Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Poučme se od velikého bratra sovětského - jaký užitek přinesl Bělomorkanál?
A což tak dálnice z Brna na Svitavy, slavná D43, o níž se žvaní už 30 let? Po I43 duní kamióny po uzoučkém pásu asfaltu přes dědiny a z Brna je hotový akorát fragment - výpadovka končí u České ...
Já bydlím ve Veselí nad Moravou, přístavu na průplavu D-O-L. Když vidím někde články na toto téma, jenom kroutím hlavou. Průplav byl nerentabilní už v 19 století. Paralelně s ním vede Dráha císaře Ferdinanda už 150 let. Existuje plán a možná, že než umřu tak se i dočkám stavby D55, což je z hlediska potřeby odvedení automobilové dopravy z center všech větších měst u řeky Moravy jasná priorita. Ale čím větší nesmysl, tím větší šance, že se do toho v této republice budou lít peníze.
No, já si kladu také mnoho podobných otázek a nakonec dostanu od manželky vynadáno, prý ať se raději starám o biodiverzitu na naší zahradě a tohle přenechám mladším. Je to jejich svět a my to už nezměníme. A tak musím uznat, že ta moudrá žena má vlastně pravdu.
Jenže mladší řeší úplně jiné problémy, než je dopravní infrastruktura, takže opět smůla. No až zakážou auta, tak na co dálnice,že?
Smrádek, ale teploučko. Pokud pro toto typické české prostředí existuje nějaký jednoduchý grafický symbol, měl by se objevit ve státním znaku, vlajce i prezidentské standartě. Proč nepřiznat barvu.
Dobré ráno, taky to tak vidím a mucholapky budu muset hodit do krbu - už nelepí
Kdyby jen mucholapky! Už ani prezervativy nejsou jako dříve - ty nové se ohýbají.
"Když se dva mají rádi, tak ať se vezmou!" - říkal drogista, když do nich propichoval dírky... jistě, že ne do mucholapek ...
Zase naopak, proč stavět celou novou dálnici na Budějovice přes celé Posázaví, když se po dostavbě úseku D4 na Písecku dostaneme tamtéž.