28.2.2024 | Svátek má Lumír


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pešta 19.2.2024 8:26

Tucker Carlson komentuje rozhovor s V.Putinem

(anglicky š českými titulky)

https://www.facebook.com/watch/?v=413908434429776

V. Svoboda 15.2.2024 8:49

Co vám média neřekla o válce na Ukrajině

První, kdo porušil územní celistvost Ukrajiny (a Budapešťské memorandum), byly Spojené státy při státním převratu v roce 2014. Tajemnice amerického ministra zahraničních věcí Victoria Nulandová v telefonátu s americkým velvyslancem na Ukrajině dne 28.1.2014 domlouvala, kdo bude / nebude v budoucí vládě, tj. cca měsíc před svržením Janukovyče. Tomu se technicky říká státní převrat, kterych USA provedly od 2.světové války cca 64 po celém světě, takže nic neobvyklého. Nulandová se poté omluvila za komentář v telefonátu vůči EU (f... the EU), čímž potvrdila autentičnost tohoto uniklého telefonátu. Dále profesor ekonomie a poradce prvního ukrajinského prezidenta Kučmy a několika šéfů OSN Jeffrey Sachs vysvětlil, jak americké neziskové organizace financovaly převrat pri majdanu v roce 2014. Rusko zabralo Krym, aby nepřišlo o vojenskou základnu na Krymu právě proto, ze USA provedly převrat na Ukrajině. Kauzalita. Dále Merkelová a Hollande přiznali, že Minské dohody byly jen na oko, aby Ukrajina získala čas vybudovat velkou armádu na válku s Ruskem. Jestli se tu neda někomu důvěřovat, tak je to Západ, který se tím naprosto zdiskreditoval. Související dokumenty a komentáře:

Jan Schneider: hnědnutí Evropy: https://www.facebook.com/watch/?v=370226599078137

Johny Miller: Dokumentární film o útocích na civilní obyvatelstvo na východě Ukrajiny: https://www.youtube.com/watch?v=RtNerbwDSJA

Dokument Alej andělů: https://rumble.com/v4b5t7c-zakzan-video-v-echch-alej-andl-donbas.html

Pavel Šik - komentář: https://www.facebook.com/697721053/posts/10161526049136054/.

Petr Štěpánek - komentář:https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=10232936572297689&id=1267215337

Americký velvyslanec v Rusku William B.u.r.n.s: “Ne znamená ne”:

https://www.facebook.com/1038788061/posts/10228451534806941/

Další komentáře a odkazy: https://docs.google.com/document/d/1Rec1k1IPHFf9rAB6T4ZpIi6X7oyO62edQSwcl0rIXR4/edit?usp=sharing

P. Dvořák 12.2.2024 15:09

Tenhle rozhovor je nebezpečný v tom, že většina Američanů o historii Evropy a Ruska neví nic. A pokud známý(?) žurnalista vypustí bez vlastního komentáře Putinovy fantasmagorie, může jim někdo uvěřit. Otázka je, jaké by ty komentáře byly.

Až Putin zjistí, že na Aljašce je utiskována ruská menšina a půjde ji zachránit, přičemž provede klasickou anexi, bude Trump koukat jak tele na nová vrata.

Copak nebyla Aljaška odjakživa ruská?;-D

V. Čermák 12.2.2024 19:13

Tak to ale nebyly Putinovy fantasmogorie. A doufám, že j hodně Američanů je vezme vážně. A Proč by to měl komentátor Korigovat? To by pak ten rozhovor byl zbytečný...;-D

L. Novák 13.2.2024 1:48

Bla, bla, bla... Putin jenom bez jakéhokoliv kritického zásahu rádoby novináře vytruboval PROLHANOU RUSKOU PROPAGANDU. Toť vše. :-P

[>-] V [UA]

V. Svoboda 15.2.2024 8:39

USA napadly Irák kvůli teroristickému útoku 11.září 2001, při kterém zemřelo kolem 3 tisíc Američanů. Jak to souvisí s Ukrajinou? Spojenými státy ovládaná Ukrajina útočila na vlastní obyvatele ruského etnika na východě Ukrajiny, kde od roku 2014 zemřelo kolem 12 tisíc lidi, z toho minimálně polovina byli civilisté. Dobrovolníci z řad nacistického pluku Azov apod. byli trénováni na americké základně na západni Ukrajině (každých 55 dní jedna jednotka), aby pak šli zabíjet Ukrajince ruského původu na východě země. Používali při tom zakázané kazetové bomby. Rusko ale kvůli tomu nešlo do války (jako USA), nýbrž hledalo řešení diplomatickou cestou - nejdříve pomocí Minských dohod a pak během jednání v prosinci 2021. Na faktech záleží.

V. Svoboda 15.2.2024 8:43

Jan Schneider: hnědnutí Evropy: https://www.facebook.com/watch/?v=370226599078137

Johny Miller: Dokumentární film o útocích na civilní obyvatelstvo na východě Ukrajiny

https://www.youtube.com/watch?v=RtNerbwDSJA

Dokument Alej andělů: https://rumble.com/v4b5t7c-zakzan-video-v-echch-alej-andl-donbas.html

Pavel Šik - komentář: https://www.facebook.com/697721053/posts/10161526049136054/

Petr Štěpánek - komentář: https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=10232936572297689&id=1267215337

Americký velvyslanec v Rusku William B.u.r.n.s: “Ne znamená ne”: https://www.facebook.com/1038788061/posts/10228451534806941/

Více zde:

https://docs.google.com/document/d/1Rec1k1IPHFf9rAB6T4ZpIi6X7oyO62edQSwcl0rIXR4/edit?usp=sharing

V. Humble 12.2.2024 12:54

Abych to shrnul lzou obe strany. Respektive vybiraji si jen to co se jim hodi a ostatni zamlcuji. Nic noveho pod sluncem. Opravdu se Putin jen brani a je utlacovan zlym zapadem? Opravdu Americanim zalezi na Ukrajincich penize posilaji aby branili demokracii? Tak asi tak.

V. Církva 12.2.2024 9:00

Tak nevím jestli má tato civilizace dost rozumu na takovéto rozhovory. Místních putinosexuálů co ho nekriticky přijímají je zdá se víc nž těch kdo se zamýšlejí nad pohledem z Ruska a příčinami rozkolu s ruskem.

Nakonec Západ velebil i Stalina. Najdou se snad i dnes lidé kteří putinofily v jejich nerozumu zastaví.

L. Novák 12.2.2024 0:20

Putinova prolhaná dezinformační PÁTÁ KOLONA ;-Oaktivní na NP nejenom v posledních týdnech:

L. Kolman , P. Odložil = P. Dachmeister , J. Černý , P. Černý , A. Renjascu , D. Laurencikova , V. Machálková, P. Spáčil , V. Čermák , I. Pávek , Z. Linda , K. Filip , V. Pavelka , F. Pavelka , O. Vorálek , V. Kuhaj , J. Novak , J. Vlček , L. Beneš , L. Zídek , P. Brich , K. Nový , J. Drobný , J. Pšenička, V. Zadák , D. Hubáčková , K. Křivan , J. Karza , M. Varadinková , M. Moravcová , I. Kučerová , R. Sorge , J. Rybník , D. Černý , A. Mohela , P. Pepax , J. Rejzek , A. Jaroš , Z. Babek , P. Boublíková , P. Boleloucký , J. Sedláček , P. Brecík , I. Teren , F. De Winter , Z. Babek , A. Teply , M. Hoblík , J. Kratochvíl , M. Boháček = M. Zasazabanovaný, J. Kostelanský , J. Krásenský , L. Hančar , R. Langer , R. Gramblička , P. Nešvara , F. Navrátil , S. Vozka , V. Šťastný , V. Damec , P. Zeman , R. Lávička , J. Blahová , J. Dvořák , M. Grundmann , J. Bárta , P. Vychodil , J. Fialová , J. Krejčová , L. Píchová , T. Kubín , V. Němec , J. Tulejová , I. Hermanek , F. Pokorný , O. Kaucký , S. San , Z. Grabec , J. Vrška , D. Rakous , L. David , B. Liborek , S. Ševeček , J. Trubač , J. Hanzal , F. Žůrek , E. Hlinovský , M. Šejna , R. Vacek , V. Podracký , M. Malovec , O. Hávová , K. A. , P. Vavruch , J. Uher , R. Woloszczuk , O. Seliger , Š. Hašek , R. Nešpůrek , P. Kozelský , L. Svoboda , J. Matuška , J. Červený , J. Kalina , V. Petr , M. Pesat , V. Mokrý (Kotas) ...

