16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Dvořák 11.4.2024 7:01

Kolik dotací dostal Henry Ford na vývoj svého automobilu, na výstavbu továrny, linky atd? Kolik dotací dostávali zákazníci na zakoupení jeho vozidel? Kolik dotací dostal Samuel Colt, Daimler s Benzem, Emil Škoda, Tomáš Baťa . . . .

Všichni víme, co všechno dokázali a co po nich zůstalo.

Také víme, co dokázali a co zůstalo po těch, kteří evidentně dotace dostávali.

Marxe dotoval Engels. Lenina Němci. Hitlera stát prostřednictvím zbrojního průmyslu . . . . Green Deal a elektromobilita je jedna obrovská podvodná dotace.

V. Kolman 11.4.2024 7:11

VŠECHNY DOTACO JSOU ŠPATNÉ!!!!!!

P. Dvořák 11.4.2024 7:12

Jasně. O tom píšu ve 3. a 4. odstavci :-)

M. Kocián 11.4.2024 7:14

Ty do rozvoje vědy a kultury ze své podstaty špatné nejsou. Ale velice, velice špatné jsou dotace do spotřeby - zvlášť tam, kde je spotřeba jiného zboží zatížena vysokou spotřební daní.

V. Mokrý 11.4.2024 7:37

1* !

P. Kotyza 11.4.2024 7:00

Jen 2 věci na světě jsou nekonečné::vesmír a lidská hloupost. Causa elektromobilita je toho dostatečným důkazem.

O. Vašíček 11.4.2024 8:15

S tím vesmírem to není jisté. ;-)

P. Kotyza 11.4.2024 8:20

No aspoň se to zjednodušilo:-)

L. Hančar 11.4.2024 6:40

Li-ion baterky znamenaly velký pokrok. Ruční nářadí dovolilo mužům po šichtě ještě dokonale uspokojit milenky. A ta elektrokola! Znám spoustu důchodců, kteří jsou tak odpočatí, že se jim zdá dokonce i o sexu. Výdrž erotických pomůcek mnohdy překonává i ty nejlepší trdláky v oboru filmů pro dospělé. Ale elektroauto? To je taková často zvadlá umělá pánská chlouba s krátkou výdrží. Dokonale bylo naplněno heslo z mého mládí: Tesla = TEchnicky SLAbé.

M. Mařák 11.4.2024 6:08

VW za Hitlera vyvinul brouka pro všechny a nejen tím Německo nastartovalo ekonomiku a vedlo k růstu prosperity a nulové nezaměstnanosti, Musk vyrábí elektroauta pro bohaté, vsadil na opačnou klientelu a trh je již patrně nasycen.

Až bude elektroauto stát 300 000 korun, dojede bez nabíjení v zimě pět set kilometrů i se zapnutým topením a světly, no a baterie se nabije za pár minut, začnu o koupi té současné hračky pro bohaté uvažovat.

V. Mokrý 11.4.2024 6:31

Snad se toho naše vnoučata dočkají.

P. Holeček 11.4.2024 6:46

Včera jsem četl, že Dongfeng chystá do prodeje v ČR e-auto za půl milionu, takže ta doba je tu, jen evropské automobilky si jí moc neužijí...

Ale všemožní aktivisté budou chvíli spokojení

M. Kocián 11.4.2024 8:15

No sláva - takže můžeme všechna zvýhodnění pro elektromobily zrušit a dát na dobíjecí elektřinu stejnou spotřební daň, jako na naftu a benzín?

J. Ganaur 11.4.2024 9:33

:-)R^R^R^

P. Holeček 11.4.2024 10:00

Až to přijde, to bude mrzení...

L. Písařík 11.4.2024 7:09

To by tak hrálo, aby každý měl elauto, už teď jejich na cestách až moc. Elauta jsou způsobem snížení provozu, protože ne každý na ně bude mít.

R. Langer 11.4.2024 5:32

Bublina už praskla? Ještě ne, ale věřím, že se toho brzy dožijeme. Hlavně až krachne ten dotační podvodník Musk, co ho techničtí analfabeti mají za génia. ;-)

T. Hraj 11.4.2024 10:46

Space X nezplodil geniální věci? Metanový motor Raptor např.?

Musk dotace nevymyslel. Samozřejmě z nich těží, jako každý, kdo vyrábí EV. Ale to není jeho chyba.

R. Langer 11.4.2024 11:29

Škoda jenom, že Musk s tím nemá zhola nic společného, nic z toho totiž NEVYMYSLEL. ;-D

T. Hraj 11.4.2024 11:58

Je manažerem. Někdo se domnívá, že manažeři nejsou potřeba, že veškerou práci odvádějí dělníci (rukama) a vývojáři (hlavou). A že výrobky se pak samy prodají, jsou-li dobré. A že marketing, obchod či vize firmy jsou nehmotné, abstraktní nepotřebnosti. To je samozřejmě nesmysl.

Například nikdo asi nezpochybňuje, že Apple se stal tím, čím se stal díky Steavu Jobsovi. Při tom ten byl mnohem méně technicky zaměřený, než Elon Musk. Měl ale velice jasnou vizi a představu o marketingu.

L. Novák 11.4.2024 3:18

Tesla se dohodne na vyrovnání kvůli smrtelné nehodě autopilota, při které zahynul inženýr společnosti Apple

(podrobnější údaje v článku)

https://www.wn24.cz/tesla-se-dohodne-na-vyrovnani-kvuli-smrtelne-nehode-autopilota-pri-ktere-zahynul-inzenyr-spolecnosti-apple/

R. Langer 11.4.2024 5:34

Zajímavé. Jsem zvědavý na ostatní automobilky s podobnými systémy... ;-)

J. Sinnreich 11.4.2024 1:10

Posledni bastou koupechtivych nadsencu EV aut se stanou v Evrope zeleni Nemci. Ti maji zvlastni dar se nadchnout tim, co povazuji za abstraktni pravdy, aniz by premysleli o praktickych dusledcich sveho pocinani.

V. Kolman 11.4.2024 0:20

Elektromobil je JINÉ auto, nežli jsou ostatní auta!!!!!!

Dejte víc na selský rozum a přestaňte e-mobily lidem CPÁT mocí-mermo!!!!!!

On i e-mobil má svoje výhody, ale nechte na lidech, aby si sami rozhodli, co je pro ně výhodnější!!

J. Pilny 11.4.2024 5:52

To současným eurobolševikům nevysvětlíte. Ti stejně jako před 70 ti lety chtějí poroučet větru , dešti.

M. Dvořák 11.4.2024 5:59

R^!!

L. Písařík 11.4.2024 7:18

Už teď je ve městě problém zaparkovat auto, leda v placené garáži a přibude problém kde najít nabíječku a hlavně jak vyrobit tolik elektřiny, když večer nejméně polovina připojí svá elauta k nabíjení. Ale o tom z těch elpytlíků nechce nikdo ani slyšet. Těší mně, že ten problém se mně ale už týkat nebude.

V. Vérosta 11.4.2024 7:32

a nabíjet by mělo být povoleno pouze ve dne ze solárů, jinak jsou elauta vlastně uhloauta!! :-) Ekologická katastrofa.

L. Písařík 11.4.2024 10:11

To vůbec není špatný nápad, kdo má elauto, bude pracovat v noci a nabíjet ve dne. A když slunce nesvítí, nenabíjet a do práce na kole.;-D

J. Nevrkla 11.4.2024 0:16

Jak to dopadne s elektroauta, bylo dávno jasné všem lidem se zdravým rozumem. Mezi politiky a šéfy automobilek takových mnoho není. Jsem zvědav, kdy začne bankrotující Škoda propouštět a žebrat o státní dotace.