Čtvrtek 16. 5. 2024Přemysl polojasno10 °C

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 106
  • Poslední: 4.2. 2014 12:07
  • Řadit dle: času vložení
  • vláken
J. Jílek 3.2.2014 23:05

no vidíte, Kremlíku...

a ten váš zdroj Bloomberg zase jinde uvádí, že dotace do uhlí a plynu jsou 10x vyšší než do OZE. Co s tím uděláte? :-)

P. Vaňura 3.2.2014 21:46

Do europarlamentu lze volit jen ODS, pokud jí

nebude hrozit úplný propad. Snadnější je říci, koho do europarlamentu URČITĚ NEVOLIT a to je ČSSD, TOP09 a KSČM.

Samozřejmě by mě nevadila ani Bobošíková ale za předpokladu, že hlasy pro ni nepropadnou.

Tady jsou zákopy narýsovány jinak, než v domácích volbách.

J. Jílek 3.2.2014 23:20

Re: Do europarlamentu lze volit jen ODS, pokud jí

Bobo je kovanej pravičák, před volbama slibovala řetězcům povinné kvóty českého zboží. Tak se na ně musí, pěkně zhurta po národovecku...

J. Jurax 3.2.2014 19:40

Souhlas

Jen jsem skeptik v tom, že eurovolby něco změní - když si uvědomím, kdo u nás kandiduje.

EU v současné podobě se múže zevnitř změnit postupnou transformací asi tak úspěšně jako kdysi SSSR perestrojkou. A se stejným výsledkem - rozpadne se. Protože stávající struktury jsou už moc ve svých pozicích zabetonované a hodně vlivným by šlo o ztrátu koryt, moci, společenského postavení a kšeftů.

M. Prokop 3.2.2014 20:54

Re: Souhlas

Souhlasím, ale volební místnost není tak daleko, abych nezaskočil volit nějakého €skeptika. :-P

J. Jílek 3.2.2014 23:14

Re: Souhlas

poznáte ho po topůrku podobném tomu, co vám kouká z řiti, Molotku

J. Kanioková 3.2.2014 19:25

Eurovolby... holt, záleží to jen na nás, co si zvolíme..

Korupce je rozšířený problém, míní tři čtvrtiny obyvatel zemí EU - http://jdem.cz/9mxm8

Martin Pánek: Evropská unie je definice korupce - http://jdem.cz/9mxp5

Mapka - http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-26014387

M. Kosejk 3.2.2014 19:10

:))

Pane Kremlíku, vzhledem k tomu, že Vaše ctěná nezvolitelná strana není schopna spolupráce s kýmkoliv  na české politické scéně - a naopak se proti všem dogmaticky vyhraňuje (a nejvíce proti reálné české pravici), tak si odpusťe ty řeči o nutnosti dohody eurorealistických subjektů.

Nejde o to, že bych s tím, co pan Kremlík píše, nesouhlasil. Souhlasím, ale jen tvrdím, že na jedné straně jsou jeho slova - a na druhé straně chování, které těm slovům odporuje.

V. Halašta 3.2.2014 19:16

To je ktera?

SSO?

M. Kosejk 3.2.2014 19:22

Re: To je ktera?

:))) Já se podělám smíchy. Už delší dobu sleduju, že mám o SSO větší přehled než jejich údajní příznivci. A možná právě proto je oni volí - a já je odmítám.

p.s. Ale narozdíl od nich jim nekecám do demokratických procesů, jako oni to dělají u strany, kterou volím já. Držím se striktně pouze komentování konkrétních nápadů a výroků.

M. Prokop 3.2.2014 20:55

Re: :))

Jen dotaz, je s kým spolupracovat, tedy, je zde nějaká "reálná česká pravice"?

Kdo, pls?

F. Vokurka 3.2.2014 20:56

Re: :))

kdo je proboha "realne ceska pravice"? ods, top nebo snad bobo?

M. Prokop 3.2.2014 20:58

Re: :))

Třeba nám pan Kosejk nějakou ukáže, když ji i volí.

M. Kosejk 3.2.2014 22:51

Re: :))

ODS je v českým i evropských podmínkách jasná liberální pravice.

