Diskuze
ENVIRONMENTALISMUS: Ideologie lži
Děkujeme za pochopení.
J. Lepka
Lež o environmentalismu v Česku
Někdy v 90. letech, asi v roce 1992 nebo 1993, byl vypsán tendr na rekonstrukci pražské městské čistírny odpadních vod.
Tou dobou byla v Česku ale jen jedna jediná česká firma (pro kterou jsem pracoval jako konzultant), která splňovala přísná ekologická kritéria na požadovanou kvalitu vyčištěné vody. Pražský magistrát proto snižil původně vysoce stanovená kritéria kvality vypouštěné vody, aby tu zakázku nedostala ta jediná česká firma.
A jakýsi pražský radní, tady dnes argumentuje environmentalismem jako ideologií lži. Ha. Ha. Ha.
L. Novák 475
Re: Lež o environmentalismu v Česku
Co je tohle za blábol? Aha, Miroslav Pivoda... Už jste byl u MUDr. Chocholouška?
tak Ddiesly kupujeme jen kvůli nižším CO2?
Tak podle autora auta s dieslovým motorem kupujeme zřejmě jen kvůli nižší produkci CO2. Zajímavé, nevěděl jsem, že prakticky polovina majitelů aut v EU je tak uvědomělá. Nebo to možná bude tak, že je kupujeme z důvodu nižší spotřeby nebo třeba většího točivého momentu, kdo ví.
P. Han
Re: tak Ddiesly kupujeme jen kvůli nižším CO2?
V Německu napřed nastavili podmínky tak, aby se vyplatilo diesely vyrábět, prodávat i kupovat, a teď je budou pro změnu zakazovat.
P. Grigar
Diskuse s environmentalisty?
..neblbněte, marná snaha!
Re: Diskuse s environmentalisty?
Máte kus pravdy. Plodná diskuse totiž předpokládá anlogické znalosti na obou sranách a kus kritického myšlení k tomu. Nechcete něco s toho zkusit předvést?
Příklad. Kriticky se k obecnému problému snahy o změnu systému (týká se i dopravních) vyjádřil např Koukolík:
https://technet.idnes.cz/jak-si-zamilovat-system-0sw-/veda.aspx?c=A121204_153944_veda_mla
Některá data a názory enviromentální povahy máte rřeba tady:... http://www.dobramesta.cz/emise-a-imise-z-dopravy
Problém je nepochopení technologické doby v níž žijeme
Autor článku: "... Ale musíme se při tom držet na zemi. Přírodní zákony nelze porušovat. ..."
Radní (pro školství) se sice mohou zuby nehty držet při zemi, ale technologie je i nás všechny žene výše a výše tempem, které nemůžeme ovlivnit. Je třeba se mu přizpůsobit. Nesmíte se příliš dlouho držet při zemi, ale dolédnout k novým, světlým zítřkům.
Zkrátka: Řešením pro Audi nebyly Diesely ale elektromobily.
Když se vyčerpá jedno technické paradigma, je třeba včas přejít na jiné paradigma. A není třeba přitom lhát.
Re: Problém je nepochopení technologické doby.
Řešení je zejména ve snížení celkové spotřeby pro spotřebu. Viz vliv velikosti auta.:
Elektromobilita může jen odlechčit centru městských aglomerací ale sama o sobě řešením není. Významější přínos by mohla přinést hromadná doprava. Navíc vlekle klesá efektivita těžby energií a to podvazuje jakýkoli civilizační rozvoj.
M. Mikulec
Doporučuji přečíst si
knížku Michaela Crichtona "State of Fear", je to v podstatě o ekoteroristech, kteří navenek vystupují jako vážená charitativní organizace, zaštítěná navenek důvěryhodnými osobami. Strhující čtení.
Re: Doporučuji přečíst si
Strhující čtení ? Za strhující chování považuji nedomyšlené ba přímo stupidní obohacování atmosféry prakticky nerecyklovatelným CO2. .... http://cdiac.ornl.gov/
http://www.esrl.noaa.gov/gmd/webdata/ccgg/trends/co2_trend_mlo.pdf
To prostě proto, že dopady tohoto procesu mohou být s důvodů praktické nerecyklovatelnosti tak velkého masivu imisí jaký nebyl posledních 55milionů let nikdy do atmosfery uvolnován nedozírné. Může to znamenat rozvrat ekosystémů které dodnes přinášení lidstvu násobně větší hodnoty jak celosvětové HDP. Jestli o toto lidé přijdou - přijdou o civilizační podstatu.
Jednání rozvracející civilizační podstatu považuji za formu teroru a to i když nejde o náhlý agresivní nátlak ale spíše o ohlupování a bezohlednost k budoucnosti. V tomto případě jde tedy spíše o navození zkázy v jakési pomalu sycené plynové komoře celou plejádou nerecyklovatelných látek kde CO2 vede. Tento proces sice není s lidského pohledu "strhující" ale přesto evidentně hrozí, že sebou strhne zejména na suroviny i potravu prakticky nejnáročnější a v ledačem nejchoulostivější životní formu kterou představují lidé. Svým způsobem "Je s námi konec" v důsledku skrytého teroru na kterém se všichni nějak podílíme:
A. Alda
Ano.
V 50. i 60. letech byli ředitelé podniků ještě zavíráni za sabotáž či zkreslování statistické evidence... v 70. a 80. letech byli za totéž odměňováni metály. Jinak to totiž nešlo.
dobrý článek
Diesely v posledních letech dosáhly neuvěřitelných výkonů při malé spotřebě.Pak se ovšem věci ujali politikové a bez ohledu na přírodní zákony začali "řídit". Jak popisuje autor, muselo to takhle dopadnout. Ale bude hůř. Zejména u nás. Podívejte se na tu vládu.
Autor si evidentně nevšiml,
že v dnes je u nás oficiálně uveden do úřadu defraudant.
Re: Autor si evidentně nevšiml,
Napište o tom článek.
Autor napsal, už dříve, článek o něčem jiném, taky zajímavém.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz