Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Stačí se informovat, koho v osobě Mohameda
muslimové uctívají. To není Kristus, který pro lidi a jejich hříchy byl ukřižován (zda i zemřel, není jisté). Mohamed byl pedofil a masový vrah. Chce někdo očekávat od jeho uctívačů a následovníků, že budou jiní či dokonce lepší?? Pak je to de6i1!
Podle reakce soudím, že patříte
do skupiny Čechů, kterým prof. Drahoš píše, aby se nebáli a přestali nenávidět. Já se ani nebojím, k nenávisti mám hodně daleko a navíc jsem neztratil selský rozum, tudíž mám k iracionálním hrdinům z hejna nebojsů pana Drahoše daleko. Se svým strachem a nenávistí asi patříte k minoritní skupině Čechů, které prof.Drahoš oslovil. Mě tedy neoslovil.
Autor přrdnáši i na MU Brno
Poslední odstavec článku by měl autor přečíst rektorovi Bekovi, který tvrdí přesný opak. A kdyby ho dal někde v této universitě na nástěnku, vydrží tam max.5 minut než ho nějaký student fakulty sociálních studií strhne a autora zažaluje z šíření rasismu a náboženské nesnášenlivosti.
MU Brno je semeniště ideologie levicového liberalismu a žasli byste, co tam padnou za názory od přednášejících a v diskuzích od studentů.
No toto
Už tu babiznu zavřete k nějaký arabským inseminátorům . Třeba by přišla na jiné myšlenky.(;)
CO JE TO VZDĚLÁNÍ ?
Vzděláním je to, co se dostane do hlav dětí, studentů a ostatních lidí, z platných informací o světě, přičemž je úplně jedno odkud. Není nic tragičtějšího, než tzv. vzdělání informacemi irelevantními.
Z hlediska oborových znalostí a rozšiřovaných technických informací není problém tak velký. Všichni souhlasí s tím, že jedna a jedna jsou dvě a suma dalších takových a daleko složitějších vědomostí je přijímaná všemi jako samozřejmost a je to tak logické a v pořádku, pokud tedy nemluvíme o technice a strategii vyučování. Jsou to vědecky podložené a šířené poznatky a zkouší se z nich.
Avšak z hlediska předání informací vyššího řádu, tedy vědění o lidském světě a principech, na kterých vyrostl a stojí je situce tristní a právě obrácená, než by měla být.
Žákům, studentům a ostatním je vtloukáno do hlav, že lidský svět je organizací ovládanou lidmi a veškeré školní snažení je směrováno k tomu, aby do takového světa byli připraveni vstoupit a uměli se v něm pohybovat. Jenže takový svět neexistuje.
Věc se má úplně obráceně. Lidský svět je totiž spontánním řádem lidské interakce, tedy je řízený spontánními silami a to je jedinou možností přežití lidstva. A to je tak neuvěřitelné a složité, že to lidi nejsou schopni vůbec bez předpřípravy pochopit. A na školách neprobíhá ani ta. Nejsou učitelé a dokonce ani učitelé učitelů, tedy profesoři vysokých škol, kteří by takovému paradoxu rozuměli.
Re: CO JE TO VZDĚLÁNÍ ?
Celou velmi složitou problematiku však popisuje na vědecké, a jen na vědecké, bázi tzv. kompozitivní teorie, tedy suma informací, navzájem provázaných a neodporujících si, získaná vědeckou kompozitivní, tedy skladnou, metodou společenských věd. Viz slavná kniha Kontrarevoluce vědy myslitele myslitelů, nositele Nobelovy ceny. A.F Hayeka. Dzp.
Bojovat!?
Ovšem první a zásadní krok před tím, než se stanoví formy boje, musí být jasně řečeno, že islám není jenom náboženství, ale i návod k boji a nenávisti všeho neislámského, tedy je to i ideologie. Po 2. světové válce byla nacistická ideologie an block zakázána. Jenomže k takovému kroku se u islámu v geografickém prostoru Západu nikdo neodváží. Takže pan profesor vyzývá k boji, ale jak bojovat neuvádí. To je celá bída podobných textů. V levé ruce u srdce Bible, v pravé meč.
Re: Bojovat!?
No a narazíte na blba s Koránem v levé ruce u srdce a šavlí v pravé a boj bude vyrovnaný. :-P
Re: Bojovat!?
Někdy i na jiného blba s Biblí v levé ruce u srdce a mečem v pravé, třeba 1618-1648.
Re: Bojovat!?
V poslední době takových výstřelků naštěstí není mnoho...
Re: Bojovat!?
Je toho, naštěstí, daleko míň, ale ještě poměrně nedávno se dost hustě řezali v Severním Irsku...
Kde muslim, tam nebezpečno.
Bez ohledu na rasu, národnost, věk, zdravotní stav, pohlaví, majetkové poměry, vzdělání atd. atd. je každý muslim nebezpečný.
Re: Kde muslim, tam nebezpečno.
Kojenci především.
To už věděl i Herodes.
Re: Kde muslim, tam nebezpečno.
https://zpravy.idnes.cz/pariz-vrazda-knollova-holokaust-antisemitismus-francie-pei-/zahranicni.aspx?c=A180327_110452_zahranicni_vekr
Copa poučného mi k tomu napíšete? :-)
Re: Kde muslim, tam nebezpečno.
"*ovno", řekl by Tesařík.
Idiotovi, kterého takový zločin inspiruje k myšlence, že "každý muslim nebezpečný" nemám co říct.
Re: Kde muslim, tam nebezpečno.
Vaše odpověď dokladuje Vaši kvalitu. Děkuji za verifikaci ... :-)
Re: Kde muslim, tam nebezpečno.
Udělal byste líp, kdybyste se zamyslel nad vlastní "kvalitou".
O tom, že je to beznadějné, mě nemusíte přesvědčovat.
Re: Kde muslim, tam nebezpečno.
Podle sebe soudím Tebe? U Vás signiofikantní! Nu, přej a bude Ti přáno, tedy Vám přeji, aby Vás, oddanou obhájkyni islámských sympaťáků, nějaký sympatický islám vousáč co nejdříve navštívil na přátelský potlach ... inšalláh! :-)
Re: Kde muslim, tam nebezpečno.
.. i toho bohdá nebude. Pes a tudíž i psice jest tvorem pro pravověrného ctidbalého muslima nečistým. Tudy cesta nevede..snad koza?
Jistě není každý nebezpečný
ani v Kosovu nebyl každý nebezpečný, ale jakmile bylo ustaveno Kosovo, tak se do té doby mírumilovný muslimové nastěhovali do domů svých křesťanských sousedů, předtím je pochopitelně vyhnali. Viz podobný problém s Němci za 2. světové války, nebo jak se chovají Romové, když ovládnou určitý prostor, že dominují. Pak jsou nebezpeční všichni.
Tyhle jevy docela přesně popisuje davová psychologie.
Re: Jistě není každý nebezpečný
Jo, v tom Kosovu je to stěhování krajová zvyklost. Křesťanští sousedé dělali totéž.
Re: Jistě není každý nebezpečný
Kecáte.
Po celou dobu existence autonomního Kosova vyháněli Albánci Srby. Tito bohužel neměl to srdce nahnat je zpátky soudruhu Hogxovi, kam patřili.
Re: Kde muslim, tam nebezpečno.
Za Herodesa muslimové neexistovali...
Re: Kde muslim, tam nebezpečno.
U Vás je to poučení stejně k ničemu.
Re: Kde muslim, tam nebezpečno.
Zmínka o Herodesovi v souvislosti s muslimy jen dokazuje Vaši nevzdělanost, paní Netzer.
Re: Kde muslim, tam nebezpečno.
Víte, proč je 28.12. svátek Mláďátek, "vzdělaný inteligente"?
A za třetí bych rád vzkázal voličům „demokratického bloku“ (
A za třetí bych rád vzkázal voličům „demokratického bloku“ (ke kterým patřím):
V tom pripade ovsem nechapu soudruha Kozelku, protoze breci na blbem hrobe. Kdyz voli tzv. "demokraticky" blok tak zakonite voli politickou korektnost. Jenom, protoze muslimu je v CR "pet a pul", tak misto slova muslim muze napsat Cikan, protoze cast Cikanu/znacna cast/ je tzv. neprizpusobiva/odmita pravidla vetsinove spolecnosti a o muslimech na zapade to plati podobne, a politicky korektne se o tom musi drzet huba.
Cest :-(