26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

PAVEL: Bylo to „nutné zlo“

Kandidát na prezidenta Petr Pavel se omluvil za svou podporu sovětské okupaci Československa v roce 1968. Označil svůj životopis v letech bolševika jako „nutné zlo“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 25.11.2022 12:31

Zkus se ještě informovat, jak funguje rozvědka u výsadkového vojska (Pavel patřil profesně k parašutistům) a čím se lišila od kontrarozvědky. :-P

K. Křivan 25.11.2022 10:03

Kdo ho školil na špiona a záškodníka ?

L. Novák 25.11.2022 12:23

Ty jsi obyčejný BLB a ruský LHÁŘ! Mezi emigranty je takových jako ty hodně...Rv!!

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

P. Čech 25.11.2022 9:05

"Nutné zlo"????

Je to lež jako věž! Bylo to zlo, nikoliv ovšem "nutné". Mezi námi byla významná většina lidí, kteří do zločinecké organizace KSČ nevstoupili a neškodili tím ostatním lidem. Na lživé výmluvy členů KSČ že "nikdy nikomu neublížili" je jen jedna otázka. Hlasoval (a) jste na schůzích vaší základní organitace KSČ proti usnesením? Téměř nikdo z nich nemůže odpovědět že ne. A právě tím hlasováním škodili ostatním nečlenům KSČ, jichž bylo cca 9/10.

Členství v KSČ nebylo žádné nutné zlo. Bylo to odporné a prachsprosté prospěchářství, odsouzeního dné stejně jako to členství. Podle mne ten, kdo bude volit komunistu Pavla či jakéhokoliv jiného komunistu vč. Babiše si vůbec nezaslouží žít v demokratickém státě.

L. Novák 25.11.2022 9:22

Co jste dělal za komunistické totality vy? ;-)

K. Křivan 25.11.2022 9:36

Já emigroval. A co ty ?

L. Novák 25.11.2022 9:40

Emigrace není žádná kvalifikace ani morální záruka. Teď tady denně vystupuješ jako RUSKÝ TROLL a člen páté Putinovy kolony v Česku, podobně jako řada dalších... Rv !!

K. Křivan 25.11.2022 10:10

V mysli duševně chorých kreténů (jako ty) možná.

L. Novák 25.11.2022 12:33

V historii tvých komentářů za poslední dva roky to lze snadno doložit.

P. Sura 25.11.2022 10:11

R^R^R^R^

P. Čech 25.11.2022 9:37

Dělal jsem všelijaké věci, ovšem v KSČ jsem nikdy nebyl. Také proto jsem nikdy nezastával žádnou vyšší odbornou funkci byť jsem měl vysokoškolské vzdělání. Možnosti jsem měl. Dokonce mi bylo nabízeno místo ředitele závodu výměnou za členství v KSČ, což jsem musel odmítnout ze zásadních důvodů. Jak říkám, byl jsem vším možným jen ne prospěchářem a členem KSČ či jiné politické strany Národní fronty.

L. Novák 25.11.2022 9:47

;-D Takže ty jsi teď vlastně takový odbojářský hrdina... Proč nekandiduješ?

P. Čech 25.11.2022 9:56

JEDNODUCHÉ! PROTOŽE NEJSEM A NIKDY NECHCI BÝT ČLENEM ŽÁDNÉ POLITICKÉ STRANY A TEDY NEMOHU ANI HÁJIT JEJICH VŮLI. JAKO TAKOVÝ KANDIDOVAT ANI NEMOHU, PROTOŽE MNE ŽÁDNÁ POLITICKÁ STRANA ANI HNUTÍ NA SVOU KANDIDÁTKU NEDÁ. V podstatě je to tak i dobře, protože si nemusím vymýšlet lživé howadiny a hájit volnou soutěž politických stran a nedemokratický volební zákon. A lskavě mi netykejte, husy jsem s Vámi nepásl. Nebyl jste náhodou v KSČ? Tam si všichni členové tykali.

L. Novák 25.11.2022 9:59

Tak si tady masíruješ zadnici u počítače jako vzor "všech svatých"? ;-D Jsi k smíchu!!!

R. Langer 25.11.2022 9:59

Tak jistěže je soudruh Novák bolševik z Brusele jako vyšitý. To jste si ještě nevšiml...

F. Svoboda 25.11.2022 10:02

Výborně napsáno - dnes nejlepší příspěvek !

T. Hraj 25.11.2022 8:52

To je pravda o Pavlovi i o Babišovi. Přesto je Nerudová podle všeho z těch tří tou nejhorší volbou. Je to taková prima holka, se slušností nejdál dojdeš, hlavně ať si neděláme v EU ostudu. Zájmy ČR hájit nebude (neví ani, že nějaké existují). Klíčová témata dneška ji zcela míjí nebo na ně má EUmainstreamový názor. Zářným příkladem budiž Green Deal.

