Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
toho naděláte - s tou Prahou
bych vám přál se nechat povozit od průměrného - místního řidiče po Sofii ( s obsahem článku naprosto souhlasím )- tam, kde jsou namalovaný dva pruhy, tak před křižovatkou to neplatí, tam se klidně 4-5 pruhů hravě vejde atd. atp. Jednu dobrou radu - pojedete-li tam skutečně přes Srbsko - hned za hranicí směrem na Sofii asi po 25-ti km je na ÚPLNĚ přehledném místě 50-tka - vím o ní třicet let, ale zakecal jsem se a hoši vyskočili a bylo to - naměřili mi 115 - odvedl si mě do zadní místnosti, vyndal knihu s pravidly a počal mi z ní citovat : 450,- leva + řidičák na tři měsíce do čistírny - pak nastala asi 10 minutová ústní debata a bylo to za 20,-EUR - šťastné km do nového roku
Myslím si, že každý
kdo jezdí autem a může jezdit vlakem je ve své podstatě ekologický buran. Vlaková doprava je nejenom pohodlnější, lacinější ale zejména bezpečnější. Burani jsou i ti, kteří rozhodují o stavbách nových silnic a dálnic na úkor rozvoje železniční dopravy, modernizace vlaků a železnice. Burani také omezují hromadnou dopravu ve velkých městech.
Re: Myslím si, že každý
Nemusíte řídit, můžete si dát pivko nebo šlofíka.
Re: Myslím si, že každý
Na vlaky vám prdím. Nemám čas chodit na nádraží - a tam čekat na zpožděné (a na přestupech nenavazující) vlaky. Já potřebuju kvalitní silnice a dálnice - a ne krmit moloch ČD.
Re: Myslím si, že každý
To mi je novinka, že vlaky jezdí zpožděné. To máte z novin nebo z ČTV? Naposledy vlakem jste jel před 10 roky?
Re: Myslím si, že každý
Je vlak vždy skutečně levnější a ekologičtější? Co stojí udržovat trať, na které v 10-ti spojích za den se nepřepraví ani dvěstě cestujících? Do nákladů se musí započíst veškeré náklady co to stojí (ne co se vybere na jízdném), do ekologie veškeré energie s tím spojené - nejenom nafta, ale i osvětlení nástupišť, doprava obsluhy vlaků k výkonu jejich práce atd.
Re: Myslím si, že každý
Železnice je živa z dovozného (nákladní přeprava), již naši dědové věděli, že po kolejích kůň utáhne 6 x větší náklad než po silnici. Budovat nové tratě se vyplatí (Čína) nebo udržovat a modernizovat nové (Švýcarsko). Jen v ČR si libují v silnicích (900 mrtvých/rok a několikrát více zraněných a zmrzačených). Pochybuji, že vybudování 1km žel. tratě přijde dráž než 1 km dálnice nebo silnice. Všeobecně ale ekologičnost je drahá záležitost, která se vyplatí na zdraví obyvatelstva.
Re: Myslím si, že každý
Nějak nevím, co je pohodlnějšího (a bezpečnějšího) na tom šlapat ve 3 hodiny ráno 10 km na vlak a odpoledne se táhnout s několikakilovým nákupem a třást se strachem, v kolik se dostanu domů, pokud se někde jen o chvilinku zdržím. Také nevím, co je levnějšího na tom platit jízdné ve vlaku, v autobusu (k nám do vsi vlak nejezdí, musí se do města) + 2x předplatné MHD.
Re: Myslím si, že každý
Kazdy druhy vlak je zpozdeny. Jizdenky se stale zdrazuji a pokud jede vice nez 3 lidi je financne vyhodnejsi jet autem. A to nemluvim o ztrate casu na nadrazi a doprave z nadrazi do cile ...
Napadlo mne, že auto_r článku nezmiňuje silné motorky.
Když mne předjede nějaký motorkář na plné čáře - případně když předjíždí protijedoucí auto a jen taktak se vejde do mezery (kterou raději preventivně zvětším) - tak už mne to nijak nevzruší, akorát si pomyslím, že asi mají výjimku z pravidel.
