Diskuze
ŠAMANOVO DOUPĚ: ŘSD nerozumí
Děkujeme za pochopení.
J20a34r15o59s89l44a17v 17K32o57č14í
Článek nic moc, ale problém dálnic obrovský.
Největší problém vidím v plánovačích, kteří jsou cca 10 let pozadu. Příklad - napojení výpadovky z Barrandova na D0 - evidentně chybí minimálně 2 km rozšření o 1 pruh. Každý den se to ucpe jenom provozem. To nikdo nečekal. Totéž napojení D0 na D1.
Nebo rekonstrukce D1. Zajímalo by mě, kdo rozhodl o rozšíření o 60 cm. Větší blbost jsem neslyšel. Vím to já, bavíme se o tom s přáteli, ale někdo chytrý tenkrát rozhodl ne 3 pruhy, 2 nám přece stačí.
Představuji si to tak, že tam sedí dopravní expert, který pamatuje, jak se stavěla D1. Tak proč to dělat jinak?
Korupce a doživotní zaměstnání na ministerstvu.
I17v94o 46L60y38č24k34a
Vidím to jako záměr. Nějak kolem roku 2000 se stavěla rychlostní silnice Frýdek-Místek na Nový Jičín a Hranice. Dva pruhy sem, dva pruhy tam. No a v současné době se silnice předělává na dálnici. Asi to nešlo udělat už tenkrát.

L55u71b11o91m51í59r 86Ž17a71l38o83u98d58e21k
Ono to s tím zipováním není v praxi jednoduché. Pokud jsou oba pruhy plné, tak to jde - prostě se v místě zúžení zipuje a oba pruhy se pohybují zhruba stejně. Ale čím je levý pruh volnější, tím víc do něj přijíždí nových řidičů, kteří se ale vnucují doprava dřív, než přijde zúžení. A tím je pravý pruh stále pomalejší, až někteří nevydrží a vyjedou do levého atd. atd. To blokování levého pruhu kamiony je vlastně docela rozumné - jinak by taky mohly zůstat v pravém pruhu navždy.
O33. 78M25.
Ono by stačilo, kdyby při té rekonstrukci D1 na ní po jednom - dvou kilometrech anainstalovali funkční proměnné značení - pak by šlo snadno regulovat provoz na dálnici - v případě potřeby snížit maximální povolenou rychlost, zakázat předjíždění náklaďáků nebo všech, + registrovat přestupce.
F21r76a20n57t34i97š82e83k 11N33a72v40r87á64t62i81l
Pro kamion jsou svodidla něco jako černožlutá výstražná páska. Vymezují prostor.
F70r93a56n85t28i81š54e72k 81Ž71ů78r33e32k
Ukazuje se, že o svodidla ani tak nejde... Po každé však jde... o řidiče

M98i92r82o25s31l48a61v 13Š76e30j72n28a
Technický analfabet Kovanic, včetně poradce premiéra, netuší, že kamion má okolo 24 tun, které při rychlosti okolo 80 km/h nezastaví žádná svodidla a které jsou schopny v této rychlosti probourat i silnou zeď.
J17u50r36a 23J75u83r72a30x
Ono trochu záleží na úhlu, pod nímž kamion do svodidel najede. A samozřejmě na rychlosti.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz