1.5.2024 | Svátek práce


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 19.4.2024 17:47

Hm. Takže víme nic, jen spekulujeme. Ale politicky, tóó jóó!!

I. Němec 19.4.2024 16:11

Zajímalo by mě, jestli ti kteří věří tomu že Západ donutil Ukrajinu ukončit mírová jednání ci to vůbec přečetli?

Vždyť pokud by Západ dohodu podpoří a tím se zavázal že při další ruském útoku se do konfliktu vloží, tak dneska se už NATO dánvo posílá vojáky na východ :-( ??

P. Diviš 19.4.2024 16:25

Hledáte logiku tam, kde žádná není, jen ruské pohádky.

V. Čermák 19.4.2024 17:20

Že do případné dohody, či jednání hodil vidle ježatý Boris už dneska ví každý nenosící klapky. Kde mu je dnes Konec.....

R. Langer 19.4.2024 17:50

No vida souhlas, ale pohádky jsou SOVĚTSKÉ, z obou stran. ;-D

P. Diviš 19.4.2024 20:30

Agresor po ruském/sovětském/ruském stylu jen na jedné straně, té rašistické.

J. Urban 19.4.2024 17:52

množství přímých účastníků, bývalý americký úředník, dle svědků....všechno zcela "konkrétní" a "důvěryhodné" zdroje;-D....to k Vrběticím máme aspoň jména a data

V. Čermák 19.4.2024 17:54

Ale od Koudelky, a ten to má zase od CIA...;-D

J. Urban 19.4.2024 18:46

nj, přece čučkaři;-D ale na ruSSáky furt stačejR^

A. Teplý 19.4.2024 18:49

Dvojité "S" je příznakem ohromujícího intelektu...

P. Diviš 19.4.2024 20:31

https://cs.wikipedia.org/wiki/Sov%C4%9Btskaja_Rossija

R. Langer 19.4.2024 17:57

Jo? A jaká? ;-D ;-D ;-D

J. Urban 19.4.2024 18:45

ani to si neumíš dohledat? no twl, to je materiál8-o

A. Teplý 19.4.2024 18:47

Příliš rychlá reakce pane Diviši.

P. Němec sice píše poněkud nesrozumitelně - ale řekl bych, že spíš podporuje "protiruskou" pohádku.

Že by po uzavření dohody došlo k ruskému útoku, na který by už muselo NATO reagovat přímo...

M. Dvořák 19.4.2024 15:53

Bohužel jde "pouze o vítězství" kohokoliv nad kýmkoliv a o lidské životy vůbec nejde. Jde především o zisk.

P. Diviš 19.4.2024 15:56

Jak komu. Ledaskomu o život, jiným zase o svobodu.

R. Langer 19.4.2024 16:05

Ano. A jistě je úplně nejlepší o tu svobodu bojovat do posledního Ukrajince, když vy o tom leda tak melete hubou. Zkuste se na to zeptat těch, co sem utekli, jestli s tím souhlasí. :-P

P. Diviš 19.4.2024 16:28

V vy jste se ptal těch na frontě? Protože nebýt jich, tak už Putin Ukrajinu okupoval.

Nikde a nikdy nechtějí bojovat všichni. Jen si ta maně představuji, co by třeba při napadení Česka dělal nějaký R. Langer ....

V. Čermák 19.4.2024 17:28

No, Okupoval, asi stejným způsobem jako ji nyní Okupují Anglo Američané. Prostě by tam vytvořil Rusku přátelskou vládu...:-/

R. Langer 19.4.2024 17:51

Ne, neptal. Ale běžte se tam zeptat VY, chytráku meloucí jenom hubou. Máte možnost. :-P

P. Diviš 19.4.2024 20:34

No vidíte, a keců máte, co opice moči.

R. Langer 19.4.2024 17:54

A ano, za vašeho Putinova bruseloušského Fyjalu bych se fakt nenamáhal, soudruzi. Ale chtěl bych vás vidět v první linii, hrdinové, zatím totiž jenom melete hubou, chudáci. ;-€

V. Čermák 19.4.2024 17:56

S prckou pevně zapuštěnou v gauči...:-/

J. Urban 19.4.2024 18:48

kdepak asi mají čermák s langerem zapuštěnou prcku....;-D;-D;-D

P. Diviš 19.4.2024 20:37

Myšlení je zřejmě u obou mimo jejich rozsah. U multiSvědka Čermáka průkazně a zábavně. Langer jen tak poštěkává.

P. Diviš 19.4.2024 20:35

Někdo hubou, někdo (vy) klábosnicí, to si nevyberete.

A. Teplý 19.4.2024 19:18

Výkony Ukrajinců na frontě opravdu zasluhují obdiv.

O to mi přijde hroznější, že jsou zabíjeni a mrzačeni naprosto zbytečně - jen pro zájmy USA.

P. Diviš 19.4.2024 20:39

Nejhroznější je, když někdo (jako třeba vy) podporuje zájmy agresivního rašistického Ruska. Zvlášť někdo ve státě, který byl SSSR/Ruskem okupován. To je opravdu "chucpe".

A. Teplý 20.4.2024 14:08

Nepodporuji zájmy Ruska.

Pouze jsem proti agresi USA, která černomořský region rozvrátila v touze "zatlačovat Rusko".

Nemám rád žádné okupanty - ani když přicházejí z USA.

J. Farda 19.4.2024 16:51

Zatím to pane Langře vypadá, že do posledního Ukrajince se rozhodli bojovat Pútinovci ... :-/