Diskuze
ŠAMANOVO DOUPĚ: ŘSD nerozumí
Děkujeme za pochopení.
J32a26r38o41s23l64a20v 62K12o20č38í
Článek nic moc, ale problém dálnic obrovský.
Největší problém vidím v plánovačích, kteří jsou cca 10 let pozadu. Příklad - napojení výpadovky z Barrandova na D0 - evidentně chybí minimálně 2 km rozšření o 1 pruh. Každý den se to ucpe jenom provozem. To nikdo nečekal. Totéž napojení D0 na D1.
Nebo rekonstrukce D1. Zajímalo by mě, kdo rozhodl o rozšíření o 60 cm. Větší blbost jsem neslyšel. Vím to já, bavíme se o tom s přáteli, ale někdo chytrý tenkrát rozhodl ne 3 pruhy, 2 nám přece stačí.
Představuji si to tak, že tam sedí dopravní expert, který pamatuje, jak se stavěla D1. Tak proč to dělat jinak?
Korupce a doživotní zaměstnání na ministerstvu.
I47v10o 90L52y48č35k73a
Vidím to jako záměr. Nějak kolem roku 2000 se stavěla rychlostní silnice Frýdek-Místek na Nový Jičín a Hranice. Dva pruhy sem, dva pruhy tam. No a v současné době se silnice předělává na dálnici. Asi to nešlo udělat už tenkrát.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/102021/151020217D5F5AD205A16F4A886E4A0A60F34A2D.jpg)
L82u26b24o53m75í70r 30Ž49a16l57o56u25d20e15k
Ono to s tím zipováním není v praxi jednoduché. Pokud jsou oba pruhy plné, tak to jde - prostě se v místě zúžení zipuje a oba pruhy se pohybují zhruba stejně. Ale čím je levý pruh volnější, tím víc do něj přijíždí nových řidičů, kteří se ale vnucují doprava dřív, než přijde zúžení. A tím je pravý pruh stále pomalejší, až někteří nevydrží a vyjedou do levého atd. atd. To blokování levého pruhu kamiony je vlastně docela rozumné - jinak by taky mohly zůstat v pravém pruhu navždy.
O35. 44M59.
Ono by stačilo, kdyby při té rekonstrukci D1 na ní po jednom - dvou kilometrech anainstalovali funkční proměnné značení - pak by šlo snadno regulovat provoz na dálnici - v případě potřeby snížit maximální povolenou rychlost, zakázat předjíždění náklaďáků nebo všech, + registrovat přestupce.
F71r84a66n33t36i63š41e39k 77N52a96v16r41á88t77i74l
Pro kamion jsou svodidla něco jako černožlutá výstražná páska. Vymezují prostor.
F65r79a38n15t11i84š64e51k 43Ž69ů55r54e62k
Ukazuje se, že o svodidla ani tak nejde... Po každé však jde... o řidiče
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/102019/16102019A6E72EDAB02CA5529C09B5AA6600D84B.jpg)
M76i50r16o58s89l59a22v 45Š92e77j52n98a
Technický analfabet Kovanic, včetně poradce premiéra, netuší, že kamion má okolo 24 tun, které při rychlosti okolo 80 km/h nezastaví žádná svodidla a které jsou schopny v této rychlosti probourat i silnou zeď.
J25u66r46a 44J48u54r16a53x
Ono trochu záleží na úhlu, pod nímž kamion do svodidel najede. A samozřejmě na rychlosti.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz