Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Dělení lidstva na muže a ženy, tedy do tříd, je marxistickou
cestou do pekla. A to z každého úhlu, kromě lékařského. Lidstvo je spontánním řádem jako celek, ne jako jakési pofidérní lidské druhy dělené do jakýchsi pofidérních tříd tu podle pohlaví, tu podle výšky, tam podle váhy a barvy pleti nebo soukromého vlastnictví atd.
Jediné co lidstvo skutečně dělí na lidi různé kvality je jejich civilizovanost, tedy schopnost dodržovat civilizační, tedy občansky spořádaná, pravidla chování.
Ten, kdo uměle, a jiné nejsou, sestavené tzv. třídy lidí staví proti sobě dopouští se zločinu proti lidskosti... Dzp.
No, ten marketingový ředitel Gillette pro Severní Ameriku Pankaj Bhalla v článku zmíněný je jak patrno pěkný vykastrovaný blbec. Ale takový moderní, progresivní, s dobou jdoucí blbec ...
No, výrobky firmy Gillette vyřazuju ... Ji
APA vytvořila některé nové pokyny,
pokračovala v definování tradiční maskulinity jako "zvláštní souhvězdí standardů, které se držely ve velkém segmentu obyvatelstva, včetně: anti-ženskosti, dosažení, vyloučení vzhledu slabosti a dobrodružství, rizika a násilí".
APA tvrdí, že 40 let výzkumu ukázal, že "tradiční maskulinita - vyznačená stoicismem, konkurenceschopností, dominancí a agresí, podkopává blahobyt lidí". K řešení těchto "tradičních" aspektů mužnosti APA vytvořila některé nové pokyny, aby pomohla lidem v praxi "uznat tento problém chlapců a mužů".
https://unherd.com/2019/01/why-has-masculinity-become-a-dirty-word/
Re:
Progresivní politika Gillette: "Korintská kůže" pro progresivní duši
.https://quillette.com/2019/01/17/gillettes-progressive-politics-corinthian-leather-for-the-progressive-soul/
Re: APA vytvořila některé nové pokyny,
Tohle ale nemůže společnost vydržet.
Jediná šance je, že se to zhroutí dřív, než budou rodiny rozleptány úplně.
Logický důsledek této reklamy
Přestávám používat výrobky firmy Gilette a doufám, že to tak udělá víc mužů....
Re: Logický důsledek této reklamy
Mám ještě tři čepelky ve skříni, jedno vodňanské kuře v mrazáku a ve sklepě pár zemáků. Co s tím pane Kubeši?
Re: Logický důsledek této reklamy
To je jednoduché, tedy jestli tu radu opravdu potřebujete.
* Kuře pošlete Babišovi, musel vrátit 50 mega, tak ať nám neumře hlady.
* Zemáky pošlete na hrad, tam se čekají personální změny a někomu se můžou hodit, třeba taky kvůli hladu
* No a čepelky pošlete třeba Sereně, mohla by je použít v nějaké protimužské kampani
Re: Logický důsledek této reklamy
Kuře z mrazáku bych vyhodil, ať by bylo jakékoliv. I beefsteak. Kromě hranolků prakticky cokoliv.
Re: Logický důsledek této reklamy
Pane Valento, do všeho musíte plést pp.Zemana a Babiše, budiž. Proč ale protestujete proti diskutérům, kteří se zastávají mužů? Buď nechápete nebezpečí, které mužům hrozí, nebo jste žena nebo se cítíte být ženou nebo... dost. Nekálejte si do vlastního hnízda proboha.
Re: Logický důsledek této reklamy
já nemůžu, holím se sice již jen jednou týdně, mé bílé fousy starce 76 let už tolik nerostou a taky už nejsou tolik vidět, ale mám čtyři holící nástavce pro MACH 3 a jejich velkou zásobu ( jednou na chatě, doma, u své ženy a v cestovním neseseru ) a tak mi můj důchod nedovolí změnit značku i systém - a vůbec náhlá vzplanutí už nechávám jiným - a mladším - dobrou noc. Ale přečetl jsem si to rád a smekám
Že je ta reklama směšná, víme.
Problém je, ze tohle feministicko genderisticko antimaskulinní vidění světa proniklo už i do komerce. Pro mě je to důkaz moci, kterou nositelé těchto ideologií disponují. Odborníci z firmy totiž museli vidět, že zveřejněním spotu, který pro ně kdosi vyrobil, se dostanou na tenký led. Přesto to spustili, to je to zarážející a varovné. Možná chtěli kontroverzní, a přitom z hlediska případných žalob naprosto bezpečnou reklamu, protože kdo by je žaloval. Ale už proto se k boycottgilette připojuji.
