Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Aspoň tak prokazatelně nelžete, Holásku:
http://www.policie.cz/clanek/podminky-prijeti-do-sluzebniho-pomeru.aspx
Politici naprosto znevěrohodnili demokracii
A sice svým podvodným, nabubřelým, nemorálním, ziskuchtivým a lživým chováním. Kdo je to vlastně politik:
Je to individuum kterému nevoní práce, nebo nic kloudného k obživě neumí, z rodiny má vadné geny, kterými tíhne ke lhaní, podvodům, podrazáctví, zlodějinám a totální nemorálnosti. Je netahavý a hledá si pozici, kde by se měl dobře a žil z peněz těch kteří pracují. V podvodném systému zvaném demokracie jsou to všechny pozice v politice, od starostů po Zemana. Na všechny shora uvedený popis pasuje.
Nejenom humanitní "vzdělanci" jsou zbyteční
ČVUT Strojní fakulta - můj známý má strojírenskou firmu - začínal s jednoduchými výrobky , nyní již složité a tak studentům strojárny nabízí již od třetího ročníku přivýdělky u něj v projekci nových strojů, v řízení výroby a podobně. Tito studenti k němu po promoci nastupují v počtu NULA - raději se nechají zaměstnat v naprosto jiných oborech, kde dostanou služební auto a další benefity za stejné peníze - projektovat ? - ani náhodou.
a čemu se divíte?
to je přece výsledek státní vzdělávací politiky. Co nejvíce lidí s vysokoškolským diplomem. Finanční zainteresovanost vysokých škol na počtu přijatých studentů. Na oboru nezáleží, hlavně když bude bumážka. Šikovného a navíc ještě poctivého řemeslníka aby člověk pohledal, ale zato máme armádu bakalářů v oborech, o kterých předtím nikdo neslyšel. No není to bezvadné?
Ano, pane.
Dnes dokáže vystudovat nějaký obskurní obor na pindací "vysoké" škole i člověk, který by se za mých mladých let nedostal ani do tříletého učebního oboru.
Re: Ano, pane.
..bohužel totéž platí i pro střední školy a potom takoví pindací maturanti přicházejí do provozů, kde na pindání nejsme zavedení a jsme placení především za "nedělání chyb". Po čtyřiceti letech jsem se vloni díky nečekanému přílivu nových, mladých a vzdělaných konečně dočkal změny zařazení ze substituta - zastupování na různých místech za různé kolegy, do pravidelného režimu. No, vydrželo mi to necelé tři měsíce, poté mě "požádali", abych si požádal o přeřazení do původní pozice. Lidi jsou, vzdělání mají, ale jaksi ne na vše, spíš na ...však víte.
Kdo neopisuje?
V současné době neopisuje například Elon Musk a jeho tým. Tito lidé vytvářejí zcela nové věci, frjersky je nepatentují (nezdržují se patentováním,) takže mnoho dalších firem od Elona Muska soustavně opisuje.
Zkuste požádat o práci v nějaké firmě Elona Muska a ukažte mu jako důkaz své kvalifikace diplom z některé české vysoké školy (samozřejmě akreditované!).
Ha. Ha. Ha.
To je pravda,
nepochybně bychom zjistili, že podobných případů je mnoho, troufnu si říci většina. Inu, když je na všechno potřeba diplom, musí se diplomy nějak vyrobit. Status studenta je dnes něco jako sociální dávka. Těm cca dvaceti procentům, kteří jsou skutečným přínosem, se omlouvám, mluvím o většině.
Jo, několik takových, co neopisovali
se najde, kupříkladu Erwin Schrödinger, Enrico Fermi i prý nějaký Albert Einstein, ale ti všichni to již mají za sebou.
Souhlas.
Exot, který neumí napsat na zmíněné téma bakalářské pojednání, by neměll být ani skladníkem ve šroubárně.
Státní garance na vzdělání jsou zlo
Stát garantuje, že magistr, bakalář, profesor atd budou vzdělaní lidé. Proto má akreditační komisi, která zkoumá, zda žadatel o založení vzdělávacího ústavu splňuje předem definované podmínky. Stát rozhoduje, zda uzná či ne vzdělání ze zahraničí...atd.
Nefunguje to. Už je zřejmé, že na státní garance není spolehnutí. Kdyby existoval svobodný trh na vzdělávání, bez státních garancí, musel by si každý zaměstnavatel proklepat uchazeče jinak. Postupně by se zjistilo, že přibližně nejlépe funguje to, čemu se říká prestiž školy. Její pověst.
Dnes souhlas
Krčála nahradí Maláčová, pro jistotu absolventka zahraničních universit.
Jen dodávám, že v zemi, kde si profesuru klidně pořídí člověk ve vysoké státní funkci (předseda vlády - a to netvrdím, že by na to neměl), jehož habilitační práce je nedohledatelná, už nepřekvapí nic.
Pochybených oborů na pochybených zahraničních universtitách.
Cože ona to studovala? Evropskou unii. A kde ji studovala? Na Evropskou unií dotovaných školách. Velmi trapné.
Vůbec nepochybuji, že ve svých pracích opsala úplně všech z EUpříruček.