A neprosazuje přímou demokracii jako SSO. :)

J. Jílek 3.2.2014 23:18

Re: :))

on raději 3G Camerona... :-) Ministerský předseda UK David Cameron dnes varoval, že pouze nejzelenější ekonomiky světa budou schopné konkurence v globálních ekonomických závodech v nadcházejících letech. Prohlásil, že Británe nemá jinou možnost než přednostně prosazovat rozvoj zelené energie a energetické úspornosti

"Nenechme se mýlit, nacházíme se uprostřed globálních závodů a uspějí pouze ty země, které jsou nejzelenější a energeticky nejúspornější" řekl.

http://www.businessgreen.com/bg/news/2241320/cameron-uk-can-t-afford-not-to-prioritise-green-energy

M. Kosejk 3.2.2014 23:30

Re: :))

Již jsem se pana Prokopa v minulosti ptal, kde v EU vládne ta pravice, kterou by nazval pravicí. Neodpověděl. Z toho usuzuji, že si myslí, že jedinou pravici v EU představuje Machova strana.

Stejně tak jsem nikdy nedostal odpověď na otázku, jak Mach zrealizuje svůj program (s mimimem voličů), když předem odmítá kompromis s úplně každým politickým subjektem, protože nikdo prý není takový pravičák jako on a členové SSO. :)

J. Jílek 3.2.2014 23:37

Re: :))

to je přesně o tom jeho černobílém vidění

J. Jílek 3.2.2014 23:10

Re: :))

po remisi se opět dostavilo černobílé vidění, Molotku Osrpeniči? :-)

P. Brodský 3.2.2014 19:02

Předsedou SSO je inteligent

Ten nemůže být opravdovým představitelem autenticky zpravicovatělých lidových mas. ODS je lepší.

P. Brodský 3.2.2014 19:06

Re: Předsedou SSO je inteligent

ODS se dokázala intelektuála Klause zbavit.

J. Svoboda 3.2.2014 19:15

Re: Předsedou SSO je inteligent

Což o to, pane Brodský, ODS se dokázala úspěšně zbavit i zdravého rozumu.

M. Prokop 3.2.2014 20:57

Re: Předsedou SSO je inteligent

Proto je Brodskému zřejmě tak sympatická, když i jeho to postihlo.

J. Jílek 3.2.2014 23:12

Re: Předsedou SSO je inteligent

vy zřejmě chápete jen když vidíte obrovské návěští "IRONIC", Molotku Osrpeniči :-)

F. Vokurka 3.2.2014 20:57

Re: Předsedou SSO je inteligent

vcetne pravicoveho programu, tim nemyslim letacky a hesla z bb, ale realnou politiku.

J. Václavíková 3.2.2014 21:58

Re: Předsedou SSO je inteligent

A to ještě dřív než Klause.

J. Šimek 3.2.2014 18:38

A kde jsou grafy dokazující, že naše letošní

zima je extrémně chladná, Kremlíku ???

J. Svoboda 3.2.2014 18:56

Re: A kde jsou grafy dokazující, že naše letošní

Charašó tavárišč Šimek! Jen si pečlivě připravte soudruha Roučka, nebo Falbra, abyste tam náhodou omylem nehodi nějakého eurorealistu.

J. Kulheim 3.2.2014 13:12

ODS je jediná strana,

která brání zájmy občanů ČR. Brání alespoň zbytky svobody, které ještě zůstávají. EU je rejdištěm lobbistických skupin a prosazováním zájmů Německa a Francie.

V. Halašta 3.2.2014 13:40

Víceméně souhlas.

Jen je třeba se dívat:

- aby nehajili více zájmy vlastní (ale osobně myslím, že k obrodě vykročili už za Nečase);

- druhá strana totok hájící je SSO, ale pěkně zpoza krytu, z mimoparlamentní opozice. To se to pak kecá.Ne, že bych nesouhlasil, ale ono je něco jiného mluvit a konat.

P. Vítek 3.2.2014 13:54

Re: Víceméně souhlas.

Zvolme SSO-naschval