Sobota 11. 5. 2024Svatava polojasno10 °C

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 82
  • Poslední: 4.6. 2018 6:10
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
K. Janyška 3.6.2018 17:24

Tentokrát s vámi, autore,

souhlasím. Porno za státní peníze provozovat nelze... Dzp.

Z. Frys 3.6.2018 18:56

Re: Tentokrát s vámi, autore,

A něco jiného než porno za státní peníze provozovat lze?

J. Jurax 3.6.2018 22:31

Re: Tentokrát s vámi, autore,

Když to "něco jiného" blíže specifikujete, dočkáte se zajisté odpovědi ... :-)

K. Janyška 3.6.2018 18:57

Re: Tentokrát s vámi, autore,

Ale s těmi zákazy bacha !

3 velká negativa jsou: mír, svoboda a spravedlnost rostou jen na kvalifikovaných zákazech... Dzp.

Z. Frys 3.6.2018 15:46

Ať si hrají, co chtějí.

Ale za své. Tak je to naprosto správně. Žádné dotace, do ničeho (absolutně). Tedy ani do kultůry, ani do škol, ani do Pičapích hnízd. Dotace jsou stejně jenom nemorální přerozdělování uloupených peněz.

Hru jsem neviděl a asi bych na ni ani nešel. Znásilňování muslimky Ježíšem či zneucťování vlajky mě opravdu nijak nevadí, nepobuřuje ani neuráží. Ovšem kdyby v té hře Ježíš znásilnil muslimku, Mohamed Ježíše, pastafarián hromadu špaget (teď si dělám legraci sám ze sebe, jsa pastafariánem), "panna" Marie přestoupila na islám a v závěru hry předvedli na jevišti harcore gangbang včetně tahání české, rakouské, německé či EU vlajky z různých tělních dutin, velmi pravděpodobně bych si lístek na takové představení za volnotržní cenu koupil.

O. Uživatel 3.6.2018 16:22

Uživatel požádal o vymazání
J. Kanioková 3.6.2018 15:33

Při uvedení hry byla státní vlajka

vytažena herečkou z vaginy nebo tento akt byl předstírán. Vlajka JE státním symbolem, přičemž hrubé znevážení státního symbolu je přestupkem podle § 13 odst. 1 písm. a) zákona č. 352/2001 Sb., o užívání státních symbolů. Pokud veřejné vytažení z vaginy nebo řitního otvoru není znevážením státní vlajky, co už by tímto zákonem postihovaným jednáním mělo být?

Trestní oznámení na primátora města Brna Vokřála a ředitele Národního divadla Brno Glasera - http://blog.aktualne.cz/blogy/zdenk-koudelka.php?itemid=31749

"Hra byla financována z rozpočtu města Brna a dotace Ministerstva kultury. O užití veřejných peněz na hrubé znevážení státního symbolu spolurozhodoval ředitel festivalu Divadelní svět Brno a Národního divadla Brno Martin Glaser i primátor města Brna Petr Vokřál. Tyto osoby jsou odpovědné za užití veřejných prostředků na znevážení státního symbolu."

Mimořádně silný rezignační dopis prof. Osolsobě kvůli hře „Naše násilí a vaše násilí“ -

http://www.brnoplus.cz/mimoradne-silny-rezignacni-dopis-prof-osolsobe-kvuli-hre-nase-nasili-a-vase-nasili/ .."Vím jistě, co by dnes řekl můj otec, profesor Ivo Osolsobě - "Prasárna"".. Já si to myslím taky, tohle za umění považovat nedokážu.

D. Stirský 3.6.2018 10:58

Jinak Joch se angažuje ve

spolku Občanský institut. Že by se ovšem na jeho stránkách či ve spolkovém rejstříku člověk dozvěděl cokoli o financování, třeba z výroční zprávy? Ani ťuk. Byť uložit závěrku do sbírky listin ukládá zákon a solidní spolek udělá i výroční zprávu a zveřejní ji.

O. Uživatel 3.6.2018 11:34

Uživatel požádal o vymazání
D. Stirský 3.6.2018 12:12

Re: Jinak Joch se angažuje ve

Spolky, nadace, ústavy. atd. by jen z darů firem a soukromníků nepřežily. Proto je typické vícezdrojové financování.Extrémy jsou většinou cestou do pekla.

O. Uživatel 3.6.2018 16:20

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 3.6.2018 23:02

Re: Jinak Joch se angažuje ve

Nepřežily by ty Stirskému milé. Proto se cuká.

J. Jurax 3.6.2018 22:34

Re: Jinak Joch se angažuje ve

No jo, zkuste to raději ad rem, ne ad personam ...

D. Stirský 3.6.2018 10:50

Jo, a také zarazit dotace všem

školám, kde Joch přednáší. Ať si přednáší, ale za své.

O. Uživatel 3.6.2018 11:08

Uživatel požádal o vymazání
P. Han 3.6.2018 12:15

Re: Jo, a také zarazit dotace všem

Přece byste nenavrhoval nějaký Lex Joch. Měl byste navrhovat, ať si každý vyučující vyučuje za své, abyste byl konsistentní. Nebo se nad tím svým návrhem aspoň trochu zamyslet.

D. Stirský 3.6.2018 10:47

No, ať Joch navrhe

uspořádat výstavu "Entartete Kunst. Nějakou tu dotaci vyžebrá a pokud tam zařadí i obrazy F. R. Čecha, nositele bařtipánova metálu, šel bych se i podívat. A samozřejmě musí platit i to, ať si Duka káže, co chce, ale za své. Zatím jde jeho mzda na vrub státního rozpočtu.

P. Grigar 3.6.2018 11:16

Re: No, ať Joch navrhe

..no vidíte, že umíte, když chcete. Na výstavě by mohli vystavit i Rafanské fekálie ... Odluka církve od státu je čas od času probírána už od vzniku Československa, jenže jenom probírána. Snad po restitucích by mohlo z mráčku zapršet.

F. Netopil 3.6.2018 8:26

Padni komu padni

Tak prý "Ne všechno, co je legální, má být dotováno, zvláště pokud to uráží daňové poplatníky". A co uráží daňové poplatníky, o tom rozhoduje kdo, pane Jochu ? Vy ? Institut Václava Klause ? UV KSČ ? Prezident Zeman ? Zase naprostý nesmysl. Mě např. uráží činnost některých politických stran. A mnohem víc než nějaké divadlo. A kolik dostávají od daňových poplatníků ?

A mimochodem, samo neustálé operování pojmem "peníze daňových poplatníků" mi silně připomíná komunisty a že jsem si s nimi užil.

Změnil se pouze název. Oni nám neustále otloukali o hlavy "peníze dělnické". Takže jsme museli být hodní, protože jsme studovali "za dělnické peníze", divadla hrála tehdy také "za dělnické peníze", atd. Takže "peníze daňových poplatníků" si soudruhu Jochu strčte za klobouk.

D. Stirský 3.6.2018 10:48

Re: Padni komu padni

Plný souhlas. :-)

J. Kanioková 2.6.2018 20:23

Mimořádně silný rezignační dopis

prof. Osolsobě kvůli hře „Naše násilí a vaše násilí“ - http://www.brnoplus.cz/mimoradne-silny-rezignacni-dopis-prof-osolsobe-kvuli-hre-nase-nasili-a-vase-nasili/

Proč hanobení české vlajky? Proč si herečka nevytáhla z vagíny vlajku EU?

M. Jandáková 2.6.2018 22:05

Re: Mimořádně silný rezignační dopis

Protože "vyvolávání nenávisti".

Z. Rychlý 2.6.2018 22:58

Re: Mimořádně silný rezignační dopis

To by pak ovšem nebyla dotace.

