Úterý 21. 5. 2024Monika polojasno10 °C

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 148
  • Poslední: 29.5. 2020 23:21
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
L. Kolman 29.5.2020 16:58

Tak, slečno Lukešová, to byl první díl, teď ještě odvysílejte ten druhý. Protože i zde platí, že pravda se téměř vždy nachází někde uprostřed. Asi budu radši zticha, protože za jakoukoliv nevhodnou poznámku se dnes rozdávají nálepky fašistů a nacistů, popíračů holokaustu a vyvolávačů protižidovských nálad. A brzy to bude i trestné.

H. Lukešová 29.5.2020 17:16

Cenzura a hloupé osočování jsou vaše neomarxistické antisemitské metody. Mně takové způsoby nepředhazujte. Vaše řeči a popíračích holocaustu a vyvolávačů protižidovských nálad jsou poněkud hloupé. Antisemitismus nikdy v Evropě trestný nebyl a není.

Důkazem jsou vraždy mnoha Židů v západní Evropě, za kterou nesou zodpovědnost právě muslimové. Guy Milliere napsal spousty článků o vraždění Židů ve Francii a zato také můžou lidé jako jste vy, protože plivete po Izraeli a podporujete zradikalizované muslimy, zejména palestinské Araby.

No a pokud máte chuť na druhý díl, tak zkuste přiložit ruku k dílu a napište ho vy. Jistě byste to zvládl dobře.

J. Zaorálek 29.5.2020 17:17

Podle vás to bylo jinak?

L. Kolman 29.5.2020 17:27

Snad jsem se vyjádřil jasně, že pravda je někde uprostřed. Neexistuje jen jeden zájem a jeden pohled na věc. Kdybych nečetl a neslyšel názory řady komentátorů ze západního světa, budu věřit slečně Lukešové všechno. Leč bohužel.

H. Lukešová 29.5.2020 17:28

Západní svět? Ten ultralevicový a protiizraelský? Lži z islamizovaných zemí západní Evropy? Děkuji, nechci. A upřímně je mi celkem lhostejné, čemu věříte či nevěříte.

I. Štípek 29.5.2020 17:23

Jsme oba antisemité a neomarxisti. Vlastně, asi tak jako půlka Izraele co nevolila Bibiho!

H. Lukešová 29.5.2020 17:32

Většina židovského obyvatelstva Izraele volila pravicové strany, ne jen Netanjahua a jeho Likud. Mezi pravicové strany patří také Yamina (složené z náboženských stran Židovského domova, Národní unie a Nové pravice) a haredimských stran UTJ (Sjednocený judaismus Tóry) a ŠAS (Sefardští strážci Tóry) a ti získali přes 50% všech Izraelců.

Izraelští Arabové, kterých je 22% samozřejmě Netanjahua nevolili a to je slušný počet, takže když spočítám zbytek židovské populace Izraele tak mi vychází kolem 38%. Takže většina izraelské židovské společnosti je pravicová a vlastenecká.

I. Štípek 29.5.2020 17:36

A tady je Palestinská lidová strana, hned vedle ti dva jsou Strana Palestinského lidu. A kde je Lidová strana Palestiny? Támhle sedí, nikdo ho nemá rád.

H. Lukešová 29.5.2020 17:51

No nerozumím vašemu příspěvku...

I. Štípek 29.5.2020 18:53

No to je přece velmi volně z Monty Python: The life of Brian.

K. Lilibínský 29.5.2020 15:26

ono je to nějak takhle: Israel bude existovat, rozvíjet se a sílit. Arabové tam budou taky, i když o nějakém rozvoji lze pochybovat.

Takže je-li pro obě srany mír žádoucí, budou se obě strany muset nějak dohodnout, včetně uznání a kompromisů.

Pokud se nedohodnou, budou vzájemné střety pokračovat.

A na 99% to opět prohrají Arabové, co si říkají Palestinci. O tom snad nikdo nepochybuje.

Je to holt na nich, na obou znesvářených stranách.

M. Ilsner 29.5.2020 15:53

Je to HLAVNĚ na Palestincích. Kdyby dali pokoj, Izrael by je nijak neobtěžoval, ba právě naopak by jim ekonomicky pomáhal. Stejně to tak dělá (v menší míře) i nyní.

K. Lilibínský 29.5.2020 16:43

jistě, Palestinci budou muset hodně slevit. Jejich požadavky jsou v podstatě nepřijatelné.

Israel nabídl naproti tomu podmínky velmi solidní.

M. Panter 29.5.2020 14:43

Stát Izrael vznikl v regionu uměle a to byla hlavní příčina napětí v oblasti v minulosti a bude to i hlavní příčinou napětí v budoucností...

V. Petr 29.5.2020 15:06

Již soudruh Hitler věděl, že by Židé měli "v zájmu míru" dobrovolně napochodovat do moře (nebo do plynu). SS Gruppenfuhrer Al Hussainí ("Velký Jeruzalémský muftí") ho v tomto vehementně podporoval a v radikalizmu dokonce překovával...

Hitler nechtěl Židy v Evropě, Palestinci v Izraeli...

M. Ilsner 29.5.2020 15:13

Ano, Palestinci byli věrnými spojenci hitlerovského Německa. Oba chtěli vyhladit Židy. To ovšem soudruh Panter neví, nebo nechce vědět.

H. Lukešová 29.5.2020 15:18

Já si myslím, že ví, ale že vědomě lže, je zběsilým antisemitou, proarabským rasistou a nacionalistou. Nikdo nemá větší národ na svůj stát než-li Židé. Vůbec nikdo. Bible a dějiny to dokládají.

Antisemité argumentují, že nesmíme opírat své nároky o Bibli, ale já se ptám a proč ne? O co dokládají své nároky propalestinští antisemité? Navíc právo Židů na zemi dokládá historický národ, zkrátka vše...

V. Petr 29.5.2020 16:06

Proč by Židé museli opírat své nároky jen o Bibli. Historická existence židovského státu v oblasti dnešního Izraele je přece doložena celou řadou nebiblických historických pramenů i archeologickými nálezy. Zato "Palestinský stát" NIKDY NEEXISTOVAL a Palestinský národ také ne.

H. Lukešová 29.5.2020 16:55

Jistěže, dokládají to cestovatelé z 19. století, kteří Svatou zemi navštívili, doložili, že to byla země pustá, liduprázdná, prokletá, holt země bez obyvatel.

M. Panter 29.5.2020 17:09

Obvyklé, velmi obvyklé . Není-li argument, přimíchá se do toho Hitler...

I. Štípek 29.5.2020 17:33

Přesně tyhle fauly oni používají - vnesete relevantní námět k diskusi a odezvou je Hitler, okamžitě navazuje, že Palestinci byli spojenci nacistů, Luki odjišťuje granát bum. Pes by od vás kůrku nevzal. Tohle se prostě nesmí stát normou, skončili bychom jako Němci nebo jak za komančů s dvojí tváří, ustrašení, mlčící.

H. Lukešová 29.5.2020 17:48

Vždyť palestinští Arabové byli spojenci nacistů a dodnes Hitlera a nacisty obdivují, takže nevím o co vám jde.

Podle mě se nesmí stát normou antisemitismus, alespoň ne na Neviditelném psu. I když nikomu z nás Neviditelný pes nepatří, sama redakce rozhodne co se stane či nestane normou.

I. Štípek 29.5.2020 18:55

Ok, to je jasné. Vždyť my se tady jen kočkujeme.

H. Lukešová 29.5.2020 18:58

To máte pravdu. Vždyť mě ty diskuse strašně moc baví i s vámi ráda diskutuji. S některými vašimi názory souhlasím.

H. Lukešová 29.5.2020 15:10

Židé jsou původními obyvateli Země Izraelské. Arabové jsou přirizenými obyvateli Arabského poloostrova. Jste jen zaslepený proarabský rasista a nacionalista, Arabům vše, Židům nic, ani ten malinký proužek země.

I. Štípek 29.5.2020 17:39

Dyť jste říkala, že ti cestovatelé tvrdili, že tam nikdo není.

H. Lukešová 29.5.2020 17:46

Ano tvrdila a tvrdím. Svatá země byla zemí bez obyvatel. Dokládají to cestovatelé, kteří navštívili Svatou zemi v 19. století. Je zbytečné, abych znovu pastovala výroky těchto cestovatelů, i když budu-li muset, tak je napastuji znovu.

I. Štípek 29.5.2020 18:58

Oni ale nepotkali původní palestiské domorodce, kteří pracovali na polích a kopcích nebo se v ústraní modlili a ženy doma vařily. Kdo by se asi jen tak coural venku?

H. Lukešová 29.5.2020 19:04

Palestinští Arabové nejsou domorodci, lidé, kteří si dnes říkají Palestinci jsou smíšeného původu, malinká část jsou potomci Arabů, co vnikli do byzantské Palestiny v 7. století, další jsou potomci konvertitů k islámu, ale největší část tvoří Arabové, kteří vnikli do tehdejší Palestiny v 19. století spolu s novodobým židovským přistěhovalectvím z 19. století.

M. Ilsner 29.5.2020 15:11

A vy jste patříte právě k těm hovadům, kvůli nimž je uspořádání v regionu v nedohlednu.

Ignorujete (záměrně?), že podle vaší podivné teorie by palestinský stát byl také vytvořen uměle. Ale mýlíte se, už v roce 1948 mohli mít Palestinci vlastní stát, ale odmítli. Pak odmítli ještě několikrát.

Hlavní příčinou je napětí jsou palestinští agresoři a jejich podporovatelé, mezi než patříte i vy, soudruhu Pantere.

I. Štípek 29.5.2020 18:59

Hilsnere, proč ty nadávky!?