Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: Hlavně, aby o ní nebylo ani vidu ani slechu, protože
To se vám povedlo, pane pěkný den. Vás nelze nazvat rasistou, ale jen idiotem! To není míněno jako nadávka, ale diagnóza.
Re: Hlavně, aby o ní nebylo ani vidu ani slechu, protože
Však vy taky nic než Ad hominem nedokážete, ubožáku.
Pěkný den.
Re: Hlavně, aby o ní nebylo ani vidu ani slechu, protože
Až napíšete místo hámotin něco rozumného, tak bude lze podiskutovat. Zatím sem píšete jen blbiny, coby diagnostikovaný idiot, pane pěkný den.
Re: Hlavně, aby o ní nebylo ani vidu ani slechu, protože
Co vám brání ty údajné kraviny vyvrátit? Vaše neschopnost něčeho jiného, než psát ad hominem.
Pěkný den.
Cena rohlíku, přesněji, dostatek obilí je dost pádný
argument. Pro naše předky neskonale důležitější, než otrava přemnožených zajíců, co jim spásají pole!
Re: Cena rohlíku, přesněji, dostatek obilí je dost pádný
Takové blbosti ani sám nevěříte, že? Přemnožení jsou divočáci a ministr zemědělství zařídil co? Otravu zajíců ...
Pěkný den.
Re: Hlavně, aby o ní nebylo ani vidu ani slechu, protože
Vyznavačům Svaté Gréty nelze argumentovat rohlíkem, neb rohlíky přece rostou v supermarketech a s nějakými hraboši nemají nic společného!
Pěkný den a slunce ve vaší mladé duši.
Re: Hlavně, aby o ní nebylo ani vidu ani slechu, protože
Fakt jste nepochopil, že mi je Gréta kdesi, zato náš vlastní bordel mě vadí a je fuk, jestli jsem proti jedu třebas i s dětmi?
Pěkný den.
Re: Hlavně, aby o ní nebylo ani vidu ani slechu, protože
Na to, že je vám Svatá Gréta "kdesi" jí věnujete neúměrně mnoho písmenek, ale vaše věc.
Nic to nemění na té skutečnosti, že Jejím Vyznavačům nelze rohlíkem argumentovat, protože nevidí souvislost mezi cenou rohlíku v supermerketu a pšenicí, natož mezi pšenicí a hraboši. Obvyklým požadavkem je například vyšší biodiverzita na polích - pro člověka, který ještě nezapomněl že rohlík se jen zčásti vyrábí v supermarketu, je biodiverzita na pšeničném poli plevel. A pro toho, kdo na tom poli dokonce pracuje, je hraboš škůdce.
Mimochodem - vy tu souvislost vidíte?
Pěkný den a slunce ve vaší mladé duši.
Re: Hlavně, aby o ní nebylo ani vidu ani slechu, protože
Narodil jsem se v komunismu. Dětem tedy rozhodně předám svět lepší, než jsem měl já.
Gréta hovoří o nutnosti "drastických" opatření. Neřekla "zásadní" nebo "významná", řekla "drastická" To slovo má jasný význam. Drastická opatření neznamená nic jiného, než veliké utrpení velikého počtu lidí. Nemám pochybnosti o tom, že ona a její příznivci to myslí vážně.
Já ne, já jsem od třetí třídy pracoval na státním statku,
abychom měli na školní pomůcky. Mnohdy také jen na jídlo, když nám komunisti zavřeli otce a sebrali mu jeho farmu. Byly to však prázdniny krásné. Neztěžuji si.
A něšťastnice Gréta ? Také pracuje. Bohužel pro špatnou a zlou věc... Dzp.
K příspěvku pana Janyšky.
Pane Janyško, dnes vám děkuji, snad poprvé, za váš realistický příspěvek. Jen tak dál bez komposita !!
Re: K příspěvku pana Janyšky.
Vy bez znalosti kompozitivní teori jen blábolíte. Všichno. Více, než z ní lidstvo neví... Dzp.
Udivuje mě to přízemní osočování ze záškoláctví. Připomíná mi to dobu, kdy se chodilo do zaměstnání, ale nikdo neřešil, jestli člověk skutečně pracuje.
Takže když už, tak by mělo smysl ptát se, jak Greta studium zvládá, jake má výsledky. Co já vím, třeba má (čistě náhodou) výsledky výborné navzdory tomu, že pětinu vyučovací doby ve škole není. A nebo taky ne. Ale to by možná mohlo být relevantní otázkou. Ne to, kolik hodin zamešká.
P.S. Na českých gymnáziích je povolená absence do 25 % vyučovací doby, do této míry škola absenci neřeší, pokud je omluvená.
Re:
Kdyby slečna chodila do školy, měla by šanci se dozvědět něco o nejdůležitější reakci v přírodě, a tou je fotosyntéza. Je k ní potřeba ten prokletý CO2, a díky ní rostou rostliny a produkují pro nás kyslík. Nebo snad budeme vyrábět kyslík elektrolýzou vody?:-)) To připomíná velmi hloupou německou ekopolitiku.
To je taková nahrávka na smeč, že nedokážu odolat...
Kdybyste jen tupě nechodil do školy, ale i se něco naučil (klidně i mimo školu), třeba byste věděl, že CO₂ nepotřebujeme pro rostliny uměle vyrábět. Že fotosyntéza na Zemi bujela i předtím, než se na ni objevil první člověk.
Re:
Morbi Sed semper eros et et a malesuada lacus nisl purus. Quis tristique congue libero vel diam nibh In elit sapien Nunc. Metus tristique interdum Vestibulum Sed dui nascetur. Augue sapien et lobortis eu Curabitur cursus euismod In lacinia magnis. Vestibulum non penatibus vitae elit libero In orci vel Vestibulum tincidunt. Est ante vitae elit consectetuer id, Skýpalo jedna.
Jeden argumentační faul vedle druhého. Nejprve se snažíte navodit dojem, že potřebujeme uměle vyrábět CO₂ a poté chcete dokazovat svou nadřazenost použitím mrtvého jazyka. Ani jedním jste mě nepřesvědčil o tom, že by bylo významně přínosné sedět každý pátek ve škole.
Ale aspoň kladný bod, umíte správně skloňovat mé příjmení, což je kupodivu znalost, kterou překvapivě velké množství diskutujících neoplývá. Navzdory jejich poctivé docházce do školy.
Re:
Kdyby chodila do školy, asi by časem zjistila, že CO2 nelze vidět prostýma očima, jak o tom blábolí její matka (https://1url.cz/wMSgV). Kdyby se o téma vlivu CO2 na životní prostředí zajímala více, dozvěděla by se, že zvýšené koncentrace CO2 nezanedbatelně přispívají k zelenější planetě (https://1url.cz/cMSg3). A pak by mohla třeba zjistil, že jí někdo věší bulíky na nos a že je manipulovaná a zneužívaná (u lidí s Aspergerovým syndromem je to bohužel problematické).
Znalosti se nezískávají chozením do školy, ale učením. A to včetně těch, které zde uvádíte.
Re:
Soudě dle vyjádření slečny Gréty a dalších klimatických plaček máte pravdu, že škola jim opravdu moc nedala, zejména v oblasti fyziky, matematiky a kritického myšlení. Ale zřejmě se ani moc neučili.
Tady jde o to, že CO2 není jedovatý, ale nezbytný.
Ve skutečnosti nárůst jeho koncentrce z 280 ppm na 415 ppm nevyvolal ŽÁDNÉ skutečné problémy. Akorát, že kolem toho povykuje rudozelená pakáž...
Re:
Pro kristapana, kde jste studoval stredni skolu? Na kterym gymnaziu prosim to takto funguje, ze si v druhaku vezmete rok pauzu? Muzete byt prosim konkretni? Dekuji.
Přerušení vzdělávání
Škola může žákovi, který splnil povinnou školní docházku, přerušit vzdělávání, a to na dobu nejvýše dvou let. Po dobu přerušení vzdělávání žák není žákem této školy. Po uplynutí doby přerušení vzdělávání pokračuje žák v tom ročníku, ve kterém bylo vzdělávání přerušeno, popřípadě se souhlasem ředitele školy ve vyšším ročníku, prokáže-li odpovídající znalosti.
(Ministerstvo školství)
Re:
Takže Greta, protože nesplnila povinnou školní docházku, nemůže přerušit vzdělání.
Nebo je to ve Švédsku jinak?
Re:
Ve Švédsku to nejspíš bude jako jinde v Evropě - tedy že dovoleno je "jak kdy, jak co a jak komu".
Kromě aktivistů - těm je povoleno vždy a vše.
Ten citát byl od českého ministerstva školství a týkal se českých škol. V českém školství je povinná školní docházka 10 let. Základní škola trvá 9 let, tedy ve druháku na gymplu má již student povinnou školní docházku za sebou.
Obdobně je to ve Švédsku. Tam je povinná školní docházka definována věkem dítěte od 6 do 15 let. Gretě je 16 roků. Tedy není pravda to co uvádíte, že by nesplnila povinnou školní docházku.