P. Čech 25.11.2022 9:08

Máte pravdu. Docela bych ji chtěl vidět v roli prezidentky v případě napadení státu, jak by se chovala jako vrchní velitel armády. Jinak ji ovšem každopádně stavím nad Pavla i Babiše.

P. Sura 25.11.2022 10:24

No vidite sám. A mně se divíte, že budu volit generála?? máte pravdu, že ti, co se dnes ohánějí "nutným zlem" vstúpili kvůli kariéře. Ale zase je rozdíl, jestli ta kariéra byla kvůli prachům, nebo kvůli odbornosti. To že sviňský režim některé profese podmíňoval členstvím byla jedna z jeho zvráceností. Nicméně mi není známo, že by si u ČSLA někdo přišel k zajímavým penězům, jako třeba v OÚNZu. Neviděl jsem za celý život, že by někdo dal důstojníkovi úplatek, aby líp velel. Jedinou "výhodou" pokud vím byl služební byt vetšinou v lokalitách, kam by se dobrovolně dotyčný nikdy nestěhoval.....

P. Čech 25.11.2022 10:45

Nehledejte rozdíly tam, kde žádné nejsou a nebo jsou zástupné. Tady neplatí žádné kompromisy ani žádná "chytrá" horákyně. Buď kdokoliv byl v KSČ, zločinecké to organizaci a tedy je sám zločinec a nebo ne. Nic mezi tím. V podtstě jde jen o jedno. Ze slušných lidí nelze vytvořit zločineckou organizaci. A důstojníci ČSLA? Ti byli od funkce majora téměř všichni v KSČ a to zaměstnání vykonávali jen proto, že byli líní pracovat. Milovali Sovětský svaz a dávali to všemožně najevo a na "odiv". Dozajista tomu nebylo jinak ani u současného generála Pavla.

L. Novák 25.11.2022 12:27

Už jenom samé bláboly... Rv!!

P. Kubáč 25.11.2022 8:44

Nerad to říkám, ale přezidentští kandidáti se mi jeví jako tři skupiny

- typu "tuhle funkci ještě nemám"

- typu dvě vily a dvě BMW už mám tak co si ještě pořídím.

- typu konečně přestanu být nýmand s holým zadkem.

Nevidím mezi nimi nikoho, koho by tam vedla upřímná snaha "sloužit veřejnosti"

L. Novák 25.11.2022 8:56

Ale to přece dělají všichni, s motivací, aby z toho měli prospěch... už od narození. Je to přirozená lidská vlastnost. :-)

P. Čech 25.11.2022 9:13

A právě proto jsou téměř všichni naši politici odsouzeníhodní. Na jejich obhajobu lze uvést jen jediné. Vyrábí a vytváří je celkový politický systém, který nemá se skutečnou zastupitelskou demokracií téměř nic společného. Je nutno si konečně přiznat, že ve skutečné zastupitelské demokracii by takoví lidé dlouho politiky být nemohli. Tedy, pokud by vůbec byli zvoleni. V případě demokratických přímých voleb by z těch současných nebyl zvolen žádný.

L. Novák 25.11.2022 9:24

Vy to děláte taky tak, s motivací co nejvyššího prospěchu pro sebe. To nebylo JEN o politicích. Tak se netvařte jako "svatý"...Rv!!

P. Čech 25.11.2022 9:45

Konkrétně, pane Nováku, konkrétně. Co konkrétně dělám "také tak"? Jaký prospěch mám z toho, co zde uvádím? Svatým nejsem, to ani náhodou. Svatým totiž není nikdo. Každopádně jsem se ovšem nikdy nesnížil k tomu, abych vstoupil do jakékoliv politické strany. A to zase jen proto, že tyto "volně soutěží" mezi sebou o moc nad občany státu. Přesně tady totiž pramení ta naprostá nefunkčnot politického systému. Ve volné soutěži politických stran podle čl. 5 ústavy ve spojení s nedemokratickým volebním zákonem, který potírá přímou volbu kandidátů (fyzických osob) do moci zákonodárné.

L. Novák 25.11.2022 9:50

Opakuji. Je to přirozená lidská vlastnost a je na ní založená ekonomie jako vědní obor. :-)

P. Čech 25.11.2022 9:59

Není to "přirozená" lidská vlastnost. Je to odporná a odsouzeníhodná lidská vlastnost a to uměle vytvářená u lidí ovlivnitelných. Takových ovšem nikdy není demokratická většina.

L. Novák 25.11.2022 12:36

;-D Vy jste prostě levičácký mimoň, který nemá jasno v základních pojmech.

K. Křivan 25.11.2022 9:41

Máte pravdu ! A proto chci přímou demokracii jako ve Švýcarsku.