26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

POLITIKA: Miloš Nixon Zeman

Volební kampaň Richarda Nixona v roce 1972 sjednotila téměř všechny vzdělané a kultivované Američany: hlasovali proti němu. Jen málokterý příslušník vyšších vrstev pochyboval, že Nixon je slabomyslný buran a jeho stěhování do Bílého domu by bylo skandální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Cerman 29.1.2013 11:24

Re: Kdyby nebyli největší listy v zemi

hlavně že vy jste chytrej pan Hoblíku.

J. Ištok 29.1.2013 11:57

Re: Kdyby nebyli největší listy v zemi

ale to je pre pána Hoblíka veľký kladný bod, že je chytrý. A je fajn, že ste ho takto verejne pochválili. Alebo to tak nie je ?

V. Kain 29.1.2013 13:18

Re: Kdyby nebyli největší listy v zemi

Pravdoláskaři inteligentní to nemohou rozdýchat.Ještě jim zřejmě nedošlo že byli vypráskáni.Ne snad,že by byl Zeman to pravé ořechové,ale proti tomu žbrblovi je stokrát lepší.A takové ty kecy,že nás zatáhne do náručí Ruska je jenom ničím nepodložené žvanění.

Ona ta dnešní EU +Brusel jsou socialističtější než Rusko.Sledoval jsem ty duely a říkal jsem si proč se tam neotvírají témata jako je ekonomika,zahraničí či ekologie? A pak mě to došlo.On by se totiž pan Schwarzenberg ukázal jako naprostý diletant,který by správně ani neměl vést ministerstvo zahraničí.Ostatně stejně za ním není vidět žádná pozitivní práce.Ale pokud jde o intriky tak to je profík.

J. Boleslav 29.1.2013 13:26

Re: Kdyby nebyli největší listy v zemi

A co teprve Ovarovy skvělé charakterové vlastnosti.

J. Moravec 29.1.2013 22:49

Re: Kdyby nebyli největší listy v zemi

Pan Hoblík má s našimi novináři pravdu. Stejnou jako Zeman když o nich tvrdí, že jsou póvl a žumpa. Já bych dodal prodejný póvl.

T. Czernin 29.1.2013 12:46

Re: Kdyby nebyli největší listy v zemi

Pane Hoblíku, prosím, tu gramatiku si hlídejte...

J. Boleslav 29.1.2013 13:13

Re: Kdyby nebyli největší listy v zemi

Kvalita některých novinářů ji jistě všelijaká. Ale ve srovnání s lidskými kvalitami a volebními metodami Ovara a jeho klaky ještě stále parádní. Ovar od medií pouze sklidil, co svým hulvátsvím, lžemi a arogancí (nejen) vůči nim zasel.

P. Pavlovský 29.1.2013 13:47

Re: Kdyby nebyli největší listy v zemi

A o takhle naučit se český pravopis, konkrétně shodu podmětu s přísudkem v minulém čase?

Když už jste takový vlastenec a národovec!

P. Pavlovský 29.1.2013 13:49

Re: Kdyby nebyli největší listy v zemi - oprava

A co takhle naučit se český pravopis, konkrétně shodu podmětu s přísudkem v minulém čase?

Když už jste takový vlastenec a národovec!

V. Kusý 29.1.2013 21:21

Re: Kdyby nebyli největší listy v zemi - oprava

Pane Pavlovský, to snad je nemoc všech, kdo se ohání češstvím a národem, že s mateřštinou bojují a to převážně spíš neúspěšně.:-)

V. Novák 29.1.2013 10:16

Dovolil bych si protestovat proti stotožňování novinářů s inteligentními lidmi.

Většina z nich jsou nedouci, kteří by se jinde neuplatnili. Každý, kdo se vyzná v nějakém oboru, to poznal, když se žurnaloidi pokusil o tom oboru psát. V politice, zpravodajství a komentářích, kde nemohou narazit na tvrdou realitu, fungují jako totální hnojomety pro nebo proti tomu, kdo ji je nebo není sympatický.

Zeman jim vždy dával najevo své (oprávněné) pohrdání hlupáky - a hlupáci mu na oplátku okopávají kotníky.

