2.3.2024 | Svátek má Anežka


Diskuse k článku

POLITIKA: Kdo je tady extremista

Vláda, ta nová, co slibuje zásadní změnu zčásti se starými tvářemi, slibuje leccos a aniž bych měl ambici jakkoli rozebírat ten její dokument, kam napsat lze cokoli, je v něm jeden zásadní rozpor: ambice veliké, například důchodová reforma, zvyšování daní ne. T

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 10.11.2021 13:33

Jenže ten Adolf s tím antisemitismem jaksi tak trošku, alespoň malinko, souvisí. Já jsem Adolfa nenadhodila a když už o něm bylo téma nadhozeno, tak holt doplním a můžu si psát o čem chci, není nic jednoduššího než příspěvky kohokoliv nečíst a ignorovat.

V. Petr 10.11.2021 14:00

Timmemans se vytasil s plánem, že by Evropa měla přijmout 660 MILIONŮ imigrantů ze subsaharské Afriky a zaplatit by to měl evropská daňový poplatník.

Nezdá se Vám, že toto by nakonec vedlo k masakrům, které by překonaly i Holocaust?

Jinak, Hitler byl nepřijatelný kvůli Holocaustu a vraždění nemocných a postižených. Třeba ovšem poznamenat, že L. Erhard si vymyslel "sociálně tržní hospodářství" proto, že Němci, navyklí na Hitlerovu sociální politiku si "kapitalismus bez přívlastků" nepřáli.

Š. Hašek 10.11.2021 10:45

1. -Okamúrova- , hmm, mám reagovat slovy -strana Pekárnice-?

2. Žádný politik, krom Okamury, nikdy nepoužil žádnou frázi. Co slovo Drahoše/Fialy, to si člověk musí napsat. Aby potom po večerech zjišťoval, že každé jedno slovo vydá za celou knihu.

3. To přikládání polínek jste vyčetla kde? Že ta baba v pohádce chtěla upéct Jeníčka?

4. -Krajně a prázdně propagační -, to jsem nečetl už hodně dlouho. Tohle opustili i Pehe s Mlejnkem. Gazdík oprášil.

5. Blíže specifikujte -řadu dobrých Pirátských nápadů-! Nemusíte psát všechny, já je stejně všechny nepochopím.

6. To spolčení SpoluPirSTAN vykazuje vysokou hodnotu kolektivistického myšlení, Tak vysokou, že klidně vrazí do hrnce s gulášem ořechový dort. A říkají tomu stmelování/kolektivizování společnosti.

7. Tutově jsem taky v záznamech, za poslední rok mě asi desetkrát vymazali, protože jsem extrémista. Mažou mě i tehdy, když tam není ani jeden hovorový, natož vulgární výraz. Dávam si na to pozor a dělám pokusy.

J. Jirát 10.11.2021 10:46

R^R^R^

V. Šťastný 10.11.2021 11:48

R^R^R^

V. Petr 10.11.2021 11:21

Když se konstatuje! že většina příslušníků jisté menšiny krade, je to pouhé KONSTATOVÁNÍ SKUTEČNOSTI!

Pravda je, že jistý politik, jehož jméno nesmí být vysloveno jim to kradení netrpěl.

V. Heidlerová 10.11.2021 12:27

Nemohlo to být tak, že jistý politik, jehož jméno nesmí být vysloveno, jim to kradení netrpěl, o to víc však on a jeho pravé ruce kradli sami víc, než je zdrávo?;-D;-D;-D

Toto patří panu V. Petrovi

V. Petr 10.11.2021 12:40

To sice ano, ale nesnažil se, aby jeho poddaní co nejvíce mrzli a nejedli vůbec žádné maso. Dokonce měl strach, že by poruchy v zásobování mohly vést ke snížení podpory pro jeho režim.

R. Brzák 10.11.2021 12:10

Držte se vlastní rady na závěr - správně (spolu se mnou) chápete, že Okamura je populista - což je ale zároveň v rozporu s extremismem. Uvažujeme-li vlastním mozkem, pak někdo, kdo je ve společnosti extremní, zastává názory mizivé části populace - oproti populistovi, který mává takovými prapory, pod kterými se sjednocují davy... Pokud ale se držet rozumu nepotřebujete, pak se samozřejmě držte rétoriky mainstreamových znalců, kteří za extremní názory označí vždy takové, se kterými nesouhlasí oni sami jednotlivě...

Š. Hašek 10.11.2021 12:23

R^

Mudrologové dneska označí za extremistu i toho, kdo dělá českou (národní) cmundu na českém sádle.

V. Podracký 10.11.2021 12:56

To n nesou mudrologové, to jsou blbové

J. Jurax 10.11.2021 12:59

Ano. Takový je odsouzeníhodný šovinista. Zejména zapije-li pokrm některým dosud českým pivem!

E. Korbelová 10.11.2021 12:23

;-DR^R^

J. Ticháček 10.11.2021 18:25

Populista?

Který mává praporem pod kterým se sjednocují davy? A kde ty davy vidíte? To by ty volby asi dopadly jinak.

Prostě je to politik, který reprezentuje těch pár procent obyvatel, které mají podobné názory na některé věci, které jsou pro ně podstatné.

Ale nazývat ho populistou je blbost. To je prostě jen další pokus o redefinici pojmů, který po Evropě probíhá už léta. S tím jak vypadá by nebylo průchodné ho nazvat náckem a rasistou, tak je populistou. Kdyby si vzal sukni a namaloval si pusu, byly by jeho názory tak, jak je presentuje, vlastně politický korektní.

P. Molík 10.11.2021 12:28

Piráti fungují na území ČR jako pátá kolona ve službách Bruselu.

V. Heidlerová 10.11.2021 12:31

Mně Brusel nevadí, odhlasovali jsme vstup do EU, máme smluvní závazky, máme své zástupce, můžeme vyjednávat - tak jaká pátá kolona? Piráti nejsou jedinou stranou, která pochopila, že ČR patří na západ, ne znovu do područí Moskvy.

V. Petr 10.11.2021 12:43

Brusel chce totální devastaci evropské ekonomiky grýndýlem a zničení fyzické podstaty evropských národů migrací milionů primitivů z třetího světa. V tom je ještě nebezpečnější, než byl Hitler.

J. Ticháček 10.11.2021 18:53

Odhlasovali.

Jenže já osobně jsem hlasoval pro vstup do zcela jiné EU. Do takové, kde bude ČR, za hranicemi Německo, Polsko, kousek dál Francie. A dokupy to bude taková parta, která se dohodne na společných zájmech.

Jenže to brzy padlo. Teď máme EU všude. A všude stejnou. Z pomocného orgánu EU se stala nejmocnější struktura unie, která diktuje pravidla zcela mimo realitu.

V. Chrastina 10.11.2021 15:10

Přesně tak, pane Molíku, piráti představují vlastizrádce jako ostatně každá pátá kolona, která má v programu svému národu škodit, a zásadně nikdy nic dobrého mu nečinit. Jen jeden příklad za všechny: předseda pirátů prohlásil, že by mu nevadilo, kdyby naši republiku opanovali muslimové.:-/

J. Jurax 10.11.2021 13:05

Piráti mají řadu dobrých nápadů, pravíte. Já o tom nepochybuji, ale o žádném nevím. Nuže, uveďte je, ať se poučím.

J. Jurax 10.11.2021 13:08

Je to prosté. Extrémista je ten, kdo nejenže má jiné názory než já, ale dokonce si dovoluje je veřejně říkat!

J. Jurax 10.11.2021 13:09

Je to prosté. Extremista je ten, kdo nejenže má jiné názory než já, ale dokonce si dovoluje je veřejně říkat!

J. Jurax 10.11.2021 13:12

No vida - zase to blbne, tohle měl být samostatný příspěvek, nikoliv reakce.

V. Novák 10.11.2021 13:17

Nemohli byste si vy propagadisté už konečně vybrat?

Buď populismus - nebo extrémismus. Obojí současně u jednoho subjektu není možné.

V. Kučer 10.11.2021 14:03

Hranice mezi vlastenectvím, nacionalismem a šovinismem není zcela jasná. Extrém je vystoupit z EU nebo dokonce z NATO protože by nás to přišlo pěkně draho (zatím), Ještě větší extrém je Green Deal, likvidace JA a tolerance nelegální migrace což nás vyjde ještě dráže a už to pociťujeme. Větší extrémisti než SPD jsou piráti protože chtějí nelegální migraci legalizovat, k jádru přistupují racionálně ale považují Green Deal za nezbytný plán transformace Evropské unie na udržitelnou, oběhovou a klimaticky neutrální ekonomiku. Největší extrémisti jsou zelení kteří prosadili biliónový tunel do OZE.

Š. Hašek 10.11.2021 10:00

R^

J. Fridrich 10.11.2021 9:24

Pan Holásek dnes na NP skvěle popsal naše Veličenstvo Marii Terezii Adamovou Pekarovou :

" A teď k posledním vyjádřením Markéty Pekarové. Ta je rozhodně proti tomu, aby jedním z místopředsedů Sněmovny byl nominant SPD, strany, která má dohromady více mandátů než TOP 09 a Piráti dohromady. Ten důvod spatřuje v tom, že SPD je extrémistická strana. Tak to je opravdu černý humor. Když už plácá, měla by konkrétně napsat, co z bodů ve stanovách SPD nebo v jejích politických krocích nese známky čirého extrémismu. Snad nechuť k méně pracovitější části populace, kterou tedy já osobně a většina mých přátel a známých trpíme také, a přesto nejsme extremisté. Nebo snad tvrdý postoj proti nelegální imigraci futrované Evropskou komisí, tímhle současným hnízdem rozvratu Evropské unie? Ten odpor má většina populace a dívka v modrém to dobře ví také, ale zatím nešlape v demonstracích po náměstích.

Jenže paní Pekarová zapomíná na jedno: Její strana se stane členem vlády, která má poprvé od svobodných voleb v roce 1990 ve svých řadách členy skutečně extrémistické strany. A tato strana se nazývá Piráti. Kdyby to náhodou ta paní nechápala, pak by si měla všimnout, že členové českých Pirátů jsou příslušníky nadnárodních pirátských struktur, a to Pirátské internacionály a její součásti Evropské pirátské strany, jejíž předsedkyní byla do roku 2019 zcela extrémně a na sociálních sítích lehce šíleně se projevující Markéta Gregorová a současným předsedou je Pirát Mikuláš Peksa, oba europoslanci za Piráty."

H. Lukešová 10.11.2021 9:03

Ano, Piráti jsou zlí a nebezpeční extrémisté a antisemité. Naši členové senátu a Poslanecké sněmovny vypracovali a podepsali petici k ICC s žádostí o preošetření válečných zločinů a zločinů proti lidskosti Hamasu, kterých se měl dopustit právě vypálením více než 4 300 raket na izraelská města.

Petici podepsali členové ODS, KDU-ČSL, TOP 09, ANO, SPD a ČSSD. Komunisté a Piráti však nikoliv. Jak to chápat? Komunisté a Piráti schvalují teroristickou organizaci Hamas a jsou na jeho straně v jeho proti demokratickému Státu Izrael. A během jedenáctidenní květnové války mezi Izraelem a teroristickou organizací Hamas odmítli vyvěsit izraelské vlajky jako gesto solidarity s Izraelem.

Ale vlajky LGBT vyvěšují Piráti pravidelně. Přitom nevědí, že v Izraeli jsou příslušníci komunity LGBTQ+ v naprostém bezpečí, zatímco muslimští palestinští Arabové je nemilosrdně likvidují. Těžko něco pochopit.

Š. Hašek 10.11.2021 9:58

R^

P. Molík 10.11.2021 12:32

Správně politicky uvědomělý aktivista LGBT prosazuje vládu šaríi a totální afrikanizaci a islamizaci Evropy.