Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
zákaz kamionů je jen důsledek
Víkendový zákaz kamionů je jen důsledek skutečného hloupého unikátu - ČR nemá doposud vybudovanou dálniční a silniční síť.
Tudíž se všechna auta ve špičce nevejdou na silnice .
Jak prosté, milý Watsone.
Špatné zákony
I zákon o pracovně lékařských službách je podobný zmetek. Účetní, který celý den počítá faktury, má mít prohlídku lékařem, zda toto může vykonávat. Celá dokumentace od tom, jak je nemocen a o tom, jak může vykonávat práci musí být vedena zvlášť.
Je to proti logice, jako u jiných zákonů.
Jistě že účetní, který je schopen tuto práci dělat, ji dělat může. Jistě by měl čas od času navštívit preventivně svého lékaře.
Ale že by nemohl konat svou práci? Leda by se z toho zbláznil...
Tak to dopadá, když vládne 55%-ní většina blbů
v kocourkovské demokracii. :-/
Neviditelná ruka trhu.
Ti řidiči, co jsou měkoty a pořádné šichty bez přestávek nezvládnou se prostě během krátké doby pozabíjejí a zůstanou jen borci, kteří žádné omezení nepotřebují. Přesně v intencích Václava Klause a myslitelů z SSO.
Re: Neviditelná ruka trhu.
Chtěl jsem napsat, že Bursík je provařený darebák, který už si, doufejme, v české politice neškrtne, ale Šimek blbost Bursíkovu převyšuje, pokud to není on sám pod pseudonymem.
:-P
Re: Neviditelná ruka trhu.
Jsem Pepa Šimek, žádný Bursík a váš bolševický osobní atak místo argumentace mě nemůže urazit.
Re: Neviditelná ruka trhu.
Argumentace proti zákazové blbosti je v článku, stačí číst a porozumět textu. Není to ani o Klausovi ani o SSO...
Re: Neviditelná ruka trhu.
Však jsem tu volnou ruku trhu v autodopravě popsal báječně, ne?
Ty nehody
kterym maji regulace branit, nejsou zpusobene ani tak unavou, jako prasaty za volanty prasecich vehiklu. A cim vice bude tech regulaci, tim vetsi bude pomer tech prasat za volanty jeste horsich vehiklu. Zacas, az bude vse do mrte zregulovane, uz do toho podnikani pujdou jen sebevrazi.
Mate to marne
Stavajici smutny stav jisti hlupaci obcane, kteri nevidi zadne regulace, tedy ne takove, ktere by z jejich levicoveho pohledu nebyly 'zivotne nutne' a krome toho, dokud si vrchovate plni nakupni kosik, veri ze je vsechno v poradku a ze jen remcalove poukazuji na houstinu regulaci vseho co se hybe.
Mezi takove hlupaky patri i Vaclav Klaus a Miroslav Kalousek, jako dva zarne priklady. Takovi se jen divi, proc lide maji blbou naladu, ze je to (specificky dle VK) umele navozeny stav nasimi medii, ze ve skutecnosti pro ni neni zadny duvod, ze jsme standardni demokracie.... a dalsi takove zblepty vyslovene jak se to hodilo pri te ktere prilezitosti, tedy do kramu.
Re: Mate to marne
Je pravdou, že za komančů existovala politická buzerace, nedalo se cestovat a podnikat, přístup k informacím byl mizerný... Na druhé straně si přiznejme, že když "demokratickému občanovi" za pomoci Novy a ČT narostla křídla, je schopen vymyslet a za pomoci svých "volených zástupců" vymyslet a prosadit takovou míru buzerace a regulace běžného života, že se o tom komančům ani nesnilo! Volený zástupce je totiž ochoten na každý kverulantský podnět reagovat "zákonodárnou iniciativou", tím naštve jiné lidi kteří si stěžují jinému "zástupci" který prosadí zase jinou buzeraci... jaksi si neuvědomujeme, že když nás štve chování sousedů a rádi bychom je "strouhli" je dost možné že i naše zvyky sousedy zrovna neblaží a zareagují podobně. Tak si za houštinu předpisů, ve které se daří jen byrokracii, fízlům a advokátům, můžeme sami - z vlastní blbosti.
Re: Mate to marne
To jste hopem přeskočil tajnou policii STB pro boj s vnitřním nepřítelem, uliční výbory, stranické buňky, Lidové milice, PS VB, kádrový profil, vedoucí úlohu KSČ zakotvenou v ústavě a další totalitní vychytávky. Pro mě jste demagogický trouba.
Re: Mate to marne
Nejste vy jeden z těch, co vymýšlejí stále složitější a "dokonalejší" regulace veškeré lidské činnosti? Máte taky funkci? :-P
pátek odpoledne a neděle zákaz beru jako nutnost
při stavu českých dálnic a silnic 1. třídy.
Jakýkoliv nátlak a omezení silniční a kamionové lobby
je zcela v pořádku. Všichni vidíme, když jedeme po našich nebo německých silnicích, kam až tu kamionová doprava dospěla. O Kapschovi a pod. ani nemluvě. A všichni vidíme, když jedeme po rakouských nebo švýcarských silnicích, že to jde i jinak. Autore, zabreč si na jiném hrobě.
Az vam, panove odpurci ...
