25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

DOKUMENT: Vít Rakušan na Facebooku

Ministr vnitra Vít Rakušan zveřejnil na svém Facebooku rozsáhlé prohlášení k současné situaci. Přinášíme v plném znění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 20.8.2022 22:21

Jenže premiér potřebuje Stanaře a ti by bez Pirátů nebyli ochotni koalovat...Na a pak by se Fialovi sesypala vláda, když zarputile odmítá spolupráci s ANO.

V. Kučer 21.8.2022 17:59

Jak by něco podobného řešil předchozí premiér?

H. Lukešová 21.8.2022 19:06

To vážně nevím.

V. Kučer 21.8.2022 22:30

Možná to brzy poznáme.

J. Vlček 20.8.2022 21:10

Pokud jste tedy nevolil SPOLU, předpokládám, že jste nevolil ani mafiány z PIRSTANu, pak jste při své "příslovečné prozíravosti" volil nějakou pidistranu bez šance, čímž jste chca nechca podpořil pětikolku. To si každopádně žádá gratulaci. ;-)

D. Laurencikova 21.8.2022 9:44

A to je dobre, protoze vitezna petikolka se postarala o to, ze nebude cim topit. Pan Prokop bude se svym hrejivym vedomim ve vyhode.

R. Langer 21.8.2022 4:47

Ne, nejsou. Ale úvahy anibabišových voličů bohužel dále nesahají, na to nemají kapacitu, a to je ten jejich problém... :-P

J. Jurax 21.8.2022 17:53

Nebuďte binárně dvouzávitový - k nedůvěře k Rakušanovi a stanařům není podmínkou nutnou, natož postačující, být svědkem Babišovým.

A. Krajánek 20.8.2022 14:43

To není pětikolka, to je pětismečka.

Jestlipak si pan ministr komentáře přečetl ?

Vykládejte volovi v pátek , že jde v sobotu na porážku

D. Laurencikova 20.8.2022 14:39

Jeste jednou jsem se podivala na vysledky voleb 2021 a vidim, ze STAN volilo 5,18 % volicu. ANO volilo 27,12% volicu, cili vic nez 5x tolik! Druha nejsilnejsi strana, ODS, ziskala 11,32% hlasu, tedy temer 2,5x mene nez ANO. Jak je mozne, ze nejsilnejsi strana je v opozici zastupce jedne z tech nejmensich, ktera sotva zvladla hranici 5%, je dnes ministrem vnitra a udava ton? Co je s vuli suverena - lidu? Jakou ta tady jeste vubec hraje roli?

J. Hrdlička 20.8.2022 14:48

Očividně vám chybí některé základní znalosti ,což moc nepřekvapí.

Vládne ten, kdo získá důvěru parlamentu, ať už strana nebo koalice.

A o složení parlamentu rozhoduje právě lid ve svobodných volbách. Už to fakt není jako komunistická volební fraška hlídaná speciální operací, pardon bratrskou pomocí.

D. Laurencikova 20.8.2022 15:22

Co sem tahate "specielni operaci" a "bratrskou pomoc"? Co to tady ma co delat?

Nevim, jake mi chybi znalosti, ale zcela jiste mi nechybi cit pro tyto veci a jisty vnitrni kompas. Chybi mi snad znalost, ze "demokracie je vladou vetsiny?" Vysvetlete mi, co by na tom byla "komunisticka fraska", kdyby strana, kterou volilo nejvic volicu, ergo ta nejsilnejsi strana, stavela premiera a vybirala si k sobe PO VOLBACH koalicniho partnera, pokud nema absolutni vetsinu? A sice podle toho, co ma se kterou stranou spolecne v programu a ne jen ten jeden cil, nekoho odstranit? Podivejte se do Madarska. Tam se proti Orbanovi spojily strany od uplne vpravo, az po uplne vlevo. Co mely tyto strany za spolecny program, krome odvoleni Orbana? Jak by asi vypadala jejich vlada? Takove slepence jsou absolutni nesmysl a pohrdanim vuli volice. V Madarsku to nevyslo, v Cechach bohuzel ano. Taky to podle toho vypada, horsi vladu jsme jeste nemeli!

P. Diviš 20.8.2022 15:25

Voliči rozhodli. Asi se vám to nelíbí, ale je to demokracie.

D. Laurencikova 20.8.2022 15:34

Volici de facto rozhodli, ze vladnout ma ANO. Tato strana ziskala nejvic hlasu, tedy VETSINU, at se vam to libi nebo ne. Co se z toho da udelat "de jure", je uplne jina vec.

J. Hrdlička 20.8.2022 15:50

;-D Twl, vy neumíte ani první stupeň základky, co se matematiky týče. O logice nemluvě.

Nejvíce hlasů neznamená automaticky většinu, NEZNAMENÁ. To snad chápe každý s IQ nad cca 85.

R. Langer 21.8.2022 4:52

Být vámi, o IQ se moc nezmiňuji. :-P

D. Laurencikova 21.8.2022 14:19

Dnes jsem se podivala do Lidovek a vidim, ze hnuti ANO si podle nejnovejsich dotazoven polepsilo o ca. 4%. To je hodne. Takze, hrdlicko, mozna ze ANO bude brzy nejen "nejsilnejsi strana", ale ziska dokonce i "vetsinu" hlasu? Uvidime. Jedno je jiste, kdyby se narodu libilo, jak to ta petikolka vede, vypadalo by to asi jinak. ;-)

P. Diviš 20.8.2022 16:11

Pokud tomu opravdu věříte, pak lze s úspěchem pochybovat o vaší schopnosti zpracovat informace (zkráceně inteligenci).

ANO získalo nejvíce hlasů, ale ne většinu, potřebnou k vyjádření důvěry jeho případné vládě. Pochopil to i Zeman a to už je co říci. "De i͇u͇r͇e͇" platí zákony, včetně volebního, pro všechny stejně.

J. Hrdlička 20.8.2022 16:12

Tahle osoba je neuvěřitelná, něco jí vysvětlit je sysifovská snaha:-/

P. Diviš 20.8.2022 16:15

Jo, nejenom dnes. Chvíli se tím bavím.

D. Laurencikova 20.8.2022 18:46

Tak pobavte i vy me a vysvetlete, od kdy plati pet mensin za vetsinu. Uz jste si rozmyslel, co maji Pirati spolecneho se STANem? Neprehlizejte otazky, ktere se vam nehodi. Rozbalte trochu tu svou inteligenci, o ktere jste tak presvedcen.;-)

P. Diviš 20.8.2022 20:56

Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů (vám vysvětlit cokoliv).

R. Langer 21.8.2022 4:53

Ano, celá Pětikolka před volbami. ;-D

D. Laurencikova 21.8.2022 9:32

To je naprosto typicke. Vy to nejen nevite, ale ani vubec netusite! Naznate programy stran, nevite o cem mluvite. Ale zato s vervou.;-)

J. Vlček 20.8.2022 21:42

Paní Laurencíková, kladete příliš obtížné otázky na bedra pana Prokopa. Nelze se divit, že i při jeho IQ si na odpovědi, podle jeho slov, žádá alespoň tři dny. ;-D

D. Laurencikova 20.8.2022 18:56

Vy tomu prec sam vubec nerozumite. Neco melete, aniz jste schopen pochopit, jak nelogicke to je.

D. Laurencikova 20.8.2022 16:44

Ja mam neco proti exekutive, ktera si dela zakony, jake se ji hodi, ne jake jsou v zajmu lidi. Chapete aspon to?

D. Laurencikova 20.8.2022 17:02

Myslela jsem samozrejme legislativu, nez me roznesete. ;-)

J. Hrdlička 21.8.2022 7:17

A co je v zájmu lidí, o tom rozhodujete vy. Se fakt odkopete každou chvíli :-)

D. Laurencikova 21.8.2022 8:40

Takze nechapete.