Úterý 28. 5. 2024Vilém polojasno10 °C

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 235
  • Poslední: 22.4. 2022 23:29
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
V. Kuhaj 20.4.2022 10:26

R^!

P. Diviš 20.4.2022 10:43

Zcela a zaručeně o͟b͟j͟e͟k͟t͟i͟v͟n͟í͟ názor existuje jen zřídka. Většinu názorů ale lze rozsortýrovat na o͟b͟j͟e͟k͟t͟i͟v͟N͟Ě͟J͟Š͟Í͟ a m͟é͟n͟ě͟ objektivní, podle toho, jak jsou vyfutrovány doložitelnými fakty nebo dokazatelnými lžemi.

Autor, s nímž jinak moc nesouhlasím, píše o͟b͟j͟e͟k͟t͟i͟v͟N͟Ě͟J͟Š͟Í͟m, což dává smysl.

P. Čech 20.4.2022 16:58

Subjektivní názor, který dává jistý smysl, to ano. To ovšem není názor objektivní. Aby mohl být jakýkoliv názor objektivnější či méně objektivní, musel by ten objektivní názor existovat, aby názory jiné bylo možno s ním poměřovat. To však neexistuje a tudíž nemůže existovat ani názor objektivnější či méně objektivní. Jediné co existuje je množina různých subjektivních názorů, které se mohou sbližovat či rozcházet některé z nich mohou být i totožné, což jim ovšem nedává právo nazývat se objektivními.

V. Novak 20.4.2022 11:00

Objektivní názor je ten, který schválila 5strana a 5vláda - a to na věčné časy a in saecula saeculorum amen!

P. Diviš 20.4.2022 11:10

Hlásalo Radio Jerevan.

Ve skutečnosti ne 5strana a 5vláda, ale Putin a ne v Česku, ale v Rusku.

V. Povolný 20.4.2022 10:16

Kam jsme se to dostali? Žáci natáčejí a udávají svého učitele, který je pak vyhozen z práce. Udavačská kauza je kladně hodnocena ministrem. Takže - už je opět možné být vyhozen z práce za své názory. Práva zaručená ústavou neplatí. Jinak se mluví doma a na veřejnosti. Člověk si musí dávat pozor, co a kde říká. Po spirále se vracíme tam, kde jsme už byli. Fakt jsme tohle chtěli?

P. Čech 20.4.2022 10:25

Máte pravdu, pane Povolný. Všechno je to ovšem důsledek čl.4 minulé ústavy a čl. 5 ústavy dnešní. Důsledek vlády a moci politických stran nad občany státu. Politických stran, které nám denodenně vnucují své "objektivní" názory a vymáhají jejich podporu. Má-li někdo na jednu věc názor jiný než ten "objektivní", šmik! Vyhazov z práce! A hned jsme tam, kde jsme byli před listopadem 1989. Jak jednoduché! Podotýkám, že toto je můj, subjektivní názor.

J. Farda 20.4.2022 10:33

Sovětský Svaz aji Rusko je přeci Váš vzor, kde školní děti vyzývá k udávání sám velký Vožď & V.rah V.rahovič Pútin, a kde je za slova proti válce až patnáct let natvrdo, tak co se rusofilní kolego Povolný pokrytecky horšíte ééé, vysýráte? Ti malí Rusové si učitelku také nahráli ... ;-)https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-invaze-valka-na-ukrajine-udavani-ucitele-zaci-skola.A220411_142718_zahranicni_dtt?zdroj=top * https://eurozpravy.cz/zahranicni/evropa/rusti-skolaci-udali-ucitelku-ktera-kritizovala-rusko-za-valku-na-ukrajine.7865c748/ * https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/diskuze/zaci-v-rusku-meli-udat-svou-ucitelku-za-protivalecna-slova-40392560

V. Kuhaj 20.4.2022 10:42

No ba. Když si problémovou učitelku mohly nahrát ruské děti, ty naše můžou taky! Porazíme je vlastními zbraněmi. A taky urážkami ostatních diskutujících. Zdravím do Brusele, pane Fardo.

V. Povolný 20.4.2022 11:45

Ehm, malíček už asi máte pěkně ocucaný, jak si z něj cucáte vaše závěry. Když někdo nedrží oficiální linii, tak je rusofil? Gratuluji k bystré úvaze. Vašim příkladům z Ruska nerozumím. Když se něco dělá v Rusku, tak se to může dělat i u nás? Podivná úvaha. Zjevně jste nepochopil, že nepíšu o Rusku, ale o nás. Ta učitelka se nedržela oficiální linie. Jenže oficiální linie není žádný zákon, nesouhlasit s ní je právo každého občana. Právo dané zákonem! Politici navíc zřejmě bdí nad správnou výchovou mládeže a ředitelka školy jim vyšla naproti tak, že je až předehnala. I takové věci známe z minulého režimu a já je ještě pamatuji. Dohnat a předehnat. Ale třeba se jen bála, že by něco takového mohlo potkat ji, kdyby nezakročila. Pěkné, že? Už se zase bojíme říkat, co si myslíme. A nemá to nic společného s Putinem.

P. Diviš 20.4.2022 10:47

Jemné rozlišení je mezi osobním názorem a výukou ve škole.

