23.2.2024 | Svátek má Svatopluk


Diskuse k článku

POLEMIKA: Doležal a kongres

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Realista 23.11.2006 5:22

Copak Doležal ...

to je ten určitě objektivní komentátor, že?

To není žádný vlez doprODS, že? Nebo že by ano??

Joska 23.11.2006 0:05

Nečetl jsem článek B. Doležala

ale z článku autora (Bárty) tuším, že Doležal napsal článek dobrý. Víte, někdy je potřeba kompromis prostě neudělat a to bohužel kongres ODS neustál.  Topolánek ve kterého jsem vkládal velké naděje teď zřejmě uplichtí s tou troskou něco na způsob velké koalice, nebo oposmlouvy. Jen proto, aby byli u koryta. Kdybyste byli Vy v ODS trochu frajeři, uměli byste jít do toho rizika a třeba ve 3. pokuse prohrát a jít do opozice. Takhle spekulujete a proserete všechno. Já osobně Vám to spočítám hned v příších volbách Vy Klausoidi !

mik 22.11.2006 22:48

duhové peklo

Jistě, ODS nejde široce dlážděnou cestou do pekla, ODS bude pragmaticky duhovatět až po rudou. Ale občané a stát s takovými duhovými vládami půjdou do pekla, a nejen tam.

ind 22.11.2006 19:14

Korektní informace?

My, co jsme na kongresu nebyli jsme bohužel odkázáni na informace od novinářů a komentáře politologů. Co si sakra máme vybrat, když každý píše svoje dojmy a nikdo fakta... 

Navíc se domnívám, že vyjádřit odlišný názor na sjezd ODS lze i bez osobních impertinencí. Tyto článek pana Bárty značně zlehčují, stejně jako označení předsedy ODS jako Topola, nebo spolupráce dvou levicovích stran jako Apači a Komanči. Po pravdě řečeno to není ani nijak vtipné...Oproti tomu působí hodnocení pana Doležela důvěryhodněji.

Richard 22.11.2006 18:38

Doležal do stoupy!

Myslím, že jste jeden z mála, kdo opravdu poslouchal a pochopil, oč na kongresu ODS kráčí. Teď nezbývá než držet palce, aby to Topolánkovi a spol. vyšlo. Doposud mu to vycházelo a je mi celkem jedno, jestli je takovým dítkem štěsteny nebo má tak vyvinutý politický čich. I když to druhé by bylo lepší.

Kajan 22.11.2006 18:37

Pane Bárto, oslovení starý pán zcela zdiskreditovalo Vaše sdělení !!! Dzp.

K.K. 22.11.2006 21:02

Re: Pane Bárto, oslovení starý pán zcela zdiskreditovalo Vaše sdělení !!! Dzp.

Místo starý mohlo klidně být zapšklý

AeroKarel 22.11.2006 18:15

Po dlouhé době

zase něco optimističtějšího. Doufám, že máte lepší postřeh Vy než Doležal.

Moudrá hlava 22.11.2006 17:45

Přecejen

se p. Doležal líp čte, než p. Bárta. Dík pane Doležale!

M.Koutek 22.11.2006 16:45

Pohotový komentátor B.D.

To časté horlení, glosátorství ve stylu zavilého posměchu a ironie, ty povýšené spekulace, verbální veletoče, záštiplné větičky jsou textovým znakem politologa (?) Bohumila Doležala. Kde je jim zakládaná LDS- Liberálně demokratická strana, jeho politickopraktický výkon, úsilí a schopnost řídit obec, organizaci? Ještě něco může zkusit, předvést jak to ON umí. Zatím je den po dni jak na vlnách oportunismu a zbabělého mudrlantství. Škoda talentu. Jsou tu ještě pamětníci.

Štváč 22.11.2006 12:54

hradní Bárta

Říkáte, že Klaus nemá v popisu práce vyzývat ke koalici s ČSSD. Toť vaše jediné zdůvodnění, ač jeho projev je zaznamenán a čiší z něj spokojenost s obrácením Topolánka. Pokračujete a nazýváte Topolánka "prázdným a falešným." Kdo myslíte, že je blíž k pravdě ? Vy, nebo Doležal ? Z vás čiší servilita a obdiv ke Klausovi na sto honů. Doležal konstatuje co viděl a slyšel.

AeroKarel 22.11.2006 18:16

Re: hradní Bárta

Ale to Bárta také .......

mik 22.11.2006 22:49

Re: hradní Bárta

R^

ondys 22.11.2006 10:52

Doležal a kongres

RvVe svém horlení jste opominul podstatný fakt, že KSČ-ods od voličů nedostala mandát na Topolánkovo kličkování po tenkém ledě ve spolupráci s KSČ-čssd. R^Umně umíte obhájit svinstvo.

AeroKarel 22.11.2006 18:17

Re: Doležal a kongres

A proč to nepíšete do KSČ, popleto?

ondys 22.11.2006 18:59

Re: Re: Doležal a kongres

Omlouvám se, ale podle čeho to mám poznat? Rudá, oranžová, modrá... Samej bolševik!

mik 22.11.2006 22:50

Re: Re: Re: Doležal a kongres

duhovi bolševici :-D

ondys 22.11.2006 23:48

Re: Re: Re: Re: Doležal a kongres

To si užijeme srandy, až je pan profesor sjednotí a stane se duhovým generálním tajemníkem s doživotním prezidentstvím. Už se těším na duhové polibky při setkání papalášů a smysluplné projevy o duhových kůlech v plotě. S duhou na věčné časy!

penzista 22.11.2006 10:51

Pan Bárto

myslíte si, že se dá od politruka Doležala čekat něco jiného?

oakman 22.11.2006 10:22

Konečně myšlenka..

hodná zamyšlení. Pan Bárta se na rozdíl od pana Doležala nesnaží politiku dělat, ale o ní psát. Na to, jak dopadly volby se tu nějak zapomíná - ještě hodinu před koncem sčítání byla situace taková, že jsme mířili do 101 koalice KSČSSD. Na poslední chvíli sebraly hlasy z Prahy a ciziny rudým šanci na pokojnou diktaturu sociálního parazitismu s křesťanským "ocasem". Je to plichta, Topolánek nemá 101 hlasů ani k tomu, aby se prosadil, nemá 120 hlasů na ústavní většinu a diskuse o předčasných volbách zůstane diskusí, protože z důvodů obecných nelze angažovat komouše, aby konkurovali socanům. Ti, co říkají, že na hlasy by v předčasných volbách vyhrála pravice, by měli zapřemýšlet, koho budou v situaci, kdy levici půjde o přežití, volit ti, kteří se k minulým volbám nedostavili. Je to skoro 40% voličů, nedělám si iluze, že budou volit jiné než rudé.. Pokud je společnost rozdělena na poloviny, musí strany usilovat o hlasy voličů a tvořit tak reálnou názorovou majoritu, cesta manipulace volebního výsledku pomocí přeběhlého poslance společnost ještě více vyhraní. Pravicoví štváči si neuvědomují, že klíčové není porazit Paroubka, ale jeho armádu fanoušků. Porazit je tím, že ODS dostane minimální šanci ukázat místním zideologizovaným proletářům, že lidově řečeno " nežere děti a hadry na nádobí" a je tudíž volitelná. Pak nastane situace, kdy pitomci levicového původu nebudou mít tu muniční základnu pomluv o tom, co vše se zhroutí, až to povede ODS. Nehledě na to, že ODS musí skládat reparát z vládnutí u mnoha nelevicově smýšlejících voličů, kteří opatrně sledují, jestli se partaj poučila a nezopakuje, co jsme zažili před lety. Topolánek se evidentně snaží udržet vliv na budoucnost země, pravicoví Pinocheti by radši viděli alibismus a partajní puritánství, odchod do opozice a další ztrácení času ve jménu ideologické čistoty. 

Malý Aston 22.11.2006 12:40

Re: Konečně myšlenka..

Ano,souhlasím s Vámi a to plně.Kongres se vedl v rovině nemáme rádi Paroubka ale nevedl se v rovině,proč by občané měli milovat ODS.Já mám dojem,že v ODS není schopný ekonom,který má velmi dobře propracovaný plán na úsporu státních financí,počínaje počtem kopíráků až po placení telefonů u všech organizací napojených na státní rozpočet.Reforma,slovo které nahání strach normálním občanům není podložena vizí zlepšení pro všechny,kteří chtějí pracovat a pracují.Levice,říká. Všechno bude zadarmo,neříká kde na to vezme prachy ale řadě občanů to vyhovuje.Aby ODS mohla ukázat občanům,jak Vy říkate" Nežereme děti" tak  by měla mít srozumitelný program pro všechny,také mít prostor pro realizaci tohoto programu. Pokud občané nemají zájem,proč vnucovat něco co nechtějí?Chtějí občané skutečně vládu socáků a komoušů? Tak jim dejme možnost v nových volbách.Jít do šaškárny s Paroubkem? Tak budeme vypadat jako on.

Ivan 22.11.2006 16:06

Re: Konečně myšlenka..

Parazity tady vidím akorát v ODS.  Povaleči už dávno tradičně volí ODS, protože jedině ta může vytvořit příznivé podmínky pro krádeže a z něčeho ti paraziti žít musí. ČSSD se řídí spíše zásadou, že kdo nepracuje, ať taky nejí. Za práci ovšem nepovažuje keťasení, spekulaci, lichvu a jiné podobné činnosti. Protože zásada se shoduje s biblickou, neměli by s ní lidovci mít problémy. Bursíkovi zelení, to ovšem problém je. Polovina jeho strany je jasně levicová, Bursík ale jedná podle zahraničního zadání a ten kšeft s vyřazenými větrníky z říše bude prosazovat  za každou cenu. A protože ODS se dá koupit daleko snadněji než ČSSD, tak tíhne k ODS. Tak mu určili jeho chlebodárci (ty miliony na volební kampaň přece nesmí jen tak přijít nazmar).

jakovy 22.11.2006 16:41

Ivánku náš, copak ... Re: Re: Konečně myšlenka..

Cit.:"ČSSD se řídí spíše zásadou, že kdo nepracuje, ať taky nejí. Za práci ovšem nepovažuje keťasení, spekulaci, lichvu a jiné podobné činnosti" . Proto zvyšuje cigánům soc. dávky a za ministry si vybírá Svobodu, Lachnita a d.

tony 22.11.2006 9:27

shoda

Pan Bárta to napsal jako P.doležal, jen v obráceném gardu a méně vkusně. (černá kůže, důtky)

Mard 22.11.2006 9:12

Podiv

Pane Bárto, když mám hodnotit, kdo z vás dvou je blíž pravdě, tak se musím přiklonit k panu Doležalovi. I on občas fakta přizpůsobí obrazu svému, ale Vám se to stalo ve větší míře. Já osobně pokládám paní Němcovou za konzistentní političku a to že jí stavíte do role obhájce spolupráce s Paroubkem je dle mého dost falešné. Určitě se chová příměji a čitelněji, než mnohem více chameleonovitější Bém. Zkrátka se stalo to, že zákulisním kupčením se podařilo protlačit do funkcí místopředsedů, dle mého mínění, slabé lidi typu Béma a Bendla.

Ale 22.11.2006 9:23

Re: Podiv

http://www.blisty.cz/art/31272.html

Miroslava Němcová je v mých očích také čitelnější, než Pavel Bém. Na straně druhé jsou ovšem Bém s Bendlem mnohem silnějšími politiky, než Miroslava Němcová. Zákulisní kupčení, to je stranický život. Před lety se zákulisním kupčením do místopředsednické funkce dostala Miroslava Němcová.

AeroKarel 22.11.2006 18:18

Re: Re: Podiv

Blicí listy, to je zdroj ........

huhu 22.11.2006 9:04

pane Bárto, souhlas

vidím situaci stejně. To jak situaci ODS a vyjednávací pozici Topolánkovu (nemá co ztratit, Paroubek je v koutě - nyní jde jen o to, zvolit co nejbezpečnější cestu k předčasným volbám) , tak nepochopení či manipulativní činnost mnoha medií vč. p. Doležala, kteří Topolánkovi přisuzují to, co nedělá...

jerry 22.11.2006 8:57

Dobrá polemika,ale

doporučoval bych na tu připravovanou vládu počkat. Možná se alespoň v začátku trochu pobavíme-např. ,, Pane premiére, důrazně žádám o přidělení služební helikoptéry.Jako ministr zahraničí mám na ní právo!" Ale můžeme to vidět i z lepší stránky -tentokrát už ve vládě  nebude Kuchtová a nebudeme muset zbourat Temelín!;-D

kapitán 22.11.2006 8:55

v čem má naopak Doležal pravdu

Pro samou kritiku Doležala se zapomíná, že konzistentně hlásá, že jedinou možností po volbách bylo držet a NEOPOUŠTĚT projekt trojkoalice. Jedině jistotou 100 hlasů mohl překazit Paroubkovi chuť na třetí pokus.