Sobota 27. července 2024, svátek má Věroslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 49  Kč / 1. měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Standa

14. 6. 2008 11:29

i Moravec se dostává na úroveň prefabrikovaných novinářů. Jak je vidět, tak většina lidí v mediích má strach a bojí se pokládat správné otázky a hledat  skutečnou pravdu. Jsou to chudáčci - litujme je.  A ti nahoře se stali papaláši jako za minulého režimu - chovají se stejně jako dřívější papaláši!

0 0
možnosti

Cedr

14. 6. 2008 23:20
Re: Už

Souhlas

0 0
možnosti

čtenář zdrojů

14. 6. 2008 11:15
já to tak nevidím

Je dobře, že Vesecká dostala dost prostoru pro prezentaci svého pohledu na rozhodnutí soudu. Totálně se tím totiž znemožnila. Jen jsem zíral, jak nejvyšší státní zástupkyně svými útoky na Cepla likviduje sáma zbytky svojí autority.

Sledoval jsem i vystoupení Cepla v TV. Cepl se vůbec nevyjadřoval k fundovanosti žalujících či žalovaných. Pouze hodnotil jejich chování, které se týkalo soudního sporu. Dokonce několikrát upozornil, že jeho rozsudek vůbec nehodnotí kauzu Čunek, ale pouze to, zda chování žalujících mohlo v žalované Benešové vyvolat pocit, že se Vesecká a spol. chovají jako mafiáni.

0 0
možnosti

Beldor

14. 6. 2008 12:55
Re: já to tak nevidím

Takze vam se nezda divne ze se prvoinsancni soudce hned po zverejneni rozsudku jde prezentovat do medii? V tom pripade nevim co bych rekl.Pripada mne to jako parodie na argumenty:-PRvRv Ale jiste ODS byt zla a cssd byt hodna;-D

0 0
možnosti

vlasta

14. 6. 2008 11:01
Václav Moravec tedy rozhodně není můj šálek čaje (nebo kávy?),

ale JUDr. Jirsa si asi plete pojmy s dojmy. V diskusním pořadu si může kdo chce říkat co chce. Že se debatovalo o soudní kauze, na věci nic nemění. Televizní diskuse není soudním ani správním ani kdovíjakým řízením. On pan doktor Jirsa :-/...

0 0
možnosti

Fanfan

14. 6. 2008 10:29
Legrace musí být,i kdyby.........

Pan Jemelka jen tak škádlí,na vše mu neskákejme! Když si průměrně inteligentní člověk provede solidní analýzu toho guláše,který nachystala média,politici a justice,tak zjistí,že netřeba se rozčilovat! Všichni tito vykukové si hájí jen to své,počítajíce s nedostatečností rozumové výbavy občana.V tom se nemýlí,občan je pohodlný a v myšlení pomalý a dobře tedy ovlivnitelný,z toho tedy kouká zaručený úspěch pro vykuky.P.Jemelka si jen přidává to své do guláše s vírou úspěchu!

0 0
možnosti

Larus ridibundus

14. 6. 2008 9:32
Já nevím, zda má autor pravdu,

Ale skutečností zůstává, že po shlédnutí několika pořadů, které moderovel VM, jsem tyto pořady přestal sledovat. Prostě Moravec NE. Moravec je pro mne ztráta času.

Ten VM je podle mého názoru neskutečně neschopný moderátor.

Pokud to nedělá za cizí peníze......

Pak by to byl ovšem velmi schopný moderátor, ale všeho.....

0 0
možnosti

conqueror

14. 6. 2008 12:30
Re: Já nevím, zda má autor pravdu,

Souhlasím, nevím proč si vysloužil gloriolu supermoderátora. Bývá nedůsledný a k věci jde jen naoko. VM je skutečně ztráta času a nemohu se zbavit pocitu že není neutrální. Když  jsem si jeho plkání s na př. Paroubem pustil, nestačil jsem se divit jak mohou česká média udělat hvězdu z kohokoliv. A pak stačí aby jeden jedinný zvolal "XY na Hrad!" nebo něco obdobného a stádo z něho udělá i politika. Ale zpět k novinářům: Stará Blažková se vymlátí v autě a je z toho zpráva dne, Pepíček si skřípne prstík do sedačky a TV Nova z toho tři dny žije, J. Bohdalovou nějaký šmírák vyfotí na balkoně a lidi za ten bulvár utratí víc než za doktory. Tak to zase zlatej Moravec...

