Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Problem je aspon zcasti v tom
ze podobne jako zvonici mobil ma naprostou prednost pred jedanim s vami, tak i ti kolari vidi pesi zony jako misto, kde oni maji mit prednost prede vsemi.
Pak kdyz jedou turiste ve skupince na kolech po pesi zone, jsme to my chodci, kteri mame uhnout.
Podotykam ze jezdim na kole hodne, ale ne ve meste, normalne po mene rusnych silnicich.
Tak jiste
V normalnim meste by pesi zona byla pro pesi, ale Praha neni normalni mesto, ale minimálně co se týče dopravy zkorumpovany kocourkov v čele v diletanty a dementy. Kdo má kolo a jezdí tam, ví o čem mluvím.
No jo, padla kosa na kámen.
Jasně, že se to pumpičkářům nelíbí, zvykli si, že jsou privilegovanou, bezohledně vydírající skupinou skupinou.
Re: No jo, padla kosa na kámen.
za to že ty neumíš jezdit na kole cyklisté opravdu nemohou. Ani za tvůj ubohý život plný nenávisti a ubohosti.
Re: No jo, padla kosa na kámen.
" Cyklisty ", vidím každou chvíli někde a ve většině případů spíše jak sebevrahy, podle jejich chování v provozu, to i na cyklostezkách.
Re: No jo, padla kosa na kámen.
Vy budete asi ten zavilý cyklista.
Re: No jo, padla kosa na kámen.
Ale kuš - taky jezdíte na picyglu po pěší zóně, po chodnících nebo po cestičkách v parku samozřejmě bez zvonku a zhůvěřilí chodci se Vám pletou do cesty a ještě Vám klnou?
Re: No jo, padla kosa na kámen.
Nastuduj si něco z fyziky, pro začátek stačí něco z mechaniky, třeba zákon setrvačnosti a možná ti to dojde.
Souhlas, ale opravdu chybí upřesnění
Fajn, ale cyklista by se přes centrum města s chodeckou zónou nějak dostat měl ne?
Cyklista tlačící kolo je chodec? Asi jo, ale? A co takhle kdyby chodec táhl nějaký větší vozík? A co kočárek? Případ s koněm také není úplně od věci.
Re: Souhlas, ale opravdu chybí upřesnění
Ať centrum objede - jako bonus posílí své zdraví.
Re: Souhlas, ale opravdu chybí upřesnění
Čistě pěších zón je minimum. Jinak všude vedou silnice.
Re: Souhlas, ale opravdu chybí upřesnění
Jistě by se cyklista přes centrum města s pěší zónou nějak dostat - může tak bez zábran učinit pěšky a kolo vést. A obvykle lze pěší zónu i objet.
Výskyt koňů na pěších zónách je v našich krajích marginální, to bych neřešil.
A tažení vozíku či kočárku etc. je jiný problém než ten s cyklistou - cyklista zpravidla jede rychle, výrazně rychleji než chodec, nemusí mít a tudíž vesměs nemá zvonek a nedokáže se tak rychle vyhnout jako chodec, takže se zvyšuje nebezpečí střetu s vážnějšími následky.
Jukněte do zákona
Spalovací motor sem, nulové emise tam - na pěší zónu je zákaz vjezdu VŠECH vozidel; o způsobu pohonu se nepíše nic. Dopravní značkou lze některým vozidlům a v některých dobách povolit vjezd; ta jsou pak povinna pohybovat se se zvýšenou opatrností. Viz Pardubice: na třídě Míru se chodci docela dobře snesou s cyklisty a dokonce s trolejbusy. Značku lze spatřit na Mapy.cz ulice Na Hrádku.
Jo, to sedí.
Některé kanceláře dokonce organizují projížďky celých výprav Prahou po chodnících.
Ovšem městskou policii máme na buzeraci motoristů, ne cyklistů. :-(
Re: Jo, to sedí.
Ve většině případů máme městskou policii na dvě věci - na ho . . o a na nic.
Pokrok
Nektera mesta uz uvazuji (v Kalifornii nekde uz plati zakaz zavlazovani travniku, sekani travy motorovymi sekackami, koureni na verejnosti, grilovani....) o zakazu pohybu lidi, kteri vydechuji jedovaty plyn, CO2.
Re: Pokrok
No, oni se také z Kalifornie lidi pomalu začínají stěhovat do okolních států, kde ta buzerace od eko a jiných aktivistů (teroristů) zatím tolik nehrozí.
Odjakziva kola patri na silnici a na chodniky
pouze nohy, urcene pro chuzi. Proto chodnik.