Sobota 27. července 2024, svátek má Věroslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 49  Kč / 1. měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

ŠAMANOVO DOUPĚ: ŘSD nerozumí

Po panu premiérovi a ministrech školství a zdravotnictví teď nerozumí ani Ředitelství silnic a dál nic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Článek nic moc, ale problém dálnic obrovský.

Největší problém vidím v plánovačích, kteří jsou cca 10 let pozadu. Příklad - napojení výpadovky z Barrandova na D0 - evidentně chybí minimálně 2 km rozšření o 1 pruh. Každý den se to ucpe jenom provozem. To nikdo nečekal. Totéž napojení D0 na D1.

Nebo rekonstrukce D1. Zajímalo by mě, kdo rozhodl o rozšíření o 60 cm. Větší blbost jsem neslyšel. Vím to já, bavíme se o tom s přáteli, ale někdo chytrý tenkrát rozhodl ne 3 pruhy, 2 nám přece stačí.

Představuji si to tak, že tam sedí dopravní expert, který pamatuje, jak se stavěla D1. Tak proč to dělat jinak?

Korupce a doživotní zaměstnání na ministerstvu.

0 0
možnosti
IL

I47v10o 90L52y48č35k73a

2. 12. 2023 20:02

Vidím to jako záměr. Nějak kolem roku 2000 se stavěla rychlostní silnice Frýdek-Místek na Nový Jičín a Hranice. Dva pruhy sem, dva pruhy tam. No a v současné době se silnice předělává na dálnici. Asi to nešlo udělat už tenkrát.

0 0
možnosti
Foto

Ono to s tím zipováním není v praxi jednoduché. Pokud jsou oba pruhy plné, tak to jde - prostě se v místě zúžení zipuje a oba pruhy se pohybují zhruba stejně. Ale čím je levý pruh volnější, tím víc do něj přijíždí nových řidičů, kteří se ale vnucují doprava dřív, než přijde zúžení. A tím je pravý pruh stále pomalejší, až někteří nevydrží a vyjedou do levého atd. atd. To blokování levého pruhu kamiony je vlastně docela rozumné - jinak by taky mohly zůstat v pravém pruhu navždy.

0 0
možnosti
OM

O35. 44M59.

2. 12. 2023 19:41

Ono by stačilo, kdyby při té rekonstrukci D1 na ní po jednom - dvou kilometrech anainstalovali funkční proměnné značení - pak by šlo snadno regulovat provoz na dálnici - v případě potřeby snížit maximální povolenou rychlost, zakázat předjíždění náklaďáků nebo všech, + registrovat přestupce.

0 0
možnosti
FN

Pro kamion jsou svodidla něco jako černožlutá výstražná páska. Vymezují prostor.

0 0
možnosti

Ukazuje se, že o svodidla ani tak nejde... Po každé však jde... o řidiče

0 0
možnosti
Foto

Technický analfabet Kovanic, včetně poradce premiéra, netuší, že kamion má okolo 24 tun, které při rychlosti okolo 80 km/h nezastaví žádná svodidla a které jsou schopny v této rychlosti probourat i silnou zeď.

0 0
možnosti
JJ

J25u66r46a 44J48u54r16a53x

2. 12. 2023 1:44

Ono trochu záleží na úhlu, pod nímž kamion do svodidel najede. A samozřejmě na rychlosti.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz