalin s Gulagy a 100mio mrtvol stále straší v některých makovicich a může za všechno i když spolu s Klémou skončili před cca sedmdesátkou. Přičemž v říši zla byl tenkát odhalen atd. Pamatuji začerňování tuží jeho fotek v učebnicích. Ale dovolím si připomenouti, že v těch letech po první světový, jež počala kvůli chamtivosti a závisti z koloniálního vejvaru a skončila velkolepými masakry, kvetla podle některých, zřejmě mimo Ruska , na všech zbývajících světových stranách doba míru a pokoje a lidská práva. Žádní barevní otroci na plantážích a v koloniích, žádné vzpoury a střelba, žádná genocida např. Belgického panovníka v Kongu, aj.ap. Všude prý byla svoboda, mír a byla dodržována ta lidská práva. Nebýt masakrů nebyl by bolševik. Síla propagandy je mocná. Je to jako s tou naší novou CZ děje pravdou. CZ, jako dnes je stále ve vleku vnějších změn, protože byla a je ustrašenými vyvolenými připoutávána k tzv.spojencům. A jak to se spojenci chodí známe z reálpolitiky. Nakročení k samostatnosti jako ve Švajcu, prezentované Havlem po sametu, ze strachu vyvolených, skončilo velkou tlačenkou. A tak žádná referenda podle ústavy nebudou. Ty obavy, že by si lid obecný s nimi vymohl třeba posuzování odměn vyvolených, nebo jejich odvolání při flákání, to je příliš. Referend netřeba...

Š. Hašek 10.11.2021 19:45

Horší než eurohujer a kremlohujer již může být pouze heidlerhujer.

Š. Hašek 10.11.2021 19:43

Nezbývá nic jiného, než jasný souhlas.

P. Čech 10.11.2021 19:38

Oni netrucujou a ničeho se nebojí. Oni jsou opilí mocí, které se jim dostalo jen "díky" našemu volebnímu zákonu, který je navýsost nedemokratický. A z těchto pozic začínají občanům diktovat svou vůli. Máme so opravdu na co "těšit". Aspoň hlupáci uvidí, co si to do poslanecké sněmovny zvolili. A už to začíná. Zdražování energií, potravin a všeho kolem nás. Bránit bychom se tomu mohli jen mimo Evropskou unii, spoléhajíce se jen na elektrickou energii, vyrobenou u nás. S potravinami tomu je stejně.

P. Čech 10.11.2021 19:31

Ale on není Japonec, ale Čech, lépe řečeno Moravan. A extrémním chováním proti vůli a zákonům většiny zákonů a lidu, lépe řečeno občanů se vyznačují zejména všechny politické strany v poslanecké sněmovně. Ne tak občanská hnutí.

P. Čech 10.11.2021 19:27

Podle jednyacího řádu Poslanecké sněmovny nemá nátok žádný politický subjekt tam sídlící s výjimkou ANO 2011 a SPD. To by si zejména měli všichni uvědomit.

P. Čech 10.11.2021 19:24

Paní Pekarová Adamová si odmítá uvědomit jednu zásadní věc. Naprostá většina obyvatel cítí odpor hlavně vůči ní a spolu s ní i k TOP 09. Za to, že ona může být poslankyní a TOP 09 v poslanecké sněmovně může děkovat jen ODS a KDUČSL a našemu špatnému volebnímu systému a neméně špatnému volebnímu zákonu. Jde o to, že v případě přímých voleb by ona v PS nebyla a TOP 09 rovněž ne. A taková samice vodního ptáka chce předsedat poslanecké sněmovně? To už je opravdu směšné a významně to překračuje hranici normality tohoto státu.

J. Ticháček 10.11.2021 18:53

Odhlasovali.

Jenže já osobně jsem hlasoval pro vstup do zcela jiné EU. Do takové, kde bude ČR, za hranicemi Německo, Polsko, kousek dál Francie. A dokupy to bude taková parta, která se dohodne na společných zájmech.

Jenže to brzy padlo. Teď máme EU všude. A všude stejnou. Z pomocného orgánu EU se stala nejmocnější struktura unie, která diktuje pravidla zcela mimo realitu.

O. Kaucký 10.11.2021 18:34

Když to vezmou EU-zelení pevně do ruky možná, že i toho hladomoru dosáhnou.:-P

J. Ticháček 10.11.2021 18:25

Populista?

Který mává praporem pod kterým se sjednocují davy? A kde ty davy vidíte? To by ty volby asi dopadly jinak.

