27.2.2024 | Svátek má Alexandr


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hadí oči 11.9.2008 2:01

To byl tedy fičák!

Uplynulo pár minut od zahájení Rusko - Gruzínského konfliktu. A už všechny ty válečné lodě místo munice naložily mouku, cukr, léky, přikrývky a já nevím co ještě. Přepluly půlku světa a za dalších pár minut už tuto "humanitární pomoc" vykládaly na pomoc nebohým Gruzínům. 

Fakt to bylo takhle? ;-D

Jestli ano, tak výše popsaný berlínský zásobovací most se může jít vycpat.

R. J. 11.9.2008 3:04

Re: To byl tedy fičák!

Hele Hade, oni mají Američané zásobovací základny  po celém světě, jsou vybavena vším, od nemocnic až po léky, samozřejmě základ je munice a náhradní díly. Takže  ze středomoří, nejspíše z Turecka je to fakt kousek. Jinak pro zajímavost, tito "zásobovači", mají jedny z nejrychlejších lodí , některé jsou na atomový pohon a dělají 40 uzlů, jistě uznáž, že je to "fofr". Ty pomalejší však  pojedou  "jen" 20 uzlů, to na takové plivátko, jako je středomoří stačí.A to můžeme klidně vynechat nakládku, to je pár hodin, doslova. Loď otevře záď, a již to do ní "hrnou" náklaďáky s kontejnerama, někdy vyjíždějí náklaďáky předkem lodi, záleží na typu lodi.Takže bych se spíše ptal,kde se tak dlouho "flákali".

Pozorovatel 11.9.2008 5:29

Re: Re: To byl tedy fičák!

Hadi oci/R.J. pravda je nekde uprostred. HO nemusi hned prehanet o "par minutach" a zas na druhou stranu tam nepripluly zadne vyslovene zasobovaci lode, ktere popisuje RJ. Slo o valecna plavidla, ktera jiste neco dokazala vylozit, ale spise slo o ukazku pritomnosti sil USN a vytyceni urcitych mantinelu. Lode s povolenim od Turecka pripluly z Italie a Krety.

http://ap.google.com/article/ALeqM5hHnpRZDXviNZoaYQAF2rM4sfM_qQD92V4UVO0

http://www.mcfaul.navy.mil/default.aspx

http://www.mtwhitney.navy.mil/default.aspx

Rozesmal me "USS Mount Whitney Webmaster" :)

dzanny 11.9.2008 0:54

Rusko se přestalo otevírat Evropě a je nepředvídatelné?

A proč by se jako mělo otevírat Evropě? Ona ho může Evropa nějak obohatit? Čím? Multikulturarlismem? Ojrosocialismem? Feminismem? Homosexualismem? Ekofašismem?

Předvídatelné je naopak velmi dobře, autor vlastně i napsal jak. Prostě bude sledovat vlastní zájmy tak jako všichni ostatní, ony zájmy zřetelné jsou.

Prostě přestali poslouchat, už si nenechaj všechno líbit, taky už se nepíše rok 1990.

Culíček 11.9.2008 6:34

Re: Rusko se přestalo otevírat Evropě a je nepředvídatelné?

Jsem už hodně starý, ale nepamatuji si, že by rusáci byli někdy předvídatelní! Je to licoměrná, slizká a nevyzpytatelná horda!;-€

dzanny 11.9.2008 7:32

Re: Re: Rusko se přestalo otevírat Evropě a je nepředvídatelné?

No, já mám ten skromný názor, že jsou. Vždycky měli a vlastně chtěli tvrdou ruku, též se vždycky snažili o impérium, též vlastneci až za hrob.

A co se od studené války změnilo? Pořád mají armádu schopnou zválcovat Evropu, pořád mají raketové síly schopné udržet v šachu USA, vlastně se změnilo jen to, že ekonomika jim už pomalu ale jistě funguje.

Což je hezké, Evropu už nemusejí napadat proto, aby ji vyžrali, dnešní Rusko je plně potravinově soběstačné. Dnes jim stačí vodit Evropu na provázku díky její závislosti na ropě, též prohlubovat její závislost podporou těch správných politických sil. (komunisti ani Paroubek to nejsou)

Gonzales 11.9.2008 8:08

Re: Re: Re: Rusko se přestalo otevírat Evropě a je nepředvídatelné?

Poslouchaj, přečtou si raději Solženicyna a až pak tady zkoušej mudrovat :-/

dzanny 11.9.2008 8:23

Re: Re: Re: Re: Rusko se přestalo otevírat Evropě a je nepředvídatelné?

Solženicyna mám dokonale přečteného, z něj taky trochu vycházím....

Standa 11.9.2008 8:39

Re: Re: Re: Rusko se přestalo otevírat Evropě a je nepředvídatelné?

S tou potravinovou soběstačností bych si nebyl až tak jistý. Nedávno jsem byl v Rusku a cestou domů jsem si v ruských novinách četl mimo jiné dost kritický článek, z něhož vyplývalo, že jsou pořád značně závislí na dovozu potravin (psali tam dokonce o cca 1/3 celkové spotřeby). Bohužel jsem ty noviny nechal v letadle.

dzanny 11.9.2008 10:04

Re: Re: Re: Re: Rusko se přestalo otevírat Evropě a je nepředvídatelné?

No, čmuchal jsem po nějakém důvěryhodnějším zdroji a třeba dle patnáctky má být přebytkové:

http://www.e15.cz/udalosti/tazeni-proti-hladu-bude-velet-sef-osn-24235/

(blbě se to hledalo, Google má raději Grigorije Rasputina než objektivní info)

A že něco dovážejí? Třeba v pěrestrojkovém Rusku jsem nesehnal jedlou čokoládu, může jít třeba o tu. My taky dovážíme jabka až ze Španělska.

Psanec 12.9.2008 1:05

Re: Re: Re: Rusko se přestalo otevírat Evropě a je nepředvídatelné?

Zasnu, ze reakce nasilim na nasili se tu vydava za nepredvidatelnost. Je to holt zvlastni, kdyz nejsou argumenty ale huba na spacir musi a to rovnou na velkou.

Psanec 12.9.2008 1:08

Kdyz nejsou argumenty ale huba na spacir musi a to rovnou na velkou

Zasnu, ze reakce nasilim na nasili se tu vydava za nepredvidatelnost. Je to holt zvlastni, kdyz nejsou argumenty ale huba na spacir musi a to rovnou na velkou.

kkkk 11.9.2008 7:27

Souhlas.

Souhlas.  Jjen se podívejte na vládnoucí kašpary u nás. Afery, hádky, nic nejde... To je obraz Evropy, a ti Euro-zelení magoři se slunečními panely, které budeme Číně všichni v účtech za elektřinu splácet se státní zárukou ještě za 15 let, a další...

dzanny 11.9.2008 7:56

Re: Souhlas.

No právě, jak tak koukám třeba na tu jednu prohranou arbitráž za druhou (a chystají se další, když je ČR tak dávavá), přistihuji se při nedostatku demokratických myšlenek, že by třeba ten náš milý parlament něco demokratickým hlasováním....... blablabla.....

Třeba takový monarcha by se jinak staral o to, kdo a jak se mu hrabe v pokladně, ruský způsob by zněl nějak jako: "Vsjech arbitrážnikov v ťjurmu zakjlučíť!", což by bylo v daném okamžiku to nejspravedlivější a nejlepší.

Historik 11.9.2008 10:30

Re: Re: Souhlas.

"Vsjech arbitrážnikov k stenke postaviť."

Ale Putin se opravdu stará, aby stát nepřišel nikde zkrátka a nějakou dobu mu trvalo, než to zvládl, neb ti, co měli platit daně byli pořád "ve ztrátě".

 

dzanny 11.9.2008 10:47

Re: Re: Re: Souhlas.

No, mluvím o moderních metodách, třeba takový Chodorkovskij je v "ťjurme", on Putin nemá ten hrozný humor Josefa Visarionoviče, kdy: (možná legenda)

S: soudruhu generále, Vám má být pozítří 60 let!

G: ano, soudruhu Staline, plánuji velkou oslavu, samozřejmě budete pozván a bude mi ctí, když....

S: ale nebude!

MLOK1 11.9.2008 9:47

Re: Souhlas.

kkkk, nějak nejsem v obraze. Jak to myslíte s tím splácením slunečních panelů Číně????

        Ozřejměte to prosím nechápajícímu mlokovi.

dzanny 11.9.2008 10:25

Re: Re: Souhlas.

No protože panely pro sluneční elektrárny se vyrábějí velmi neekologickými postupy, též je výroba velmi energeticky náročná. (dle zlých jazyků více, než panel pak za životnost vyrobí) Vyrábějí se tedy v rámci boje proti globálnímu oteplování v Číně.

MLOK1 11.9.2008 11:00

Re: Re: Re: Souhlas.

Díky dzany! Já slyšel/četl o energetické návratnosti Si fotovoltaiky za cca 7 let.

       Přeji hezký den.

krmič 11.9.2008 12:42

Re: Re: Re: Re: Souhlas.

Kde, xakru, kde!? V Kalifornii možná ano. Záleží jak na ten panel svítí! Čím je slunečního svitu méně, tím je návratnost delší. Proč s tím nikdo nepočítá?

Vděčné lidstvo 11.9.2008 0:30

Rusko opět zastavilo GLOBÁLNÍ OTEPLOVÁNÍ

Mard 11.9.2008 0:05

Druhá studená válka vypukla ve srpnu 2007!

Tehdy Rusko obnovilo výhružné lety svých strategických bombardérů s jaderným arzenálem na palubě. To že studená válka vypukla až v roce 2008 pokládám za dezinformaci.

ost 11.9.2008 0:09

Re: Druhá studená válka vypukla ve srpnu 2007!

dovolil bych si poznamku.... tri z tech letadel se "ztratili" kdesi na severu a k nemilemu prekvapeni museli byt hledany a dovedeny domu letkou Hornetu .... nejak jim zkolabovala avionika.

Tak uz to halt chodi. Jednou neni maslo, podruhe toaletak na Sahare dojde pisek atd. atd.

Posleda 11.9.2008 4:32

Re: Re: Druhá studená válka vypukla ve srpnu 2007!

A na Krásnoj plóščadi  zatím ještě nepřistál žádný čínský aviatik, ale ono to přijde, holoubkové, ono to přijde!

Culíček 11.9.2008 6:39

Re: Re: Re: Druhá studená válka vypukla ve srpnu 2007!

To víš, že to přijde, a tebe to také nemine! Co je svět světem, tak se lidé mezi sebou perou. Proč? Protože jejich nízký intelekt využívají ti vyčůranějši ve svůj prospěch! S tím nikdo nic nenadělá.:-(

MLOK1 11.9.2008 9:52

Re: Re: Re: Druhá studená válka vypukla ve srpnu 2007!

Aviatik se už nebude opakovat. Teď přistane "Taikonaut" (nebo jak Číňané nazývají své kosmonauty) milý Posledo! Jen tak mimochodem, po návratu z měsíce:-):-):-)

Lovap 11.9.2008 7:27

Re: Re: Druhá studená válka vypukla ve srpnu 2007!

Nemáte k tejto informácii link? Zatiaľ som o tom totiž nepočul a ani nikde nečítal ...

Mard 11.9.2008 16:48

Re: Re: Re: Druhá studená válka vypukla ve srpnu 2007!

http://www.lidovky.cz/rusko-obnovilo-lety-dalkovych-bombarderu-fg7-/ln_noviny.asp?c=A070818_000052_ln_noviny_sko&klic=220942&mes=070818_0

Lovap 12.9.2008 8:00

Re: Re: Re: Re: Druhá studená válka vypukla ve srpnu 2007!

No áno, ale tam nie je nič o nejakom zablúdení.

liberal shark 11.9.2008 9:05

Re: Re: Druhá studená válka vypukla ve srpnu 2007!

Fakt ? Kde to psali ? ;-D Ono těch pár desítek stařičkých Bearů asi na nikoho velký dojem neudělá.