27.2.2024 | Svátek má Alexandr


Diskuse k článku

POLITIKA: Meze politického marketingu a ANO

Klesající preference hnutí ANO zřetelně ukazují na meze politického hnutí, jehož strategie je založena pouze na marketingu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Qmiksik 7.7.2019 23:28

Marketingova politika nic neresi, zato politika mafianu minulych vlad resila zejmena konta mnohych velmi dobre.

Docela uhozena agitka Hvizdalo.

V. Čermák 7.7.2019 21:59

Re: blb-toš Čermák 376

Čuníku, vy zase tykáte. Vaší mamince se to zase nebude líbit...

L. Novák 7.7.2019 19:35

Re: blb-toš Čermák 376

Až jindy... na svatýho Dyndy. Nedokážeš napsat tak velkou blbost, aby ta tvoje příští nebyla ještě větší... :-P

J. Jonák 7.7.2019 17:59

ad.: Štípek

Ani průhledný hlupák nemůže být přesvědčen, že Babiš má propachtovanou republiku na věčné časy .. :-)))

V. Čermák 7.7.2019 17:31

Re: Babiš Maká, Hvížďala tlachá.

Důchodová reforma je nutná, ale ne teď. A peněz na ni bude dost a vůbec nemusí být bolestivá. Stačí zastavit každoroční odtok miliard jednak k našim Spojencům, druhak do Daňových rájů, a taky zamezit nevýhodný přeprodej našich levných výrobků za drahé peníze našimi Spojenci. To ovšem nějaký čas potrvá, a jestli to někdo bude umět, tak Fiala to tedy nebude a Bartoš taky né. A Burešování vám, Kapitalistovi hubou - jinak Čistému příjemci Koblih a dalších Socialistických vymožeností, moc nepomůže. Toš tak...

P. Zinga 7.7.2019 16:59

Hvížďalu už nestojí za to číst, načež komentovat.

.

M. Prokop 7.7.2019 16:35

Re: Babiš Maká, Hvížďala tlachá.

Bureš dojí a krade, Hvížďala krafe.

Důchodová reforma je nutná a čím více bude odkládána, tím bude bolestivější. V tom jsou ale více namočeni oranžgutani, než Bureš.

V. Čermák 7.7.2019 13:27

Babiš Maká, Hvížďala tlachá.

Preference Mírně kolísají všem stranám, tedy i Ano. Že malinkatý pokles je jeho konec, tak to je přesně to, čemu se říká - Přání je otcem myšlenky. Babišova vláda má přes 600 úkolů a prý je bezprogramová. Mně osobně spíš Hvížďalův snaživý článeček připadá bezprogramový, eventuelně bezmyšlenkovitý, pokud ovšem pomineme stěžejní ideu antiBabišismu, prolínající se celým dílkem. Mimochodem, smysluplnou Důchodovou reformu nelze v současnosti uskutečnit, protože při současných daňových pravidlech by se nenašlo dost plátců, ochotných ji financovat, že? Takže postarat se o důchotce, aby mohli svoje stáří jakš takš doklepat, je opravdu, ale opravdu to nejlepší, co lze v současnosti udělat. Toš tak.....

F. Navrátil 6.7.2019 18:20

Přání, skutečnost, fakta

Statistika je ošidná věc. Největší propad preferencí ukazuje průzkum PŘED masovou demonstrací Milionu chvilek na Letné. Další PO ukázce neziskové síly už takový velký propad nezaznamenává. Se stejnou logikou prokazuje Hvížďala by to znamenalo, že ANO své volební preference zvyšuje a zásluhu na to má Milion chvilek!

J. Chaloupka 6.7.2019 16:18

Přání otcem myšlenky, že Hvížďala.

.

T. Hraj 6.7.2019 16:13

Re: "Voličům Babiše začalo docházet, ..."

Jen jsem chtěl ironicky shrnout podstatu analýzy pana Hvíždaly.

M. Prokop 6.7.2019 16:07

"Voličům Babiše začalo docházet, ..."

To jste dost optimista. Ti zdejší, "psí", na to moc nevypadají.

K. Dvořák 6.7.2019 14:20

Váš průzkum ?

....

T. Hraj 6.7.2019 13:28

Hvížďala otcem myšlenky

Voličům Babiše začalo docházet, jaká je to ANO vlastně bezprogramová bublina. To je pravá příčina náhlého poklesu preferencí (o celé 2,5%!) z konce černence 2019. Nic konkrétního se nestalo. Prostě ho najednou voliči prokoukli. Gratuliji k brilantní analýze, pane Hvížďalo.

M. Bouček 6.7.2019 13:00

Hvížďala

Ještě horší prognostik než jsme si mysleli.

J. Lepka 6.7.2019 9:47

Re: Sláva! Vysvětlil nám co je marketing!

Zkuste si tipnout, kolik jedinců mezi těmi +- 30% voliči ANO, ví, co je to marketing.

P. Götze 6.7.2019 9:36

ANO klesa v preferencich v kazdych odhadech, porad dokola. aby se zjistilo, ze plus minus maj porad stejne jako ve volbach. to vzdy pobavi.

R. Vacek 6.7.2019 9:25

No a někteří voliči

usoudili, že ANO je suverénním vítězem už dost dlouho a že je čas to tam hodit někomu jinému, protože pokud někdo řídí stát moc dlouho, tak přichází s různými nešvary jako velké ohýbání zákonů jedním směrem, zabetonovaní se na všemožných úřadech a podobně.

M. Dvořák 6.7.2019 9:18

Pokles?

Vidím to trochu jinak. Prezentace některých stran, hnutí a skupin spíše přihrává hnutí ANO voliče.

D. Píšťala 6.7.2019 8:50

Sláva! Vysvětlil nám co je marketing!

Kdyby nám to neřek tak to nikdo neví! A to nám ještě vyjevil co si máme myslet! Jenže ty prognozy a hlavně statistiky si můžeme (aby jsme jim věřili) zfalšovat sami! Zkuste to líp prezentovat, ale hlavně od autora co nemá mezi ušima místo mozku karfiol !!!

A. Reček 6.7.2019 8:05

Re:

Přesně tak a čerstvou náladu u našich občanů v hodnocení stran a hnutí jsme viděli ve výsledku květnových voleb do parlamentu ve Štrasburku!

J. Cyrany 6.7.2019 8:00

No jak se to vezme.

Pokles o 2-3 % v situaci, kdy lůza řádí v ulicích, media tzv. demokratického bloku pálí ze všech zbraní co mají a veřejnoprávní ! Tv se může přetrhnout, jak AB za každou cenu potopit je spíše úspěch.

J. Prikner 6.7.2019 7:30

Ostrým testem marketingových výtvorů jsou volby. Tu se ukáže úroveň prezentovaných výzkumů a výše vyhozených peněz za ně.

J. Karlík 6.7.2019 5:58

???

O takovém poklesu preferencí se může naší nejsilnější opostrane jenom zdát. Ale k vymývání mozků se přece hodí cokoli, že? A klasické volební programy si strčte tam, kam patří, jsou totiž často mimo realitu, jak drze prohlásil pracovitý Bohouš Sobotka.

I. Kellner 6.7.2019 5:22

To asi bude ta ruská hybridní propaganda a fakenews.

Ubohost.

I. Štípek 6.7.2019 2:45

To je tak hloupě průhledná aktivistická manipulace

že ani nemá cenu reagovat.