Sobota 1. 6. 2024Laura polojasno10 °C

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 38
  • Poslední: 22.6. 2023 5:22
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Ticháček 18.5.2023 20:27

Pane Kurasi

Máte pravdu. Se ženami je to stejné jako na kořalkou, vínem má jídlem.

Kluk se od prvního chlastu, a od první sexuální zkušenosti posouvá.

Šmarjá, před čtyřiceti, lety jsem si nedokázal představit to, že si budu smažit cibuli pod vajíčka půl hodiny, když nemám zrovna čas.

Netušil jsem, že daleko větší požitek mám z jedné sklenky dobrého rumu, nežli z lahve laciné whisky.

A také jsem netušil, proč, když já mu toho mám, mnohem lepší pocit, nežli z masturbace,se ty holky tváří, jako by ta masturbace byla lepší varianta. Tedy až na sociální kontakt.

A pak kluk dostává rozum. Změní chuťové preferují,, místo flašky tuzemáku si dá ve dvou flašku vhodného vína, a to hlavní, stejně to děláme kvůli, sexu. No a po pravdě, předehra je předehra, ženské vzrušení je velmi podstatným podpůrný, prostředkem k tomu,,aby si to užil chlap.

Sakra, i panna plná zábran a vyděšená z věcí příštích je po pečlivé předehřevu dělat věci.

A to jsme ještě ve fázi, kdy mají šimráme po zádech a občas se jazykem přiblížíme oušku.

Chlast, jídlo a ženské mají jednu společnou vlastnost. Vyžadují čas.

E. Šebková 18.5.2023 13:52

Naprostý souhlas paní Lukešová! A jinak - ty sexuální radovánky umožňující dosažení orgasmu všemi způsoby, které dvojici vyhovují, ale v rámci osobní intimity, ohleduplnosti, úcty a lásky, a zároveň tím přispívání k pocitu bezpečí v rámci rodiny, kmene, klanu, a tím i k přežití národa - to bychom si měli vzít k srdci ještě dnes, a právě dnes! Protože v tomhle je žádoucí intimita a cudnost, nikoli veřejné průvody Prague Pride a podobně. Kdybychom tohle dodržovali, jakož i ostatní zásady z Desatera, vůbec bychom nepotřebovali ani Istanbulskou úmluvu, ani hlubokomyslné a vysoce inteligentní poučky, že ne opravdu znamená ne, ani zákony pro potíráni domácího násilí. A vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby si muži vážili více zdrženlivé, skromné dívky než europoslankyně procházející se s nápadnou cedulí Chceš...? no vždyť si pamatujeme, jak to tam bylo. Paní Lukešová, moc si vážím Vás i Vašich článků! Bůh Vám žehnej!

H. Lukešová 18.5.2023 14:03

Moc Vám děkuji, paní Šebková, a také Vám přeji Boží požehnání.

H. Lukešová 18.5.2023 8:25

Starý zákon je součástí křesťanské Bible, podle křesťanského učení nepřišel Ježíš zrušit Starý zákon, ale naplnit ho v sobě samém, to že Židé v Ježíše nevěří, na to nemá vůbec žádný vliv.

Judaismus je první náboženství etického monoteismu, Desatero, na které se Církev odvolává, je z Tóry. Zákaz vraždy, krádeže, smilstva a sexuálních ohavností (incest, pedofilie, zoofilie), modloslužby, úcta k rodičům, vztah k rodině...vychází z židovství.

Jinak Židé obohatili všechny země, kde žili, na poli vědy a umění a obecně pozvedli západní civilizaci. Vypovídá o tom řada Nobelových cen, které Židé získali. I na výrobě prvního antibiotika Penicilinu se podílel Žid Ernst Chain... atd.

https://chrudimskenoviny.cz/kategorie/z-medii/vsechen-evropsky-zivot-zahynul-v-osvetimi

H. Lukešová 18.5.2023 8:26

Patří pod pana Grundmanna.

V. Čermák 18.5.2023 12:08

Pan Grundman má zřejmý problém s Ježíšem, chtěl by ho znemožnit, ale z neznalosti Pábí. PRÝ je Ježíš proti manželství, a když né on, tak Nový zákon a když né Nový zákon, tak aspoň Katolíci. Ježíš sám měl několik bratrů a jeho Apoštolové byli ženatí a měli rodiny. Masy Katolíků s manželstvím také problémy nemají, Celibát se týká jen Kněží a to až od určité doby. Důvoh je ten, že i když kněží mají děti, musí dědictví připadnout círki, proto je tak bohatá, na rozdíl od ostatních. A Nový zákon proti manželství není ani náhodou..

H. Lukešová 18.5.2023 12:23

Já Vám to věřím, jste konec konců křesťan, tak znáte svou víru. Ony myšlenky pana Grundmanna jsou zajímavé, také tvrdil někde jinde, že je křesťanství levicové náboženství, které má velmi blízko ke komunismu.

V. Čermák 18.5.2023 23:44

Možná některé ano, ale o Křesťanství toho ví pramálo a o Ježíšovi snad jen to, že existuje. Jediné, co je jisté, že nemá rád Křesťanskou církev, kterou se snaží očernit, ale nemá na to dostatečné znalosti, tak práší, jako baron Prášil...;-D

R. Dubravský 18.5.2023 9:35

Při vší úctě, pozvedli ale také zničili. K židovským vynálezům patří třeba i komunismus, atomová bomba, bankovnictví částečných rezerv nebo Great Reset.

H. Lukešová 18.5.2023 9:42

Komunismus pomohli uvést v život odpadli lidé židovského původu, to je pravda, ale komunismus jako takový nemá nic společného s judaismem ani sionismem. Judaismus je náboženství pravicové, pro-rodinné, vlastenecké (vztah Židů k Bohu, vlasti a rodině je ústředním bodem judaismu), toto vše komunismus popírá. A komunisté potírali všechna náboženství, včetně judaismu. Jinak připisování viny Židů za Great Reset a bankovnictví je jen proti-židovskou konspirací.

V. Mokrý 18.5.2023 9:43

Vynálezy zneužité jinými/i křesťany, že !

J. Ticháček 18.5.2023 19:46

Ani jedno nemá na Židy nic společného. Krom toho, že mu všeho toho byli i Židé. Jenže jejich účasti mše nelze divit. Prostě byli součástí kultury, ze které to vše vzniklo.

Kromě bankovnictví. To, až na pár vymoženosti posledních padesáti let nemá se Židy nic společného. To už existovalo v dobách, kdy si stařešinové potulných pastevců ani neuměli představit, že za pár set let se jejich potomci sčuchnou s jejich nepřáteli.

J. Kočvar 18.5.2023 23:33

Starší kultury nepochybně zavrhovaly smilstvo, krádeže i vraždění, incest také nebyl zrovna moc tolerován, u homosexuality to bylo složitější, ale ve spoustě společenství byla brutálně potlačována.

Uctívání bohů je zcela normální a není důvod mu říkat "modloslužba". Úcta k rodičům a vztah k rodině jsou také zcela normální a vůbec nepotřebovaly ke svému vzniku nějaký judaismus, protože existovaly odnepaměti.

Starověcí Židé nevynikali ani ve vědách, ani v umění, ale v náboženském fanatismu. Polsko-litevská unie se svojí obrovskou židovskou populací nebyla nejvyspělejším státem evropského kontinentu.

M. Grundmann 18.5.2023 2:22

Dost dobře nechápu, proč se autor tolik rozepisuje o židovském přístupu k sexu. Tento přístup nemá nic společného s křesťanskými postoji a námi. Židovství je pro nás exotické náboženství, které nemělo na naši dnešní kulturu téměř žádný vliv. Starý zákon neobsahuje nic originálního a naše kultura je založena převážně na myšlenkách Nového zákona, se kterým Židé nemají nic společného.

B. Liborek 18.5.2023 5:56

Protože se stal židem a nyní si to denně musí sám sobě zdůvodnovat;-D

M. Grundmann 18.5.2023 9:33

V porovnání s křesťanstvím mi připadá židovské náboženství jako prázdná doktrína, jako čistý pragmatismus. A aby tato skutečnost nebyla tak zřejmá, obsahuje židovství plno různých rituálů, aby se tak myšlenková prázdnota tohoto náboženství zakryla.

Tak vidím židovské náboženství osobně. Pro mě je židovství skrytý ateismus.

H. Lukešová 18.5.2023 9:49

Víra v Boha (HaShema), tj. Mojžíšova smlouva, kterou uzavřel Hospodin se svým lidem na Sinaji, je nejdůležitějším rysem židovského náboženství, Judaismus nemá s ateismem nic společného. Věřící Židé dodržují 613 přikázání (micvot), vše se vztahuje k víře v Boha, rodinu a tradici.

M. Grundmann 18.5.2023 9:59

Židovská etika, rodinné tradice apod. neobsahují nic originálního. Plno nežidů s těmito principy souhlasí. Židovství samozřejmě obsahuje teologickou část, která zdůvodňuje, proč se Židé mají chovat normálně jako ostatní lidé. Takové teologické zdůvodnění obsahuje každé náboženství a považuji jej osobně za nezajímavé a prázdné.

Vztah k Bohu je pouze snahou o zdůvodnění, proč se lidé chovají určitým způsobem a ne jiným. Zajímavé však je, jak se lidé chovají, a nikoliv, jak své chování zdůvodňují. Člověk totiž s trochou úsilí zdůvodní úplně vše.

B. Liborek 22.6.2023 5:22

Souhlas. A já bych se chtěl zeptat rodičů Kurase nebo jak mu je, co na to jeho židovství říkají...Jak ho tu vidím...

V. Mokrý 18.5.2023 6:23

V křesťanství/katolická církev, se s tím " nemazlili " - manželské povinnosti !

M. Grundmann 18.5.2023 9:23

Křesťanství obsahuje dvě části, starý a nový zákon. Starý zákon je v podstatě shrnutím pravidel tradiční společnosti. Neobsahuje pro nekřesťany nic nového a podobné myšlenky jsou běžné na celém světě. Pokud se tedy někdo odvolává na biblický starý zákon, neodvolává se na nějaké náboženství, ale spíš na všeobecná pravidla lidské společnosti. Z tohoto důvodu považuji biblický starý zákon za nezajímavý až zbytečný text.

Podstatný je pouze biblický nový zákon. Ten obsahuje mnoho originálních myšlenek a učení, které nejsou běžně lidmi sdíleny a které dokonce většina lidí i odmítá. Sex jako manželská povinnost v novém zákonu nejsou. Nový zákon se k sexu staví odmítavě a manželství je pro Ježíše pouze podmínka, aby sex vůbec toleroval. Rozhodně nic takového nikde nikomu nenařizuje. Katolická církev se tedy nemůže odvolávat na nový zákon, který je jádrem křesťanství. Má však naštěstí i starý zákon, který jí umožňuje omezovat vliv radikálního Ježíšova učení a tím udělat z křesťanství snesitelné a rozumnější náboženství. Bez této pojistky by se křesťanství nikdy nerozšířilo.

Krásou bible je to, že pokud někdo chce, může díky starému zákonu zpochybnit a zavrhnout v podstatě celé Ježíšovo učení. Jen tak se podařilo katolické církvi v minulosti stát se mocnou politickou institucí.

V. Čermák 18.5.2023 11:55

Ježíšovo učení zavrhují Židé, naopak Křesťané Starý zákon nezavrhují, ale v Ježíši naplňují. Nový zákon se k Manželství odmítavě Nestaví, Neználku. Ježíšovi Apoštolé byli ženatí a sám Ježíš měl několik bratrů...Rv

M. Grundmann 18.5.2023 12:04

Ježíš se musel někde narodit, jeho příbuzní neměli s Ježíšem nic společného a Ježíš sám rodinu nepodporoval. I apoštolové měli nějakou minulost. Ale duchovní rané křesťanské církve žili v celibátu od okamžiku, kdy se rozhodli pro duchovní činnost. Celibát je podle Ježíše nejlepší cestou k Bohu.

