Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
znovu be se mel probirat czexit, vazne, neemocionalne, realisticky, v uvahu jen fakta., vyhody versus nevyhody. Jde o budoucnost a udrzeni ceskeho bordelu a svobod,ktere v EU mizi, nezadrzitelne.
Tesla je existenční hrozbou pro tradiční automobilky
https://elektrickevozy.cz/clanky/tesla-je-existencni-hrozbou-pro-tradicni-automobilky?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/ionity-nabijeni-elektromobil.A200117_103815_automoto_fdv
Zdražování elektřiny povede k rychlejší stavbě alternativních zdrojů energie.
A to je dle Jirky dobře nebo špatně?
Kaiser zraje jak víno: https://echo24.cz/a/SUBLw/na-tohle-uz-jen-nejake-panevropske-zlute-vesty
Je neuvěřitelné, kolik ruských webů působí na našem internetu. Jsou jich minimálně desítky. A všechny jedou ve stejném duchu. Něco pravdy proložené kremelskou propagandou.
Pardon, dostal jsem se omylem na jiný web. Ale to, co jsem napsal, platí o spoustě jiných webů.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/ionity-nabijeni-elektromobil.A200117_103815_automoto_fdv
Jestli se tu šílenost s větším rozšířením elektromobilů podaří prosadit, tak se dá s jistotou očekávat, že se podobně "upraví" i ceny pro všechny odběratele elektřiny. Nedá se totiž nijak ošetřit, aby si majitelé nedobíjeli elektromobily doma ze zásuvky.
"Šílenost" se projevuje nedostatkem nadhledu až nerozlišováním různých situací a možností rozvoje.
Např. mezi různými aplikacemi a lokacemi vzhledem k druhu mobility. Na elektrokolech, elektrokoloběžkách ... elektropohon už rozhodně funguje a často ke prospěchu věci. Nádražní elektrovozíky na zavazadla fungovali dokonce už před půlstoletím...
Náprava zvrácenosti kterou je dnes požadovat neomezený pohyb až několika-tunových monster osazených jednotlivcem v městském prostředí, často bez možností zaparkovat v cíli, je problematická už od počátku. Proto přece mají města hromadnou dopravu a i ta je pravidelně elektrifikovaná.
Souhlasím, že osobní automobilové "šílenosti" dneška, jen záměna spalovacího agregátu na elektromotor sama o sobě nevyřeší.
Zkuste dopravovat MHD třeba basu piv!
Ostatně soudím, že EU musí být zrušena a ČTV zprivatizována!
kolikrát denně basu piv přepravujete?
Za komunistů jsem hromadnou dopravou dopravoval i pytle cementu v batohu.
Přikláním se, pane Petře, k soudu, že EU musí být zrušena. A pokud tomu tak nebude, nabízí se to jediné, před zelenu totalitou, kterou vyvolala šílená Greta, referendum o czexitu. Tož tak
Jestli už teď zdražují elektřinu pro elektromobily na cca 20Kc za kWh, pak provoz elektromobilů bude třikrát dražší než u aut se spalovacími motory. To se do nákupu elektromobilů lidé moc nepohrnou. Takže budou muset direktivně omezovat výrobu a provoz aut se spalovacími motory a ježdění autem bude jen luxus pro bohaté.
A to přesně je cílem. O nějakou ekologii vůbec nejde. Elektrická auta mají globálně vliv na ekologii přibližně stejný jako auta se spalovacím motorem. Jde však o politiku jak evropské národy proměnit v nevzdělanou snadno ovladatelnou masu závislou na budoucím evropském státu řízeným levičáckými elitami. Omezení mobility občanů je jedním z prvků tohoto snažení. Neomezený import muslimských primitivů a snižování úrovně vzdělání jsou další.
.. asi musím znovu připomenout, že dle mého to vše cíleně spěje k feudalismu 2.0. Furt vám to opakuju a furt to nikdo nebere vážně. Však vy si na mě vzpomenete, plakat budete, prstíčkem hrabat.. ale to už já tady nebudu!
Apoň tedy doufám, že nebudu.
Nevím, jak se staví k uhlíkově stopě a zelené energii Anglie, mají jiné starosti. Závidím jim, že si opět budou doma velet sami a zároveň lituji že nezůstali, mohlo nás být víc, co by tlačili EU k rozumu a spolupráci. Ale chápu, že platit a nic nedostávat a ještě smutně koukat, jak jiní loví ryby v jejich vodách, zatím co angličtí rybáři sedí na břehu aby nepřekročili kvóty EU, to by nas .alo daleko větší dobráky. Přeji jim úspěch.
Až na to, že UK zeleně magoří stejně jako zbytek Evropy brexit nebrexit. I po vystoupení z EU mají v UK úmyslu dále dotovat oze nesmysly, pálit přes atlantik dovážené dřevo v elektrátnách a tvářit se jak je to eko, hystericky bojovat proti GMO, atd. atp.
Britská vláda se chlubí, že z velkých ekonomik byla Británie první, která se k uhlíkové neutralitě do 2020 zavázala.
Která je ta chlubivá vláda? Nejspíš ta bývalá vláda Theresy May. Ta nová má momentálně jiné starosti.
.. a kdo jim co udělá, když se nezadaří?! Občané se budou zlobit? Kulový.. budou řešit jiné, důležitější problémy. Blbnout budete jen vy a Rada.
To asi nestihnou, už je 2020 a museli by být do konce roku bez uhlíku. My to můžeme splnit taky když přestaneme vyvážet elektřinu.
Vedení EU by mělo skončit jako jistý soudruh, který nechsal snížit teplotu v bytech na 14 stupňů a omezil obzvatelstvu dodávky masa!
https://images.search.yahoo.com/yhs/search;_ylt=AwrCxnXSnSFeSWYANR4PxQt.;_ylu=X3oDMTEyaGZ2OXAxBGNvbG8DYmYxBHBvcwMxBHZ0aWQDQjg0OTJfMQRzZWMDc2M-?p=ceausescu+execution&fr=yhs-iba-1&hspart=iba&hsimp=yhs-1#id=2&iurl=https%3A%2F%2Fjuicyecumenism.com%2Fwp-content%2Fuploads%2Fimg_5272-700x475.jpg&action=click
Jak je vidět, ono to jde ale nevím, zda je zdegenerovaný Západ podobného řešení schopen"!
Ano, to je přesně směr, kam zelené klimašílenství vedené Zelenými bolševiky v čele s pomatenou Grétou vede.
To jsou drastické ale účinné zásahy. Vzpomínám, jak jistý Čaučesku boural Rumunům vesnice a místo nich stavěl paneláky. Cílem bylo odnaučit Rumuny krást, když nemáš, kam bys dal ukradené, tak krást nebudeš.
Freeman Dyson,jeden z brilantních fyziků současnosti, je názoru:
"Myšlenka, že globální oteplení je nejdůležitějším problémem, před kterým svět stojí, je absolutní a velmi škodlivý nesmysl. Odvádí pozornost lidí od mnohem vážnějších problémů".
A co na to novináři? "My chcerme censuru!"
https://nofrakkingconsensus.com/2020/01/08/journalists-we-want-censorship/