Čtvrtek 16. 5. 2024Přemysl polojasno10 °C

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 118
  • Poslední: 17.12. 2008 14:40
  • Řadit dle: času vložení
  • vláken
nikola 17.12.2008 14:40

afinac

:-D

A. 23.8.2008 8:49

Prohlášení velvyslance USA v Moskvě

Ruská vojska reagovala na gruzínský útok na mírové jednotky Ruské federace v Jižní Osetii zcela odůvodněně.

Až do posledního okamžiku Washington přesvědčoval gruzínskou stranu, aby se do ničeho takového nepouštěla, a nyní přesvědčuje ruskou stranu, aby ctila dohodu o příměří a o odchodu jejích vojsk z gruzínského území, řekl Beyrle.

"Skutečnost, že jsme velmi naléhavě přesvědčovali gruzínskou stranu, aby takový krok nepodnikala, jasně svědčí o tom, že jsme nechtěli, aby k něčemu takovému došlo," podotkl americký velvyslanec. Reagoval tak na otázku, zda fakt, že nikdo z předních amerických činitelů, včetně prezidenta George Bushe a ministryně zahraničí Condoleezzy Riceové, ostřelování jihoosetské metropole Cchinvali nekritizoval, znamená, že Spojené státy takové počínání podporují.

 Tak a včil mudrujte. Teď jsem zvědav, zda se všichni místní hulváti Klausovi omluví.

Jan 21.8.2008 4:58

DNES JE 40.VÝROČÍ RUSKÉ OKUPACE-TAK NECHVALME RUSKOU OKUPACI

VÁCLAV KLAUS (KGB): NAŠI RUSOVÉ  KONEČNĚ ZABRALI GRUZÍNSKÉ SUDETY!!!

HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                     

Kobylka Lajda 20.8.2008 23:28

Dnes poprvé....

Václava Klause považuji za schopného politika, řekla bych, za jednoho z mála politiků-profesionálů. Jako občanka této země jsem byla až dosud vůči němu naprosto loajální, i když názorové rozdíly zde byly. Dnes poprvé pochybuji, co vlastně našemu panu presidentovi operovali - zda kyčelní kloub nebo hlavu. ;-D;-D;-D;-D

Nový 20.8.2008 22:00

souhlasím, až na to, že Klaus má s tou Gruzií bohužel pravdu

Pro nás by bylo asi lepší, kdybychom mohli   bez zaváhání  zastávat  pozici   věrného  vazala  USA a držet  oficální linii. Problém je  v tom, že  Gruzínské vedení  je  patrně  složeno z naprostých idiotů.  A na tom nic  nezmění ani   demokratický způsob jejich  volby. Že je  Rusovíé asi  lstivě vyprovokovali a   nyní to  zneužívají to nic nemění na  podstatě, že  si Gruzínci  lapálii zavinili sami. Naše podpora pak nemůže být  nadšená a  bezvýhradná.  Dobře, že se Klaus  ozval. Bohužel je to malý pán.

I-Worm 20.8.2008 21:26

Jestliže ho kritizuje místopředseda institutu K.H.B.

měli bychom se zamyslet ned tím, jestli nemá ten Klaus přece jenom aspoň trochu pravdu...

Kivi 20.8.2008 20:03

Osobnost určuje obraz instituce - co to teda je ten Instutut K:H.Borovského?

K článku pana Víta Procházky těžko vést diskuzi. Jediné, co mě napadlo, po dočtení, se dá vyjádřit pouze takto: Pane, vy jste kokot.

Ani se nebudu pokoušet nějak zakrýptovat výše uvedený výraz. Prostě to tak je!

Fanda 20.8.2008 18:56

Zdá se, že institut K.H.Borovského

je tak troch retardovaný v myšlení a někteří jeho vykladači jsou obzvlástě na velmi zaostávající úrovni myšlení. Ať mi pan Procházka promine.

Pete 20.8.2008 18:51

Čekal bych, že přinesete konkrétní a tvrdý údaj, ve kterém se Klaus mýlí.

Jinak totiž jen omíláte stokrát omleté a přidáváte k tomu ten pravý většinový názor. K debatě jste tedy nepřidal vůbec nic podstatného. Je to dosti slabé, K.H.Borovský by si zasloužil daleko lepší následovníky. Jak poznal už Borovský - většina se téměř vždy mýlí.

ivoš 20.8.2008 21:41

Re: Čekal bych, že přinesete konkrétní a tvrdý údaj, ve kterém se Klaus mýlí.

Pravda, ta většina co protlačila principála před pěti lety i letos do ouřadu se vskutku mýlila.

jirka 20.8.2008 18:22

Třetí(kavkazská) cesta podle Klause

Začínám se obávat,aby nás ty Klausovy sympatie k Rusku a antipatie k EU

napřišly v budoucnu pěkně draho.Nepoučitelní by neměli být v čele státu.

Alena 20.8.2008 15:07

omyl

,...S Klausových slov ovšem vyznívá, že hlavní je nepobouřit ruského titána...

Nevyzniva. Ani trosku to z nich nevyzniva.

h 20.8.2008 17:41

Re: omyl

Nevyplývá?

h 20.8.2008 17:43

Re: Re: omyl

pardon : Nevyznívá? Naprosto jednoznačně. Je třeba naučit se číst a čtenému porozumět.

skřivánek 20.8.2008 22:21

Re: Re: Re: omyl

R^Prezident má pravdu

Mistr Jan Hus 20.8.2008 14:18

Klaus má pravdu !

;-D

Kobylka Lajda 20.8.2008 23:43

Re: Klaus má pravdu !

Když to napíše náš učený Mistr, tak to znamená, pravý opak!!;-D;-D;-D;-D

janoryna 20.8.2008 12:58

levičáci a jejiich pohůnkové z stranící vládním

stranám zlehčují a popírají oprávněnost poznámek pana prezidenta k situaci na kavkaze. asi bychom si na ně měli posvítit. klaus mívá pravdu nejen v otázce globálního oteplování.. 

Karel 20.8.2008 12:33

Bože ani vůl

ale autor  komentáře (třetí - kavkazká cesta podle Klause) je hlupák. A s tím se nedá nic dělat.

Marat 20.8.2008 12:14

Stejnými slovy i Hitler ospravedňoval obsazení ČSR.Jenže se k Čechum choval daleko slušnějí,jak se chovají Rusové chovají všude,kde se roztahují.

Vy kteří jste starší si vzpomenete na propagandu SSSR ,před přepadením ČSSR i po okupaci.Bylo to úplně stejné,jako nyní s Gruzií.

Kremelským Chánum se nedá níc věřit.Stejně jako nyní Mevědev s Putinem ospravedlňují přepadení Gruzie,tak přesně stejnými slovy ospravedlňoval i Hitler obsazení ČSR.Proč to mnozí z vás u Ruska považují za správné a spravedlivé,když se vám Hitlerovo stejné jednání a přesně stejné zdůvodňování nelíbí?

rv 20.8.2008 13:56

Re: Stejnými slovy i Hitler ospravedňoval obsazení ČSR.Jenže se k Čechum choval daleko slušnějí,jak se chovají Rusové chovají všude,kde se roztahují.

No dějiny píší vítězové. Protože Němci válku prohráli, odtržení pohraničí byla špatná věc, ba přímo zločin. Pokud by Němci vyhráli, osvobození pohraničí by byla správná věc a narozeniny Hitlera bychom slavili v průvodech.

Gruzie chtěla znovu obnovit svou moc nad oblastmi, kde ji fakticky dlouhodobě neměla. Nepovedlo se jí to a asi urychlila odtržení těchto oblastí. Rusko situace pochopitelně využije k tomu, aby Gruzii, se kterou má nevyřízené účty, maximálně oslabilo. No a Amerika, která Gruzii chce zahrnout do své sféry vlivu, to kritizuje.

I-Worm 20.8.2008 21:29

Re: Re: Stejnými slovy i Hitler ospravedňoval obsazení ČSR.Jenže se k Čechum choval daleko slušnějí,jak se chovají Rusové chovají všude,kde se roztahují.

mno, kdyby tu válku vyhráli, tak by to odtržení bylo taky špatné, protože mělo být správně anektováno celé Československo!

Kobylka Lajda 20.8.2008 23:41

Re: Re: Stejnými slovy i Hitler ospravedňoval obsazení ČSR.Jenže se k Čechum choval daleko slušnějí,jak se chovají Rusové chovají všude,kde se roztahují.

Gruzie neměla pod kontrolou vládu nad Abch. a J.O., protože tam dlouhodobě (podobně jako Němci v československém pohraničí) byla Rusy vytvářena "pátá kolona", vrážen klín do suverénního státu a nahlodávána jeho stabilita. Málokterá historická paralela  sedí tak příznačně, jako tato. Územně tyto oblasti patřily ke Gruzii ( k ČSR), politicky se tam však vytvořila situace (Henlein-Hitler, Putin - místní papalášové)  že je třeba ochránit místní obyvatellstvo před útlakem Gruzínců (Čechů).  A Rusko musí zaměstnat spoustu nezaměstnaných, stejně jako kdysi Německo. Tak hup do cizí země!!! Historie se opakuje a my to dovolíme.Rv 

janoryna 20.8.2008 15:49

Re: Stejnými slovy i NATO ospravedňovalo humanitární

bombardování bělehradu na ochranu narkobaronů... 

Miloš Zfrantišku 20.8.2008 11:58

Ano, ale Klaus se již

projevil tolikrát a nadělal tolik škod, že by měl být z Hradu nějak nenápadně odejit - tedy bez účasti tanků a cizích vojsk.

Kamjdu 20.8.2008 11:44

Tolik planého okecávání autora.

Klaus je darebák  a strana která ho úplatkama prosadila na prezuidenta by potřebovala spolu s komunisty vyhnat z parlamentu. Žádná revoluce nebyla a tak je potřeba ji udělat. Nebo jsme takoví idioti a budem to trpět dál?

K.H.B 20.8.2008 11:51

Re: Tolik planého okecávání autora.

tak tobe se NW nelíbí??????............. tak si dej pozor , podkopaváš hodnoty nově nabytého soukromého vlatnictví....takže jsi vlastně terorista....

Kamjdu 20.8.2008 12:10

Re: Re: Tolik planého okecávání autora.

I takovým jako jste vy je třeba přádně nařezat. Patrně máte strach, tak zastrašujete.

loula 20.8.2008 13:13

Re: Re: Re: Tolik planého okecávání autora.

Ano, to je ten správný argument. Nakopat, nařezat. Takový demokratický argument...

Kamjdu 24.8.2008 14:06

Re: Re: Re: Re: Tolik planého okecávání autora.

Takovým planým ironizováním je udržována situace, která by se již dávno měla řešit chirurgickým řezem.