Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Každý v problematice alespoň trochu orientovaný občan pozná, že plácáte naprosté hovadiny.
Myslím si, že v nějaké budoucnosti opravdu převáží elektromobilita, ale její současná podoba není nijak zářivá. Na rozdíl od Vás nebudu dělit lidi mezi znalé a neznalé hejly, nicméně v produkci dnes tolik nenáviděného CO2 si během životního cyklu elektromobily se "spalováky" mohou podat ruku.
1. Máte nějaké důvěryhodné srovnání produkce oxidu uhličitého během životního cyklu elektromobilu a auta s Ottomotorem? Já ne, takže se do srovnání nepouštím.
2. Oxid uhličitý je nenáviděný leda tak v IVK a podobně vyšinutých myslích. Konstatování škodlivosti skleníkového plynu není nenávist.
Ano máte pravdu, konstatování škodlivosti oxidu uhličitého není nenávist, ale projev blbosti.
Pokud vám důsledky skleníkového efektu prospívají, lze pochopit, že si to můžete myslet. Hůř lze pochopit, čím vám důsledky skleníkového efektu prospívají, pokud tedy nejste sysel, tchoř nebo dokonce fenek.
Mám na vás stejnou otázku jako na Vintra a těším se na vaší odpověď když už vašemu soudruhovi ve zbrani asi přivezli uhlí.
Potřebovali jsme vás tady, abyste podpořil pomatence "Rada" svými eko-idiotskými nápady. "Rada" si už neví rady...
Mám na vás stejnou otázku jako na Vintra a Ganaura a těším se na vaší odpověď když už vašim soudruhům ve zbrani asi přivezli uhlí.
Já tady žádnou rozumnou otázku nikde nevidím. Jenom projevy vaší hlouposti.
A co takhle fakt, že takzvaný skleníkový efekt CO2 je zcela zanedbatelný a bezvýznamný. Takže nikomu nemůže prospívat ani škodit.
Zeptejte se strýčka googla, tam spousta odkazů nejen na otta ale i na dieslový cyklus. Sám si vyberte, který zdroj považujete za důvěryhodný. Jinak mi prosím zkuste vysvětlit, jak se tedy bude řešit elektromobilita v zemích bez významného podílu hydroelektráren a jaderných elektráren - tedy v dohledné době v Německu.
Vy vtipálku, zplodiny spalovacích motorů automobilů není třeba čistit od SO2, protože palivo prakticky neobsahuje síru. Na rozdíl od paliva pro námořní lodě.
Ovšem otázkou není od čeho zplodiny čistit ale zda je lze lépe vyčistit na jednom nebo milionu výfuků, že, ehm?!
Jak čistit zplodiny nechme stranou, protože se žádné čisti nebudou. Přece máme soláry, větrníky, několik vodních elektráren, jaderné, které dosluhují.
Když u těch třech zcela!!! pominu fakt, že pojedou, když se Pánubohu zachce, Zelený, člověče nebohá, zkusil jste si představit, co se stane dnes a každý den dejme tomu po 18 hodině, až všichni doma i v garážích nákladní a osobní dopravy ty vaše skvělé elektromobily strčí do zásuvek?
Nestane se vůbec nic, protože bude tma (BO tuším se tomu říká).Ani to pivo z chladničky si nedáte, takže se skutečně nestane vůbec nic.Vlastně stane, bouračky elektromobilů na neřízených křižovatkách.Ale svět mimo EU bude normálně fungovat.
Začnou se nabíjet. Apokalyptické představy ponechám vám a vám podobným dědkům, následníkům katastrofistů počátků věku železnice, automobilismu a vůbec všech skokových technologických změn.
JASNĚ!!!! Začnou se nabíjet ze zásuvek.
Že jsem já, apokalyptický dědek, následník katastrofistů, přemýšlejících nad skokovými technologickými změnami, na to nepřišel hned.
On ten zelený blb vůbec netuší, že nahradit spotřebu uhlíkatých paliv elektřinou vyžaduje masívní výstavbu elektráren, které jsou schopny dodat energii právě tehdy, když je to zapotřebí... Tedy žádné dotované OZE.
Tak teď už to víte i když je smutné, že na takovou trivialitu jste nepřišel sám.
Teď jenom ještě, aby za pár let, až zrušíme ty tepelné a odstavíme jaderné elektrárny, v 18 hodin svítilo slunce a foukal vítr. Za kolik hodin vypustíme všechny poloprázdné přehrady, netuším. Zcela pomíjím maličkost, jako je únosnost rozvodové sítě.
Ale osobně nevěřím, že jste takový debil, jste docela obyčejný troll a jenom tady provokujete
Můj příspěvek byl o vyčištění paliva v rafineriích. Pak nejsou žádné zplodiny.
Jak bylo zmíňeno v článku, elektromobil netopí odpadním teplem z motoru, ale primární energií. To by znamenalo, že se v chladném období budou elektřinou navíc vytápět spousty kubických metrů mizerně tepelně izolovaných prostor. Tuhle elektřinu bude také potřeba vyrobit navíc k současné spotřebě. A v chladném období OZE (kromě větrníků) všeobecně dodávají méně elektřiny.