Re: Pochybených oborů na pochybených zahraničních universtitách.
Období 12/2014 - 12/ 2016
London School of Economics and Political Science Magisterský studijní obor – Politická ekonomie Evropy (executive master)
Období 04/2002 - 06/2007 Univerzita Goethe Universität Frankfurt am Main, Magisterský studijní obor – Politologie
Další znalosti a dovednosti: - německý jazyk (C2) – vysokoškolské magisterské studium v SRN - anglický jazy (C1) - mezinárodní jazykové zkoušky CAE a TOEFL
Vím, co je zač.
A je mi z ní špatně.
https://pravyprostor.cz/malacova-ministryne-v-souvislostech/
pan profesor Kotrba
napsal na tabuli téma první kompozice (dnes "čtvrtletky") z češtiny a primáni plzeňského gymnázia (školní rok 1945/1946, přibližně v říjnu 1945) se dali do psaní. Téma bylo docela zajímavé: Co rád jídám.
Jen v poslední lavici Vašek s Jirkou zase nedávali pozor a nepochopili pana profesora, že na daný námět mají sepsat svůj prvý esej ( tenkrát: úvahu). Chytřejší Jirka odpověděl písemně do kompozičního sešitu: Ja rad buřta. Vašík nechtěl doslova opisovat a tak napsal: Ja taky.
Oba dostali nedostatečnou a byli za ni rádi - mohli vyfasovat i zhoršenou známku z mravů.
Já opisuji. Od F.A.Hayeka. A dělám dobře.
Opisujme od mistrů, ne od nýmandů a popletů... Dzp.
Kriticky významné: od koho přijmout a koho odmítnout
Nejškodlivější pro ekonomiku země je chybná, nebo s již prošlou dobou záručnosti, ekonomická teorie.
Dnes žijeme v technologicky intezivní době.
Jan Neruda: "Kdo jen chvíli stál, dnes je opodál!"
Re: Kriticky významné: od koho přijmout a koho odmítnout
A jéjej. Nemáte vůbec, ale vůbec, pravdu. Ekonomie přívlastků nezná a pokud ji je někdo dává není ekonom ani znalec... Dzp.
Je to realita, která nezná přívlastků
Kdo přivede ekonomiku do stavu montovny je nekompetentní ekonom bez ohledu na akademické ocenění a použitou ekonomickou teorii.
Měl byste se dnes stydět, čeho jste se v Česku v minulosti účastnil.
Re: Je to realita, která nezná přívlastků
To jste byli vy, socani. Ale z druhé strany, máme se kde učit a učíme se. Jsme velmi kvalitním národem... Dzp.
ano
je to děs a běs, co se děje v dnešní zprofanované době. nejhorší, že že v tom jedou až na pár procent opravdu všichni, studenti předstírají že studují, kantoři předstírají že učí, a pak se slavnostně předávají cáry papíru, který má cenu jen toho papíru. komedie na entou. ještě chvíli a budou si všichni dokonce myslet, že tak to má být, že to je správné a že tohle je život.
Re: ano
Ale no tak. Nebuďte tak přísný. Copak to někdy bylo jinak? Co se pamatuji na všechny své spolužáky i na sebe v dobách mládí i co vidím teď u svých dětí, cílem skoro všech studentů není naučit se dobře daný předmět, ale prolézt zkoušku a mít co nejdřív pokoj a čas na důležitější věci jako jsou prázdniny, zábava, hospody, cestování, kluci nebo holky. Totéž u diplomek. Za nás diplomky nebyly, jen státnice, takže opisování se nekonalo, museli jsme se vše nadrtit i s tím blbým marxismem. Když pak člověk přišel do praxe, stejně všichni zjistili, že se musí učit všechno znovu a teprve během let se poznalo, co v kom je a postupně se oddělovali lepší od průměrných.
Co jste to studovala?
Já jsem diplomovou práci napsat musel i za těch komunistů. Pro absolutorium (tehdy jsme nedostávali žádný titul, na rozdíl od inženýrů), i pro doktorát. Musel jsem si vymyslet téma, požádat o jeho schválení, pak ho zpracovat a obhájit. Prostor pro opisování jsem vůbec neměl, což mi bylo i vytýkáno (že nikoho necituji), ale na to téma prostě žádná literatura nebyla.
Re: Co jste to studovala?
Medicína, veterina a asi i další podobné byly bez diplomek. Zase nás pro změnu všechny čekaly povinné atestace.
V důvodu, proč vznikají "vysoké školy"
hlavně takzvaně humanitního zaměření jako houby po dešti, se mýlíte. Není to poptávkou po vysokoškolsky vzdělaných zaměstnancích. Jde jen o kšeft. Stát vyplácí škole peníze za studenta a je mu úplně jedno, co studuje.
Re: V důvodu, proč vznikají "vysoké školy"
". . . je mu úplně jedno, co studuje."
I jak studuje, přičemž doslova stačí, když "studuje". Hlavně když má potom glejt.
Re: V důvodu, proč vznikají "vysoké školy"
Jó - "učit se, učit se, učit se!" to je taky plagiát od Volodi.