0 0
možnosti

xyz

14. 6. 2008 8:24
"nadržování České televize Vesecké"

Autor si zřejmě dělá z diváků ČT blázny, případně je za blázny už považuje. Kolik možností měla Vesecká pro svou obranu a kolik prostoru pro útoky na ni její protivníci. Jako účastník sporu má právo se k rozsudku vyjadřovat, Ceplova mediální vystoupení zato jsou porušením základních soudcovských povinností.

0 0
možnosti

J.B.Marconi

14. 6. 2008 6:57
Rovnost občanů

zaručuje svoda slova. Za své slovo v hospodě si musím zaplatit sám. Za zparoubkovatělé Moravcovy plky ve veřejnoprávní ČT musím ze zákona platit taky. Taková je rovost občanů. Stále jsou někteří z nás rovnější. :-(

0 0
možnosti

Ava

14. 6. 2008 6:29
Nevadí

Naštěstí se v pořadu generální prokurátorka dokonale předvedla a tím, jak komentovala rozhodnutí soudu, se aspoň u mne definitivně ztrapnila. 

0 0
možnosti

Svatopluk

14. 6. 2008 2:07
Co je to za blábol ?

Jirsa je megaloman, který svými výroky zesměšňuje soudcovský stav. Tvrdit, že nějaký televizní pořad je popřením ústavy, je stajná blbost, jako tvrdit o pořadu počasíčko (nebo tak nějak), ve kterém se nazí chlapci a děvčata oblékají tak, aby to odpovídalo předvědi, že je to pořad, který nenásilnou cestou od holého zadku k hezkému oblečení ukazuje vývoj české společnosti k prosperitě.

V televizi, hospodě, na internetu, doma, u vody na ulici a prostě všude, si kdokoli může říkat cokloli - právě díky ústavě, která mu zaručuje svobodu projevu a to i po projevu.

SouDrPan Jirsa si plete soudní přelíčení - které musí mít pravidla - s formulováním názoru,  který musí pouze vyhovovat obecnému názoru na slušný projev.

Nechci radit intelektuálnímu motoru české justice, který si patrně nepovšiml, že v tomto režimu (ke kterému chová zjevnou nelibost) si v televizi, hospodě ... atd mohu veřejně říkat (v rámci běžné zdvořilosti) cokoli. Otázka o kvalitě justice (příčinách nekvality) je v současné době velmi často veřejně kladena. Ale bude-li se on takto vyjadřovat častěji, asi si mnoho lidí začně ve své hlavě formulovat odpověď, ve které bude patrně zahrnut i jeho způsob myšlení.

0 0
možnosti

Mard

14. 6. 2008 0:23
Pane bože, Jemelka se nám zbláznil, pomoz mu!

Tento epigon cizích myšlenek se domnívá že on může za televizní radu rozhodovat kdo má být odvolán a mistrovat ostatní, jak se to má správně dělat. Kdyby místo hloupého mudrování spočítal kolik času dostala JUDr. Benešová a JUDr. Cepl mladší času k vyjádření a porovnal by to s časem daným JUDr. Vesecké, tak by zjistil že na tom jsou dotyční zhruba stejně. Ostatně, nápad pana soudce Cepla mladšího, že místo určení zda žalovaná Benešová se dopustila urážky či ne, které mělo skončit konstatováním že není rozsudek nad žalobci ve smyslu toho, že jsou mafiáni a uznat žalobu, tak mudruje na tím, že žalobci jsou nazývání jako členi spolku ke kterému patřil i Masaryk a zjišťuje zda se dopouštějí mafiánského jednání. To je jako kdybych žaloval dlužníka o peníze a soudce začal zkoumat zda já žiji řádným životem a je tedy morálně přípustné, aby mi byly mé peníze vráceny. Jsem zvědav na komentáře rozumbradů po vyhlášení výsledku odvolacího soudu.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz