Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
TAXIZKAZKY: O autech a lidech
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Ticháček 7.3.2024 17:35Máte tam chybu natolik fatální, že by se jí zkušený řidič neměl dopustit. Ono to totiž nebylo ani od Kopidlna, ani od Kbelnice. Čekejte je od lesa. |
J. Nevrkla 7.3.2024 13:57Taky už mám dlouhá léta svého mazla, Golfa GTI, nerad bych ho měnil. |
V. Kučer 7.3.2024 13:43Škodu 100 jsem vystříkal resistinem ML a stačilo to. Po 15ti letech bylo potřeba vyměnit plechařinu, nebyl to problém, blatníky byly přišroubované a vše se dalo sehnat levně na vrakovišti. Škoda 120 už tolik nerezla. |
J. Jurax 7.3.2024 11:43Jojo, taky se mi Š-110 po čase vlastnoručně proměnila na Škodu Lamino ... |
R. Polášek 7.3.2024 11:23Škodovka stovka byla dělána už z hlubokotažných plechů, které umožňovaly snadno i z hodně tenkého plechu lisovat složité díly, ale neměla odpovídajíci povrchovku. Hotová kára se odmastila a potom se ponořila do cca poloviny výšky do vany s barvou, tuším dokonce vodouředitelnou. To bylo jenom o trošku víc než skoro žádná povrchovka. To auto skutečně potřebovalo po nákupu odstrojit a potom všechno natřít kvalitní základní barvou s obsahem olovnatých pigmentů, která díky tomu olovu skutečně účinně chránila. A dutiny bohatě vystříkat voskem. Nejpozději před první cestou v zimě, jak se auto zasolilo na holý kov, byla otázka tak 3 - 5 let, než to auto shnije. Teprve pozdější verze škodovek 105 - 120 už měly odpovídající povrchovku elektroforézou, v osumdesátkách už podnik Barvy a Laky produkoval českou elektroforézní barvu, zařízení na její nanášení se dováželo z kapitalistického Západu. |
R. Gramblička 7.3.2024 7:18No vida, dodnes jsem netušil, že škoda superb již kdysi existovala. Opět jsem o něco chytřejší. |
R. Langer 7.3.2024 7:13Jenom technická - dámy se pochopitelně předvádí též, ba často mnohem víc, než ti chlapi, ale trochu jiným způsobem... |
T. Vodvářka 7.3.2024 5:44Rád Vás čtu. Auto je pro mne spotřební materiál, jako ty zmíněné fusekle. Jsem chronický nemyč a do čistírny (ruční) jej dávám v okamžiku, kdy je původní bílá barva opravdu už šedopopelavá a mám špinaovu ruku, když otvírám dveře. Představa fetiše je mi vzdálená, stejně jako je pojmenovat. |
J. Hudec 7.3.2024 0:33Pane Šnáble, auto jako člen rodiny nebo prestižní záležitost? Už jen spotřební předmět, sloužící k přesunu z místa A do místa B, pokud možno ekonomicky a bezpečně. Po pěti letech vyměnit za nové. S "pindíky" už se zabývají jen zastydlí puberťáci. |
V. Mokrý 7.3.2024 7:49Když spotřební předmět, tak by podle toho měl mít také cenu, že |
R. Langer 7.3.2024 11:55Znáte to pořekadlo - za blbost se platí...? |