Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
a není to náhodou tak...
... že uvádění někoho v omyl je prostě porušení smluvního práva? A že by stát neměl pitvat, jak lépe by měl a mohl dávat pokuty nepoctivncům, ale že by měl umožnit podvedeným domoci se nejen vrácení peněz, ale i náhrady škody, vč. tzv. "punitive damages", tedy jakéhosi majetkového potrestání hříšníka, ale nikoliv ve prospěch eráru, ale ve prospěch konkrétního poškozeného zákazníka?
Jedno opatření, možnost vysoudit až tisícinásobek na "punitive damage" a všechny inspekční orgány by byly zbytečné...
Re: a není to náhodou tak...
Ano! Za objektivní poškození (oklamání) spotřebitele musí být citelně potrestán prodejce (kdo jiný má k dispozici víc informací než on). Pokud byl výrobcem nebo dodavatelem podveden i on, jistě se svého práva domůže!
Myslím,
že je nutné zřídit Generální inspekci hygieniků. Pochopitelně s krajskou strukturou a s Generálním ředitelstvím v Ostravě (pokles nezaměstnanosti).
Jen tak bude spotřebitel více chráněn a tím bude šťastnější. Tak se totiž zabrání pančování chlastu a nekvalitním potravinám! Howgh!