7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

EVROPA: Jsme ve válce

Zavraždění novináři, redaktoři a ilustrátoři v Paříži jsou mučedníky svobodného myšlení, svobody slova, tisku a projevu. Byli zavražděni za to, že svobodně mysleli a své myšlenky psali a zobrazovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Bryndza 14.1.2015 7:06

Reakce na karikatury byla zvrácená

nicméně je třeba přiznat,že se jednalo o karikatury dementní,ubohé,cílené na pobavení primitivnějších jedinců,typu diváků teletele apod.

J. Jurax 14.1.2015 1:16

No, solidarita Evropy a solidarita novinářů ...

Kdyby opravdu existovala, nevyšly den po atentátu v Evropě jediné noviny bez karikatury Mohameda s bombou v turbanu na první straně. Místo toho se zademonstrovalo, přičemž z úst politiků se všem dostalo ujištění, že islám je mírumilovný a neškodný, jen pár extrémistů to kazí ... i kdyby to byla pravda, jakože není, tak to bylo přinejmenším nechutné a mnichovanské.

P. Sulc 16.1.2015 0:33

Re: No, solidarita Evropy a solidarita novinářů ...

Naprosto souhlas, na 100 %

F. Farniente 13.1.2015 19:24

Poučení z dějin

SS, Gestapo a členové NSDAP netvořili ani 10% Němců. Přesto bylo nutné německý národ téměř z poloviny vyhubit, aby se zabránilo jejich řádění. Obávám se, že s muslimy to nepůjde jinak.

J. Jurax 14.1.2015 1:34

Re: Poučení z dějin

No, téměř z poloviny - Němců zahynulo za války cca 7,5 miliónu, z toho bylo cca 1,8 miliónu civilistů (včetně zabitých samotnými Němci).

Podle jedněch pramenů jich bylo před válkou v roce 1938 přes 78 miliónů, roce 1939 přes 80,6 miliónu, když se naši sudetští spoluobčané dostali kam je srdce táhlo -(http://www.valka.cz/clanek_5.html); podle jiných pramenů jich bylo v roce 1939 cca 69 miliónů - (http://cs.wikipedia.org/wiki/Po%C4%8Det_ob%C4%9Bt%C3%AD_druh%C3%A9_sv%C4%9Btov%C3%A9_v%C3%A1lky)

Nevím, která čísla jsou platná, nicméně pořád to bude kolem deseti procent obětí ...

J. Jurax 14.1.2015 1:41

Re: Poučení z dějin

Ty odkazy výše platí, ale místní redakční systém se neumí vyrovnat s dlouhými řetězci odkazů a zobrazení příspěvku deformuje; stačí si ale deformovaný příspěvek zkopírovat třeba do Notepadu - zobrazí se celý.

Takže text bez odkazů:

No, téměř z poloviny - Němců zahynulo za války cca 7,5 miliónu, z toho bylo cca 1,8 miliónu civilistů (včetně zabitých samotnými Němci).

Podle jedněch pramenů jich bylo před válkou v roce 1938 přes 78 miliónů, roce 1939 přes 80,6 miliónu, když se naši sudetští spoluobčané dostali kam je srdce táhlo; podle jiných pramenů jich bylo v roce 1939 cca 69 miliónů.

Nevím, která čísla jsou platná, nicméně pořád to bude kolem deseti procent obětí ...

V. Čermák 13.1.2015 18:42

Pane Jochu, byl jste alespoň na vojně?

Vy jste takový válečný štváč, který vždycky hned ví, jak všechno řešit. Šel byste do boje sám, nebo tam jen před sebe nastrkujete jiné. Já bych to viděl tak, že ta lůza by prakticky bojovala a ta Vaše elita by je ze zázemí řídila. Tak to asi myslíte, neníliž pravda?

J. Kanioková 13.1.2015 17:46

Moratorium na další imigraci z muslimských zemí..

Ano..

