Pátek 20. září 2024, svátek má Oleg
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

SVĚT: Správnej chlap je ženská

Značka Gillette, která nabízí svým zákazníkům vše, co souvisí s holením, by asi nikdy neupoutala mou pozornost, neb vousy mi jaksi neraší, kdyby nezveřejnila velmi zvláštní reklamní klip.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

21. 1. 2019 18:44
Dělení lidstva na muže a ženy, tedy do tříd, je marxistickou

cestou do pekla. A to z každého úhlu, kromě lékařského. Lidstvo je spontánním řádem jako celek, ne jako jakési pofidérní lidské druhy dělené do jakýchsi pofidérních tříd tu podle pohlaví, tu podle výšky, tam podle váhy a barvy pleti nebo soukromého vlastnictví atd.

Jediné co lidstvo skutečně dělí na lidi různé kvality je jejich civilizovanost, tedy schopnost dodržovat civilizační, tedy občansky spořádaná, pravidla chování.

Ten, kdo uměle, a jiné nejsou, sestavené tzv. třídy lidí staví proti sobě dopouští se zločinu proti lidskosti... Dzp.

0 0
možnosti
OU

21. 1. 2019 15:12
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JJ

J. Jurax

21. 1. 2019 14:39

No, ten marketingový ředitel Gillette pro Severní Ameriku Pankaj Bhalla v článku zmíněný je jak patrno pěkný vykastrovaný blbec. Ale takový moderní, progresivní, s dobou jdoucí blbec ...

No, výrobky firmy Gillette vyřazuju ... Ji

0 0
možnosti
JK

21. 1. 2019 14:06
APA vytvořila některé nové pokyny,

pokračovala v definování tradiční maskulinity jako "zvláštní souhvězdí standardů, které se držely ve velkém segmentu obyvatelstva, včetně: anti-ženskosti, dosažení, vyloučení vzhledu slabosti a dobrodružství, rizika a násilí".

APA tvrdí, že 40 let výzkumu ukázal, že "tradiční maskulinita - vyznačená stoicismem, konkurenceschopností, dominancí a agresí, podkopává blahobyt lidí". K řešení těchto "tradičních" aspektů mužnosti APA vytvořila některé nové pokyny, aby pomohla lidem v praxi "uznat tento problém chlapců a mužů".

https://unherd.com/2019/01/why-has-masculinity-become-a-dirty-word/

0 0
možnosti
JK

21. 1. 2019 14:35
Re:

Progresivní politika Gillette: "Korintská kůže" pro progresivní duši

.https://quillette.com/2019/01/17/gillettes-progressive-politics-corinthian-leather-for-the-progressive-soul/

0 0
možnosti
LK

21. 1. 2019 13:51
Logický důsledek této reklamy

Přestávám používat výrobky firmy Gilette a doufám, že to tak udělá víc mužů....

0 0
možnosti
MV

21. 1. 2019 14:09
Re: Logický důsledek této reklamy

Mám ještě tři čepelky ve skříni, jedno vodňanské kuře v mrazáku a ve sklepě pár zemáků. Co s tím pane Kubeši?

0 0
možnosti
JK

21. 1. 2019 13:08
Výborně !

Odporné šaškárny multikulti, gendermánie..

0 0
možnosti
VS

V. Student

21. 1. 2019 12:54
Že je ta reklama směšná, víme.

Problém je, ze tohle feministicko genderisticko antimaskulinní vidění světa proniklo už i do komerce. Pro mě je to důkaz moci, kterou nositelé těchto ideologií disponují. Odborníci z firmy totiž museli vidět, že zveřejněním spotu, který pro ně kdosi vyrobil, se dostanou na tenký led. Přesto to spustili, to je to zarážející a varovné. Možná chtěli kontroverzní, a přitom z hlediska případných žalob naprosto bezpečnou reklamu, protože kdo by je žaloval. Ale už proto se k boycottgilette připojuji.

0 0
možnosti
JJ

J. Jurax

21. 1. 2019 14:46

Soudruzi odborníci z firmy to nejspíš vzali jako poslání; na oltář pokroku položili i zisky své firmy, neboť Dobro s velkým D, jež takto hlásají, musí mít přednost před mrzkým mamonem ...

0 0
možnosti
RM

21. 1. 2019 10:42
děkuji

paní Šichtařové za krásný text plný normálního zdravého rozumu---po jeho přečtení mám aspoň chvilku pocit, že je svět ještě v pořádku.....ještě jednou díky!.. :-)

0 0
možnosti
JM

J. Malá 215

21. 1. 2019 13:06
Re: děkuji

Tak teď už jen doufat, že se lidé přestanou bát nálepkujících křiklounů a genderisté dopadnout jako Gilette...

0 0
možnosti
BR

21. 1. 2019 10:12
Ale božínku.

firma si může zaplatit, natočit a v zaplaceném čase vysílat, co uzná za vhodné (pochopitelně v rámci zákonů). Že je to pitomé obdobně, jako kdyby dejme tomu WW vysílal reklamu na pěší turistiku, je jejich věc. Stejně tak jako následky takového počinu. Daleko, ale opravdu daleko horší jsou ony nikým nevolené, ale hlasité spolky, snažící se prosadit změnu společenských a bohužel už i právních norem.

0 0
možnosti
PL

21. 1. 2019 10:22
Re: Ale božínku.

Ale o tom ten článek pane Rameši v podstatě je.Dík paní Šichtařová!

0 0
možnosti
IS

21. 1. 2019 9:28

V roce 2005 koupila firma Procter & Gamble firmu Gillette. Získala tak značky Gillette, Braun, Duracell a Oral-B. Značku Duracell pak v roce 2016 prodali jinam.

Tak vznikla největší firma v oboru s aktuální tržní kapitalizací přes 5 bilionů korun. Vlajkovou lodí firmy jsou plenky Pampers. Další její silné značky jsou například šampóny Head & Shoulders a Pantene, vložky Always, prací prostředky Ariel nebo Tide a dokonce i prostředky proti nachlazení Vicks.

Takto velká firma se cítí být rovna státům a snaží se tvořit vlastní politiku. Generální ředitel s platem 400 milionů korun ročně také není napojený na realitu. V roce 2011 byla pokutována 5 miliardami za cenový kartel. Tím vznikla snaha vylepšit si jméno jako nejpokrokovější firma světa. V roce 2017 tak začala poučovat Američany o správných mezirasových vztazích v reklamě na prací prášky (vzpomeňte si Českou sodu) a letos přišla s převýchovou mužů, protože muž je jen škodlivá společenská role.

0 0
možnosti
FK

21. 1. 2019 9:58
Re:

A taky mají bývalo českou Astru, kterou jsem léta používal. Po přesunu výroby do Polska šla kvalita dolů, takže konec.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz