Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
K24a92r58e11l 94Š80e47v51č23í61k
Napsal jste to výtečně. Děkuji vám za Vaši práci.
O61. 97M53.
Těch 230 g/km se mi nějak nezdá. Udávaná spotřeba u elektromobilů se pohybuje od 15 do 25 kWh na 100 km, podle velikosti auta a provozních podmínek. Když vezmu hodnotu 20 kWh / 100 km, tak mi vyjde celkem přesně 165 g / km, když těch 25 (to jsou ale dost extrémní hodnoty), tak 203 g / km. Takže ano, elektromobil v Německu vyprodukuje emise zcela srovnatelné se staršími spalováky, ale dvojnásobek oproti těm moderním, to přeci jen ne.
To nic nemění na tom, že nemístné prosazování elektromobility znamená ožebračování chudších ve prospěch bohatnutí pár bohatých.
P77e24p26a 64K32o80p10e92c58k33ý
Elektrifikaci automobilů jsem nevěřil od samého začátku. Údajný zájem o elektrická auta je protlačován médii. Prodej je dotován a i přes to není zájem ze strany automobilistů nijak horentní. Úředníci EU z toho vystřízliví ale hlava bude bolet majitele automobilek. Jednou to třeba přijde že budeme jezdit na elektřinu. Ale to musí jít pozvolným vývojem a né že se pár úředníků utrhne ze řetězu. Nemáme parkovací místa na sídlištích a neumím si představit dobíjení takových aut. Ještě horší by to bylo u nákladních automobilů. Chybí místa pro technické přestávky a zajistit u toho ještě dobíjecí stání je nadlidský úkol.
L95a67d48i41s14l70a65v 37N34o48v79á72k
Ona ta "zelená" mediální propagandistická masáž se vyrovná (a v blbosti i trumfne) prolhanou komunistickou propagandu známou z dob po komunistickém převratu 1948 - 1989 v Československu...
V systému vydávajícím se za demokracii, kde banda idiotů v parlamentu si klidně troufne přehlasovat fyzikální a ekonomické principy a ani se u toho nezačervená...
Dojeli na to komunisti rudí a zelení na to dojedou už brzy taky. Energetická krize je důkazem, že fyzika ani ekonomie se zmást nedají.
J80o67z91e42f 46K92o64s63t64e91l17a49n79s79k91ý
Ne Neviditelném psu sa tak dlouho bude psát o nesmyslnosti OZE a elektrovozů, až Čína a Německo pojedou z 85 % na OZE a podíl elektrovozů na prodejích tam bude ještě vyšší. Ale někteří "experti" i tehdy budou psát to samé co teď...
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/112013/00112013290252091143012.jpg)
P11a52v47e83l 37R65a69d61a
Mě to někdy přijde spíše tak, že NP plénu záměrně předhazuje kontroverzní téma s převážně reklamním či lobistickým cílem, kde nerozhoduje smysluplnost či pravdivost informací - ale spíše počet kliknutí k danému tématu.
L43u55d48v43í79k 57B33e37n58e73š
Dnes se k idiocii elektromobility přidávají ještě sny o lapání CO2 a jeho ukládání do jakýchsi nejspíše podzemních prostor, nějakých kaveren. Již na první pohled je jasné, že se jedná buďto o naivní sny ekologických šílenců nebo o dobře připravovaný nový podvod na daňových poplatnících. Jde jen o prachy, o zisk pro subjekty, které na realizací takových projektů budou vydělávat. Kolik asi nalapá nějaká lapací fabrika oxidu uhličitého (a za kolik), kdy to porovnáme s množství CO2, které se uvolní spolu s dalšími sajrajty např. při výbuchu nějakého vulkánu. Proč nepřijít s projektem, podle kterého se všechna voda v oceánu Atlantickém přečerpá do Pacifiku? Stejně marné snažení a stejná pitomost.
J43o57z72e88f 43K17o38s93t68e13l59a98n60s33k78ý
Nejpozději v roce 2030 se taky začnete o koupu elektrovozu zajímat...
L63a84d85i63s52l16a21v 16N57o86v96á59k
A zase jako vždy dementní trollící pitomci Rada s Kostelanským...
L83a16d40i64s58l75a74v 46N43o37v62á13k
Šejnovi se omlouvám, že jsem na něj zapomněl...
J76o98z70e10f 58K82o56s86t19e11l92a47n50s94k31ý
Hannibal ante portas! Přesněji čínská konkurence vyrábějící elektrovozy stojí u bran Evropské unie připravena k zdrcujícímu útoku. A co dělají odpovědní činitelé v Evropě? Dohadují se, zda více CO2 produkují spalováky nebo elektrovozy...
Nebo zda dotovat nebo nedotovat prodej elektrovozů...
Takový způsob obrany vůči čínské konkurenci navyklé z Číny drsnému konkurenčnímu prostředí ve stylu kapitalismu volné soutěže zcela jistě zabere... Vpusťte hladové vlky do ohrady plné ovcí a doufejte, že se ovcím nic nestane...
Článek se způsobem myšlení moc neliší od moudrostí, které přicházejí z Bruselu nebo pražských kaváren. Je to zkrátka tlachání a zbytečné přežvýkání trávy.
Uvítal bych něco zcela jiného: článek a následnou diskuzi, co s tím dělat. Zavedení vysokých cel vypadá na první pohled to nejlepší řešení, ale je to cesta do pekel. Evropa a její výrobci by měli zahodit svou nadutost a povýšenost a snažit se co nejrychleji dohnat čínskou konkurenci. Každá jiná cesta je slepou uličkou.
Nebo se snad někomu zdá lepším řešením pořád vyrábět jenom spalováky a čekat, co se bude dít? Evropa tohle dělá alespoň 10 let - čeká, co se na poli elektrovozů bude dít a kdy všechno kolem elektromobility krachne. A nestačí se tomu, co se děje, divit. Reakcí je pak překotně skákání z jednoho řešení do druhého na způsob splašené kozy.
P51e24t12e 46B56r54i87c37h
Možná by pro začátek stačilo nedotovat. Jak výrobu a prodej elektroaut včetně autobaterií, tak Občasné Zdroje Elektřiny.
V48l11a33d85a86n 44K36u31č82e85r
Ekologičtější a levnější je na plyn přímo jezdit. Má menší emise než benzin nebo nafta a možná by stačila emisní norma euro 4.
J52i44ř20í 56S74u40k
Konečně došlo na má (zde několikrát publikovaná) slova: elektromobil je marginální (politikou dodaná) spotřeba, a ta je kryta marginální výrobou, tedy tou která se mění v závislosti na spotřebě. U nás tedy není emobil krmen polofosilně, ale celofosilně. Elektromobily jsou zvyšující snižovačky. Ekologové na tom vydělají 2x, protože pochopili závislost "čím vyšší emise skleníkových plynů - tím vyšší imise skleníkových peněz". Hlavním cílem ovšem je destrukce průmyslové civilizace koncipovaná degresivistickou ideologií,
J91u22r60a 66J29u53r82a72x
Zatím si Evropská komise i parlament s pohádkami o čisté elektromobilitě doslova lžou do kapsy, psáno v článku.
No a co probůh od Evropská komise i parlamentu můžete čekat jiného? Mozky prožrané zelenou plísní ...
P71e52t23e 70B26r66i98c61h
Nejen zelenou plísní. Celý ten putovní cirkus je založen na korupci a korupční prostředí nadále rozšiřuje
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz