Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Ťok je pitomec, jakého není široko daleko,
protože jenom takový pitomec může schválit vyhození peněz daňových poplatníků, které jim z kapes vykradl český stát, za nesmyslnou studii o stavbě vodního kanálu Dunaj - Odra - Labe. Ministr dopravy, který to v hlavě nemá v pořádku stejně, jako iniciátor celého nesmyslu Miloš Zeman, z božího omylu prezident ČR...
Ťok představil "Zemanův kanál". Podívejte se, za co chce stát utratit 600 miliard
http://jdem.cz/aaqr0
Re: Ťok je pitomec, jakého není široko daleko,
Ten průplav už mohl být v provozu a za méně peněz. Ty peníze nebudou utraceny za 1rok a potomci to ocení. Tak, jako je tomu v západní Evropě. O kolik peněz jsme přišli za posledních 30let ? Kolik dividend odchází ročně z ČR ?
Re: Ťok je pitomec, jakého není široko daleko,
Vy, komunisti, melete jenom nesmysly, abyste nám dokázali, jak jste ekonomicky negramotní. Největší zlodějna všech dob byly události po komunistickém převratu 1948...
Tak jsem usoudil, že místo Ťoka přijde Stuchlík
uvidíte. Když jsem si přečetl jak se cpe nahoru. Ťok je dle mne slušný člověk a ne žádný blb. Tak mu všichni naloží. Byl dlouholetým generálním ředitelem Skanské, švédské nadnárodní stavební firmy. Ti by tam neschopného neměli. Stuchlík nevím, ale dobrý dojem na mně nedělá. Cpe se jako ten pirátský primátor v Praze a na to bych si dal velký pozor. To zas demokratická opozice pomůže Babišovi tam dát dravce a pak budou zase mít proti komu bojovat.
Re: Tak jsem usoudil, že místo Ťoka přijde Stuchlík
Generálním ředitelům se hloupost nevyhýbá... ;-)
Re: Tak jsem usoudil, že místo Ťoka přijde Stuchlík
Řídit firmu a řídit ministerstvo jsou dvě velice odlišné věci.
I když se Bureš tváří, že ne.
tak 2 postřehy
1)když si přijmeme všechny zákony dle západní Evropy, potažmo EU na ochranu všeho možného, tak se nedivte, že je všechno zablokované, že se nedá nic postavit a kde kdo se ke všemu vyjadřuje, aby to blokoval. Tyto zákony si západ přijal v době kdy už měl postaveno a my v době kdy postaveno ještě nemáme a hned tak nebudeme 2) ty kamiony na D1 se chovají racionálně. Je to vidět i ze snímků z TV. Stojí v pravém pruhu neb někde vpředu je to ucpané a vlevo je předjíždí jedno auto za druhým. Znám to i běžného provozu, kdy je značka, že se z 2 jízdních pruhů stane jeden. Normální řidiči se staví do jednoho pruhu tak jak přijeli a "borci" se to ser..u vpřed a cpou se do jízdního pruhu na samém konci, kdy už volným pruhem to dál nejde a předbíhají. Viděl jsem několikrát, že 2 řidiči domluvili a jeli/popojížděli vedle sebe, aby tito vychcánkové nemohli předjíždět.
Možná vám ale ušlo, že dopravní zákony
hovoří o tom, že se do jednoho proudu máte sjíždět až před překážkou, takže ti vaši "borci" jednají správně. Ti dva, co se domluvili a blokovali ostatní účastníky provozu, se dopustili protiprávního jednání a pokud by je přitom policie přichytila a jednala podle zákona, dostali by mastnou pokutu a možná by přišli i o řidičák. Říká se tomu "nebezpečný zásah do silničního provozu" nebo tak nějak.
Re: Možná vám ale ušlo, že dopravní zákony
Potíž je v tom, že to potroublé zipové pravidlo umožňuje vás předjiždět těmi, kdo přijeli později, zatímco vy poslušně stojíte v pravém pruhu a musíte koukat na tohle absurdní divadlo...
Ten, kdo ho vymyslel, musel být padlý na hlavu.
Re: Možná vám ale ušlo, že dopravní zákony
Ne. To by platilo jen, pokud by bylo určeno, že se máte zařadit do pravého. Dokud se pruhy nespojují do jednoho, jsou rovnocenné. Stát poslušně v pravém je v současném znění pravidel pitomost. A jinak to upravit prakticky nelze. Zip je jediná reálná možnost.
Re: Možná vám ale ušlo, že dopravní zákony
Zip vůbec neměl být schválen v současném znění. Ovšem za situace, kdy vládnou blbové, se není čemu divit...
No, stačí prostě vjet do toho levého pruhu a pokračovat
vpřed. To vás nikdy nenapadlo? Já to tak dělám. Jenom hlupák stojí vpravo, když ho k tomu nic nenutí, a ještě ke všemu zdržuje provoz. To je starý optimalizační problém, tzv. "teller problem", vy když jdete do sámošky a platíte, tak se taky postavíte k té jedné kase, kde je nejdelší fronta a čekáte tam jako blbec, i když jsou ostatní kasy skoro prázdné? Není to úplně ekvivalentní, ale docela dost. Tak se nerozčilujte a jezděte víc vlevo, uvidíte, jak se vám to bude líbit.
Re: No, stačí prostě vjet do toho levého pruhu a pokračovat
Lidem, kteří dělají to, co vy, říkám gauneři.
A spočítejte si obyčejnými kupeckými počty, jak se může urychlit v jednom propustném pruhu silnice (kde propustnost je daná a nelze ji zvýšit) průjezd automobilů, když se budou místo čekání v jednom pruhu navzájem předjíždět. Možná pak pochopíte (spíše ne), že jste blbec, který dává (s pokladnami v obchodě) naprosto nesmyslný příklad. V tom jednom jediném průjezdném pruhu totiž už žádný jiný volný není... :-P
No, vy možná říkáte, ale my se chováme tak,
jak nám dopravní předpisy dovolují a v podstatě nařizují. Jak nám vy říkáte, je nám u zadku. Když chcete jako hlupák stát vpravo, prosím, ale nestěžujte si. Samozřejmě se při mé technice propustnost zvýší, i když jenom o málo. Auta se taky "navzájem nepředjíždějí". Jezdíte vy vůbec autem? Že máte takové divné hlody.
Re: No, vy možná říkáte, ale my se chováme tak,
Žádná propustnost jediné cesty se předjížděním v zipu nezvýší. To je absolutní nesmysl. Naopak se zpomalí, protože povinnost pouštět přijíždějící zleva zdržuje ten hlavní (pravý) proud...
Zipování má logický smysl tam, kde ze dvou různých silnic na sobě nezávislých se auta sjíždějí do jedné a je potřeba oběma dát stejnou šanci na průjezd. Ale umožnit později přijíždějícím získat výhodu nad těmi, co přijeli dřív, je evidentní blbost.
Zipování má především smysl tam, kde má dát
výhodu nám, pružnějším a schopným myšlení, nad těmi, co jenom tupě stojí v zástupu. A ta vaše první věta není pravdivá. A ve vaší váze se ta váha taky spletla. Nazdar.
Re: tak 2 postřehy
To byli pěkný kuokuoti, ti vaši řidiči.. Co zipování, nikdy neslyšel?
Re: tak 2 postřehy
No, zipování ? To lze i při 50km rychlosti, když jsou slušní řidiči. Ale jak to v ČR bývá ? "Přiletí " a vnutí se do jednoho pruhu, v němž se začne až téměř do zastavení a nakonec se zipuje v 10kmrychlosti. A i ta dělá mnohým problém. K tomu lze připočítat i to, že v tom omezení a zvlášť na jeho konci, nejsou mnozí schopni co zrychlit na povolenou rychlost.
Ještě tam máte navíc "se", když už chcete být
tak akurátní a opravujete se.
Re: Pryč nejen s Ťokem
Vysvětlete mi, prosím, Váš termín "zločinná vláda". Jinak hrůzou neusnu ...... a k tomu ještě padá sníh! Celý se třesu.
Re: Pryč nejen s Ťokem
Vždyť to říká pablb, slyšel to třeba od Šafra, toho hlídacího psa demokracie.
názor
Pan Ťok zastával vrcholné manažerské posty dle vás proto,že je hlupák?Místní kritici neumí napsat ani uvozovky.
Re: názor
Ano. Vrcholový manažerský post ve firmě, kde je podstatné lézt do zadku zahraničnímu managementu, který to vlastní. A odkud ho posléze vyhodili, když zjistili co je zač.
Re: názor
Možná,že by už dávno Ťok letěl,ale Babiš za něho nemá náhradu.Je to smutné,ale je to tak.Stačí se podívat na ty diletanské ministry z jiných rezortů.
Re: názor
Brožku, Brožku, dělal vy jste někdy v zahraniční
v ý r o b n í firmě? Určitě ne, to je vidět.
Vše začalo hned po r.1989, když
se místo staveb dálnic ( dávno připravovaných ), řešili politici privatizace, atd.. A dorazil to lidovec Šimonovský, který zarazil smlouvu na stavbu dálnice s izraelskou firmou.