L. Novák 12.2.2024 0:37

Ad: P. Adler 11.2.2024 4:11 ...

Jestli to z obsahu sem a pod úvodník i jinam vkládaných textů Putinových ;-O agresívních "užitečných idiotů" nechápete, pak s vámi (o nich ani nemluvě) žádná diskuse nemá smysl. ;-) A jak tu hybridní Putinovu válku sleduji, vy sám jste se ani nepokusil.

Takže na viděnou v lepších časech, až někoho napadne NP od Putinových trollů vyčistit. Ale za života O. Neffa to asi nebude.

:-) ... O víkendu válka pod úvodníkem jako příklad...

https://neviditelnypes.lidovky.cz/cirkus/jak-chapu-carlsonuv-rozhovor-s-putinem.A240209_173355_p_cirkus_nef/diskuse

[>-] V [UA]

V. Čermák 12.2.2024 19:16

VŠETKO NASVEDČUJE, ŽE ZELENSKYJ SA PRIPRAVUJE NA ÚTEK Z KRAJINY! Líder ukrajinskej opozície vypustil informácie.

Porošenkovci: Po 20.květnu bude Zelenskij nelegitimním prezidentem RUSKÁ ARMÁDA ROZREZALA AVDEJEVKU NA DVE POLOVICE-ZAČÍNA AJ ÚTOK NA ČASOV JAR

L. Novák 13.2.2024 1:51

No vida! :-) Tady máte, pane P. Adlere, příklad jednoho takového ;-O dementního KOMUNISTICKÉHO DEBILA v Babišových a Putinových službách... ;-)

J. Kalina 11.2.2024 21:46

Tak prý se v USA v určitých kruzích řeší spíše styl projevu Putina než jeho obsah a hlavně s porovnáním s jejich současným prezidentem. Obsah projevu je možná pro ně druhotný? Některým se zdá, že mají v čele v lepším případě neškodného popletu, v horším případě popletu a nejhorším nebezpečného popletu.

Za sebe jsem rád hlavně za Putinův výlet do historie dávné, ale i té nedávné včetně Majdanské. Zájemcům doporučuji nějakou historickou literaturu z přelomu tisíciletí, to co je na sítích se stává pomalu nevěrohodné. Vrtá mi lehce hlavou co přimělo "Ukrajinské" kozáky podepsat dohodu s Ruským carem a odklonit se od "Poláků"? Kde se stala chyba? Pak bych se chtěl jednou dozvědět, čistě ze zvědavosti", co se to semlelo mezi představiteli západo ukrajinské a Majdanské scény, když kličko vítězoslavně oznamoval , že se za účasti ministrů zahraničí Německa a Francie dospělo k dohodě s Janukovyčem a že budou předčasné volby jak prezidenta, tak parlamentu a situace se uklidní. To byl chvilkový jásot plného náměstí a večer už Janukovyč zdrhnul z Ukrajiny a do týdně byla čistka v parlamentě, v televizi, rozhlase. Jazykový zákon a následně Krym, Východ Ukrajiny. Jakoby by evropským státníkům do té dohody někdo hodil vidle, jakoby na tom Majdanu byly nejméně 2 frakce a zvítězila nakonec ta nejagresivnější. pak už jen taková směs: jedni jedeme, oni (Rusové) si nic nezkusí a druzí jedeme oni (Rusové) to už nezkousnou a napadnou Ukrajinu. No a máme tady válku! Ale to tady není naštěstí u nás, ale odsír... to hlavně Ukrajinci. A EU je sjednocena jako nikdy, Trump něco řekne a všichni budou tlačit na 2% z rozpočtu a on si fakt bude někdo malovat, že pak nám pomůžou, kdyby něco?