...toho narizeni, napali do vozu, ve kterem vezete rodinu na vylet, stodvacetikilometrovou rychlosti 30titunovy kamion s navesem, rizeny unavenym, nezkusenym dvaadvacetiletym "soferem", ktery jede nonstop trasu Kosice-Cheb a pozabiji vam deti kvuli mikrospanku, tak mozna zmenite nazor...o Polacich, Madarech a Rumunech, ridicich "tiraky" na nasich dalnicich ani nemluve. Proberte se...
Re: Az vam, panove odpurci ...
U nás je dálniční síť nedobudovaná a ještě dlouho bude.Za 25 let vlád různých chytráků jsme zaspali dobu.Ostatní silnice jsou zasekané vozy TIR.Vzhledem k velkému provozu jedete za tirákem a nemůžete ho předjet mnohdy dost kilometrů.Když pojedou za sebou dva,tak je lépe zastavit protože ty už nepřejedete vůbec.Mnoho silnic je úzkých takže takový kamion který se neuhne,tak jste bez šance.Některým takzvaným profesionálům to navíc dělá dobře.Oni dobře vědí jak vás n....t.
Re: Az vam, panove odpurci ...
No hlavně že jste napsal něco o meritu věci a to jsou unavení řidiči, kterým nic nemá nebránit přemáhat únavu až do prů5eru.
Re: Az vam, panove odpurci ...
napsal jste to zcela vyčerpávajícícm způsobem, je fakticky nutné také přihlížet ke kapacitním možnostem našich víkendových cest a ke stavu vozovek - o víkendu - zúžení vozovek a snížení pruhů, frekventovanější cesty někdy méně zkušených řidičů,do toho kamiony - na průšvihy zaděláno. Anebo pravicové myšlení našich Svobodných zahrnuje také fyzickou likvidaci mnohých víkendových řidičů? Ujišťuji, že se přikláním k pravici, ale symbolem skutečné pravice je dobrovolné respektování jistých pravidel, zvláště pak, jde li o životy. Ovšem jde li o kšeft, tak tam v současnosti žádnou filosofii nevidím, mimo filosofie urvat co nejvíce za jakoukoliv cenu, a tak nepředpokládám z této strany žádné dobrovolné omezení v zájmu zvýšení bezpečnosti ostatních.
Pár mrtvejch po bouračkách unavených řidičů
určitě vychází ekonomicky výhodněji, než nějaké povinné přestávky. To se pisateli článku při ťukání do klávesnice jistě stát nemůže, ale chytrej je až na půdu.
Díky dementním a zkorumpovaným byrokratům
se Evropa ureguluje k naprosté nekonkurenceschopnosti vůči okolnímu světu. Pak asi obyvatelům Evropy nezbyde než se naučit pást. Ten kdo to nezvládne nebo na koho nezbude tráva, tak zdechne hladem ...
za svými nepracovními cíly, majícími navrátit jim lidství
To je socialismus ve své nejčistší podobě.
Co ti ostatní, co si chtějí navracet své lidství v pondělí, nebo v úrerý?
Zamysleme se všichni nad tou píˇovinou!
Domnívám se, že Alda jen provokuje.
Jsou zde lidé pro byznys, nebo je byznys pro lidi?
Od pátku odpoledne do neděle večer je svobodný čas, kdy zdrcující většina zaměstnaných lidí má užít svobodu, odpočinout si, žít. A kamiony s obchodním zbožím na silnicích tomu překážejí a zvyšují nebezpečí smrti těch prací unavených lidí, kteří si jedou za svými nepracovními cíly, majícími navrátit jim lidství a pomoci jim uvědomit si, že nejsou "součástí stroje" (v přeneseném smyslu). Proto považuji zákaz jízdy kamionů po silnicích v tuto dobu za zcela správný.
Re: Jsou zde lidé pro byznys, nebo je byznys pro lidi?
A když už jste u toho, proč to nerozšířit i na ajznboňáky, policajty, hasiče, doktory, hospodský, divadelníky, tramvajáky atd, atd, atp ? Vaše názory jsou pozůstatkem církevní ideologie, že Bůh stvořil Zemi za šest dnů a ten sedmý, po té dřině odpočíval. Naskýtá se otázka, co kdyby raději makal i den sedmý, možná bychom se nemuseli dnes potýkat s takovouhle snůškou nesmyslů !!!
Re: Jsou zde lidé pro byznys, nebo je byznys pro lidi?
Vám ajznboňáci, policajti, hasiči, doktoři, hospodsští, divadelníci, tramvajáci atd, atd, atp. opravdu ve víkendových dopravních špičkách zavazí? Jde o určitý krok ke zvýšení bezpečnosti na silnicích, tak přestaňte blábolit o církvi a sedmém dnu na odpočinek.
Ale v jednom se shodneme. Opravdu se zřejmě nejen s tím potýkáte a potom píšete snůšku nesmyslů.
Re: Jsou zde lidé pro byznys, nebo je byznys pro lidi?
Upozorňuji Vás, že kamioňáci mají, jako kdokoliv jiný, je-li to možné, o víkendu volno, a to jednoduše proto, že o víkendu je práce dražší.
A skoro bych si tipnul, že člověk unavený natolik, že není schopen bezpečně řídit, nemá za volantem co dělat.