Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Já bych tak kategorický nebyl. Počkejme dva tři lidské životy - a mohlo by to být šul-nul.
Za dvě tři stovky let - se bude k přepravě využívat něco jiného.
Když poslechneme ekologisty, tak větev pod nákladem.
Pokud vyhrají ekologisti, tak za tři sta let třeba už žádní lidé nebudou. Návrat do jeskyní a na stromy možná žádní lidé nepřežijí. Jednak je těch jeskyní a stromů pro všechny lidi málo, jednak se asi lidé nemusí stihnout naučit žít v těch jeskyních a na stromech dřív, než stihnou vymřít hlady a zimou.
..dočasné vyrovnání nabídky a poptávky se ovšem stane bývalým v okamžiku navýšení spotřeby komodity(lithia..), vyvolané požadavky vyšší výroby.
Zdravím. Nové technológie, už tradične najprv používa armáda a až neskôr sa uvoľňujú pre civilný sektor. Ak sa bude armáda prezbrojovať a do tankov a OT vozidiel sa budú zavádzať batérie na ich pohon, potom to bude signál, že elektromobilita má zmysel.
S využitím nových technologií u armády obecně souhlas, ale zrovna na tanky a jinou těžkou techniku bych to zrovna nevztahoval. A věřím, že pro určité specifické účely už armáda elektromobily využívá. Kromě toho využívají (nebo se snaží) rozvoj baterií a elektropohonu pro pokusy s exoskelety a robotickými vojáky.
Trafili ste klinček na hlavičku..
.. každé mobilní zařízení, vojenské obzvláště, vyžaduje také mobilní logistické zajištění. Takže k tankům a obrněným vozidlům mobilní dobíjecí jednotky, taktéž odolné proti palbě protivníka. Koloběh, ze kterého by nebylo úniku.
Jára Cimrman, mistr slepých uliček, má v dnešní době zdatné následovníky.
Prostě když bude pod mrakem, armády s vybitými bateriemi přeruší boj a zakopou se. Ručně.
Kostelanský, co to tady blábolíte o elektromobilech? Máte ponětí, jaké problémy v praxi jejich nucené zavádění vyvolá? Ne? Tak si běžte porovnat toky energie v dovážené ropě a plynu (přesněji s fosilními palivy obecně) s tím, kolik energie jsou schopny dodat existující elektrárny. Až to s něčí kvalifikovanou pomocí uděláte, zkuste nás o tom několika větami informovat.
Podíl skleníkových plynů na skleníkovém efektu:
vodní pára 99,7%
CO2 0,12%
Metan 0,07%
N2O 0,06%
ostatní 0,05%
Takže celé to blbnutí kolem emisí CO2 je úplně obyčejný podvod a tunel na naše prachy. Nic víc, nic méně.
99,7% - není to málo Ježku Ježkoviči? Co tam napálit rovnou stovku, to by byl teprve aplaus od místních katastrofodědků!
Zelený Ekoteroristoviči,
mýlil jsem se. Jedovatý CO2 způsobuje 189% skleníkového efektu. Blbka Greta to říkala a soudruzi z Brusele si to odhlasovali. Tak to musí být pravda
..stran CO2 jsou Gretina prohlášení absolutně směroplatná. Ona ho totiž vidí!!!!!
Podstatné je slovo PODVOD. Zelení magoři jsou podvodníci jeden vedle druhého.
Již jsem si zvykl, že vše s předponou eko je lumpárna, zlodějina a v lepším případě nesmysl.
Příznivci elektromobility většinou nejsou absolventy technických škol a neumějí počítat. Jinak by si uměli spočítat, že u každého krajského města by bylo třeba vybudovat místní Temelín a Prahu těmi Temelíny obkroužit. A to už vůbec nemluvím o tom, že by bylo třeba vybudovat velmi mnoho vedení, každou ulici rozkopat a elektrické rozvody kapacitně cca zdesateronásobit. A tedy hlavně - zdražit elektřinu. Na mnohonásobek. A tím zdražit všechno zboží a snížit životní úroveň všem.
Ze všech těchto důvodů jsou elektromobily v dnešní době jen drahý nesmysl, který nic neřeší a ani řešit nemůže. Ekologii už vůbec ne. Je prokázáno, že nejekologičtějším vozidlem je to, které je poháněno moderním dieselem.
P.S. Už někdo záškoláckým greténům a jejich loutkovodičům prozradil sladké tajemství, že nejsilnějším skleníkovým plynem je vodní pára? (páru zakázat!). A že CO2 má na skleníkový efekt minimální vliv? A že bez CO2 by nemohly existovat rostliny? A že bez rostlin bychom nemohli existovat ani my (rostliny totiž papají CO2 a produkují kyslík, který dýcháme, milé děti)
Dost lidí, firem, kteří jezdí více jak 5tisíc km měsíčně.
Na těch 100km týdně, do marketu, k doktorovi, atd., stačí ten benzinovej litrovej čtyřválec, nepředraženej.
Ne vše s eko... je špatné. Ekologie je věda a ekologové jsou vědci.
Jenže dnes jsou slyšet ekologisté - a ti vědí, že je TO špatně. Jenže nevědí CO je špatně, PROČ je to špatně ani JAK to vyřešit.
Poněkud zjednodušeno, ale v zásadě správné.
Hlavní problém je násilné protlačování elektromobily hlavně EUnijními nařízeními. Každá technologie potřebuje "dozrát", aby se stala lepší, než její předchůdkyně. Lepší ve smyslu pohodlnější a levnější.
Překvapuje mně, že není slyšet o alternativním zdroji pro elektromobily- superkapacitory, kondenzátory. Viděl jsem je v akci a byl velmi překvapen. Podle všeho jsou bezpečnější a ekologičtější při výrobě i likvidaci.
Je to jednoduché - kdyby nějaké použitelné skutečně byly, dávno by se používaly. Nic víc v tom nehledejte.
Kapacita superkondenzátorů je dnes ještě pořád 10x menší, než v případě lithiových baterií.
Jinak, problém, kde vzít elektřinu zůstává!
Elektromobil má výfuk v elektrárně!
Nj, to je takový populární chyták na neznalé hejly, znalí hejlové vědí, že ten „výfuk“ elektromobilu je kromě elektrárny uhelní i zčásti v elektrárně jaderné, zčásti vodní, zčásti větrné a zčásti solární a i ty zplodiny z jednoho nebo několika výfuků uhelných elektráren lze vyčistit snáze a lépe než ze statisíců či milionů výfuků jednotlivých spalovacích motorů. Ale jeden si připadá takovej nadřazeně vtipnej, co?!
Vtipná je myšlenka nabíjení elektromobilů solárními a větrnými zdroji elektřiny. A když si zavřete JE jako v Německu, kde máte výfuk?
Ciwe vy snad máte v zásuvce filtr rozlišující odkud proud přichází?
Když zavřete všechny jaderné elektrárny máte výfuk v těch ostatních. Máte ještě nějakou podobně blboučkou otázku?
Já, ne, ale vy evidentně ano. Máte ještě nějakou podobně blboučkou poznámku?
Každý v problematice alespoň trochu orientovaný občan pozná, že plácáte naprosté hovadiny.