Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Taková železnice vede z města Viseu de Sus podél řeky Viseu. Tudy jsem jednou jel. Vlak měl na startu 2,5 hod zpoždění. Cestou jednou vykolejil, ale šikovní Rumuni ho hodili zpět na koleje. 20 km jsme jeli 3 hod.
Bezva zážitek.
Když už to tak "mazácky" popisujete, mohl byste vědět, že Albatros byl řada 498 a 477 byl Papoušek. Ale je to asi mašina jako mašina, obě byly modré.... Dále co pamatuji (a to dost), tak v Libni byly vždy motorové vozy jako Vindobona (2xM295), stříbrná Hungaria (2xM298), Kredence (M262) a další. Taky tam byl uložený salonní vůz T.G.M., do kterého jsme chodili svačit. Ale parní mašinku jsem tam neviděl nejméně od 1960 protože tam nikdy nebyla.
Pro informace si zadejte do vyhledávače "Libeňské depo slaví 70 let", bylo to v roce 2019 a jsou tam i obrázky výše zmíněných motoráků.
P.S.: Jsem stejně starý jako to depo.
Tou lesní železnicí v Rumunsku jsme jeli Vvvroce 1979 do hor, byl to nezapomenutelný zážitek. Vyjeli jsme až po hodině oproti plánu, strojvůdce byl příliš opilý, v půlce cesty se rozhodl, že dal nepojede a lehl si na louku a spal. Zastávky i lokomotiva byly jak z Divokého západu.. To už se dnes nedá zažít..
Já bych řekl, že v tom Rumunku se toho zase tak moc nezměnilo...
Ale možná se pletu.
Albatrose pamatuji, když jsem čekal na nádraží na osobák tak to v dálce zahoukalo, pak přesupěla krasavice, bohužel jsem si jí nevyfotil. J.L. end
Pěkné vyprávění jako vždy. Jen poznamenám, že modrá lokomotiva řady 477.0 má přezdívku Papoušek. Albatrosy jsou 498.0 (také modrá) a 498.1 . Také jsem býval šotoušem v šedesátých letech a to tehdy bylo co fotit.