J. Slanina 29.1.2013 10:43

Re: Dovolil bych si protestovat proti stotožňování novinářů s inteligentními lidmi.

Hmm, tak Zeman dával vždy najevo své pohrdání hlupáky. Tož potom nechápu, soudruhu podpraporčíku, proč jsi ho tedy volil? Nebo jsi natolik blbej, že ti ono pohrdání ani nedošlo?

J. Boleslav 29.1.2013 13:15

Re: Dovolil bych si protestovat proti stotožňování novinářů s inteligentními lidmi.

Okopávají mu kotníky, protože se (nejen) vůči nim chová jako arogantní hov.ado. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Jistě jste už někdy toto heslo slyšel.

J. Urban 29.1.2013 10:00

Do druhého kola

mohli jak zleva, tak zprava postoupit lepší kandidáti. Když to dopadlo takto, tak tím o NĚCO lepším (či méně špatným) byl podle mého názoru KS. Podobnou volbu ale řešilo jistě mnoho lidí a někdo mohl dospět k jinému závěru. Tým KS udělal mnoho chyb (např. nátlak na Franze a Fischerovou), i KS udělal chyby, naposled když vhodil neplatný hlas (hned mi bylo jasné, že je to špatné znamení a pro mnoho voličů to byla ta poslední "rána"). Kampaň pro KS v některých médiích byla tak silná a jednoznačná, že mohla být až kontraproduktivní. Miloš Zeman a jeho tým skoro žádné chyby neudělali (nějaká následná podání k soudu či jinam jsou lapálie, nemající vůbec žádného významu), jeli si svou vyhrocenou a na "obyčejné" lidi (nízký příjem, nízké vzdělání - koho z nich může zajímat, kdo je Šlouf a co má na svědomí?) zaměřenou kampaň a po zásluze zvítězili. Jestli to bylo pro ČR dobře? To je jiná věc.

P. Pavlovský 29.1.2013 10:52

Je paradoxní,

že  KS mohla uškodit "silná a jednoznačná kampaň v některých médiích",

ale M. Z. zcela lživá a podlá kampaň vůbec neuškodila.

Jenom nevím, jak tuto skutečnost interpretovat.

I. Cerman 29.1.2013 11:21

Re: Je paradoxní,

Zcela souhlasím s panem Hoblíkem, Taky je zajímavé, že se média nezajímala o manželku Miloše Zemana, zatímco o Schwarznebrgově ženě zkoumali kde co a vyčetli mu i minulost jejího otce. Stačilo, že MZ řekl, že její zaměstnavatel si nepřeje zveřejňovat její zaměstnání a bylo ticho po pěšině. U Schwarzenberga se lustrovala minulost jeho rodiny v době nacismu, u Zemana se nikdo neptal jestli jeho předkové byli kolaboranti.

Pozornost médií byla asymetrická a rozhodně nebyla všechna ba ani většina na straně Schwarzenberga. Byl na straně Schwarznebrga Blesk, Reflex, Halo noviny, Právo a Česká televize?

Vůbec ne, televize přistoupila k volbě formálně rutinérským způsobem, bez paměti, bez odbornosti, bez schopnosti reagovat na vývoj kauzy a to vše nahrávalo demagogickému přístupu Miloše Zemana. Jeho kampaň byla vedená propagandisticky - usiloval vytvořit u protivníka asociace s nacismem a Němci. Nemusel nic dokazovat, mohl lhát, šlo jen o asociace, a telvize mu to svým amatérstvím umožnila.

I. Cerman 29.1.2013 11:23

Re: Je paradoxní,

Opravuju, "Zcela souhlasím s panem Pavlvoským". Omylem jsem napsal "s panem Hoblíkem".

P. Pavlovský 29.1.2013 13:55

Re: Je paradoxní,

Kdyby se bulvární média zajímala o Zemanovo první manželství, o syna, který se neúspěšně pokusil o sebevraždu,

o to, proč nežije M. Z. ani se svou druhou manželkou atd.,

bylo by to sice také nevkusné, ale pořád ještě ne vylhané a vykonstruované.

Byla by to jenom dost nevábná pravda.

Takhle jsme viděli jenom dcerunku z druhého manželství a na poslední chvíli se dozvěděli, že manželka je zaměstnaná u Weigla (opatřil jíto místo Šlouf?).

Š. Šafránek 29.1.2013 11:47

Re: Je paradoxní,

Ano, to je řečeno naprosto výstižně - šlo o asociace, nikoli o fakta. A o asymetrii v perlustrování rodin. Média nikomu nestranila, jen to tak mohlo vypadat, jelikož na Zemanově hlavě je tuna másla. Ale vysvětlujte to panu Matějkovi, představiteli "autentické pravice"!

J. Boleslav 29.1.2013 13:20

Re: Je paradoxní,

Tuto skutečnost lze IMHO interpretovat pouze tak, že lež, hulvátství, arogance, narcismus, ožralectví a mnoho dalších skvělých Ovarových vlasností jeho voličům nevadí a některým dokonce imponuje.  Zřejmě jsou na tom sami podobně. Nebo jsou padlí na hlavu. Nebo obojí.Tragedií je, že je takových v národě většina.

P. Pavlovský 29.1.2013 13:43

Re: Je paradoxní,

 Možná, že takových není většina v celém národě, ale jen mezi tou jeho částí, která šla k volbám.

Nebyla to ani polovina, započteme-li i mladistvé a děti.

M. Hoblík 29.1.2013 11:03

Re: Do druhého kola

Prezidentští kandidáti byli takoví, jaké si zasloužíme. Zvoleni byli takoví, jaké chceme. My - to není jen Issová a Kocáb, to je také zbytek republiky. Nechť nyní Issové a Kocábové sklapnou a připraví se lépe na příští volby. Jinak zbytečně otravují ovzduší! Také jsme na Moravě museli přežít Havla, když už ho demokraticky zvolil parlament...

J. Boleslav 29.1.2013 13:21

Re: Do druhého kola

Nechcete ale náhodou srovnávat charakterové vlastnosti obou těchto pánů?

M. Jelínek 29.1.2013 13:54

Re: Do druhého kola

no demokraticky ? ale vždyť museli zavřít na den poslance sládka , aby jim ta volba prošla !!

P. Pavlovský 29.1.2013 14:00

Re: Do druhého kola

Při zahování těchže pravidel v kampani se  budou muset především naučit podvádět a lživě pomlouvat protivníka.

Jsou ovšem lidé, kteří nedělají všechno, co by eventuelně i uměli, protože se jim to hnusí!

L. Šarina 29.1.2013 9:58

Domnívám se ,

že k volbě Zemana těch 10 % hlasů dodala právě pravice a to z řad ODS.Top 09 byl a je jejím soupeřem a né Zeman,když už tam nemeli sveho kandidáta a boj o lídra na pravé straně pol.spektra je pro různé činitele,kmotry,členy a jejich posty  důležitější než post havy státu.

J. Boleslav 29.1.2013 13:23

Re: Domnívám se ,

Domníváte se špatně, nejsou padlí na hlavu. Podívejte se do příslušných analýz.

S. Ševeček 29.1.2013 9:46

"naprostou většinu vzdělaných lidí"

Snad lidí studovaných, nikoliv vzdělaných.

Jak říká Kajan - vzdělání je to, co relevantního o Světě uvízne v palici.

Je mnoho študovaných idiotů, najmě užitečných.

P. Lenc 29.1.2013 9:01

Ano,

Zeman ukázal jaký má čich co se týče nálad mezi občany.Včera jsem napsal, že pražský "klub krátkých kalhot"žije naprosto odtrženě od české reality.Mimo Prahu to je přece "venkov" plný tupých buranů, jenom v Praze žije ta správná elita, která "ví a zná".Povolební procitnutí je pro tyto intelektuály šok. a o to horší jsou jejich reakce. Kdo nejde s námi, jde proti nám.Kde jsem to jenom slyšel?Tato volba by měla být varováním také pro pražské politiky, dejte pozor, on ten"venkov"přestává být stádem ovcí, které poslušně reagují na štěkot několika psů.

S. Netzer 29.1.2013 16:28

Re: Ano,

Hajzli jedni intelektuálský! Nacpat do Michelinky tahat pneumatiky, že Lenc?