17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

POLITIKA: Dilema voliče ODS

Mezi skalními voliči ODS rostou pochybnosti, zda v této straně ještě existuje něco, kvůli čemu stojí za to jí v blížících se volbách dát opět svůj hlas, nebo zda již tyto důvody pominuly a nebude lepší to „hodit“ někomu jinému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ptáček 21.8.2021 11:47

Dilema čtenáře blábolu paní Lhotské. Smát se, nebo plakat? Jedině pokud je paní Lhotská přesvědčenou voličkou ODS, svá slova beru s velkou omluvou zpět.

P. Han 21.8.2021 11:01

Takže nabádáte nevolit i další strany? ;-)

I. Polák 21.8.2021 10:37

Podstatné čapí hnízdo: jediná správná reakce pravicové strany, po vyjasnění detailů, by byla boj proti všem nesmyslným a špatným dotacím. A nic takového se nestalo, zejména ne ze strany ODS.

J. Vlček 21.8.2021 10:30

S intencemi současného vedení ODS je pro mne tato strana nevolitelná, a to jak s ocáskem TOP 09, tak i bez něho. RvRvRv

R. Polášek 21.8.2021 10:28

Co se týká Green Dealu, je otázka, co všechno se pod něho zahrne. Green Deal v podobě v současné době prosazovaný zelenými exponenty v Bruseli a zelenými aktivisty určitě ne. Ale Green Deal ve stylu "vybrané rozinky z celku", pokud to budou ty správné , přinášející pokrok a neožebračující lidi, tak potom je toto přijatelné. Ovšem museli by se tlakem lidí zlomit zelení exponenti v Bruseli.

R. Polášek 21.8.2021 10:22

Moje pořadí k ODS je takové: 1.Antibabiš, 2. Ždímání voličských preferencí z lavírování ode zdi ke zdi Anticovid versus úplně rozvolnění, bez ohledu na oběti covidu 3, Fiala a pár dalších modroptákových papalášů.

R. Polášek 21.8.2021 10:16

"Kdyby ODS vykopla Fialu a postavila do čela Kubu, případně i Vondru, byla by ještě volitelná."

Volitelnost ODS by se rozhodně výrazně zvýšila. A Kuba i Vondra by současně spoustu lidí ve vedení ODS poslali tam, kde už měli dávno být, na politické smetiště. U Kuby se asi muselo akorát trochu hlídat jeho spojení s jihočeskými kmotry.

J. Ganaur 21.8.2021 10:13

Jo!Takové to „konečné"....:-(

R. Polášek 21.8.2021 10:12

"která nemění kurs podle toho, jak vychází průzkumy nebo na co přišlo PR oddělení s nikým nevolenými lidmi.";-D;-D A teď tu o Červené Karkulce, prosím

J. Franke 21.8.2021 10:11

Babiš Green Deal v Radě už podpořil, jestli se nepletu. Žádné veto nezaznělo.

R. Tichý 21.8.2021 10:09

Ja myslim, ze lidi zijici v cizine by vubec volit nemeli.

J. Franke 21.8.2021 10:09

Já to mám jednodušší v tom, že normalizační komouši, natož pak konfidenti StB, mají stopku ještě v předkole mistrů. Takže ANO (s Babišem!) ne, bez něj, dko ví. Záleželo by hodně na krajské kandidátce, ale je to jen úvaha, protože Babišovi moc moc chutná.

L. Severa 21.8.2021 10:09

Autorka zřejmě nabádá nevolit ODS. Prý je to dobré pro o obrodu strany, protože by pomohla výměna jejího vedení. Jenže mám dojem, že to platí i pro některé další strany.

J. Bárta 21.8.2021 10:09

Vy musíte být hodně mladý, že si nepamatujete, kdo rozkradl republiku.

J. Plzák 21.8.2021 10:02

SPD je pro lidová hlasování, referenda. Nemusí to být vždycky a ovšem, ale je to jediné budoucí řešení.

Mimo jiné také toho, jak zablokovat Babiše až se bude chtít obrátit a začne podporovat Green Deal, imigraci a euro.

P. Hák 21.8.2021 10:01

Green Deal, to je konzervatismus jak vyšitý.