Možná je to proto
že ti největší prasáci už se pozabíjeli. Ale taky je možné, že se to teď zhorší, protože jenom seděli v lochu, ze kterého je teď v důsledku zmírnění zákona propouštějí... Nechme se překvapit!
řekl bych, že i
padesátka je moc...zavedeme čtyřicítku a bude na světě dobře....
Re: řekl bych, že i
nejste s tímto návrhem první. Myšlenka "jezdíme bezpečněji než bezpečně" byla pomocí značky "40" realizována před několika lety v Černošicích. Díky masívnímu měření místních měšťáků se tak skutečně i jezdí. Je to úžasné!!!! Na "3" po rovině, na "2" do kopce....
Vždycky, když tak jedu mám pocit úžasného sucha a bezpečí....
trochu mene normalizacniho slovniku..
..rychlá auta, byť ojetá, odložená od panstva...
by neskodilo. V Nemecku je kazdy taxik mercedes...
Vstupte do některé z vládnoucích stran, a můžete
všecko, ano, i jezdit za volantem opilí namol! Nic se vám nestane, pokud se sami nezabijete! To je k blití!
statistika
navypovídá to nejdůležitější.Totiž jestli umírají viníci nehod nebo neviní.Pokud by umírali jen viníci nehod,nevadilo by mi ani kdyby jich bylo 100x tolik.Bylo by to jen naplnění přírodního zákona přirozeného výběru.
spravte si to
Váš příspěvek nebyl uložen.
Litujeme, ale redakce
Neviditelného psa si nepřeje, aby se příspěvek tohoto znění objevil v
diskusi. Pravděpodobně obsahuje neplacenou reklamu, vulgární slovo nebo
má rasistický obsah. Pokud si myslíte, že jsme Vás poškodili, napište nám. Do mailu musíte zkopírovat níže uvedené číslo. Děkujeme za pochopení. Identifikační číslo nepovoleného příspěvku je: 37641137
Re: spravte si to
No, strážce mravnosti zblbnul a má za neplacenou reklamu, vulgární slovo nebo rasistický obsah jakoukoliv ikonu. A taky slovo censor se z místo s - asi se za sebe stydí.
Re: spravte si to
A ještě - když jim napíšete na doporučenou adresu pes@login.cz, tak se to vrací jako nedoručitelné s poznámkou
<pes@login.cz>: host login.cz[/var/imap/socket/lmtp] said: 552 5.2.2 Over quota
(in reply to RCPT TO command)
Re: spravte si to
Já jsem diskutoval k článku FEJETON: Obrázek z lázní a taky to neprošlo, asi tam vadilo slovo auto_r, a to jsem se jen ptal, o kterých lázních píše.
celkem nesouhlas.
Hmm. Takže ubyly smrťáky proto, že je méně ojetin, nebo proto, že je méně agresivních řidičů? Chtělo by to domyslet!
Nicméně úbytek agresivních řidičů v Praze nepozoruji, ti zhruba tři neagresivní, které průměrně potkám, tam byli vždycky.
Re: celkem nesouhlas.
Praha je fenomén!
Mám projeta vsemozná evropská velkomesta. Nekdy se s úspechem vypravím i do mesta, kde jsem nikdy autem nebyl. A to s mapou na kolenou a bez navigace! Vzdy je to bez problému. Dokonce i Londýn vlevo mám projetý.
Jet do Prahy, mi ale nahání strach dva dny predem! Jeste jsem nevidel tolik neurvalcú, primitivú, prazských buranú a kovbojíckú za volantem, co je jich v Praze.
Re: celkem nesouhlas.
v práglu jsou ještě jakž takž slušní, ale když vyjedou na venkov! to jsou deb.lové! jak vidím a ve značce, dávám bacha jak na kloboučníka či ženskou za volantem!
Re: celkem nesouhlas.
A ještě když vidíš Olina z Brna to je tedy síla.
Re: celkem nesouhlas.-ženská za volantem
Pokud máte problémy se ženskými za volantem,děláte si je sám.Žena nemá testosteronovou touhu se předvádět a většinou jezdí předpisově a samozřejmě ze statistiky plyne,že ženy mají podstatně méně autonehod.
Re: celkem nesouhlas.
No já myslím, že je to problém celé ČR a zdaleka nejen Prahy.