Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: Copak je tak těžké pochopit...
máš plnou pravdu a souhlasím. Kdo nekrade a nekorumpuje není vyznavač ODS a tím pádem musí být bolševik. Jasně takto prokazuješ, co jste za verbež.
Re: Copak je tak těžké pochopit...
Bolševik je ten kdo má někde většinu a vládne a dělá to dobře a to je v Praze ODS.
Re: Copak je tak těžké pochopit...
Ano, a nejhorsi modrej heizel byl Standa Gross. Rovnez Spidla byl odesacka spina.
Mimochodem, také na vysočanské cyklostezce se podílí Brusel...
Ani náhodou, paní Rakušanová. Všechny peníze z EU jsou naše které jsme do Bruselu začátkem každého roku poslali. A všechny platby z EU jsou jen slíbeny a pěkně na ně můžeme jen čekat. Z čeho by se ty unijní trachtace a líbánky také platily.
Re: Mimochodem, na všechny platby musí být projekt
Nestačí říct, ČR poslala do Unie peníze a já je chci. Musí být řečeno na co a jak zařídím, aby se to uskutečnilo.
Tak zkusme trošičku počítat.
Když tam projede cyklista každých 30sekund, je to za 12hodin 1440 cyklistů. Za 365 dní v roce je to 525 600 cyklistů. Kdyby každý zaplatil za kilometr to co naložený kamion na dálnici (kolem 5 korun), zaplatí za průjezd 15 Kč. Takže za rok by se vybralo 15 x 525600 = 7.884.000Kč. Návratnost (při nulové údržbě) je tedy 150.000.000/7.884.000 = 19 let.
Pokud tedy budou cyklisti jezdit jako diví a platit mýto jako naložený kamion. =)
Re: Tak zkusme trošičku počítat.
Navrhuji zpoplatnění pomocí satelitního mýta! Na tom by se vydělalo ještě víc! Ale cyklisti by tam asi nejezdili....
Re: Tak zkusme trošičku počítat.
neříkejte to ani potichu. neviditelná ruka trhu číhá všude. a proč by na té stezce mělo město prodělávat ?
Pumpičkáři
S pumpičkáři je to stejné, jako s jinými menšinami, nebo "menšinami": Kvičí, jak jim je ubližováno a dožadují se všemožných privilegií na úkor většiny. Sami se chovají jako dobytek. Bohužel, už se jejich požadavků čapli různí "šibalové", kteří vědí, jak podojit státní rozpočet ve svůj prospěch.
Re: Pumpičkáři
Jasně, na menšiny je třeba přísnost. Vy jste divnej :-/
Re: Pumpičkáři
Omyl pane. Nic takového jsem nenapsal. Jen mi hodně vadí profesionální bojovníci za práva menšin. Vadí mi všelijaké afirmativní programy a jiné zrůdnosti.
Re: Pumpičkáři
Vy máte problém s pochopením psaného textu: Článek je o cyklistech, cyklostezce a cyklostezkách obecně. Vyjádřil jsem svůj názor, že cyklisté jsou jednou z "menšin", která se mi prostřednictvím profesionálních "ochránců práv menšin hrabe v peněžence".
Re: Pumpičkáři
V peněžence se Vám hrabe s prominutím někdo jiný. Ale je asi hodně šikovný, když Vás přesvědčil, že jsou to ausgerechnet cyklisté.....
Re: Pumpičkáři
Tak jsem si pročetl své příspěvky a nějak jsem tam nenašel větu, kde bych psal, že přímo cyklisté se mi hrabou v peněžence. Opravdu byste se měl naučit číst (myslím číst s porozuměním).
Re: Pumpičkáři
"...cyklisté jsou jednou z "menšin", která se mi prostřednictvím profesionálních "ochránců práv menšin hrabe v peněžence..."
Zkuste se naučit s porozuměním psát, prosímpěkně :-)
Re: Pumpičkáři
milý vole! CYKLISTA je právoplatným účastníkem silničního provozu SE VŠEMI PRÁVY A POVINNOSTMI. Abychom si ujasnili karty na začátku.
Stavba cyklostezek (vesměs pro kombinované použití s bruslaři a běžci) sice často podojí státní rozpočet (zatím v této oblasti dotovaný z brusele), ale zůstane po těch penězích nějaký užitek. Tak jako po podojení státního rozpočtu v jiných oblastech dopravní infrastruktury, že?
Hlídači dojení ale nejsou cyklisté (automobilisté, vodáci, atd.), ale NEJVYŠŠÍ KONTROLNÍ ÚŘAD!!!! Jdi se synku vyplakat tam a přestaň nadávat cyklistům....
Re: Pumpičkáři
Jsem pumpičkář (celý život), vysvětlete mě jak se chovám jako dobytek. Překážím vám na silnici, když vaše veličenstvo jede kolem? Nebo o co jde?
Re: Pumpičkáři
Moje vzpomínky na loňské léto (jen ty nejkřiklavější): 2 zmetci na úzké jihočeské okresce jedoucí vedle sebe a nemínící se zařadit, hovada s kolečkama za 30k +, kterým nezbývá 100,-Kč na červené světýlko dozadu, s*áč, jedoucí po silnici mezi ze Šestajovic (směr Klánovice) a za límec bundy vedle sebe držící asi pětiletého kluka, kterého učil jezdit. Obecně několik tisíc hovad, kvůli kterým byla uzavřena Praha, aby se mohli předvádět ve svých buznooblečkách... Je toho dost. Tady je málo místa. Ale nebojte pumpičkáři, naládováno mít budu: Do ostřikovače v létě zásadně leju jen ten žlutý sajrajt proti hmyzu. Báječně se lepí. Ti slušní, co jedou u kraje a nedělají naschvály se mě bát nemusí. Vy ostatní dostanete spršku.
Re: Pumpičkáři
tak to jsi, ten hýzl co mě zaszral tím sajrajtem v Malé Chuchli!!!
Přeju ti, aby s dostal od doktora předepsanou jízdu na kole - na kyčle, nebo na kolena! A nějaký blb tě postříkal tím sajrajtem!
Re: Pumpičkáři
Jestli jste jel prostředkem silnice a bránil mi schválně v předjetí, tak je to docela klidně možné. Mimochodem, možná vás to překvapí, ale na kole jezdím také. Vybírám si méně frekventované silnice a snažím se nepřekážet. S žádným řidičem jsem ještě neměl problém. Inu, jak říkala moje prababička: S člověkem lidsky, s prasetem svinsky!
Re: Pumpičkáři
prostředkem silnice jedu tehdy, když přizpůsobuji rychlost a styl jízdy povaze vozovky. Což řidič za mnou jedoucího auta nemusí vidět...
Kdo neohnul přední kolo v blbě instalované kanálové mřížce, ten nepochopí. Proto když jedu za cyklistou v autě, tak na něj netroubím, protože vím jaké to je. A neostřikuju sklo, i když v ostřikovači mám standardní nelepivou SMĚS.
Až najedete na kole tak 5 - 6 tisíc ročně, tak pochopíte.
Re: Pumpičkáři
Nejsou všichni cyklisti hovada, ale někteří cyklisti jsou hovada. Stejně to platí o motoristech i o chodcích.
Re: Pumpičkáři
SOUHLAS!!! Jenomže podle Auto-matu a podobných obecně "prospěšných" organizací jsou cyklisté ti hodní chudáčci utlačovaní, zatímco automobilisté jsou ti zlí, kterým je třeba zatnout tipec. Podle těchto hovad je například řízení auta určitého typu při případné srážce s cyklistou přitěžující okolností...
Re: Pumpičkáři
AUTOMAT je banda zelenjch a pravdoláskovejch zmetků, tady se shodneme.
ony milá paní Rakušanová
v tom Mnichově cyklostezky nevedou většinou po ulicích vpravo lemovány parkujícími auty a vlevo těmi jedoucími. Jsou hezky po chodníku, který je rozdělený podélnou čarou, souvisle na sebe navazující.
Cyklostezky v Praze jsou spíše buzeračním opatřením proti všem - cyklistům, řidičům, chodcům. Začínají nikde, končí nikde, vedou nejfrekventovanějšími ulicemi (např. Vršovická), ačkoliv o blok dál vede klidná ulička s minimálním provozem (taky jsem na té Vršovické za rok viděl asi dva cyklisty), končí před řadicími pruhy na křižovatkách.......
Taky jsem nikde kromě Prahy neviděl zhůvěřilost, že se cyklisté mohou před křižovatkou zařadit do jízdního pruhu PŘED auta. Což pak vypadá tak, že na zelenou vyjede pomalu cyklista a kolem něj se pak snaží protáhnout auta či městské autobusy.
O kvalitách toho, kdo vznik cyklostezek v Praze řídí, raději pomlčím, prý urážlivé výroky na adresu politiků už jsou (budou) zase trestný čin.......
Re: ony milá paní Rakušanová
1/ Není on ten Mnichov tak náhodou na rovině, narozdíl od Prahy, která je v kopcích? Cyklistika po Praze je záležitost pro tvrdé sportovce, nikoliv nožnost každodenní přepravy.
2/ Nemůžou se "protáhnout". Musí jet za ním. V křižovatce se nesmí předjíždět a zpravidla to nejde ani dost daleko za ní.
Re: ony milá paní Rakušanová
1. Zmíněná Vršovická je také dost v rovině :-)
2. Odkdy se v křižovatce nesmí předjíždět? Já myslel, že ten návrh neprošel.
Omyl
Mnohem lehčí cyklista má akceleraci v křižovatce větší, než těžké auto. Nevím o tom, že by cyklista nesměl být objet. I na zákazu předjíždění může být jednostopé vozidlo předjeto. Pouze nesmí být předjet, pokud odbočuje vlevo, což se bohužel velmi často stává. Řidič vidí mezírku kam se vejde a nezajímá ho, že cyklista dal znamení o změně směru jízdy.