J. Ganaur 21.8.2021 9:59

Zkuste si to přečíst ještě jednou.Odstavec uprostřed.:-)

P. Han 21.8.2021 9:58

Kdyby ODS vykopla Fialu a postavila do čela Kubu, případně i Vondru, byla by ještě volitelná.

Kdyby TOP 09 učinila totéž s Markétkou a postavila do čela onoho feudála, kterým nemyslím pána na Orlíku a v Čimelicích, pak snad také.

J. Plzák 21.8.2021 9:56

Já také. Není jiné řešení.

Z. Laxa 21.8.2021 9:55

Pane Zemku, souhlasím s Vaším názorem !

J. Plzák 21.8.2021 9:55

Domnívám se, a také doufám, že pro ANO bude dostačovat k dalšímu vládnutí jen SPD.

Tu také budu volit, i když se mě sympatie k panu Okamurovi drží v mezích.

I. Polák 21.8.2021 9:50

3 body proti ODS: 1. Fiala, 2. akce anti-Covid, 3. akce anti-Babiš.

Nejde o podstatu, ale o metody a jejich vnější provedení. Na podrobnosti není v diskusi dost místa.

P. Hák 21.8.2021 9:50

ODS nesáhla po Novotném? Já myslel, že u nich byl. "Přínos" Novotného myslíte v čem?

A kterou myšlenku máte na mysli?

J. Anděl 21.8.2021 9:41

Je zajímavé, že mě úplně přestal zajímat výsledek voleb, spíš jsem zvědavý, jakou pak po volbách kdo postaví vládní koalici.

Možnosti vidím podobně.

Já bych možná v nějakém emočním hnutím i volil ANO, abych snížil riziko koalice s Pirstanem, ale nemůžu legitimovat některé kroky v boji s covidem a čím dál otevřenější Babišův trend rozhazovat tisícovečky, jako by to byly dvacky. Což tímhle tempem brzo budou.

Jestli to jiní budou dělat lépe?

Ani nevím a pochybuji. Přesto nechci, aby se zdálo, že s tím souhlasím. A to vidím jako větší riziko volby ANO, než pro mě nepodstatné čapí hnízdo. Že dobrý výsledek ANO bude výrazem voličů, že jsou s tím, co se dělo, zcela spokojeni. A že kdo je chce porazit, musí dělat totéž a víc.

Howgh :)

S. Sedlák 21.8.2021 9:41

Přinejmenším existuje precedens. ODS to už jednou neudělala, ačkoliv mohla. S propagátory této myšlenky typu Klause jr. se rozloučila. Nesáhla po velmi mediálně populárním Novotném, protože i přes jeho zřejmý přínos by pro konzervativní voliče byla ODS nepřijatelná a byla by ve sněmovně další neřízená střela.

S. Sedlák 21.8.2021 9:34

Jeden tvrdí, že ODS zakonzervoval, druhý, že ji zcela změnil.

Ano v ODS už nemají hlavní slovo šíbři z Klausových časů, nepaktuje se s oponenty typu opoziční smlouvy. Podařilo se mu to s čím začal Babiš a neuspěl Nečas. Je to konzervativní strana, která nemění kurs podle toho, jak vychází průzkumy nebo na co přišlo PR oddělení s nikým nevolenými lidmi.

S. Sedlák 21.8.2021 9:27

A to tvrdí jedinec, který tady fandí ANO. Že tě hanba nefackuje. Babišovy denodenní kotrmelce s totálním odklonem od původní ANO.

P.S. Můžeš napsat, koho z kotyrářů z ODS zakonzervoval? Nespletl sis to s ANO?

S. Sedlák 21.8.2021 9:19

Tady se nejedná o názor, ale fakta. Moje vidění světa s tím má společné pramálo. Jen prostě vím, že udělat v podnikání jen jednu z desítek Babišových lumpáren, tak bručím v kriminálu po léta. Eticku rovinu ani nezmiňuji, jakkoliv by měla být pro výkon veřejné funkce zásadní.

Je to jako kdysi s Rathem. To, že je to gauner bylo známo mnoho let před tím, než šel do politiky. Mnoho let mu to vycházelo. Až pak jednou spadla klec. Tatíkovy kontakty v stb zřejmě vymřely.

P. Han 21.8.2021 9:17

S Fialou to není ODS.

P. Milan 21.8.2021 9:14

Svobodní (za Macha) byli volitelní. Proti Soukromníkům celkem nic nemá.