Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Tomáš Zdechovský zde řeší naprosté ptákoviny, i když prý v nadsázce.
Tento článek ale přitáhl mnohem více diskusních příspěvků, než kolik pokrývají ostatní, seriózní, témata zveřejněná na Neviditelném psovi. Toto je mnohem závažnější výpověď o stavu dnešní společnosti.
Na rozdíl od Vás jsem přesvědčen, že téma je seriózní - svět se zbláznil. takže, ano - toto je mnohem závažnější výpověď o stavu dnešní společnosti.
Podle mých zdrojů Portugalci jako kolonizátoři byli sice docela krutí, ale protože jich bylo málo, mísili se s domorodci bez zábran. Proti tomu Španělé při kolonizaci prohloubili kastovní systém, který měl, jestli si dobře pamatuji, 26 stupňů. Kam se ovšem hrabou na dnešních 64 genderů - badatelé jistě přijdou ještě na další podtypy. Středověk se nám vrací i v jiných oblastech - například manství, lenní závazky, černá šlechta.
Pokud bych nechtěl autobusem cestovat s černochy (cikány, indiány...) , a přišlo by mi divné, že oni se mnou ano, byl by to primitivní a zároveň křišťálově čistý rasismus.
Když černoši nechtějí abychom je dabovali, a připadá jim divné, že je dabovat chceme, je to boj proti rasismu. Vyzná se v tomhle někdo?
Tutově se v tom vyzná nejméně polovina našeho (slavného) senátu.
A nejméně dvě třetiny štrasbruselské sešlosti hodnotářů.
Zdechovský se snaží dělat politiku, ale je bezvýznamný.
"Všichni by se měli omluvit". To je teď v módě - omlouvat se.
Je to stejně pitomé jako politická korektnost. Jestli Babiš řekne samopaly, miny nebo zboží, je mi úplně jedno.
Omlouvám se za všechny - že jsme tak pitomí.
1) Zdechovský, jako jeden z mála politiků, na tohle poukazuje.
2) Kdybyste si přečetl víc než jen nadpis,věděl byste, že jde o celkem povedenou satiru.
Pitomý jste jen Vy. protože jste nepochopil ironii (která je pro chudší duchem na konci článku avizována). Takže se tady jen ztrapňujete.
Ironii chápu. Chápu i líbivé plky.
Nemůžu stále pochopit dvojakost hada Zdechovského. Snad znáte -lidovec na tři-, do křížovky? Do politiky.
Tipuji, že 97% všech věcí a událostí, které se dějí ve světě a JSOU nám sprostředkovány médii všeho druhu, tvoří jen 0,5% toho, co se skutěčně vážně děje. Ty věci v médiích tam jsou, protože novináři je selektivně vyberou, aby se lidi na jejich produkci dívali, četli, poslouchali. Čím větší podivnost, tím větší sledovanost, čtenost. Podlehl tomu i autor článku. Převálcován médii. Převálcován pěnou dní. Prkotiny.
Velká témata médií se plynule mění, lidé nečtou rádi pořád o jednom. Výjimkou je NP, zde je to pořád na jedno brdo. LGBT, Metoo, Muslimové, neomarxisti, BLM, ekonomická Katastrofa, energetická Katastrofa, o psech a o ničem...
Není to "pěna dní", ale projevy agresivně nastupující ideologie (všechno to, co jmenujete a ještě více). Ta už po nějakou (na západ od nás) dobu ovládá humanitní akademickou sféru, Hollywood, nadnárodní korporace, deep state a většinu mainstream médií.
Prkotiny by to byly, kdyby jich nebylo všude tolik, nebyly brány tolika lidmi (a zejména tolika institucemi) smrtelně vážně a neměly schopnost zničit během "minuty" člověku celý život.
Asi budu bloud, ale dovede si někdo představit Sněhurku jako Simba Kufu z kmene Samburů? To Kamara z Karelie, echtovní Fin, to je jiná sorta. Nějak mi unikl habitus Laponců. Metamorfóza Kamary z nížinné gorily na Laponce. Něco mi uniklo, nebo se Mendel s fazolemi mýlil? Skotové, kilt a dudy. Jenom neblbnout.
A nebylo by lepší v reakci na tento požadavek vyřadit představované černochy z repertoáru úplně?
Majitel licence bere za každé odehrané představení slušné penízky. A protože až na pár nepatrných výjimek u nás nemáme černoch (kteří ba navíc ještě měli herecké nadání), přestat na rok či dva tyhle hry hrát. Našim divákům by tahle pauza neuškodila, autor licence by na tom už byl hůř.