J. Svoboda 2.6.2018 18:43

Osvácení cenzoři?

Zdá se, že pan Joch zapomíná na to, že veškeré dotace jsou od ďábla. Kam asi nastaví hranici mezi tím, co by se mělo a nemělo dotovat? Který osvícenec bude rozhodovat o tom, co je možno pustit a co ne?

Kdyby vzal rozum do hrsti, nezabýval by se nepodstatnými maličkostmi. Dotuje se toho hory a často větších blbostí. Jedno představení finanční díru těžko způsobí. Kdyby se do toho nemístně nepletli novináři, byl by klid a představení by se na základě poptávky buď hrálo, nebo nehrálo.

V. Církva 2.6.2018 20:20

Re: Osvácení cenzoři?

Nemyslím, že Joch je až takovým zastáncem dotací.

Osobně ale nemám rád žádný extremismus ani dogmatismus. Proto nejsem naprostým odpůrcem dotací, ale spíš jejich snížení a lepšího rozdělování. To popisuje Joch. Samozřejmě nikdy dotace nebudou spravedlivé, ale pokud řekněme 2/3 občanů souhlasí s dotacemi na léčbu onkologicky nemocných dětí, není co řešit. Tady ale je co řešit, lidé to nechtějí a není to v jejich zájmu. Je správně že se ozvali novináři i aktivisté. To je funkce jakou novináři mají plnit.

J. Svoboda 3.6.2018 11:38

Re: Osvácení cenzoři?

Ani já nechci tvrdit, že pan Joch je zastáncem dotací. Chtěl jsem jen upozornit na to, že za A by mělo následovat B. Když připustit dotace, tak vymyslet, jak se budou co nejspravedlivěji rozdělovat, když už ty dotace asi musí být.

Novináři a aktivisté měli držet ústa a aspoň z počátku pouze sledovat, co se děje. Měly to být zprávy bez novinářských komentářů. Ani jedni, ani druzí nemají právo manipulovat společností.

Vy v podstatě píšete, že manipulovat společnost je jejich funkcí. Podle mého názoru je to velký omyl.

P. Szirotný 2.6.2018 21:58

Re: Osvácení cenzoři?

Ano, to mě taky napadlo. Úplně nejčistčí řešení by bylo nedotovat žádné divadelní představení. Ale to je asi politicky neprůchodné. Jako velmi rozumné řešení mi přišel někdejší nápad z pražského Magistrátu poskytovat dotace podle prodaných vstupenek. Tedy divadlo do kterého lidi chodí a kupují si za své vstupenky by bylo městem podporováno.

Z. Rychlý 2.6.2018 13:31

úspěšný Frljič prý chystá divadelní seriál.

Ve druhém dílu bude Červená Karkulka roznášet po lese drogy, z babičky se vyklube bordelmamá zotročující zajíčky a vlk to dotáhne daleko v parlamentu. Zelení se chystají proti urážení přírody ve hře protestovat a hodlají se při představení uvazovat ke kulise smrku. Seriál bude ministerstvem kultůůry dotován za mimořádný přínos při boření stereotypů a relativizaci všeho.

J. Svoboda 2.6.2018 18:49

Re: úspěšný Frljič prý chystá divadelní seriál.

Pane Rychlý, nejdříve si musíme uvědomit, co vlastně chceme. Zda cenzuru, nebo svobodu. Návrh pana Jocha má mnoho děr. Pan Joch nedomyslel, zda by se jeho návrhy vůbec daly realizovat a za jakých dalších nákladů. Je to jen zárodek teoretické úvahy.

Z. Rychlý 2.6.2018 22:57

Re: úspěšný Frljič prý chystá divadelní seriál.

A vy byste rád co?

Podle mých znalostí těchto úmělců by se hra bez čtvtmilionové injekce vůbec nehrála. Svoboda sem, cenzura tam - prachy, to je oč tu běží.