Soudruzi odborníci z firmy to nejspíš vzali jako poslání; na oltář pokroku položili i zisky své firmy, neboť Dobro s velkým D, jež takto hlásají, musí mít přednost před mrzkým mamonem ...
Re:
Taky je možné, že to dostali prostě nařízeno, a měli strach to odmítnout.
Pak to, co jsem napsal, platí na soudruhy, co to nařídili. Celkem pochybuju, že by si firma váhy Gillette nechala něco nařizovat zvenku od nějakých aktivistických blbečků - spíš blbkyň - a poškozovala si kšeft. Leč uvnitř takové blbečky či blbkyně mít může, a možná dost vysoko.
děkuji
paní Šichtařové za krásný text plný normálního zdravého rozumu---po jeho přečtení mám aspoň chvilku pocit, že je svět ještě v pořádku.....ještě jednou díky!.. :-)
Re: děkuji
Tak teď už jen doufat, že se lidé přestanou bát nálepkujících křiklounů a genderisté dopadnout jako Gilette...
Ale božínku.
firma si může zaplatit, natočit a v zaplaceném čase vysílat, co uzná za vhodné (pochopitelně v rámci zákonů). Že je to pitomé obdobně, jako kdyby dejme tomu WW vysílal reklamu na pěší turistiku, je jejich věc. Stejně tak jako následky takového počinu. Daleko, ale opravdu daleko horší jsou ony nikým nevolené, ale hlasité spolky, snažící se prosadit změnu společenských a bohužel už i právních norem.
Re: Ale božínku.
Ale o tom ten článek pane Rameši v podstatě je.Dík paní Šichtařová!
V roce 2005 koupila firma Procter & Gamble firmu Gillette. Získala tak značky Gillette, Braun, Duracell a Oral-B. Značku Duracell pak v roce 2016 prodali jinam.
Tak vznikla největší firma v oboru s aktuální tržní kapitalizací přes 5 bilionů korun. Vlajkovou lodí firmy jsou plenky Pampers. Další její silné značky jsou například šampóny Head & Shoulders a Pantene, vložky Always, prací prostředky Ariel nebo Tide a dokonce i prostředky proti nachlazení Vicks.
Takto velká firma se cítí být rovna státům a snaží se tvořit vlastní politiku. Generální ředitel s platem 400 milionů korun ročně také není napojený na realitu. V roce 2011 byla pokutována 5 miliardami za cenový kartel. Tím vznikla snaha vylepšit si jméno jako nejpokrokovější firma světa. V roce 2017 tak začala poučovat Američany o správných mezirasových vztazích v reklamě na prací prášky (vzpomeňte si Českou sodu) a letos přišla s převýchovou mužů, protože muž je jen škodlivá společenská role.
Re:
A taky mají bývalo českou Astru, kterou jsem léta používal. Po přesunu výroby do Polska šla kvalita dolů, takže konec.
Dělení lidstva na muže a ženy, tedy třídy, je marxistickou
cestou do pekla. A to z každého úhlu, kromě lékařského. Lidstvo je spontánním řádem jako celek, ne jako jakési pofidérní lidské druhy dělené do jakýchsi pofidérních tříd tu podle pohlaví, tu podle výšky, tam podle váhy a barvy pleti nebo soukromého vlastnictví atd.
Jediné co lidstvo skutečně dělí na lidi různé kvality je jejich civilizovanost, tedy schopnost dodržovat civilizační, tedy občansky spořádaná, pravidla chování.
Ten, kdo uměle, a jiné nejsou, sestavené tzv. třídy lidí staví proti sobě dopouští se zločinu proti lidskosti... Dzp.
Pánové,
je tu významné procento holících se žen - konečně mají svou firmu.
Re: Pánové,
Ty holící se, tedy chtějící se líbit, svou společenskou roli přijímají a na idiotskou reklamu mohou mít docela podobný názor jako paní Šichtařová.
Ty správně pokrokové, které by reklama ev. mohla chtít oslovit, se neholí.
Reklama jako každá jiná
Gillete se snaží zmírnit dopady na své obchody v době navoněných plnovousů (musí to být pohled k popukání, plnovous a dole nic). A jelikož musí ona reklama být stejně hloupá jako 95% ostatních, což je základní předpoklad úspěchu v této branži, tak se jí to zcela jistě povede.
Nádherně i obšírně popsaná situace
o tom kam až může lidský rozum klesnout. Kdyby se nás to celé bytostně netýkalo mohlo by to být i k smíchu. Na viditelném mackovi dnes na stejné téma o ukrajinském tanečníkovi Sergeji Poluninovi, kterému pařížská opera odmíta účinkovat protože prohlásil na adresu mužů baleťáků, že mají tančit skutečnou mužskou roli, protože jedna žena tam již účinkuje. Hezký den