S hrůzou si vzpomínám, že jsem v druhé třídě základní školy hrál v pohádce roli čerta Belínka s načerněným obličejem. Omlouvám to nízkým věkem, ale také tím, že mne k roli vybrala a přemluvila vedoucí dramatického kroužku třídní učitelka Kopřivová. Abych předešel společenské a profesní diskvalifikaci, tímto se omlouvám všem čertům (s velkým Č), panu Zdechovskému a katolické církvi, která má čerty v rezortu svého působení.
Omluva se přijímá, ale jistě chápete (a jistě jste si povšiml u podobných případů), že omluva vaši vinu nijak nesnižuje a že tedy budete i tak vyloučen ze všech veřejných i neveřejných, funkcí, zaměstnání, spolků a institucí (zejména potom z dramatických kroužků).
Vaši případní potomci ovšem mohou být kádrově očištěni zcela, pokud 1) se vás explicitně a veřejně zřeknou a 2) pokud vy budete spolupracovat a uvedete křestní jméno, adresu a rodné číslo soudružky Kopřivové.
Ještě horší je, že jsem o rok dříve hrál hlavní roli v pohádce o Koblížkovi, takže to mám polepené nejen u BLM, ale i u opobloku.
Oni Vám toho Jelínka spočítají hned po smrti. A protože jde o dost závažný prohřešek, rozlučce se se sebemenší špetkou naděje, že získáte azyl nahoře. V tomto jsou zajedno.
Belínka. Omlouvám se Jelínkům. A za to, co jsem si pomyslel hned po odeslání patří má omluva všem Androidům a jakékoli formě umělé inteligence. I když vím, že je to neomluvitelné.
štrasbruselský poslanec ze štrasbruselského panoptika bláznů kritizuje nositelky budoucí hodnotové společnosti! Nějakou komisi a budovatelky nové Ameriky.
Zajímavé.
Na to obskurní divadlo se záměnami ras a pohlaví Tvoje tvar se ještě lidi dívají? A na ty pokaždé uchvácené porotce? Ale proti vkusu žádný disputat, asi už se dost posunul, to je moderní.
Snáď by pomohlo, ak by herec bol nebinárnej rasy - ráno by sa cítil ako beloch, na predstavení ako černoch.
Nenávisť má rôzne prejavy - triedna, rasová, náboženská (vrátane ateistickej), národná, klanová... A vždy po nej nasleduje utrpenie a umieranie. Keď vidím tieto masové a celosvetové prejavy nenávisti voči akejkoľvek inakosti, tak to nás čaká obrovské utrpenie (ľudstva ako celku) a obrovské umieranie.
To už tu bylo .
"(K. S. Stanislavskij) Vytvořil svoji vlastní hereckou metodu, kterou sám nazval psychickým realismem. Herci se museli plně ztotožnit s rolí, museli ji prožívat, museli umět zdůvodnit své chování na jevišti. Klad důraz na psychologické splynutí herce s postavou". Viz Wikipedie.
Pozor - mnozí ho máme ve stejném chlívečku jako Lysenka a "buržoazní pavědu", ale on si s komunisty užil svoje (stačí říct, že byl synem milionáře a předválečného/předrevolučního moskevského starosty) a (mnohými) herci je brán vážně dodnes.
Viz https://www.cdk.cz/konstantin-stanislavskij-nenavideny-i-uznavany
Vlastně si říkám, jak by asi propagátoři myšlenky "hrát černochy je zločin" reagovali na dotaz, co si o Stanislavském myslí.
Nedávno jsem o tomhle sledoval pořad na youtube a dojal mne komentář k němu: autor (údajně) píšící z kanadského města velikosti Ostravy s výraznou indickou menšinou se divil, proč kdo takhle blbne, když Apu byl pro jeho sousedy nejoblíbenější postavou ze Simpsons! Jinou zábavnou podívanou byla neokouzlující blběnka
Lindsay Ellis, stěžující si současně, že JÍ zablokovali twitter, i když v předchozí části výpovědi tvrdila, že žádná "cancel culture" neexistuje. Holt snad už začali melouni požírat i ty své a tahle nádhera nepochopila, že jí zřejmě ušly nejnovější trendy.
Autore, zapomněl jste pokleknout na 5 minut a hluboce sklonit hlavu. Hodí se to vždy, když nevíte jak reagovat.