Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Volvo má nejspíš jiné problémy.
Volvo má nejspíš jiné problémy než "neutuchající tlak Evropské unie".
Nejlepší by bylo
vrátit se k zákonu, kdy před automobilem kráčel pán s červeným praporkem. :-))
Milý Jendo
Na googlu se dá najít mapa USA, e které můžeš zjistit, že ve většině států je maximální povolená rychlost je 110, někde 120 km /v mílích/. V devadesátých letech jsme jeli 500 km z Kingstonu na Niagara falls , všechno rychlostí max. 120 Km. Je trochu stereotypní, když pořád jedeš vedle stejnéha auta, dokud někdo nezahne se občerstvit, ale dá se. Řidiči, kteří jezdí po státech říkají, že se omezení překračují, ale ne o víc jak o 10 km.
Takže, když jezdíš po Čechách, opravdu nepotřebuješ 180 ani na předjíždění.
Na trati Praha - Brno teoreticky, když pojedeš o 50 km nad limit, získáš asi půl hodiny, do Ostravy přes hodinu. To ale jen v případě, že na trase nebudou omezení, což jsem dlouho nezažil.
Nejdůležitější je zmínit bezpečnost těch druhých. Ne každý má Volvo, přesto většina řidičů při nehodě nezemře, nejde-li o čelný střet. Riziko smrtelného úrazu se exponenciálně zvyšuje při překročení rychlosti 130 Km/hod. Chceš-li závodit, dycky je tu Most se svým okruhem.
Re: Milý Jendo
V tom případě nerozumím tomu, proč by mu měl vadit omezovač na 180 km/h?
Re: Milý Jendo
Přemoudřelý Salajko.Doporučuji přečíst článek ještě jednou.Snad pochopíte.Autorovi článku vůbec nejde o zabudovaném zařízení které omezuje rychlost.
Volvo a Gillette
jsou firmy, ktere chcteji vychovat Noveho Cloveka. Ani jedna z nich mi nesmi do baraku.
Re: Volvo a Gillette
Přesně. Na nějaký vychovávání jsem trochu starej. Je to hnus, kam to celé směřuje.
pane Donáte
jakým autem se necháváte vychovávat Vy? Už jste jel někdy rychlosti 180 km/h? Myslím opravdu 180 km/h, tedy nikoli to, co Vám ukazoval tachometr.
Re: pane Donáte
Jel jsem v reálu zřejmě něco přes 200, v Německu, a kdysi i těch 180 na dálnici v ČR. Jak stárnu tak v tom nějak přestávám vidět smysl a uznávám, že jsem se někdy choval jako pěkný blbec, naštěstí se nic nestalo. Teď si na tempomatu nastavuji 137, což je reálně tak 131, a bohatě to postačí.
Re: pane Donáte
no a ja jsem jel dokonce 246.... opravdovych a taky ziju a nikoho jsem neomezil a neohrozil... nikdo normaLni se nechce zabit a ani nikomu jinemu ublizit.
Re: Volvo a Gillette
Jaké auto máte v baráku? Jestli fábii, tak těch 180 km/h zvládnete jen z kopečka.
Re: Volvo a Gillette
A mě zas nesmí do baráku kalašnikov, matrjošky a Rossijskoje Igristoje.
Zbytečný článek
s jedinou rozumnou větou (nemusím si to koupit). Takový je zkrátka trend nejen u Volva a taky se mi moc nelíbí (dá se to ovšem vypnout), ale autor mířil na někoho jiného a dozvěděli jsme se to až v posledním odstavci.
přesně tak
v obci je povoleno jen 50 km/h. Na silinici je povoleno 90 km/h a na dálnici 130 km/h. A tady se řeší omezovač rychlosti při 180 km/h. Přitom silné auto musí mít hlavně výrazné zrychlení a nikoli neomezenou maximální ryhlost.
ale jistě, pane Vondráčku
Německo je výjimka. V jiných zemích Evropy je naopak omezení rychlosti ještě větší, než v Česku. Napřiklad ve Švýcarsku nebo v Belgii.
me tendle stat omezuje tim
ze nemuzu palit co chci, pac muze prijit urednikem urceny urednik nebo pokuta. chces-li jezdit jako howado, kup si neco, cim to jde.
...
Jenže pokud ignorujete pravidla zdravého rozumu, tak následky nemusíte nést jen vy, ale například cestující v autě, které nabouráte. Jsem liberálně smýšlející, ale zdravý selský rozum mi říká, že nejsem na světě (nebo silnici) sám...
hodně hloupý článek
Většina ryze sportovních vozů má omezovač nastaven na 250 km/h a nikdo s tím nemá problém. Pro limuzíny typu Volvo proto stačí 180 km/h.
Každý opravdu dobrý řidič ví, že pro skutečný sportovní zážitek z jízdy silným autem není nutné jezdit dvoustovkou. To umí každý blb. Pro sportovního nadšence je důležitější stabilita vozu, dobrá ovladatelnost, kvalitní pneumatiky, brutální zrychlení a silné brzdy.
Dobrý řidič se vyřádí na obyčejné silnici s hromadou zatáček, kde mu stačí jet maximálně 120 km/h. Lítat po dálnici rychlostmi nad 180 km/h je dobré tak maximálně pro mentálně omezené puberťáky.
Autor článku by si měl vyzkoušet projet buchlovské zatáčky nebo jízdu na Červenohorské sedlo. Tam nedosáhne na stoosmdesátku, ani kdyby jel v Porsche. Ale zážitek z jízdy ve sporťáku by tam měl i ve chvíli, kdyby řezal zatáčky stovkou.
Re: Hodně hloupý Šejna
Většina ryze sportovních aut má limit nastavený kvůli jízdním a technickým vlastnostem, ne kvůli pomatenému aktivismu.
Opravdu dobrý a hlavně dospělý řidič se nepotřebuje za volantem vyřádit, ale dopravit se rychle z jednoho místa na druhé.
hodně hloupý Gene
hodně hloupý Gene si nemusí kupovat "pomalé" Volvo, pokud se potřebuje dopravit rychle z jednoho místa na druhé. Na to mu stačí 25 let staré třílitrové čoudící BMW bez omezovače rychlosti. Po dálnici to pak může valit dvěstěpadesátkou.
Re: hodně hloupý Gene
proc urazis? je videt, jak jsi ubohy v celem svem malem zivote
Re: Hodně hloupý Šejna
Jak ostatně autor píše a Šejna neviděl nebo nepochopil.
Re: hodně hloupý článek
Takový pěkný sociál demokratický příspěvek.
nepěkný nesocialistický Richarde Tesaříku
až Vás, Richarde, bude někdo nutit koupit si Volvo, pak tu řešte socialismus.
Volvo si koupit nemusíte, takže Vám může být úplně uprdele, jakou bude mít Volvo maximální rychlost.