Prostě je to politik, který reprezentuje těch pár procent obyvatel, které mají podobné názory na některé věci, které jsou pro ně podstatné.

Ale nazývat ho populistou je blbost. To je prostě jen další pokus o redefinici pojmů, který po Evropě probíhá už léta. S tím jak vypadá by nebylo průchodné ho nazvat náckem a rasistou, tak je populistou. Kdyby si vzal sukni a namaloval si pusu, byly by jeho názory tak, jak je presentuje, vlastně politický korektní.

Z. Lapil 10.11.2021 18:23

Má to ten vliv, že sobě nezkazíte karmu a dotyčnému vyrazíte z ruky argument o aroganci a nedemokratičnosti. Zvlášť v situaci, kdy - aspoň předpokládám - se koalice chystá stavět na hlavu, aby ze čtyř udělali deset. Narážím na poslanecký klub Pirátů.

P. Holmisek 10.11.2021 18:23

Každý hlupák se bojí chytrých lidí a obklopí se ještě většíma hlupákama, aby vynikal.

P. Holmisek 10.11.2021 18:18

Extremista je člověk nebo seskupení, které nehájí zákony a zájmy vlastních občanů. Extrémní chování proti vůli a zákonům vlastního státu a lidu je trestné. Názor na dění v jiných zemích je jen komentář k dění a ne extremismus. Je ostuda, že jediný vlastenec je Japonec.

Z. Lapil 10.11.2021 18:18

Jo. Taky nevím, proč trucujou nebo čeho se bojej.

P. Vosicky 10.11.2021 18:08

Mám na to ten stejný názor... Nabírání vody sítem.. CO2, které nevypustíme my, vypustí v Asii, kam se přestěhuje i veškerý průmysl . Kromě toho efekt CO2 v atmosféře (a jeho množství tamtéž) je o dva řády nižší, než efekt vodní pára v atmosféře... Který můžeme pozitivně ovlivnit i bez ozebraceni obyvatelstva a zničení průmyslu...

P. Vosicky 10.11.2021 18:03

Jako kdyby obsazení jedné ze šesti místopředsednickych židlí sněmovny mělo jakýkoliv vliv na na cokoliv... Tedy kromě víc peněz pro dotyčného... Nemyslím si, že je někde psáno, že každá strana ve sněmovně musí mít mistoptedsednickou funkci.. Mám dojem, že se tu honí moucha ve sklenici.

F. Navrátil 10.11.2021 17:42

Pětikolka zavádí nebezpečnou tradici vyřazení opoziční strany z vedení sněmovny pod politicky nesmyslnou záminkou extremismu. O tom, která strana je extremistická a o jejím rozpuštění může rozhodovat výhradně soud. Do té doby je politická strana součástí demokratického politického spektra. Příště se může stát, že vítěz voleb označí za extrémistickou kteroukoliv stranu, kterou bude považovat za konkurenční a vyšachuje ji pod touto záminkou z vedoucích funkcí ve sněmovně. Takové jednání je ústupek od demokracie a neváhám říci, že je extrémistické!

Z. Lapil 10.11.2021 16:39

Však píšu, že se buzerace bruselská od té kremelské příliš neliší ;-(.

J. Krásenský 10.11.2021 16:36

Reálně socialistickou buzeraci jste popsal věrně, a že si dnes můžeme pouštět hubu na špacír? Tak o místo ve státních službách přijdete, když budete otevřeně zpochybňovat současné "pravdy" o vlivu člověka na změnu klimatu. Vyjádříte se o deviacích sexuálních menšin. Zdůrazníte, že ačkoli muž a žena mají stejná práva, svobody a důstojnost, jsou rozdílní. Že manželství je svazek cis-muže a cis-ženy a těm ostatním k tomu cosi podstatného schází. Že multikulturalizmus je hloupost a dvě rozdílné kultury nemohou spolu dlouhodobě žít. Že islám má všude horké hranice a Evropu ohrožuje svými výboji už třináct století, že nejde o náboženství míru, ale války. Že umělý potrat je nemorální - úmyslné zabití nevinného je vražda. Dostanete se také do potíží, porazíte-li na svém pozemku strom (od určité velikosti), který jste sám zasadil, ale nemáte na to bumážku od ekologických úředníků. Tak mne zato nevyloučí pro porušení pravidel komunity.

J. Sedlář 10.11.2021 16:20

Ano, dost hloupé, pokud tím myslíte vaši reakci na autora článku a tykání.