Pátek 17. 5. 2024Aneta polojasno10 °C

Diskuse k článku

PRÁVO: Zelení vyděrači

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 274
  • Poslední: 18.1. 2010 10:35
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
tosek 14.1.2010 10:02

Re: Proč by Al Capone nemohl vydělat peníze????

Výborně, argumenty pěstního práva jsou taky fajn. Stejně tak jako ona ochranka bych ovšem já jako majitel sousedního pozemku vedle soukromé elektrárny zastřelil jejího ředitele, protože smrad a popílek z komína mi zaneřáďují vzduch, resp. padají na můj pozemek.

Stredocech 14.1.2010 11:48

Re: Proč by Al Capone nemohl vydělat peníze????

Tehdy elektrárny nepálily takové svinstvo jako dnes a sousedství elektrárny by pro většinu lidí bylo výnosné. Pozemek byste snadno se ziskem prodal a přestěhoval se jinam, pokud byste o to stál.

tosek 14.1.2010 13:16

Re: Proč by Al Capone nemohl vydělat peníze????

Vidím, že už přecházíte do humoru a satiry. Nevím co myslíte oním "tehdy", ale i dříve se spalovalo v elekrárnách uhlí, někdy i hlušina, jenom postříkaná petrolejem. Kromě toho se tehdy nedávaly na komíny filtry, odsiřovací jednotky a další nesmysly, které vymyslely "zelení". A že bych pozemek u elektrárny se ziskem prodal??? Zkuste dneska prodat třeba byt v Praze na magistrále, pak něco říkejte a pište.

tosek 14.1.2010 10:08

Re: Proč by Al Capone nemohl vydělat peníze????

A jen tak mimochedem, víte na co nakonec dostali Al Capona? Vůbec ne za vraždy, vydírání a jiné svobodné podnikání, jak by řekli čeští liberálové. Dostali ho na neplacení daní.

REX 14.1.2010 8:43

Studnička a ti druzí.

Studnička je ničema a patří za katr, stejně jako ostatní šíbři, vyděrači a lumpové vydělávající na ničení přírody. Škoda, že pan Březina vidí rudě, když slyší slovo obsahující eko. Jeho články tím  postrádají vyváženost.

Lelek kozodoj 14.1.2010 9:02

Re: Studnička a ti druzí.

ano, zelení z toho udělali sprostou předponu až je z toho jednomu blivno.

R 14.1.2010 8:33

Zelené jesm kdysi podporoval,

ale už hodně dávno tomu je, co jsem si uvědomil, že se z užitečných lidí přeměnili na pouhé parazity.

jezek 14.1.2010 8:37

Re: Zelené jesm kdysi podporoval,

Zelení byli někdy užiteční? Kdy prosím vás udělali něco prospěšného ? Vždy bylo jasné, co za partu prospěchářů to je. Komu záleží na přírodě a lidi do přírody patří také, musí zelené obloukem obejít.

Viktor čistič 14.1.2010 8:27

Vanička

Užitečný článek. S praktikami tohoto typu je třeba veřejnost seznamovat. Je to zcela oprávněná obžaloba environmentalismu a ideologie, která se v určitém kontextu nabaluje i na aktuální problematiku klimatických změn. Ostatně, na čem už dnes ideologie neparazituje? Vše je zneužitelné, využitelné, deformovatelné, i věda. Proto jsem rád, že se článek zabývá právě tímto aspektem současné reality. A že věda (biologie, klimatologie...) není s touhletou vaničkou spláchnuta do septiku opovržení.

Vladimír 14.1.2010 9:06

Re: Vanička

Trochu mne irituje Vaše čeština.

Viktor čistič 14.1.2010 12:03

Re: Vanička

To nic, jsou i horší věci. Na blogu si musíte zvyknout na ledacos.

Viktor čistič 14.1.2010 13:01

Re: Vanička

Určitě si s vámi v lecčem nezadám, viz vaše : "Z každé zeleně následně vzniká nechutná hněď..." Berme to sportovně, jde o smysl a tam nejsme ve při (vepři?).

sasasa 14.1.2010 13:07

Re: Vanička

v komentu neni jedina pravopisna chyba,  po stylisticke strance take bez problemu, tak nebudte iritovan.......

Rak 14.1.2010 8:04

Zelená úsporám je taky tunel

kterým značná část peněz ze státního rozpočtu má přejít do rukou "odborných " rozuměj se zelenými spřátelených firem za byrokratickou přípravu žádosti o dotaci. Velkohubě prohlašovaná možnost třeba výměny oken v jednom bytě znamená, že za zpracování žádosti o dotaci tyto firmy požadují více peněz než je možná dotace....

Vítek 14.1.2010 8:10

Re: Zelená úsporám je taky tunel

nemusíte mi otom nic říkat. Dcera staví dům a setkali jsme se tím. Jsou do toho zařazené pouze jisté firmy, které dostávají dotace od státu a přitom je to administrativně tak složité, že to člověka odradí. Nakonec zjistíte, že jediný, kdo na tom vydělá, je tato určená firma. je to čistě dohazování kšeftů kamarádům a pravděpodobně tě, kteří dohodili nějakou korunu těm, kteří to organizují. Podle mně je v tom zase jen korupce.

A.S. Pergill 14.1.2010 8:16

Re: Zelená úsporám je taky tunel

Kdosi to počítal a vyšlo mu, že je to dimenzované asi tak, že co dostanete na "ekodotaci", to rozšmelcujete na úplatcích, abyste ty ekodotace dostal, a na vyšší ceně stejně kvalitní práce a materiálu od stejného výrobce (mnohdy).

Vítek 14.1.2010 7:20

Taková je většina ochránců

Pod rouškou ochrany přírody, zvířat a dalších blbin prostě na tom jen vydělávají a přitom si neuvědomují, že škodí lidem na celé planetě. Na základě jejich požadavků se mnoho věcí zdražuje, včetně paliv, pohonných hmot, potravin atd. a navíc mnoho lidí na této planetě i hladoví, možná i umírá, když se rozjela výroba ekologických pohonných hmot, přestalo se pěstovat obilí a jiné potraviny. 

HlavaXXII 14.1.2010 7:29

Re: Taková je většina ochránců

Oni si to velice dobře uvědomují, to je na tom ta největší sviňárna.

Princ Drsoň 14.1.2010 7:17

Když ne Kremlík

tak aspoň Brezina.

honzak 14.1.2010 8:11

Re: Když ne Kremlík

pravda je nepříjemná, co? Ale mamlas tvého formátu si nikdy nepřipustí, že celá ekologie je jeden velký švindl.

astro 14.1.2010 8:48

Re: Když ne Kremlík

S panem Brezinou samozřejmě souhlasím. Jen malinká oprava Vaší reakce. Ekologie ne. To je věda o vztazích organismů. O "ochranu" přírody tam nejde. Ekologismus, který si říká ekologie - to je problém.

honzak 14.1.2010 9:32

Re: Když ne Kremlík

mea culpa! Nechal jsem zlost cloumat svým majestátem. Máte pravdu.

Princ Drsoň 14.1.2010 12:17

Re: Když ne Kremlík

Pravda? U Kremlíka a Breziny?

honzak 14.1.2010 7:03

to bude zase

v álejích nablito, až se vzbudí ekomamlasové a začnou sypat své perly do klábosnic! 

Očekávám, že by melouni v parlamentu mohli protlačit příspěvek slunečním elektrárníkům na ekologické odstraňování sněhu z panelů. V našich podmínkách se na nich sníh drží (např. včera Hradec Králové).