P. Diviš 11.2.2024 22:54

Styl i obsah pořád stejný: Výron ruského imperialismu.

Nemusí nám pomáhat, dokud se toho Rusáci bojí.

V. Čermák 12.2.2024 19:19

NAPROSTÝ ŠOK PRO AMERICKÉ DIVÁKY! Poprvé se dozvěděli, že za ukrajinským státním převratem na Majdanu 2014 stála americká CIA a dozvěděli se o nacifikaci Ukrajiny!

K. Křivan 11.2.2024 13:16

Leyenová: Musíme zabránit voličům, aby nevolili „špatné strany"

O to se snažil Hitler a povedlo se mu to. Politici špatných stran putovali do koncentráků nebo stihli utéct do Moskvy. Tam taky žili ve strachu.

O to se snažil Gottwald a povedlo se mu to. Politici špatných stran putovali do uranových dolů nebo byli rovnou na Pankráci popraveni. Národ žil ve strachu.

EU se řítí do padesátých let v ČSR, nebo do let panování Hitlera. Chcete to ?

D. Laurencikova 11.2.2024 13:33

Zdá se, že ano. Každopádně v Německu je to pořád ca. 80 % voličů, kteří si přesně takovou "demokracii" přeji.

D. Laurencikova 11.2.2024 13:33

Zdá se, že ano. Každopádně v Německu je to pořád ca. 80 % voličů, kteří si přesně takovou "demokracii" přeji.

K. Křivan 11.2.2024 13:49

Hitler měl víc než 80%. Uši z lejna ho ještě trumfne.

P. Diviš 11.2.2024 15:11

Neměl. 43,9%

https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C4%9Bmeck%C3%A9_volby_do_%C5%99%C3%AD%C5%A1sk%C3%A9ho_sn%C4%9Bmu_1933_(b%C5%99ezen)

P. Diviš 11.2.2024 15:10

"Zabránit" je blbě zvolené slovo.

A přes všechny chyby Západu, proti Rusku je to stále ráj. Je na nás voličů, aby na Západě nenastalo peklo.

V. Petr 11.2.2024 18:06

Ono to už přestává být pravda. Nakonec uvítáme ruskou armádu jako osvoboditelku od naprosto šíleného Bruselu!

Putin je sice agresivní imperialista, ale západu vládnou degenerovaní šílenci.

P. Diviš 11.2.2024 22:55

Vy možná, pro mne jsou Rusáci okupanti a jinak to nebude. Bez ohledu na bláznění v Bruseli.

R. Langer 12.2.2024 17:47

Jo, hlavně ti z Ukrajiny. Ti už jsou dokonce tady. ;-D

D. Laurencikova 11.2.2024 18:47

Jak to víte, Diviš? Co se tak strašného děje Rusům v tom Rusku??? Chlap, který má vedle nás v garáži v Mnichově auto, je Rus. Ten říká, že Putin je jeste to nejlepší, co tam můžou mít. Vůbec tak nenarika jak vy. Čím to je?

P. Diviš 11.2.2024 22:56

Že je v Mnichově, přece.

To by mohlo napadnout i osobu ducha mdlého (vás).

D. Laurencikova 12.2.2024 7:55

Ne, není jenom v Mnichově, Diviš. Klidně zmizí na pár týdnů do Ruska. Tak to dělají ti Rusi vůbec: Prostě tam jedou a zase se vrátí... Celí, s hlavou na krku! A za nějaký čas jedou zas, přes vaše varování.

D. Laurencikova 12.2.2024 7:55

Ne, není jenom v Mnichově, Diviš. Klidně zmizí na pár týdnů do Ruska. Tak to dělají ti Rusi vůbec: Prostě tam jedou a zase se vrátí... Celí, s hlavou na krku! A za nějaký čas jedou zas, přes vaše varování.

D. Laurencikova 12.2.2024 8:00

Jake vy delate v Rusku negativní zkušenosti, že tady pořád knucite? Já se pana Seitzewa zeptám, jak vám příště může pomoct.