Čtvrtek 16. 5. 2024Přemysl polojasno10 °C

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 7
  • Poslední: 17.3. 2021 19:11
  • Řadit dle: času vložení
  • vláken
J. Brunner 17.3.2021 15:08

R^

M. Urban 17.3.2021 11:37

Zcela souhlasím, dodám, že s výukou mám naprosto stejné zkušenosti, ale protože učím na VŠ, měl jsem pochybnosti o tom, jak to zvládají na nižších stupních. Jsem rád, že autor potvrzuje, že i tam to jde. Hlavní je se té výuce a studentům věnovat, dát tomu svou práci. Dlouhodobě si totiž myslím, že koronavirová krize sama o sobě nezpůsobila úpadek vzdělání, ale jen odkryla již existující problémy. Tedy že na nekvalitního učitele není při kontaktní výuce tak dobře vidět jako při té online. Stejně tak se ukazuje, kde jsou mezery ve studijních plánech. Bohužel, vývoj jde i teď špatným směrem, viz například omezení výuky fyziky, chemie, biologie v těch oblastech, které se zabývají samotnými principy těchto věd, ze kterých se odvozuje zbytek a na kterých se staví dále (fyzikální zákony, buňka...)..

J. Pokoutný 17.3.2021 9:13

R^

V. Kosiner 17.3.2021 8:47

Zlatá slova! Chtěl jsem napsat, že by tento text měl být povinně tištěn a předčítán, kde se dá. Ale ona by to stejně ta polovina nepochopila!

R. Langer 17.3.2021 9:24

A která že to polovina by to nepochopila?

V. Kosiner 17.3.2021 9:29

No přece ta vaše.

J. Jurax 17.3.2021 19:11

Ta blbá polovina. Tam ovšem ani Vy ani já nepatříme, není-liž pravda?

Více už toho není