Bohajeho, tu sebranku je třeba vymlátit! A to hned a fest.

krmič 14.1.2010 11:30

Re: to bude zase

Včera ty elektrárny ukazovali v televizi. Ano, je tam sníh. Ale co mě až rozesmálo (nebo rozplakalo?), jak redaktor sugeroval divákům v důsledku toho velký výpadek v zásobování elektřinou. Sluneční výkon v těchto dnech je ve skutečnosti tak malý, že sníh/nesníh, to vyjde prakticky na stejno - je to p.r.d .

Například v tomto okamžiku úžasných 37 W/m2 - tedy asi 3,1 % plného letního výkonu!

fuf 14.1.2010 4:03

prosim do zapisu, vedci nejsou ekokologiste

a prof. Hansen dlouhodobe a konzistente argumentuje proti klimatickym odpustkum (protoze se jedna o nic neresici drahy nesmysl), a nazyva cap-n-trade system jednoznacne odsuzujicim terminem "vzyvani chramu zkazy" (temple of the doom).

Posledni Hansenova publikace na toto tema je zde:  http://www.columbia.edu/~jeh1/mailings/2010/20100112_PeopleVersusCap.pdf

Kremlik 14.1.2010 4:48

Re: prosim do zapisu, vedci nejsou ekokologiste

Inu proti cap-n-trade neni jen Hansen, ale ekologicti aktiviste obecne. Videl jsem to v TH!NK. Jsou take proti CCS  - skladovani emisi CO2 v sudech. Oni chteji proste s tvorenim emisi uplne prestat a takovehle kompromisy se jim nelibi.

jirkammm 14.1.2010 7:13

Re: prosim do zapisu, vedci nejsou ekokologiste

o jedné možnosti bych věděl, kdyby aktivisté přestali dýchat, tak by hned ubylo emisí CO2 a navíc by se vyčistil vzduch i obrazně, zkuste jim to příště navrhnout

případně si můžou pazourkovým nástrojem vytesat lžíci a mísu a na svá zasedání chodit pěšky a nenutit nás ostatní k předražování a tím pádem konkurenceneschopnosti evropské výroby...

Oteplovač 14.1.2010 7:41

Re: prosim do zapisu, vedci nejsou ekokologiste

Ano, máte pravdu. Já už jsem dnes přesvědčen, že cílem "ekologických aktivistů" je v konečné fázi vytvoření uličních výborů ekologického dohledu. Nakonec v naší zemi už to máme odzkoušeno. Pěkně budete mít povinnost v neděli večer zajít za předsedou uličního výbor, předložit a doložit svoji uhlíkovou a ekologickou stopu. Podle toho Vám bude přiděleno příslušné množství benzínu či nafty a poukázka na elektřinu na další týden. Vlašťovky typu vážně míněného návrhu na  kontrolu toho, co doma spalujete pomocí ekologických komisařů už jsou na stole.

fuf 14.1.2010 13:52

Re: prosim do zapisu, vedci nejsou ekokologiste

Ekologicti aktiviste vseobecne prosazuji cap-n-trade, projdete si jejich stranky.

Cap-n-trade neni kompromis, ale drahy nefunkcni nesmysl, ktery obohacuje konretni zajmove skupiny, na nekterych visi i ony ekoskupiny.

Hansen prosazuje poplatek za pouzivani atmosfery jako odpakoveho kose, tedy standardni ekonomicky nastroj jak resit externality. Vyse poplatku Hansenem navrhovana je na urovni hodnoty vycislitelnych externalit plynoucich z paleni fosilii podle napriklad Externe  (externalit ktere nezahrnuji potencialni efekty CO2, nebot ty vycislit neumime)

pozorovatel123 14.1.2010 3:22

pěkné

Ale nikdy jsem nic podobného neslyšel třeba v ČT. Tam na Dvojce běží téměř každý den pouze něco o devastaci přírody. Sice k ní dochází ale takto pojímaná informace je poněkud jednostraná. Nepřispívá nám na ČT také Al Gore?