K. Křivan 20.4.2022 10:16

Držte hubu, držte krok.

Nejlépe po celý rok !

R. Vacek 20.4.2022 9:51

Snad by mohli politici napsat oficiálně správnou verzi o válce na Ukrajině, které by se jak učitelé, tak občané drželi. V současném zmatku člověk neví co má říkat, aby nenarazil a neskončil třeba v kriminále.

S. Kalužík 20.4.2022 9:50

Že se to tu hnusáky jen hemží!

K. Křivan 20.4.2022 9:55

Jo, hnusáci-bruseláci. Rv

D. Laurencikova 20.4.2022 9:40

Vyhodit ucitelku za to, ze detem vypravela jinou verzi valky na ukrajine, nez tu fialovou, je samozrejme svinstvo. Nam ucitele za komunismu lhali ve skole, az se hory zelenaly a dnes detem lzou zas. Nebo jinak jim hrozi vyhazov a dokonce i vezeni, jestli se nemylim. To jsme dopadli!

K. Křivan 20.4.2022 9:54

Někteří nelhali, jen mlčeli. Jen doma jsme se dozvědéli pravdu. U radia se Svobodkou a Hlasem Ameriky.

P. Čech 20.4.2022 10:35

Někteří? Mlčela a vždy mlčí naprostá většina. Ke své vlastní škodě. Jsou to ignoranti, kterým jde jen o jedno. Přežít! Přežít jakýkoliv politický, obvykle nelidský systém. Třeba takový, jaký u nás máme dnes. Systém vlády a moci politických stran.

P. Diviš 20.4.2022 10:55

Celosvětově obvyklý systém, odpovídající úrovni a představám občanů. :-P

D. Laurencikova 20.4.2022 11:57

Ano, mela jsem take to stesti, ze nam doma otec vypravel, jak co skutecne bylo a poslouchal Hlas Ameriky. Dnes jsme bohuzel zase tam, kde tenkrat, jak vidim.

P. Čech 20.4.2022 10:32

A co jste čekala? Myslíte si, že skutečná demokracie, vláda občanů se nastoluje zvoněním klíči na náměstích v Praze? Demonstrováním a vyřváváním aktivistů po ulicích, zatímco politici a jejich politické strany vyrábějí návrh ústavy a ústavních zákonů? Svatá prostoto! To druhé nastalo v roce 1992 u nás a důsledek tohoto pociťujeme dodnes.

K. Křivan 20.4.2022 10:36

Skutečná demokracie, vláda občanů se nastoluje pouze likvidací levičáků, komoušů a fašistů. Definice Fašismus je státní korporativní socialismus.

D. Laurencikova 20.4.2022 11:54

Co to melete, clovece? O cem to mluvite?

V. Kuhaj 20.4.2022 9:30

Jděte do háje. Ona nezlehčovala válku na Ukrajině, ona mluvila o důvodech té války. Drze si dovolila pozměnit ty oficiální, tedy bláznovství Putina, za neoficiální - pohovořila o Majdanu, letitých a drsných tlacích Ukrajiny na ruskou menšinu, což vyústilo až v tenhle konflikt. A že se na Kyjev neútočí, to se prostě neútočí, každý ví že konflikt se rozjíždí v Donbasu a Luhansku.

A vedle okamžitého vyhazovu z práce ji dokonce nějaký právník zažaloval, za kriminální čin, je tam sazba do tří let. Člověče, já nevím kolik vám je, ale já prožil velkou část produktivního života za komunistů. A upozorňuji vás, že kriminalizování názoru, z morálních důvodů samozřejmě, se jejich působením vinulo jako červená nit!

J. Vintr 20.4.2022 9:42

Předpokládat, že vedoucí představitel velkého státu je úplný šílenec, můžou rovněž jen blázni. Veškeré jednání proti Rusku nese znak šílenství. Odříznout se od dodávek surovin, za které nemáme absolutně žádnou náhradu, je šílenost. Ti šílenci, kteří se dostali do vedení našeho státu, nás přivedou do krize, jakou si teď ještě ani nikdo neumí představit.

K. Křivan 20.4.2022 9:49

Máte naprostou pravdu ! Bohužel.

V. Kuhaj 20.4.2022 9:49

Ano. Ačkoli jsem si pitomosti lídrů EU vědom, nepřestávám žasnout, s jakým nadšením nás do toho válečného konfliktu zapojili.

K. Křivan 20.4.2022 9:47

Právník je "zločinec v taláru". Chce to zveřejnit jeho fotku a bydliště.

K. Křivan 20.4.2022 9:29

Na gymplu jsme měli pár slušných učitelů, kteří říkali pravdu. Ti vystudovali ješté před válkou. Nikoho nenapadlo je udat Gestapu (Stb)

J. Vintr 20.4.2022 9:34

To udavačství těch mladých lidí je právě děsné. Za mých mladých let platilo, že udávají jen šmejdi. Slušný člověk by se k něčemu takovému nikdy nesnížil.

K. Křivan 20.4.2022 9:43

Dnes je mnoho neslušných lidí. Nejen ve vládě a parlamentu. To je tím, že se neodstranují.