V. Čermák 18.5.2023 23:39

Jste Neználek a Pábíte. Ježíš se zabýval jinými věcmi než manželstvím. A ranní křesťané měli manželství a rodiny stejně jako Ježíšovi Apoštolé. Teprve v pozdějších stoletích vznikl celibát a nikoliv proto, že to navrhl Ježíš. Křesťanští věřící žijí v manželství a mají rodiny. Nejprve si doplňte vědomosti a pak mluvte. Prostě nemáte rád Křesťanskou Církev, a to je celé. Cesta k Bohu vede skrze Víru v Ježíše, nikoliv přes Celibát.....

M. Grundmann 19.5.2023 1:57

Celibát a kritika rodiny jsou samotným myšlenkovým základem raného křesťanství. Nemanželský původ Ježíše a morální utrpení Josefa včetně predestinace Ježíše k utrpení jsou rovněž důležitým prvkem učení raných křesťanů. Oslava zbytečného morálního a nakonec i fyzického utrpení, k němuž patří zejména i život v celibátu, jsou hlavním principem křesťanského učení.

Bez těchto zásadních myšlenek křesťanství přestává být křesťanstvím. Protirodinný náboj křesťanství byl i důvodem pronásledování prvních křesťanů Římany a budil u nich pohoršení.

Ten, kdo nepochopil tyto skutečnosti, neví o raném křesťanství vůbec nic.

M. Grundmann 18.5.2023 12:12

Myšlenky starého zákona jsou v rozporu s Ježíšovým učením. Ježíš ve svých kázáních neustále žádá své stoupence, aby byli daleko radikálnější než racionální starý zákon. Někdo může podobný postoj nazvat naplňováním starého zákona. Člověk dokáže zdůvodnit cokoliv, takže proč ne. Pokud však někdo nahradí myšlenky starého zákona myšlenkami svými, starý zákon nenaplňuje. Tento názor si dokážu taky zdůvodnit jako v podstatě jakýkoliv názor. Takže je zbytečné o zdůvodňování nějakého postoje diskutovat.

I. Širůček 18.5.2023 14:06

A co teprve jednání Církve svaté? Ježíš říká: "Nastav druhou tvář", - cirkev předá státu s rozkazem: "Upálit!"

J. Ticháček 18.5.2023 17:47

Vy asi budete Evangelík.

No, mám, byť ateista, jisté podezření, že ten Ježíš o kterém se še zmiňujete, nebyl v sebemenším rozporu s tím, co znáte jako Starý Zákon. Ba naopak, pokud si dobře pamatuji z Evangelií, a komentářů k nim ve všech třech překladech do našeho jazyka, které se mi za život dostaly do pracek, trval na dodržování právě toho, dnes Starého Zákona. Tedy jeho očištění od všeho, co se na staré tradice, návody na poučky nabalilo že všech stran. Řečeno na Dylanem, vraťme to zpátky domů.

M. Grundmann 18.5.2023 18:56

Ježíš pronášel svá kázání velmi často tímto způsobem : starý zákon vám přikazuje tohle, ale já vám říkám, že máte dělat toto. Ježíš se opakovaně staví proti kázáním starého zákona.

H. Lukešová 18.5.2023 19:02

Starý a Nový zákon stavěl proti sobě Markion. Ovšem Markionovo učení bylo uznáno Církví (tehdy katolickou, protestanté a pravoslavní tehdy neexistovali) jako heretické (kacířské). Nový zákon navazuje na Starý zákon. Pokud by Ježíš popíral Starý zákon, proč je tedy součástí křesťanské Bible? Proč Církev nepřijala Markionovu ideologii a neodmítla Starý zákon?