Sobota 27. července 2024, svátek má Věroslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 49  Kč / 1. měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

GLOSA: Podprahová reklama

Když pustíte ve filmu krátký záblesk obrázku se zmrzlinou, o přestávce si ji řada lidí půjde koupit. Přitom ani nevědí, že se stali obětí podprahové reklamy. Proto je taková reklama zakázaná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

31. 8. 2017 16:51
Jejda, to je ale pitomost.

Podprahová reklama? Hodně řečí, ale žádná účinnost. Ano, byly doby, kdy jsme se, kromě na film, těšili, že si o přestávce filmu koupíme zmrzlinu. Filmy promítali s přestávkou, aby vyvětrali a nemuseli ke konci křísit slabší jedince, zvláště dívky a ženy v přechodu. Billboardy mi vadí. Jednak hyzdí, a pak ve většině jsou na nich hloupé a nevkusné reklamy (promiňte pane Bernade, Vás se to netýká). Při jízdě mne rozptylují hezká děvčata, památky, příroda, o dětech a manželce nemluvě. Billboardy též, ale negativně. Pokud zmizí, budu vděčný.

0 0
možnosti
ŚS

31. 8. 2017 14:08
Hrušky a jablka

Za prvé ty bilboardy nezakázali kvůli podpravovému působení, ale kvůli možnému riziku dopravní nehody (i když takové riziko žádná studie jednoznačně neprokazuje).

Za druhé: věta "Stát řidičům nařídil okolí silnic sledovat, a proto je správné tento prostor vyčistit od toho, co tam nepatří" je výtvorem tak neuvěřitelným, že by zasloužila sáhodlouhého rozboru. Ale na to fakt nemám čas.

0 0
možnosti
JL

J. Lepka

31. 8. 2017 13:33
Já bych to s tou podprahovostí nepřeháněl.

Nesčíslněkrát jsem při svých cestách zaregistroval hezkou holku v reklamě na bilboardu, ale nikdy nezaregistroval, na co ta reklama je. To mi vždy vysvětlili až rozhořčení činovníci Sexistického prasátečka, Takže je na místě otázka : "Co teď budou chudáci dělat?"

0 0
možnosti

J. Řezák

31. 8. 2017 11:00
Jakápak podprahovost.

Myslím, že většina bilboardů je jako reklama "Bobíka". Všichni vědí, že jim tam upekli psa, ale nikdo neví, na co ta reklama byla. Na čínské restaurace? Na psí vodítka? Na nové vietnamské fastfoody ? Fakt si nepamatuji. A tohle je to samý. Vím například, že někde na mě vystrčila kozy Verešová. Řekl jsem si "hezký silikony, v hlavě nasr..áno", ale na co to bylo, fakt nevím. S tou podprahovostí bych nepřeháněl.

0 0
možnosti
RL

31. 8. 2017 12:16
Re: Jakápak podprahovost.

Protože tam žádná není.

0 0
možnosti
IP

31. 8. 2017 8:54
Ovšem čt se asi nechala koupit!

Sledoval jsem předevčírem(?) větší část pořadu "90` " věnovaného této problematice (celé se to nedalo vydržet!) a byla to hrůza. S reprezentantem majitelů debilbordů zacházeli přímo v rukavičkách, o podprahovosti těchto reklam nepadlo ani slovo a, pokud jsem tedy stačil sledovat, nepadlo ani slovo o tom, že snad nikde jinde v Evropě prostě ty debilbordy nejsou. Proč asi?

0 0
možnosti
RL

31. 8. 2017 8:56
Re: Ovšem čt se asi nechala koupit!

Protože je to hovadina?

0 0
možnosti
RL

31. 8. 2017 8:54
Klasický manipulativní článek

o "škodlivosti" bilboardů, psaný zřejmě na zakázku. Jsem si jistý, že bych dokázal udělat studii, která prokáže, že bilboardy ve skutečnosti podněcují řidičovu pozornost a snižují riziko mikrospánku. A to o podprahovém působení bilboardů už je úplná prasečina. Autor je hlupák, a pokud na něho bilboardy skutečně působí takovým způsobem, ať raději odevzdá řidičák a nechá se vyšetřit. Protože pokud na něho takhle působí statická cedule u silnice, na kterou se vlastně ani nemusí podívat, jak asi bude řídit ve městě, pokud kolem něho na chodníku projde krásná mladá žena v minisukni. Taková hromadná havárie by mohla klidně zablokovat třeba celou Prahu. :-D

Ten článek je čistá LEŽ.

0 0
možnosti
IP

31. 8. 2017 9:51
Re: Klasický manipulativní článek

Kolik platěj?

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz