Středa 29. 5. 2024Maxmilián, Maxim polojasno10 °C

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 5
  • Poslední: 18.1. 2014 12:04
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
R. Kříž 16.1.2014 10:47

a není to náhodou tak...

... že uvádění někoho v omyl je prostě porušení smluvního práva? A že by stát neměl pitvat, jak lépe by měl a mohl dávat pokuty nepoctivncům, ale že by měl umožnit podvedeným domoci se nejen vrácení peněz, ale i náhrady škody, vč. tzv. "punitive damages", tedy jakéhosi majetkového potrestání hříšníka, ale nikoliv ve prospěch eráru, ale ve prospěch konkrétního poškozeného zákazníka?

Jedno opatření, možnost vysoudit až tisícinásobek na "punitive damage" a všechny inspekční orgány by byly zbytečné...

B. Rybák 18.1.2014 12:04

Re: a není to náhodou tak...

Ano! Za objektivní poškození (oklamání) spotřebitele musí být citelně potrestán prodejce (kdo jiný má k dispozici víc informací než on). Pokud byl výrobcem nebo dodavatelem podveden i on, jistě se svého práva domůže!

K. Frauknecht 16.1.2014 8:31

Myslím,

že je nutné zřídit Generální inspekci hygieniků. Pochopitelně s krajskou strukturou a s Generálním ředitelstvím v Ostravě (pokles nezaměstnanosti).

Jen tak bude spotřebitel více chráněn a tím bude šťastnější. Tak se totiž zabrání pančování chlastu a nekvalitním potravinám! Howgh!

P. Lenc 16.1.2014 8:58

Re: Myslím,

Pěkné, tleskám.

R. Langer 16.1.2014 13:54

Re: Myslím,

Rozhodně! Kdyby to jeden život zachránit mělo! :-D

Více už toho není