Multikulti je nesmysl, Evropa musí přestat ředit svou vlastní kulturu.

V. Čermák 13.1.2015 18:17

Re: Moratorium na další imigraci

Jednak už je asi pozdě a druhak- Kdo by jí pak nastavil zrcadlo k sebereflexi?

V. Čermák 13.1.2015 18:35

Re: Moratorium na další imigraci

A příležitost k sebereflexi zřejmě přichází...

F. Farniente 13.1.2015 19:27

Re: Moratorium na další imigraci

Oni nám spíš nastavují kalašnikovy než zrcadlo, jestli jste si nevšiml, pane Čermáku.

V. Čermák 13.1.2015 22:05

Re: Moratorium na další imigraci

Samozřejmě jsem si všiml, co dělají ONI, ale na rozdíl od Vás jsem si všiml i to, co děláme My. Takže teď je čas, zamyslet se nad tím, co MY jsme dělali a hlavně děláme blbě, co My bychom mohli od teď dělat líp.

J. Jurax 14.1.2015 1:43

Re: Moratorium na další imigraci

Jen abychom se nezamýšleli moc dlouho - a hlavně naši politikové tuzemští, v evropských státech i v bruseli ...

V. Podracký 13.1.2015 15:21

Pan Joch má pravdu až na jednu maličkost

Tou je omyl, že s muslimy je možno v Evropě žít v míru. Neexistuje v podstatě mírný muslim. Pokud je, potom je to ateista, není to muslim. Muslim, který věří, musí bojovat. Bojovat za právo šária, za šátky a burky, za dalších mnoho věcí. Boj končí, když zvítězí právo šária a ostatní se mu podrobí. Potom můžeme žít pod vládou muslimů, mít poloviční právo, u soudu musí svědčit muslim, jinak není možná obhajoba atd. Terorismus je jen vrcholkem ledovce. V podstatě se vyskytuje tam, kde jsou muslimské komunity, protože "hodní" muslimové musí pomáhat tomu, který bojuje "džihád". Islám vládl jiným náboženstvím a potom byl klid a "tolerance". Jenže Evropa má přece svoje ideály?

S. Landa 13.1.2015 18:06

Re: Pan Joch má pravdu až na jednu maličkost

Tak to jsem netušil, že muslim, který nebojuje za burky, není muslim, ale ateista... :-)

V. Němec 13.1.2015 12:18

Jak získat převahu

nad islámem? Je třeba, mláděži, mít dětí dvakrát víc než oni. To je jejich taktika a velmi účinná. Mít širokou, soudržnou rodinu, něco na způsob jak to hlásají křesťané. Minimum rozvodů a tak pak traumaty postižených dětí.

R. Langer 13.1.2015 13:29

Re: Jak získat převahu

Ale kulový, lidí je jako sra*ek... :-P

J. Jurax 14.1.2015 1:44

Re: Jak získat převahu

Jak kterých lidí ... a jak kde ...

J. Sova 13.1.2015 14:24

Re: Jak získat převahu

Modlitby tedy nepomohou?

S. Landa 13.1.2015 18:07

Re: Jak získat převahu

Co nastavit druhou tvář? :-)

V. Čermák 13.1.2015 18:34

Pane protiBožský Sovo,

Vy byste chtěl motlitbami změnit fakt, že porod bolí? A průběh těhotenství ( vývoje plodu ) byste chtěl motlitbami zkrátit z 9 měsíců např. na polovinu? A byl byste pak rozladěn, že Vás Bůh, v té Vaší blbosti, Nevyslyšel?

J. Sova 13.1.2015 18:56

Re: Pane protiBožský Sovo,

Já bych to nezměnil, ale říkáte, že ani Bůh by to nedokázal?

Lk 1,37 Neboť u Boha není nic nemožného.

V. Čermák 13.1.2015 23:13

Re: Pane protiBožský Sovo,

A proč by to dokonalé měl měnit k vůli okamžitému přání hloupého? Snad, aby hlupákům dokázal, že může dělat cokoliv? Jen Bůh ví, co je dobré a co dobré není. My lidi si můžeme myslet to, nebo ono, posuzujeme to vždy teď hned, ale co je opravdu dobré se ukáže vždycky až později. A on dělá právě to, co je dobré natrvalo, i když to zrovna teď tak nevypadá. A Vy si zopakujte Joba, kap. 40,41 a taky 42, třeba se Vám rozsvítí.

J. Jurax 14.1.2015 1:46

Re: Pane protiBožský Sovo,

No, mohli bychom využít technologické převahy, jíž se těšíme, vymyslet umělé dělohy a klonovat se :-D

K. Janyška 13.1.2015 9:13

Hlavní nepřítel ? Socialismus, tedy tendence organizovat

lidský svět. Ať už na náboženském nebo ateistickém principu. A to není možné. Je spontánním řádem lidské interakce a řídí nás, ne my jeho. Doučit, Jochu !!! Dzp.

J. Sinnreich 13.1.2015 2:29

Strilet teroristy

Zadna bombardovaci kampan ISIL nezlikviduje. Zadna evropska zeme tam svoje vojaky neposle. Pokud to udelaji USA, nebo Izrael (jako ze neudelaji), tak bude v Evrope okamzite kampan zalovat je u evropskeho soudu.(v pripade Izraele uz se tak deje). Pokud si myslite, ze evropsti politici zmeni jedinou vec (imigrace muslimu, monitorovani mesit, kontrola hranic, tvrdsi tresty)po tomto vrazdeni, tak jste na omylu. Jedine co zbyva jsou milionove demonstrace solidarity, paleni svicek a podobne neasmysly.

F. Lesniak 13.1.2015 0:33

A zase jenom kecy a kecy.

I Joch velice dobře ví, že evropští politici s tím nic radikálního neudělají. Když v televizi nějaký ručníkář bez okolků sdělil, že chtějí prosadit v Evropě právo šárija. Zatím prý jen pro muslimy. A je ticho po pěšině. A hádejte, komu ten bordel v arabských státech a Evropě prospívá? V Rakousku odsoudili důchodce, který sekal trávu na svém pozemku za to, že při sekání jódloval a rušil tak muezína v sousedství. Dostal mírnější trest "jen" 800 Euro za "Pohrdání náboženskými symboly a omezování náboženského vyznání". Kreslit urážlivé karikatury není svoboda slova, ale hloupost a nechutnost. A jestli je to jediný způsob našeho odporu proti této kultuře, tak nazdar bazar.

P. Dvořák 13.1.2015 2:05

Re: A zase jenom kecy a kecy. Máte pravdu.

Cituji: "A jestli je to jediný způsob našeho odporu proti této kultuře, tak nazdar bazar."

Rozumím-li tomu dobře, místo keců je půjdeme střílet.

P. Sulc 13.1.2015 3:11

Re: A zase jenom kecy a kecy. Máte pravdu.

To ovsem neni tak spatna alternativa, byla by dosti uzinna. Pomohlo by to i aerolinkam do Afriky a na Strdni Vychod.

J. Sova 13.1.2015 9:14

Re: A zase jenom kecy a kecy.

Proč s tím něco radikálního neudělají křesťané, když mají tu schopnost?

Mk 11,24 Proto vám pravím: Věřte, že všecko, oč v modlitbě prosíte, je vám dáno, a budete to mít.

Mt 21,22 A věříte-li, dostanete všecko, oč budete v modlitbě prosit. 

Jakub 1,6 „Nechť však prosí s důvěrou a nic nepochybuje. Kdo pochybuje, je podoben mořské vlně, hnané a zmítané vichřicí. Ať si takový člověk nemyslí, že od Pána něco dostane“.

Co se tak pomodlit, aby islám zmizel ze světa, nebo alespoň z Evropy?